Ik scheer ze niet kaal, maar doe wel regulier onderhoud.....quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef dadgad het volgende:
[..]
Je scheert ze dus echt? Weirdo. Dat jeukt als de hel. Doe ik nooit meer.
Nee. Niemand komt aan mijn sterretje.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:36 schreef HyperViper het volgende:
Heb je ook een gebleekt sterretje Hoppa? Dat maakt het totaalplaatje natuurlijk wel af.
Ik kan diep genoeg buigen om mijn eigen reet te scheren hoor. Wel eens geprobeerd, met succes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:17 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik scheer ze niet kaal, maar doe wel regulier onderhoud.....
[..]
Nee. Niemand komt aan mijn sterretje.
Is alleen de eerste dag of twee zo. Daarna is het 'shaven haven'.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef dadgad het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Is alleen de eerste dag of twee zo. Daarna is het 'shaven haven'.
Jij ook? Jezus man. Wat een volk hier, werkelijk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:26 schreef Gray het volgende:
[..]
Is alleen de eerste dag of twee zo. Daarna is het 'shaven haven'.
Ik doe het sinds een ex-vriendinnetje me ooit toen ze nog m'n vriendinnetje was me knipogend aanraadde dat eens te doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:47 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Jij ook? Jezus man. Wat een volk hier, werkelijk.
Mijn reet scheren kan ik wel. Maar jij had het over bleken. Ik heb de ingrediënten niet, en mijn google is stuk.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:22 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik kan diep genoeg buigen om mijn eigen reet te scheren hoor. Wel eens geprobeerd, met succes.
Dit dus. Waarschijnlijk hebben de no-shavers allemaal een vriendinnetje die pijpen vies vindt.quote:
Ja klopt, ik haal even twee dingen door elkaar. Ik ben wel blij dat jij het ook kan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mijn reet scheren kan ik wel. Maar jij had het over bleken. Ik heb de ingrediënten niet, en mijn google is stuk.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:45 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ja klopt, ik haal even twee dingen door elkaar. Ik ben wel blij dat jij het ook kan.
Je weet dat ik gewijzigde berichten kan bekijken he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glorix heb je toch wel in huis?quote:Op donderdag 2 februari 2012 17:16 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mijn reet scheren kan ik wel. Maar jij had het over bleken. Ik heb de ingrediënten niet, en mijn google is stuk.
Precies. Gewoon openen die fles, dan de aars, gaan zitten, 5 minuten wachten en even aan dagdad denken, misschien een beetje masturberen, nog een keer aan dagdad denken, nog een keer masturberen, en klaar!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Glorix heb je toch wel in huis?
Kerel...WTF?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies. Gewoon openen die fles, dan de aars, gaan zitten, 5 minuten wachten en even aan dagdad denken, misschien een beetje masturberen, nog een keer aan dagdad denken, nog een keer masturberen, en klaar!
Shit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kerel...WTF?
Even gequote voor het nageslacht.
Dit gaat heel ver inderdaad, ik sta er ook van te kijken. Wat een vuilbekkerij zeg van Gray, heel erg dit.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:02 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kerel...WTF?
Even gequote voor het nageslacht.
Ben mezelf al aan het straffen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:06 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dit gaat heel ver inderdaad, ik sta er ook van te kijken. Wat een vuilbekkerij zeg van Gray, heel erg dit.
Dat is alleen de eerste paar dagen, daarna gewoon bijhouden en nergens last meer van.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:32 schreef dadgad het volgende:
[..]
Zelfde voor mijn bleekmethode. Begin is vreemd, maar went snel.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat is alleen de eerste paar dagen, daarna gewoon bijhouden en nergens last meer van.
Eigenlijk wil je daarna niet anders meer.
Heel erg juist bezig jij. Lekker vies doen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben mezelf al aan het straffen.Ik bedoel:
Heb een voorbeeldfunctie op BNW; dit is mijn speeltuin.quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Heel erg juist bezig jij. Lekker vies doen.
Bleken doe ik niet, maar masturerenquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:23 schreef Gray het volgende:
[..]
Zelfde voor mijn bleekmethode. Begin is vreemd, maar went snel.
Holy crap Gray.quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:57 schreef Gray het volgende:
[..]
Precies. Gewoon openen die fles, dan de aars, gaan zitten, 5 minuten wachten en even aan dagdad denken, misschien een beetje masturberen, nog een keer aan dagdad denken, nog een keer masturberen, en klaar!
Ik hield me nog in.quote:
Secret inside knowledge is secret.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef dadgad het volgende:
Maar Gray heb jij soms geheime insider-kennis over Lavenderr ja? Is het een hot chick?
Logisch: ze is een hele lieve nette mevrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Bastard het volgende:
Ik begin een patroon te zien, iedere keer als Lavenderr genoemd word heeft het iets met sexuele fantasien te doen. Hoe kan dat toch?
Rare gasten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het de laatste tijd is met die gasten..
quote:Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 18:57:24 #64
[ Bericht 1% gewijzigd door Gray op 02-02-2012 21:14:20 ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef dadgad het volgende:
Zeg Gray waarom heb jij deze funeste wijziging doorgevoerd? Kreeg je het comité van de feministische militia op je dak ja?
Stond je carrière onder druk ja?
Dames en heren wat we hier hebben is een typisch geval waarin een gezaghebbende figuur zwicht onder de invloed de lobby en de loop van de geschiedenis probeert te verdoezelen door historische documentatie te vervalsen. Maar denk maar niet dat het je gelukt is! Ik ben het niet vergeten en zal het nooit vergeten! Je zult mij moeten uitroeien!
[..]
De sterke vrouw achter de man, he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef HyperViper het volgende:
Haha Lavenderr heeft even haar nagels over zijn strot heen getrokken. Even laten zien dat zij nog steeds de touwtjes in handen heeft. Heel erg bijzonder dit.
Ze komt zo zacht over. Dat is de truuk i guess, bedankt voor de waarschuwing in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
De sterke vrouw achter de man, he?
Lekker ding, die dadgad. Schijnt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef dadgad het volgende:
Zeg Gray waarom heb jij deze funeste wijziging doorgevoerd? Kreeg je het comité van de feministische militia op je dak ja?
Stond je carrière onder druk ja?
Dames en heren wat we hier hebben is een typisch geval waarin een gezaghebbende figuur zwicht onder de invloed de lobby en de loop van de geschiedenis probeert te verdoezelen door historische documentatie te vervalsen. Maar denk maar niet dat het je gelukt is! Ik ben het niet vergeten en zal het nooit vergeten! Je zult mij moeten uitroeien!
[..]
Een guller minnaar ook, schijnt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lekker ding, die dadgad. Schijnt.
Yep. Nooit te beroerd om te geven, zonder de te nemen. Heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een guller minnaar ook, schijnt.
Clerks 1 en 2 niet gezien?quote:
Met name deel 1 is echt geniaal. Ontzettende aanrader.quote:
Dit? En check mijn vorige linkje ff, is echt indrukwekkend. Ben benieuwd hoe snel de militaire industrie zulke dingen gaat ontwerpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met name deel 1 is echt geniaal. Ontzettende aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |