Yeap en dat vind ik heel raar. Nou is het natuurlijk wat experimenteler maar ik zou liever zien dat ze zich gewoon zouden richten op mooie liedjes want dat kunnen ze erg goed (dat album met the noose is bijna van het begin tot einde wel goed imo)quote:Op vrijdag 10 februari 2012 08:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Je raakt de kern. Bij Tool is de balans tussen vette muziek, verhalende stukken, inleiding en nog meer vette muziek eigenlijk altijd perfect. Bij A Perfect Circle (en er is nog zo'n band waar ik de naam even niet van kan terughalen) is die balans er niet.
Ik voel me gevleid dat Grey het leuk vind dat ik er weer ben.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:20 schreef Loppe het volgende:
[..]
Je voelt je gevleid? Je vindt dat hoogopgeleide vrouwen evenwaardig (of al dan niet beter) zijn dan hoogopgeleide mannen in ons systeem dat meestal mannen aan de macht bracht?
Duidelijk boeiend genoeg voor jou om gefrustreerd te raken en te gaan schelden.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:39 schreef HyperViper het volgende:
Lekker boeiend dat die snol er weer is.
quote:Ik voel me gevleid dat Grey het leuk vind dat ik er weer ben.
Daarnaast is het zo dat in ons systeem vrouwen over het algemeen in een slechtere positie staan dan mannen met dezelfde capaciteiten en dat vind ik niet goed obviously
We leven duidelijk nog steeds in een mannen gedomineerde wereld als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:12 schreef oompaloompa het volgende:
Ik ben wel iets gematigder hoor.
Daarnaast is het volgens mij ook zo dat de spreiding van IQ bij mannen hoger ligt dan bij vrouwen dus de statistiek is nogal moeilijk te interpreteren, maar er is wel redelijk wat onderzoek her en der dat aangeeft dat vrouwen toch vaak slechter af zijn als je controleert voor ability etc. Als ik in mijn omgeving kijk wordt ook een groot deel volgens mij verklaard door zwangerschap etc. Als je in een redelijk competatieve omgeving zit is een paar maanden weg zijn enorm killing.
Sorry ik was vergeten dat ik al een troll had gepost richting jou vandaag. Deze kan je vergeten en vervang ik nu officieel met:quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:54 schreef oompaloompa het volgende:
Duidelijk boeiend genoeg voor jou om gefrustreerd te raken en te gaan schelden.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sorry ik was vergeten dat ik al een troll had gepost richting jou vandaag. Deze kan je vergeten en vervang ik nu officieel met:
Het is slechts trollen als het frustratie of andere negatieve reacties oproept. Uitgelachen worden is nou niet meteen iets dat onder de definitie trollen valtquote:Op vrijdag 10 februari 2012 15:51 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Sorry ik was vergeten dat ik al een troll had gepost richting jou vandaag. Deze kan je vergeten en vervang ik nu officieel met:
Welkom terug!
Ik heb je niet zien lachen, wel zien happen en jezelf elitair zien noemen. Daar kan ik dan wel weer om lachen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is slechts trollen als het frustratie of andere negatieve reacties oproept. Uitgelachen worden is nou niet meteen iets dat onder de definitie trollen valt
Ze gaat ook voornamelijk met de rijkeren en hogeropgeleiden om, daar in de V.S.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb je niet zien lachen, wel zien happen en jezelf elitair zien noemen. Daar kan ik dan wel weer om lachen.
Ik schaam me er niet voor mezelf elitair te noemen hoor =]quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik heb je niet zien lachen, wel zien happen en jezelf elitair zien noemen. Daar kan ik dan wel weer om lachen.
Dat is een eerlijke nuance die nodig was in de discussie. Als jij hem met andere motieven wilt interpreteren mag je dat vooral doen, zie mijn uitspraak hierbovenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze gaat ook voornamelijk met de rijkeren en hogeropgeleiden om, daar in de V.S.
Er gaat wel een stukje geschiedenis aan vooraf, waarom ik diequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:44 schreef oompaloompa het volgende:
Dat is een eerlijke nuance die nodig was in de discussie. Als jij hem met andere motieven wilt interpreteren mag je dat vooral doen, zie mijn uitspraak hierboven
Leg uit?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er gaat wel een stukje geschiedenis aan vooraf, waarom ik diesmiley er bij zette
Over het algemeen gezien hou jij er een vrij uit de hoogte en nogal "elitaire" houding er op na. Dat is hoe ik jou altijd heb ervaren.quote:
Klopt, ben ik ook mits terecht (hoop ik). Zal niet hoog van de daken dingen roepen waar ik geen verstand heb, maar ga ook niet oernederlands moeilijk doen over dingen die toevallig wel binnen mijn straat liggen of toevallig goed gaan.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:56 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Over het algemeen gezien hou jij er een vrij uit de hoogte en nogal "elitaire" houding er op na. Dat is hoe ik jou altijd heb ervaren.
Het was me gewoon niet duidelijk wat je bedoeldequote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik toch gelijk en had ik niets uit hoeven te leggen
Yeap nog een paar weken.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:11 schreef dadgad het volgende:
Ben je nou nog in de VS of niet OOMPA?
Ook leuk maar ik ga zo koffie drinkenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:13 schreef dadgad het volgende:
[..]
Leuk voor je!
Maar ik ga zo pizza eten.
Ook leukquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:14 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ook leuk maar ik ga zo koffie drinken
Damn dat is inderdaad erg leuk, ik heb slechts een granny smithquote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:15 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ook leuk
Maar ik heb een electrisch gitaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |