Als je denkt dat multivit dranken gezond zijn heb je het volgens mij mis.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
Ik melk, multivit vruchten drank en appelsap.
Ik leef gezond, jwt. Buiten west-europe btw, is de lactose intolerantie 10x zo hoog, in azie bijna 100%. Die kunnen geen melk drinken
Ik zit aan de Palm omdat aanbiedingquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Grolsch![]()
Heb nu ook een groene
ONZquote:
Ook niks mis meequote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit aan de Palm omdat aanbieding
Niks mis met palm. Al houd ik het meestal bij Hertog Jan of Dommelsch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit aan de Palm omdat aanbieding
Ze zijn niet echt slecht voor je hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je denkt dat multivit dranken gezond zijn heb je het volgens mij mis.
ik drink nooit waterquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Koffie, melk, bier en water drink ik het meest
Ach heb je dat gelul weer. Met mate is alles gezond, en teveel bijna altijd ongezond.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je kooptquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zitten boordevol met suikers en de zuren tasten je tanden aan. Je kunt beter water drinken en fruit eten. Of fruit eten en water drinken om je mond te spoelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ze zijn niet echt slecht voor je hoor.
alleen als ik jankquote:
Ach ja boeie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zitten boordevol met suikers en de zuren tasten je tanden aan. Je kunt beter water drinken en fruit eten. Of fruit eten en water drinken om je mond te spoelen.
Nee niet, want daar flikkeren ze dan weer aspartaam doorheen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je kooptJe hebt multivit zonder suikers
Dat is wel oke.
Daar zit dan weer de zoetstof aspartaam in wat kankerverwekkend is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan welke je kooptJe hebt multivit zonder suikers
Dat is wel oke.
Amstel heb ik dan weer niks mee, maar bier discussies zijn sowieso doelloos zelf bij mij persoonlijk ligt het per week anders. Laat staan dat je kunt beargumenteren waarom 1 merk het lekkerste is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met palm. Al houd ik het meestal bij Hertog Jan of Dommelsch.
Ja klopt. Maar beter multivit dan colaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zitten boordevol met suikers en de zuren tasten je tanden aan. Je kunt beter water drinken en fruit eten. Of fruit eten en water drinken om je mond te spoelen.
Alles is kankerverwekkend. Aspartaam verhoogd het misschien wel met 50% van 0.00001 naar 0.000015 %quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Daar zit dan weer de zoetstof aspartaam in wat kankerverwekkend is.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |