Als je denkt dat multivit dranken gezond zijn heb je het volgens mij mis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik melk, multivit vruchten drank en appelsap.
Ik leef gezond, jwt. Buiten west-europe btw, is de lactose intolerantie 10x zo hoog, in azie bijna 100%. Die kunnen geen melk drinken
Ik zit aan de Palm omdat aanbiedingquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Heb nu ook een groene
ONZquote:
Ook niks mis meequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit aan de Palm omdat aanbieding
Niks mis met palm. Al houd ik het meestal bij Hertog Jan of Dommelsch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit aan de Palm omdat aanbieding
Ze zijn niet echt slecht voor je hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je denkt dat multivit dranken gezond zijn heb je het volgens mij mis.
ik drink nooit waterquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Koffie, melk, bier en water drink ik het meest
Ach heb je dat gelul weer. Met mate is alles gezond, en teveel bijna altijd ongezond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je kooptquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zitten boordevol met suikers en de zuren tasten je tanden aan. Je kunt beter water drinken en fruit eten. Of fruit eten en water drinken om je mond te spoelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt slecht voor je hoor.
alleen als ik jankquote:
Ach ja boeie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zitten boordevol met suikers en de zuren tasten je tanden aan. Je kunt beter water drinken en fruit eten. Of fruit eten en water drinken om je mond te spoelen.
Nee niet, want daar flikkeren ze dan weer aspartaam doorheen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je kooptJe hebt multivit zonder suikers
Dat is wel oke.
Daar zit dan weer de zoetstof aspartaam in wat kankerverwekkend is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je kooptJe hebt multivit zonder suikers
Dat is wel oke.
Amstel heb ik dan weer niks mee, maar bier discussies zijn sowieso doelloos zelf bij mij persoonlijk ligt het per week anders. Laat staan dat je kunt beargumenteren waarom 1 merk het lekkerste is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met palm. Al houd ik het meestal bij Hertog Jan of Dommelsch.
Ja klopt. Maar beter multivit dan colaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zitten boordevol met suikers en de zuren tasten je tanden aan. Je kunt beter water drinken en fruit eten. Of fruit eten en water drinken om je mond te spoelen.
Alles is kankerverwekkend. Aspartaam verhoogd het misschien wel met 50% van 0.00001 naar 0.000015 %quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zit dan weer de zoetstof aspartaam in wat kankerverwekkend is.
quote:
of als je janktquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Water is trouwens fijn na zingen
Water in Rotterdam moet ik nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb water echt leren drinken, zo ongeveer toen ik op kamers ging.
nu vind ik het zelfs lekker.
Water is heerlijk na overmatig drankgebruik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
Ik heb water echt leren drinken, zo ongeveer toen ik op kamers ging.
nu vind ik het zelfs lekker.
Die percentages vind ik dan altijd wat misleidend inderdaad. Een verhoging van de kans op kanver-variant 'X' van 50 procent hoeft idd nog altijd geen noemenswaardige kans op te leveren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alles is kankerverwekkend. Aspartaam verhoogd het misschien wel met 50% van 0.00001 naar 0.000015
wat een baasquote:
Jij wordt ook als man beschouwd , pas als je een pic post als bewijs ben je een vrouw.quote:
Was anders een paar jaar geleden het lekkerste leidingwater van Nederland hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Water in Rotterdam moet ik nietProeft naar kalk of zo.
Eet dan tomatenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die percentages vind ik dan altijd wat misleidend inderdaad. Een verhoging van de kans op kanver-variant 'X' van 50 procent hoeft idd nog altijd geen noemenswaardige kans op te leveren.
Overigens eet ik veel ketchup. In ketchup zitten tomaten. Tomaten schijnen vrije radicalen tegen te werken.
Dan zit ik meestal aan een jerrycan melk en peuken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Water is heerlijk na overmatig drankgebruik.
Dan hoef ik niet te kauwen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Eet dan tomatenWaarom ketchup?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wordt ook als man beschouwd , pas als je een pic post als bewijs ben je een vrouw.
Peuken is bij mij tijdens het drankgebruik. Melk na drank is ook lekker ja .quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal aan een jerrycan melk en peuken.
Naja laten het op gewenning houden dan. Al heeft Delft wel de grootste waterzuivering van Europa JWT!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was anders een paar jaar geleden het lekkerste leidingwater van Nederland hoor.
Melk na het stappen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan zit ik meestal aan een jerrycan melk en peuken.
Hou je mond over Delft. Echt een horrordag gehad vandaag. Schade gereden alles.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja laten het op gewenning houden dan. Al heeft Delft wel de grootste waterzuivering van Europa JWT!
Utrechtse leidingwater is minus wat toevoegingen toch gewoon Bar le Duc?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naja laten het op gewenning houden dan. Al heeft Delft wel de grootste waterzuivering van Europa JWT!
ik vind je een baasquote:
Binnenstad? Daar is het met al die opengebroken wegen en paaltjes inderdaad rampzaligquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou je mond over Delft. Echt een horrordag gehad vandaag. Schade gereden alles.
Klopt, ze schijnen de pakken boven op de Domtoren in de leidingen te gieten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Utrechtse leidingwater is minus wat toevoegingen toch gewoon Bar le Duc?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ze schijnen de pakken boven op de Domtoren in de leidingen te gieten.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op jou
Ja, hele centrum. God oh god, wat een aids.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenstad? Daar is het met al die opengebroken wegen en paaltjes inderdaad rampzalig
Ik koop het altijd voor het flesje. Niet voor het water. Dat vind ik echt belachelijk, aangezien bronwater minder schoon en zuiver is dan het Nederlandse kraanwater.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso heb ik dat nooit begrepen, mensen in nederland die een flesje spa blauw kopen.
Moet je wel ajacied worden, anders maak je geen kans.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op jou
Niet te doen nee. Ik houd van mijn fietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hele centrum. God oh god, wat een aids.
Ging op een gegeven moment over een autovrije zone heen, kon echt niet anders.
Ja, die fietsers die werkelijk uit alle hoeken en gaten komen zonder verlichting krijg je er in Delft gratis bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te doen nee. Ik houd van mijn fietsEr is nog maar 1 echte ingang.
is hij een feyenoorder?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet je wel ajacied worden, anders maak je geen kans.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Anders gaan jullie jezelf ff in een cirkel lopen aftrekken met Anonimousz in het midden.
Klopt wel, water is een levend product. Moet je niet weken of maanden in een flesje stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik koop het altijd voor het flesje. Niet voor het water. Dat vind ik echt belachelijk, aangezien bronwater minder schoon en zuiver is dan het Nederlandse kraanwater.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Anders gaan jullie jezelf ff in een cirkel lopen aftrekken met Anonimousz in het midden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wordt ook als man beschouwd , pas als je een pic post als bewijs ben je een vrouw.
was ik maar een manquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
quote:
Kostentechnisch is het ook ridicuul. Je kunt een half zwembad vullen voor de prijs van een fles spa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt wel, water is een levend product. Moet je niet weken of maanden in een flesje stoppen.
Happel sowiesoquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zou er dan in het midden van de cirkel staan?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zou er dan in het midden van de cirkel staan?
Heb ik ook gelezen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt wel homo te zijn.
sbs 6quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen wil graag naar SBS, hij wil graag met de Mol werken.
Maar het gaat niet, omdat ze een 3 jarig contract hebben bij RTL
Johan Derksen zou toch stoppen op z'n 65e en naar Amerika verhuizen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Johan Derksen moet lekker zijn muil houden die idioot. Weet helemaal niks.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Johan Derksen zou toch stoppen op z'n 65e en naar Amerika verhuizen?
Er zijn ook andere Staten om in te wonen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt
Maar dat is veranderd, iets met doodstraf enzo..
Woon ik vlakbijquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef Caland het volgende:
Omgeving buitenwatersloot/hugo de grootstraat reed ik trouwens die schade littlerabit. Ken je dat?
Klopt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn ook andere Staten om in te wonen.
Standaard altijd fucking veel kratten bier afleveren bij die balletjes daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Woon ik vlakbijNou niet gaan stalken he.
Doe sowieso weinig in Delft. Ben niet niet zo goed met "balletjes" kan mijn ergenis moeilijk binnen houden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Standaard altijd fucking veel kratten bier afleveren bij die balletjes daar.
Wat vind jij nou van Gijp? Ik vind hem echt supergrappig en een hele goede analistquote:
Snap ik. Best wel een lelijk schijtdorp ook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe sowieso weinig in Delft. Ben niet niet zo goed met "balletjes" kan mijn ergenis moeilijk binnen houden.
Alsof je dat niet weet appel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe sowieso weinig in Delft. Ben niet niet zo goed met "balletjes" kan mijn ergenis moeilijk binnen houden.
[..]
Wat vind jij nou van Gijp?
Gijp is prachtig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind jij nou van Gijp?
gijpquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat vind jij nou van Gijp? Ik vind hem echt supergrappig en een hele goede analist![]()
Als het niet overal is opgebroken is de binnenstad best mooi hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ik. Best wel een lelijk schijtdorp ook.
zoals in het westenquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn ook andere Staten om in te wonen.
Ik ben wat dat aangaat misschien niet heel objectiefquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het niet overal is opgebroken is de binnenstad best mooi hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |