Behalve de laatste maanden dus:quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Sulejmani is dit jaar fitter (en slanker) dan andere jaren.
quote:"Sinds oktober heb ik me nooit meer honderd procent fit gevoeld. Ik heb dat lange tijd verzwegen, want ik wilde niet opgeven en voelde me goed genoeg om van waarde te kunnen zijn voor Ajax. Soms speelde ik met pijnstillers, dat moet dan maar," vertelt Sulejmani in de VI.
Hij oogt over het algemeen conditioneel niet fit. En Janssen lijkt ook een stuk minder fit dan bij Twente.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:58 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Sulejmani is dit jaar fitter (en slanker) dan andere jaren.
Ze moeten wat harder gaan trainen daar in Amsterdam.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij oogt over het algemeen conditioneel niet fit. En Janssen lijkt ook een stuk minder fit dan bij Twente.
doen ze al . beter gooien ze een paar mensen eruit die ervoor moeten zorgen dat ze fit zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ze moeten wat harder gaan trainen daar in Amsterdam.
Narsingh zou graag willen dat Aissaidi met hem mee ging, mooi Sulejmani verkopen en laat ze dan maar vechten voor de plek voorin.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:37 schreef dimmak het volgende:
Ik blijf maar denken hoe de voorhoede eruit had gezien over 2 maanden als Narsingh was gekomen.
Boerrigter - Kolbein - Narsingh
![]()
Liever Lukoki + ik vind dat Sulejmani het vanaf de linkerkant beter doet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:39 schreef TJV het volgende:
En dan na 1 wedstrijd is het weer Ebecilio-De Jong- Sulejmani.
quote:Fiorentina boos om handelen Ajax
**Fiorentina heeft woedend gereageerd
op de verklaring die Ajax heeft gegeven
over het mislopen van de transfer van
Mounir El Hamdaoui naar de club.
Ajax verklaarde dinsdagavond dat beide
clubs eruit waren,maar dat El Hamdaoui
de overgang traineerde.Hij zou extra
financiële voorwaarden hebben gesteld
die een transfer in de weg stonden.
Fiorentina toonde echter tijdens een
persconferentie de contracten tussen de
clubs en speler.Volgens de Italianen
heeft Ajax het contract pas gestuurd na
de deadline,die voor Italië op 19.00
uur stond."Bij Ajax zitten geen mensen
met voetbalkennis,alleen bureaucraten",
aldus een woordvoerder van de club.
NOS TT
Heeft ie gelijk in.quote:Bij Ajax zitten geen mensen met voetbalkennis
El Hamdaoui Nederlandse sporter?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Liefst tien Ajacieden in Inkomens Top 100
http://www.nusport.nl/mix(...)nkomens-top-100.html
Eens. Ik zag laatst een filmpje van een krachttraining van de Ajacieden. Bij de bejaardenfitness in de sportschool gaat het er nog heftiger aan toe, wat een stelletje wijven. Daarnaast allerlei oefeningen die totaal geen nut hebben voor een voetballer op dit niveau. (beter gezegd; het niveau dat Ajax dient na te streven)quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ze moeten wat harder gaan trainen daar in Amsterdam.
Fer staat er ook in, maar als je de lijst wilt zien moet je dat blad kopen...quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef TheArt het volgende:
Daley Blind in de top-100 van best verdienende Nederlandse sporters.
Wat een grap
Narsingh raakt natuurlijk ook binnen no time flink geblesseerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:37 schreef dimmak het volgende:
Ik blijf maar denken hoe de voorhoede eruit had gezien over 2 maanden als Narsingh was gekomen.
Boerrigter - Kolbein - Narsingh
![]()
Lukoki speelt ook niet meer dan 15 wedstrijden per jaar want als er windkracht 3+ staat waait hij van het veld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:41 schreef Tyron het volgende:
[..]
Liever Lukoki + ik vind dat Sulejmani het vanaf de linkerkant beter doet.
Doen ze niet. Ze trainen verkeerd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
doen ze al . beter gooien ze een paar mensen eruit die ervoor moeten zorgen dat ze fit zijn
Daar hebben we Erwin Krol en buienradar voor. In de kleedkamer even op zijn phone kijken, weet Frank meteen of het zin heeft hem op te stellen. "Windkracht vier, kan nét!"quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lukoki speelt ook niet meer dan 15 wedstrijden per jaar want als er windkracht 3+ staat waait hij van het veld.
Ja, net als die Leerdam, ook zo'n hongerneger.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Lukoki speelt ook niet meer dan 15 wedstrijden per jaar want als er windkracht 3+ staat waait hij van het veld.
Ons kindsoldaat staat z'n mannetje. Bij Lukoki hangt de broek nog over de knieën als hij hem optrekt tot aan zijn navel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, net als die Leerdam, ook zo'n hongerneger.
ahaha wha ah a aja xdquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Niet zo gek, als je ziet dat ze bij Ajax squats doen met een plastic buis van 100 gram.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Ons kindsoldaat staat z'n mannetje. Bij Lukoki hangt de broek nog over de knieën als hij hem optrekt tot aan zijn navel.
Dit meen je toch niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een grap
Komt door die premie, al verdient die Blind natuurlijk veel te veel.quote:
quote:Dat veel Ajacieden tot de financiële elite in de Nederlandse sportwereld behoren, komt door de royale kampioenspremie die werd uitgekeerd door de Amsterdamse club. Zelfs Daley Blind en André Ooijer, die zeker niet tot de grootverdieners behoren bij de hoofdstedelingen, schuiven daardoor aan in de Top 100-klas.
wat is zijn basissalaris eigenlijk?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Komt door die premie, al verdient die Blind natuurlijk veel te veel.
vincerusso noemt hem wel te pas en ontepas Drank de Boer, en als serieus antwoord. Nee dat denk ik niet, en gelukkig maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Serieuze vraag: als ajax dit weekend verliest, begint frank dan al te wankelen?
Volgens mij heeft hij een contract van 600.000 van zijn pa gekregen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:11 schreef eight het volgende:
[..]
wat is zijn basissalaris eigenlijk?
Ben benieuwd, goeie speler.quote:Nieuwe kans voor Tannane
Oussama Tannane krijgt een nieuwe kans bij sc Heerenveen. De 17-jarige Amsterdammer is een contract van een jaar en 5 maanden met de Friese club overeengekomen.
Tannane staat al jaren bekend als een groot talent, maar botste in het verleden met de leiding van Ajax en PSV. Hij start bij Jong Heerenveen.
Het is nog niet duidelijk of Tannane op korte termijn zijn debuut al kan maken voor sc Heerenveen, omdat er voor zijn overschrijving dispensatie zal moeten worden aangevraagd bij de KNVB.
Die kopen we over 5 jaar wel weer terug.quote:
Wat moet ie daar ? Dag te laat waarschijnlijk.quote:
Nee hoor, hij vertrekt pas van de zomer. Misschien dat het contract alvast definitief wordt afgerond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat moet ie daar ? Dag te laat waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat moet ie daar ? Dag te laat waarschijnlijk.
Hij gaat naar de wedstrijd Valencia - Barcelona.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef J2T het volgende:
[..]
Nee hoor, hij vertrekt pas van de zomer. Misschien dat het contract alvast definitief wordt afgerond.
Ah ja dat zal het wel zijn idd. Helemaal vergeten dat dat vanavond was. Thanks for the reminderquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Hij gaat naar de wedstrijd Valencia - Barcelona.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef TheArt het volgende:
Wat een grap
Tja Ajax heeft geen wedstrijdpremies meer, maar wel een dikke premie bij het worden van kampioen. Dus als je dan aan die 23 wedstrijden komt gaat het hard.quote:Dat veel Ajacieden tot de financiële elite in de Nederlandse sportwereld behoren, komt door de royale kampioenspremie die werd uitgekeerd door de Amsterdamse club. Zelfs Daley Blind en André Ooijer, die zeker niet tot de grootverdieners behoren bij de hoofdstedelingen, schuiven daardoor aan in de Top 100-klas.
Vorig jaar speelde hij dan ook nog officieel bij Borussia Mönchengladbach.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef J2T het volgende:
Las ook in de Nu Sport dat Meeuwissen van VVV meer dan een miljoen per jaar vangt. LOOOOOOLLLL!!!
Een deel daarvan is betaald door BMG als afkoopsom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:05 schreef J2T het volgende:
Las ook in de Nu Sport dat Meeuwissen van VVV meer dan een miljoen per jaar vangt. LOOOOOOLLLL!!!
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:09 schreef Wessiej het volgende:
Kampioensbonus was 330.000 toch? Dat tikt aan ja,
Ja, vind het wel een beter systeem om eerlijk te zijn. Anders krijgen ze alsnog een bonus van +-150 duizend.quote:Bij Ajax krijgen niet alle spelers dezelfde kampioenspremie. Voormalig trainer Marco van Basten stelde een premiestelsel in, waarbij de spelers in plaats van wedstrijdpremies alleen een kampioensbonus van driehonderdduizend euro ontvangen.
Dat stelsel geldt echter alleen voor spelers die na Van Basten bij Ajax zijn gekomen of hun contract inmiddels hebben verlengd.
Siem de Jong is een van de spelers die nog onder het oude premiestelsel valt. Hij krijgt dit seizoen 3400 euro voor een behaald punt en negenduizend euro voor drie punten.
Voller dan die van spelers met een nieuw contract iig. Al is dat na de ingezette inhaal race aan het eind van het seizoen wel anders uiteraardquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef Wessiej het volgende:
Nou dan is Siem zijn portemonnee dit seizoen nog aan de lege kant!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |