Ik hield me nog in.quote:
Secret inside knowledge is secret.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:36 schreef dadgad het volgende:
Maar Gray heb jij soms geheime insider-kennis over Lavenderr ja? Is het een hot chick?
Logisch: ze is een hele lieve nette mevrouw.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef Bastard het volgende:
Ik begin een patroon te zien, iedere keer als Lavenderr genoemd word heeft het iets met sexuele fantasien te doen. Hoe kan dat toch?
Rare gasten.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het de laatste tijd is met die gasten..
quote:Moderator donderdag 2 februari 2012 @ 18:57:24 #64
Precies. Gewoon openen die fles, dan de aars, gaan zitten, 5 minuten wachten en even aan dagdad denken, misschien een beetje masturberen, nog een keer aan dagdad denken, nog een keer masturberen, en klaar!
[ Bericht 1% gewijzigd door Gray op 02-02-2012 21:14:20 ]
quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef dadgad het volgende:
Zeg Gray waarom heb jij deze funeste wijziging doorgevoerd? Kreeg je het comité van de feministische militia op je dak ja?
Stond je carrière onder druk ja?
Dames en heren wat we hier hebben is een typisch geval waarin een gezaghebbende figuur zwicht onder de invloed de lobby en de loop van de geschiedenis probeert te verdoezelen door historische documentatie te vervalsen. Maar denk maar niet dat het je gelukt is! Ik ben het niet vergeten en zal het nooit vergeten! Je zult mij moeten uitroeien!
[..]
De sterke vrouw achter de man, he?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:14 schreef HyperViper het volgende:
Haha Lavenderr heeft even haar nagels over zijn strot heen getrokken. Even laten zien dat zij nog steeds de touwtjes in handen heeft. Heel erg bijzonder dit.
Ze komt zo zacht over. Dat is de truuk i guess, bedankt voor de waarschuwing in ieder geval.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:20 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
De sterke vrouw achter de man, he?
Lekker ding, die dadgad. Schijnt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:55 schreef dadgad het volgende:
Zeg Gray waarom heb jij deze funeste wijziging doorgevoerd? Kreeg je het comité van de feministische militia op je dak ja?
Stond je carrière onder druk ja?
Dames en heren wat we hier hebben is een typisch geval waarin een gezaghebbende figuur zwicht onder de invloed de lobby en de loop van de geschiedenis probeert te verdoezelen door historische documentatie te vervalsen. Maar denk maar niet dat het je gelukt is! Ik ben het niet vergeten en zal het nooit vergeten! Je zult mij moeten uitroeien!
[..]
Een guller minnaar ook, schijnt.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Lekker ding, die dadgad. Schijnt.
Yep. Nooit te beroerd om te geven, zonder de te nemen. Heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:39 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een guller minnaar ook, schijnt.
Clerks 1 en 2 niet gezien?quote:
Met name deel 1 is echt geniaal. Ontzettende aanrader.quote:
Dit? En check mijn vorige linkje ff, is echt indrukwekkend. Ben benieuwd hoe snel de militaire industrie zulke dingen gaat ontwerpen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met name deel 1 is echt geniaal. Ontzettende aanrader.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |