Was wel een goede mod hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog toen de_boswachter mod werd van KLB.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die relt er lustig op los of niet ?
Beetje een tegendraads mannetje ja, wat hem af en toe perongeluk in zijn gelijk zet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die relt er lustig op los of niet ?
BoWa is tofquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog toen de_boswachter mod werd van KLB.
Eens. Goede troll, ook.quote:
SwJ was een verschrikkelijk slechte mod.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind Oerbeer altijd sneu. Smegmanus is sterk. En SwJ was een baas. Die 2 had iedereen respect voor.
Maar GGMM klopt het dat jij mijn maagdelijke onschuldigheid zonder genade hebt ontnomen?. Ik wilde bijna een nieuw account aanmaken toen ik notes bleek te hebben.quote:
En toch kan hij goed inhoudelijk postenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Goede troll, ook.
Beetje zoals BSB, maar dan iets minder.
Waren trekken mensen zich zoveel aan van notesquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar GGMM klopt het dat jij mijn maagdelijke onschuldigheid zonder genade hebt ontnomen?. Ik wilde bijna een nieuw account aanmaken toen ik notes bleek te hebben.
Ik troll nooitquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch kan hij goed inhoudelijk posten
Beetje trollen doen we allemaal toch wel eens?
Toen ik je je note gaf was je allang van je maagdelijke onschuldigheid af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar GGMM klopt het dat jij mijn maagdelijke onschuldigheid zonder genade hebt ontnomen?. Ik wilde bijna een nieuw account aanmaken toen ik notes bleek te hebben.
Ja?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
SwJ was een verschrikkelijk slechte mod.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waren trekken mensen zich zoveel aan van notes
SwJ wist wanneer hij iets moest sluiten en wanneer nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Sinds hij geen mod meer is staat er ongeveer 200% meer bagger in ONZ.
Het het ook ONZ.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Vind ik wel meevallen, maar ik ook nauwelijks in ONZ moet ik zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
4chan.orgquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar moet ik dan over klagen. Dit is een voetbalvrije zone, en ik verveel me zoals altijd door de weeks.
VI over 2 dagen man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar moet ik dan over klagen. Dit is een voetbalvrije zone, en ik verveel me zoals altijd door de weeks.
alle fokkers trollen dus jij ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |