Was wel een goede mod hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog toen de_boswachter mod werd van KLB.
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die relt er lustig op los of niet ?
Beetje een tegendraads mannetje ja, wat hem af en toe perongeluk in zijn gelijk zet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die relt er lustig op los of niet ?
BoWa is tofquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:26 schreef Caland het volgende:
Mooiste was nog toen de_boswachter mod werd van KLB.
Eens. Goede troll, ook.quote:
SwJ was een verschrikkelijk slechte mod.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:27 schreef Stokstaart het volgende:
Ik vind Oerbeer altijd sneu. Smegmanus is sterk. En SwJ was een baas. Die 2 had iedereen respect voor.
Maar GGMM klopt het dat jij mijn maagdelijke onschuldigheid zonder genade hebt ontnomen?. Ik wilde bijna een nieuw account aanmaken toen ik notes bleek te hebben.quote:
En toch kan hij goed inhoudelijk postenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. Goede troll, ook.
Beetje zoals BSB, maar dan iets minder.
Waren trekken mensen zich zoveel aan van notesquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar GGMM klopt het dat jij mijn maagdelijke onschuldigheid zonder genade hebt ontnomen?. Ik wilde bijna een nieuw account aanmaken toen ik notes bleek te hebben.
Ik troll nooitquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En toch kan hij goed inhoudelijk posten
Beetje trollen doen we allemaal toch wel eens?
Toen ik je je note gaf was je allang van je maagdelijke onschuldigheid af.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar GGMM klopt het dat jij mijn maagdelijke onschuldigheid zonder genade hebt ontnomen?. Ik wilde bijna een nieuw account aanmaken toen ik notes bleek te hebben.
Ja?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
SwJ was een verschrikkelijk slechte mod.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waren trekken mensen zich zoveel aan van notes
SwJ wist wanneer hij iets moest sluiten en wanneer nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Sinds hij geen mod meer is staat er ongeveer 200% meer bagger in ONZ.
Het het ook ONZ.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
Vind ik wel meevallen, maar ik ook nauwelijks in ONZ moet ik zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja?
4chan.orgquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar moet ik dan over klagen. Dit is een voetbalvrije zone, en ik verveel me zoals altijd door de weeks.
VI over 2 dagen man.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Waar moet ik dan over klagen. Dit is een voetbalvrije zone, en ik verveel me zoals altijd door de weeks.
alle fokkers trollen dus jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde toch?★★★
Echt wel!quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
SwJ wist wanneer hij iets moest sluiten en wanneer nietEn hij deed veel met humor
Dan had Oerbeer het fout.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt wel!
De reden dat hij weg is is omdat ze van hogerhand een ander (meer subtiel) beleid wilden voeren. Dus minder snel topics sluiten etc. Dat zei Oerbeer tenminste
Herkenbare klachtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan die batterij van m'n gsm. Het is net als zo'n benzine-meter in een auto. Je kunt er 150 kilometer mee rijden en dan staat de naald nog op vol. Rij hetzelfde aantal kilometers terug dan is je tank meer dan half leeg.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:33 schreef ajacied4lf het volgende:
Ja, Comic Con pic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelfde toch?AFCA
Qui audet adipiscitur
Hij had ook ruzie met Yvonne. Maar op ONZ moet je echt skills hebben.quote:
Ik zou gek worden daar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij had ook ruzie met Yvonne. Maar op ONZ moet je echt skills hebben.
Zou goed zijn voor elke mod om daar een maandje mee te draaien.
Net als weken achtereen geen fatsoenlijke drol kunnen leggen en nu 2 keer per dag een mooie sigaar clockwise dan wel anti-clockwise in de pot draperen.quote:
Beter doeken ze dat hele subforum gewoon op manquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij had ook ruzie met Yvonne. Maar op ONZ moet je echt skills hebben.
Zou goed zijn voor elke mod om daar een maandje mee te draaien.
Net zo'n achterlijke bende als VBL in principe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Beter doeken ze dat hele subforum gewoon op man
Wie nog meer dan?quote:
Hoezo? Zo'n 90% wordt daar gesloten, de rest is ook aids. Zie er de toegevoegde waarde niet echt van in als je ook KLB hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Net zo'n achterlijke bende als VBL in principe.
Niks mis met KLB.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? Zo'n 90% wordt daar gesloten, de rest is ook aids. Zie er de toegevoegde waarde niet echt van in als je ook KLB hebt
1,5 voor Plet, is dat niet aan de hoge kant?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Janko weg voor maar 3 miljoen waar ze 1,5 voor Plet betalen. Hoeveel heeft die gozer wel niet verdient bij Twente dan, om het nog maar ff offtopic te houden.
Rare aankoop van Porto trouwens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Janko weg voor maar 3 miljoen waar ze 1,5 voor Plet betalen. Hoeveel heeft die gozer wel niet verdient bij Twente dan, om het nog maar ff offtopic te houden.
Ja, dat keek ik altijd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ready steady Cook je jeugdheld?
Ongeveer 1,5 teveelquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1,5 voor Plet, is dat niet aan de hoge kant?
Neem een roddel ook maar als waarheid aan hoor. Moet ik misschien mee stoppen bespaard je wel teleurstellingenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1,5 voor Plet, is dat niet aan de hoge kant?
In ONZ heb je tenminste wijvenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoezo? Zo'n 90% wordt daar gesloten, de rest is ook aids. Zie er de toegevoegde waarde niet echt van in als je ook KLB hebt
Mwa, Porto speelt 70% van de tijd op de helft van de tegenstander, en je kunt zeggen van hem wat je wil maar het is wel echt een afmaker in de 16. Daarbij lopen er ook genoeg goede vleugelspelers, en is 3 miljoen een koopje voor ze.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In ONZ heb je tenminste wijven
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In ONZ heb je tenminste wijven
Ja. Halfvolle melk of volle melk is slecht voor je darmen bij meer dan 1 glas per dag.quote:
Ja ken je raar kijken maar hier zijn ze niet.quote:
Alsof je sowieso op een internetforum zit voor de wijvenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ken je raar kijken maar hier zijn ze niet.
En terecht. Dit is VBL.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja ken je raar kijken maar hier zijn ze niet.
Wat zijn dan de gevaren?quote:
Er zijn zelfs wetenschappers die beweren dat dierenmelk drinken schadelijk is voor mensen, omdat onze ingewanden daar evolutionair gezien niet op ontwikkeld zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja. Halfvolle melk of volle melk is slecht voor je darmen bij meer dan 1 glas per dag.
Het is alleen leuk als ze pix van zichzelf posten, over VBL moeten ze niet meeposten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je sowieso op een internetforum zit voor de wijven
Dat is nuttiger dan wat wij doen. Beetje lullen over F'Noord alsof we invloed hebben op het beleid hele tijd. Hoe fucking sneu is dat eigenlijk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof je sowieso op een internetforum zit voor de wijven
Klopt ook deels. Maar magere melk kan wel bijv.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn zelfs wetenschappers die beweren dat dierenmelk drinken schadelijk is voor mensen, omdat onze ingewanden daar evolutionair gezien niet op ontwikkeld zijn.
Welkom in het studentenleven Caland.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zijn dan de gevaren?![]()
Ik betrap me er de laatste tijd op dat ik nauwelijks wat anders drink dan melk, water, koffie en bier. Soms haal ik zo'n 2 liter jerrycan issie binnen een dag op.
net zo sneu als blij worden omdat een wildreemd iemand een foto post op ze interwebz.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is nuttiger dan wat wij doen. Beetje lullen over F'Noord alsof we invloed hebben op het beleid hele tijd. Hoe fucking sneu is dat eigenlijk.
Maar dan kan je alle fora wel opheffen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is nuttiger dan wat wij doen. Beetje lullen over F'Noord alsof we invloed hebben op het beleid hele tijd. Hoe fucking sneu is dat eigenlijk.
Serieus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welkom in het studentenleven Caland.
Nee, denk dat je van melk niet zo snel te veel kan drinken in de zin dat het slecht voor je is. Ik doelde op het feit dat je gewoon teveel van een vloeistof binnen kan krijgen. Net zoals je bij water in een shock kunt raken als je daar teveel van drinkt.
Ehm...ik vind het gewoon leuk hoor. Ieder z'n ding.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik drink ook bijna altijd magere melk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Klopt ook deels. Maar magere melk kan wel bijv.
Nouja F&L, R&P W&T, WGR en BNW (zo u wilt) kun je nog wat opsteken. Of inzichten vergaren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan kan je alle fora wel opheffen.
Ik ben sowieso echt verslaafd aan melk man. En milk&fruit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welkom in het studentenleven Caland.
Nee, denk dat je van melk niet zo snel te veel kan drinken in de zin dat het slecht voor je is. Ik doelde op het feit dat je gewoon teveel van een vloeistof binnen kan krijgen. Net zoals je bij water in een shock kunt raken als je daar teveel van drinkt.
Je kunt bij te veel melk gebruik last van je spijsvertering krijgen. Maar dat is naar mijn weten niet bij magere melk, dus ik drink mede daarom ook magere melkquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik betrap me er de laatste tijd op dat ik nauwelijks wat anders drink dan melk, water, koffie en bier. Soms haal ik zo'n 2 liter jerrycan issie binnen een dag op.
Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, net als bij alcoholvergiftigingen. Geloof dat het vanaf een liter of 8 écht gevaarlijk begint te worden. Hangt ook af van omgevingsfactoren en inspanning natuurlijk. En je moet het snel achter elkaar doen en niet verspreid over heel de dag.quote:
Hier kan dat ook, alleen over zaken die er minder toe doen idd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nouja F&L, R&P W&T, WGR en BNW (zo u wilt) kun je nog wat opsteken. Of inzichten vergaren.
Deed ik ook ben ik maar mee gestoptquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah oke.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verschilt natuurlijk van persoon tot persoon, net als bij alcoholvergiftigingen. Geloof dat het vanaf een liter of 8 écht gevaarlijk begint te worden. Hangt ook af van omgevingsfactoren en inspanning natuurlijk.
Kan in principe ook geen kwaad hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Deed ik ook ben ik maar mee gestopt
Ik drink eigenlijk alleen maar water en bier. Af en toe wat melk, maar meestal door m'n cereal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Koffie, melk, bier en water drink ik het meest
Gewoon Grolsch drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso van al die sapjes krijg ik echt instant maagzuur
Dat heb ik met melkquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:47 schreef Caland het volgende:
Sowieso van al die sapjes krijg ik echt instant maagzuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |