quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Klopt, ze schijnen de pakken boven op de Domtoren in de leidingen te gieten.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op jou
Ja, hele centrum. God oh god, wat een aids.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenstad? Daar is het met al die opengebroken wegen en paaltjes inderdaad rampzalig
Ik koop het altijd voor het flesje. Niet voor het water. Dat vind ik echt belachelijk, aangezien bronwater minder schoon en zuiver is dan het Nederlandse kraanwater.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Sowieso heb ik dat nooit begrepen, mensen in nederland die een flesje spa blauw kopen.
Moet je wel ajacied worden, anders maak je geen kans.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verliefd op jou
Niet te doen nee. Ik houd van mijn fietsquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hele centrum. God oh god, wat een aids.
Ging op een gegeven moment over een autovrije zone heen, kon echt niet anders.
Ja, die fietsers die werkelijk uit alle hoeken en gaten komen zonder verlichting krijg je er in Delft gratis bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet te doen nee. Ik houd van mijn fietsEr is nog maar 1 echte ingang.
is hij een feyenoorder?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet je wel ajacied worden, anders maak je geen kans.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Anders gaan jullie jezelf ff in een cirkel lopen aftrekken met Anonimousz in het midden.
Klopt wel, water is een levend product. Moet je niet weken of maanden in een flesje stoppen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik koop het altijd voor het flesje. Niet voor het water. Dat vind ik echt belachelijk, aangezien bronwater minder schoon en zuiver is dan het Nederlandse kraanwater.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
Anders gaan jullie jezelf ff in een cirkel lopen aftrekken met Anonimousz in het midden.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij wordt ook als man beschouwd , pas als je een pic post als bewijs ben je een vrouw.
was ik maar een manquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:58 schreef kapiteintje het volgende:
quote:
quote:
Kostentechnisch is het ook ridicuul. Je kunt een half zwembad vullen voor de prijs van een fles spa.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Klopt wel, water is een levend product. Moet je niet weken of maanden in een flesje stoppen.
Happel sowiesoquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wie zou er dan in het midden van de cirkel staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |