Ben het met je eens dat Marillion erg goed was. Jammer dat Fish de band heeft verlaten.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
Hey. Wat lees ik nu, heeft Ron Paul zijn grootste fan verloren? Hij zal geen oog meer dichtdoen nu. Maar goed, ik ben blij dat er nu officieel geen één weldenkend mens meer geïnteresseerd is in die oude gek.
Goed, verder nu over boeiende zaken.
De beste band, EVER (na Tool dan).
Edit: laten we het op een 'Draw' houden.
Tja, Marillion heeft zonder Fish nog 1 goed nummer geschreven. En Fish heeft solo één plaat afgeleverd met een paar redelijke nummers. Samen waren ze beresterk, maar het is wel duidelijk dat ze niet dezelfde artistieke weg meer wilde....quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ben het met je eens dat Marillion erg goed was. Jammer dat Fish de band heeft verlaten.
Live from Loreley, een van de betere concerten die ik op DVD heb:
Ga jij nou maar weer naar Benny Neyman's Greatest Hits luisteren....quote:
quote:
Beter nog, laat het over je heen vloeien.quote:
Benny schijnt heel slecht te zijn.quote:
Dat doe ik alleen met bier.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 16:18 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Beter nog, laat het over je heen vloeien.
Deze vind ik wel leuk.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Tja, Marillion heeft zonder Fish nog 1 goed nummer geschreven. En Fish heeft solo één plaat afgeleverd met een paar redelijke nummers. Samen waren ze beresterk, maar het is wel duidelijk dat ze niet dezelfde artistieke weg meer wilde....
Deze niet.quote:
quote:I do hate a lot of 'religion' but people like Christ - yeah they inspire me. I mean if you look at Christ, He was hanging around with the lowlifes, prostitutes and the losers you know, not going around with those high society motherfuckers you see trying to sell Jesus today![1]
When asked in an interview whether he was a Christian and whether Soulfly was a Christian band, he said:
No. I mean, if I was a Christian I would wear all these different kinds of omens. Because Christian people are so close minded. A priest would not accept that. So I don't like the concept of Christianity in terms of being so close minded. It is the same with music. Sometimes I compare preachers to close minded musicians or close minded listeners, who only like one kind of music. Some preachers are the same. And they don't tolerate Hindus, Buddhists or whatever. Only them. It's bullshit. So Soulfly is not a Christian band at all. Very much opposite. But we are very spiritual. Spiritual has nothing to do with Christianity anyway. It has been here since the beginning of time.[2]
Ben uberhaupt geen audiofiel; mijn oren lijken direct gelinkt aan m'n stressorgaan. Alleen zachte melodische muziek, als jazz, klassiek en dergelijke kan ik voor langere tijd verdragen, maar dan nog verkies ik doorgaans liever stilte om me heen, of een ritmisch getik van een klok, of gedruppel van de kraan.quote:Op zondag 12 februari 2012 10:42 schreef dadgad het volgende:
Echt zonde dat je zulke muziek niet waarderen.
Of het gedruppel van het bloed uit je doorgesneden polsen in de wasbak?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben uberhaupt geen audiofiel; mijn oren lijken direct gelinkt aan m'n stressorgaan. Alleen zachte melodische muziek, als jazz, klassiek en dergelijke kan ik voor langere tijd verdragen, maar dan nog verkies ik doorgaans liever stilte om me heen, of een ritmisch getik van een klok, of gedruppel van de kraan.
Liever dat dan die kutherrie van hierboven.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of het gedruppel van het bloed uit je doorgesneden polsen in de wasbak?
Heb ik geen muziek voor nodig.quote:LEEF! Luister naar vette muziek! Laat je gaan!
haha! bruut.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:45 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Of het gedruppel van het bloed uit je doorgesneden polsen in de wasbak?
LEEF! Luister naar vette muziek! Laat je gaan!
Serieus? Klokgetik is voor mij echt de ultieme hel. Hoe kun je dat verdragen!?quote:Op zondag 12 februari 2012 11:38 schreef Gray het volgende:
[..]
Ben uberhaupt geen audiofiel; mijn oren lijken direct gelinkt aan m'n stressorgaan. Alleen zachte melodische muziek, als jazz, klassiek en dergelijke kan ik voor langere tijd verdragen, maar dan nog verkies ik doorgaans liever stilte om me heen, of een ritmisch getik van een klok, of gedruppel van de kraan.
Daar wordt ik heerlijk kalm van. Net als van het getik van regen op de ramen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:04 schreef dadgad het volgende:
[..]
Serieus? Klokgetik is voor mij echt de ultieme hel. Hoe kun je dat verdragen!?
Cavalera rules. Maar ik vond hem in zijn Sepultura tijd veel vetter.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:03 schreef dadgad het volgende:
[..]
haha! bruut.
Wat vind je van soulfly hoppa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |