Siem heeft afgelopen juli toch voor 4 jaar bijgetekend?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voller dan die van spelers met een nieuw contract iig. Al is dat na de ingezette inhaal race aan het eind van het seizoen wel anders uiteraard
''Bij Ajax houden we niet zo van kampen''quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef j0rdiiii het volgende:
http://nos.nl/audio/33613(...)fer-el-hamdaoui.html
Reactie van Slop, die zegt dat ie nog meer kon verdienen bij Fiorentina. Wat de fuck.
Mounir en Sigi spelen een vies spelletje... 'imagoschade' hij is niet goed wijs.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Nu ik Slop zo hoor heb ik echt geen idee wie ik nou weer moet geloven..
Ja en die verklaring van Fiorentina dan? Zuigen die ook alles uit hun duim?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mounir en Sigi spelen een vies spelletje... 'imagoschade' hij is niet goed wijs.
Volgens mij bericht de NOS het verkeerd. Ajax kwam na weken onderhandelen op het laatste moment met het verzoek voor een bankgarantie. Dit was om 19:30uur maar toen zaten de Italiaanse banken al dicht dus kon die bankgarantie niet meer geregeld worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:39 schreef Shreyas het volgende:
Haha lekker voor die Italianen, moeten ze maar gewoon de Europese deadline hanteren. Je hoort bij de UEFA, of je hoort er niet bij. En ook lekker voor El Hamdaoui, hopelijk leert hij nu zijn lesje en gaat hij zich weer meer met voetbal dan met geld bezig houden.
Waarom maakt Fiorentina zich dan zo druk? Mounir kon daar ook nog eens meer gaan verdienen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mounir en Sigi spelen een vies spelletje... 'imagoschade' hij is niet goed wijs.
Ohnee, Ajax heeft qua 'fax' ook gefaalt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:55 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Ja en die verklaring van Fiorentina dan? Zuigen die ook alles uit hun duim?
De bankgarantie was het probleem wel. Toen Ajax die opeens wilde hebben waren de banken in Italië al gesloten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ohnee, Ajax heeft qua 'fax' ook gefaaltd.
Maar die bankgarantie was het probleem niet...Mounir bleef dwarszitten dus kon Ajax niets bevestigen aan Fiorentina.
Dat zegt het andere kamp ja.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:58 schreef Guidetti het volgende:
[..]
De bankgarantie was het probleem wel. Toen Ajax die opeens wilde hebben waren de banken in Italië al gesloten.
Waarom zou Fiorentina daar over liegen? Wat is hun belang daarbij? Ze waren al weken in onderhandeling, waren rond met Mounir en wilde hem graag hebben.quote:
quote:
Geen, mensen die oa Jeroen Slop of Danny Blind geloven zijn heel naiefquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Waarom zou Fiorentina daar over liegen? Wat is hun belang daarbij?
Die hebben er wel belang bij want als het werkelijk zo zou geweest dan slaan ze natuurlijk een miljoenen flater.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Geen, mensen die oa Jeroen Slop of Danny Blind geloven zijn heel naief
Ze hebben gisteren wel meerdere flaters geslagen zoals met Bouy en Narsinghquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:02 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die hebben er wel belang bij want als het werkelijk zo zou geweest dan slaan ze natuurlijk een miljoenen flater.
Ik geloof ze niet...maar ik geloof Mounir en Siggy Lens ook voor geen meter.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
[..]
Geen, mensen die oa Jeroen Slop of Danny Blind geloven zijn heel naief
Zou je me de flater van Bouy kunnen uitleggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren wel meerdere flaters geslagen zoals met Bouy en Narsingh
Waarom had hij geen professioneel contract ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou je me de flater van Bouy kunnen uitleggen?
Die komen met hetzelfde verhaal als Fiorentina aanzetten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:03 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik geloof ze niet...maar ik geloof Mounir en Siggy Lens ook voor geen meter.
Er is een contract aangeboden naar mijn weten. Daar is hij niet op ingegaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:05 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Waarom had hij geen professioneel contract ?
Hem geen mooie carrièreroute aangeboden misschien?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is een contract aangeboden naar mijn weten. Daar is hij niet op ingegaan.
Met carriereroute bedoel je ....?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:07 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hem geen mooie carrièreroute aangeboden misschien?
Dus... mensen als Blind en Ebecilio blijven mss nog jaren en we laten de grootste talenten weer vertrekken. Fischer is de volgende zeker?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Er is een contract aangeboden naar mijn weten. Daar is hij niet op ingegaan.
Is niet alleen het probleem van Ajax; Feyenoord heeft er ook last van, net als PSV.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Dus... mensen als Blind en Ebecilio blijven mss nog jaren en we laten de grootste talenten weer vertrekken. Fischer is de volgende zeker?
Je staat nu hier -> volgend seizoen zit je bij de selectie van Ajax 1 -> het jaar daarna komt jou positie vrij en krijg je van ons het vertrouwen het op die positie te laten zien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met carriereroute bedoel je ....?
Alleen zijn hier in Rotterdam de tweede rangs talenten wel Eredivisie waardig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is niet alleen het probleem van Ajax; Feyenoord heeft er ook last van, net als PSV.
het verschil is dat Ajax maar toe staat te kijken hoe die 2 zich goed versterkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is niet alleen het probleem van Ajax; Feyenoord heeft er ook last van, net als PSV.
Dat heeft hij bij Juve wel wil je zeggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:10 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Je staat nu hier -> volgend seizoen zit je bij de selectie van Ajax 1 -> het jaar daarna komt jou positie vrij en krijg je van ons het vertrouwen het op die positie te laten zien.
Tweede rangs talenten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen zijn hier in Rotterdam de tweede rangs talenten wel Eredivisie waardig.
Clasie, BMI, De Vrij.Castaignos..
Als je die vette Theo ziet had ik allang Bouy laten debuterenquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij Juve wel wil je zeggen
Onzin. Zoiets kun je niet beloven aan jonge spelers.
Frank heeft hem mee laten trainen bij Ajax 1, heeft vertrouwen in hem uitgesproken, dat is alles wat je kunt.
tot nu toe moet de Boer zich behelpen met spelers die opgeleid onder het van Gaal principe : als team goed, individueel heel slecht.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:14 schreef vincerusso het volgende:
[..]
tot nu toe moet de Boer zich behelpen met spelers die opgeleid onder het van Gaal principe : als team goed, individueel heel slecht.
Dat zijn geen antwoorden op mijn vraag, maar je bash is weer gelukt, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:13 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Als je die vette Theo ziet had ik allang Bouy laten debuteren
Ja, onze echte toppers worden ook al vroegtijdig weg gekaapt.quote:
Hebben ze dat niet nee?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat heeft hij bij Juve wel wil je zeggen
Oke, Feyenoord doet het wel. Allemaal domoren dan die talenten van Feyenoord. Dat ze daar intrappen zeg.quote:Onzin. Zoiets kun je niet beloven aan jonge spelers.
Frank heeft hem mee laten trainen bij Ajax 1, heeft vertrouwen in hem uitgesproken, dat is alles wat je kunt.
Dan doet Ajax het ook prima met Greg, Vertonghen, Boilesen, Eriksen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, onze toppers worden ook al vroegtijdig weg gekaapt.
Die zijn niet van de laatste jaren, die eerste twee. En Boilesen en Eriksen zijn toch ''gekocht'' toen ze een jaar of 16 waren neem ik aan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan doet Ajax het ook prima met Greg, Vertonghen, Boilesen, Eriksen.
Schandalig dit.quote:Omkoopschandaal Ajax: spelers fors beloond om te winnen
Praktijken bestaan mogelijk ook in andere sectoren
Opnieuw grote onrust rond Ajax. Staf en spelers lijken betrokken bij het grootste omkoopschandaal sinds de invoering van de competitie in Nederland. Jarenlang zijn spelers systematisch betaald om wedstrijden te winnen.
Op 18 december plaatste sterspeler Theo Janssen op Twitter het bericht ‘Vanavond tegen ADO, door de gehaktmolen ermee’. Ajax won vervolgens de wedstrijd met 4-0. Het opvallend voorspellende bericht verspreidde zich snel en vormde voor de KNVB aanleiding een onderzoek in te stellen bij Ajax. De resultaten waren onthutsend. Al zeker tien jaar keert de club zijn spelers systematisch geld uit om wedstrijden te winnen. In een aantal gevallen heeft dit een ingrijpende en zelfs beslissende invloed gehad op het verloop van de competitie.
Het is onduidelijk of de hele selectie betrokken is bij het schandaal. Jeroen Verhoeven, de tweede keeper van Ajax, heeft bekend gemaakt niets van de vergoedingen af te weten. “Ik heb altijd gespeeld voor de ervaring, ongelofelijk dat mijn ploeggenoten hier al die jaren geld voor hebben gekregen.”
“Ergens viel het natuurlijk wel op, die hoge premies in een jaar dat met een kampioenschap eindigde”, zegt Wesley Sneijder, die in 2004 deel uitmaakte van de kampioensselectie. “Maar de staf verzekerde ons dat het wel goed zat, dat we ons geen zorgen moesten maken. Aan de andere kant mochten we er met niemand over praten. Ik was jong en naïef en vond het allemaal wel best, maar nu ik terug kijk is het toch erg merkwaardig.”
De KNVB spreekt van ‘een ongekend schandaal binnen de voetbalwereld’. De bond vreest dat Ajax slechts het topje van de ijsberg is en dat ook andere voetbalclubs hierbij betrokken zijn. KNVB-directeur Bert van Oostveen: ‘Het zou een nachtmerrie zijn als er een verband bestaat tussen deze praktijken en de voetbalclubs die massaal in de rode cijfers staan.’
Dat de Amsterdammers op sancties kunnen rekenen, staat volgens Van Oostveen vast. ‘Wij accepteren geen enkele vorm van fraude en schrikken niet terug voor ‘Italiaanse’ straffen als degradatie of forse puntenmindering.’
Bij Van Oostveen bestaat bovendien het vermoeden dat het belonen van prestaties ook in andere sectoren plaatsvindt. ‘Ze moeten zowel in de publieke als de private sector eens onderzoeken of hier ook financiële prikkels worden gebruikt. Als dit ook in de bancaire sector gebeurt, zijn we pas echt ver van huis.’
Niks mis meequote:Op woensdag 1 februari 2012 20:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die zijn niet van de laatste jaren, die eerste twee. En Boilesen en Eriksen zijn toch ''gekocht'' toen ze een jaar of 16 waren neem ik aan?
Dus jij mist het hele punt? Goed zo jongen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Niks mis mee![]()
Wordt uiteindelijk een topper bij Ajax. Iedereen zal zeggen dat hij opgeleid is bij Ajax
Bedankt manquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dus jij mist het hele punt? Goed zo jongen.
het verschil tussen een Marokkaan en een Deen is groot jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 20:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Zou erg vreemd zijn als Fischer dit jaar of volgend jaar alsnog weggaat, hij kon voor Ajax ook al naar vele topclubs. Eriksen en Boilesen ook.
Die Denen zijn verstandig man, goeie jongens. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |