Maar hij is geen klok.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Cavalera rules. Maar ik vond hem in zijn Sepultura tijd veel vetter.
Ik wil bewijs!quote:
Als het bedoeld is om de wil op te wekken met een ijsprikker in je oor te willen stampen, dan is het goede muziek!quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef oompaloompa het volgende:
Alhoewel ik vermoed dat Gray het zeker niet kan waarderen ^^
De anderen weet ik ook zo net nog niet, het is nogal vreemd maar ik vind het enorm baas.
stukje:
Oh en ze komen op groesrock samen met de refused (beste punkband ooit) dus gaan.
Njaaaa, hier moet ik even aan wennen...quote:Op zondag 12 februari 2012 16:33 schreef oompaloompa het volgende:
Alhoewel ik vermoed dat Gray het zeker niet kan waarderen ^^
De anderen weet ik ook zo net nog niet, het is nogal vreemd maar ik vind het enorm baas.
stukje:
Oh en ze komen op groesrock samen met de refused (beste punkband ooit) dus gaan.
Jij moet echt dood!quote:Op zondag 12 februari 2012 17:45 schreef Gray het volgende:
Die tweede is leuk ja, al heb ik dan liever Lionel Richie over de speakers.
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit nu overigens weer eens Pink Floyd - The Wall te luisteren. Meesterlijk album!
Blijft een meesterwerk he?quote:Op zondag 12 februari 2012 18:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zit nu overigens weer eens Pink Floyd - The Wall te luisteren. Meesterlijk album!
Je bent ziek hoor, ga eens snel naar Lambiekje om een pil , hupquote:Op zondag 12 februari 2012 18:09 schreef oompaloompa het volgende:
'Fuck, ben sinds ik terug ben het bijna alleen nog maar eens met jokkebrok, wat is er aan de hand?
Het gaat niet over 9/11quote:Op zondag 12 februari 2012 18:09 schreef oompaloompa het volgende:
'Fuck, ben sinds ik terug ben het bijna alleen nog maar eens met jokkebrok, wat is er aan de hand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |