welke regisseur?quote:trademark:
Includes the original author's name in the title of his adaptations
nee, die zet overal zijn eigen naam voor.quote:
quote:Often works with cinematographer Gordon Willis and producers Fred Roos and Gray Frederickson.
quote:
quote:
quote:Frequently casts Robert Duvall, the late John Cazale, Nicolas Cage, Diane Keaton, Matt Dillon, Harrison Ford, Laurence Fishburne and Marlon Brando.
Omdat je toch een aantal letters op de goede plek hebtquote:
SamuelofSEK + 1quote:
Murphyquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef DragonFodder het volgende:
Cillian Murphy en die dame ervoor komt me bekend voor. Jada Pinkett-smith?
Geef het antwoord maar danquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er was nog geen uur voorbij
En ik weet het antwoord, maar volgens mij ben ik ook de enige. De vorige keer dat ik deze vraag stelde werd hij niet geraden volgens mij.
daar was ik inderdaad nooit opgekomenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thandie Newton, Cillian Murphy en Jamie Bell in Retreat.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thandie Newton, Cillian Murphy en Jamie Bell in Retreat.
Thandie Newton is toch wel duidelijk herkenbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar was ik inderdaad nooit opgekomen
quote:•left the production for a couple of days to attend Tom Cruise's wedding to Katie Holmes in Rome, Italy.
• The scenes at the Brooklyn Bridge involved over 1000 extras and various military vehicles and aircraft.
Die ken ik (bijna) nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Thandie Newton is toch wel duidelijk herkenbaar
[..]
Dit kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die ken ik (bijna) niet
Will Smith, I am Legend?
Zijn zoontje niet maar zijn dochter Willow welquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:22 schreef DragonFodder het volgende:
geen idee. Zijn filmvrouw zal ook wel redelijk bekend zijn, maar ik kan me haar bijna niet herinneren. Any chance dat zijn zoontje Jaden in de film zijn kind speelt?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zijn zoontje niet maar zijn dochter Willow wel
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef DragonFodder het volgende:
ik dacht nog, zal ik het erbij zetten?
Genoegquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:48 schreef DragonFodder het volgende:
Jay and silent bob strike back
Chasing amy
clerks
dogma
live free or die hard
Wie?quote:Frequently portrays characters based on real people.
Deep gravelly voice
Towering height
ZVJZ? VMR! tot over een half uurtjequote:In his career's recent years, Neeson has very often taken roles in which he is a mentor/trainer/father figure to a younger man
Maar nu je hem toch al hebt binnen gekopt mag je wel de nieuwe vraag doenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
Maar ik verklaar (voor zover ik dat kan) deze vraag maar ff ongeldig
Idd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Maar nu je hem toch al hebt binnen gekopt mag je wel de nieuwe vraag doen
Puntjes zijn aantal letters:quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm was murder by illusion dan de tagline ofzo van 1? Ik had vorig jaar nog de dvd's gekocht, maar ik kan me de subtitel blijkbaar niet meer herinneren
the ...... art of illusionquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:37 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik weet dat er iets niet klopt, maar het is dan zoiets als the hidden art of illusion
quote:
Ik dacht ook dat dat de subtitel was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
Hmm was murder by illusion dan de tagline ofzo van 1? Ik had vorig jaar nog de dvd's gekocht, maar ik kan me de subtitel blijkbaar niet meer herinneren
Duurde wel ff hoorquote:
Murder at 1600quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:51 schreef Asap het volgende:
Doe maar 5 films met "murder" in de titel
quote:
The mean Machinequote:Op woensdag 1 februari 2012 15:58 schreef FireFox1 het volgende:
Graag 10 films met voetbal als thema.
En dat is 10quote:
Nog 5quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Lethal Weapon
Lethal Weapon II
Lethal Weapon III
Lethal Weapon IV
Braveheart
Apocalypto
The Patriot
What Women Want
Payback
Ransom
Maverick
Nog 3quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:12 schreef Michelangelo2 het volgende:
Mad Max
Mad Max 2
Mad Max 3
The Beaver
Nog 2quote:
Nog 2quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:13 schreef hornage het volgende:
Forever Young
Chicken Run
We Were Soldiers
Had beter met Mel Gibson moeten vragenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:22 schreef DragonFodder het volgende:
passion of the christ nog niet genoemd?
ah zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Had beter met Mel Gibson moeten vragen
Maar ja, als je op tijd was had ik hem goed moeten rekenen
Jawelquote:
iddquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:54 schreef Asap het volgende:
Sienna Guillory, die vroeg ik nog tijdens de meet...
Allebeiquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:58 schreef Michelangelo2 het volgende:
Random gok op Beowulf en The X-Files.
Hehequote:
Resident Evil ?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef Asap het volgende:
[..]
Hehe
Films met Guy, Milla, Brendan, Liam en een slechte, recente van Antonio.
Ook nog 1 met Alicia uit 2005
Being John Malkovich?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef Asap het volgende:
Of meer in je straat, Een Spike Jonze met een 8,0 en Andrew Garfield
In gi joe zit sowieso sienna miller. Maar misschien deze actrice ook wel?quote:
nee dan vergis ik me gewoon in de naamquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In gi joe zit sowieso sienna miller. Maar misschien deze actrice ook wel?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:55 schreef hornage het volgende:
[..]
iddDaarom dacht ik ook aan Eragon
wie?quote:His favorite eyebrow trademark (not including his own) is Groucho Marx's.
Dyon + 1quote:
quote:As allied POWs prepare for a soccer game against the German National Team to be played in Nazi-occupied Paris, the French Resistance and British officers are making plans for the team's escape.
even op IMDb gekeken en nee. Dat zijn 2 verschillende films. Maar de vraag is al aangepast intussenquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:08 schreef dekatophetspek het volgende:
die voetbalfilm is dat From Hell To Victory ?
Dat zijn er 2quote:Op donderdag 2 februari 2012 00:15 schreef dekatophetspek het volgende:
The MummyNiet volgens IMDb
The Mummy Returns
The Scorpion King
Staat me bij dat ik m in meer films heb gezien maar vast 13 in een dozijn films... Wist niet dat ie tenminste 10 films heeft gemaakt
Dat maakt 10! Thanx Samsekquote:Op donderdag 2 februari 2012 00:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
tooth fairy
grid iron gang
be cool
faster
doom
fast five
race to witch mountain
southland tales
Stallonequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Vraag komt, even potje fifa afmaken...
Graag [s]5[/s] 4 namen uit de film Victory:
stallonequote:Op woensdag 1 februari 2012 23:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Vraag komt, even potje fifa afmaken...
Graag [s]5[/s] 4 namen uit de film Victory:
niet gezienquote:Op donderdag 2 februari 2012 08:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Je noemt bijna hetzelfde lijstje als ik op
Zelfs het 1e plaatje niet? Over een man die door de tijd heen gaat?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:04 schreef picodealion het volgende:
Ik heb nog steeds geen flauw idee waar je het allemaal over hebt Asap.
Eindelijk..., de anderen waren Resident Evil 4, Love Actually, Inkheartquote:
Volgens mij had ik al inkheart gezegd?quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:13 schreef Asap het volgende:
[..]
Eindelijk..., de anderen waren Resident Evil 4, Love Actually, Inkheart
De nieuwe koploper
Dopekoe +1
Stand februari 2012:
3 Dopekoe
2 InTrePidIvity
2 DragonFodder
2 Hornage
2 Asap
2 SamuelofSEK
1 FireFox1
1 Dyonvbaal
Oeps niet gezien inderdaad... even corrigeren...quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:17 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Volgens mij had ik al inkheart gezegd?
quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:23 schreef Asap het volgende:
A History of Violence
History of the World: Part One
American History X
Uhm...
alleen maar shorts, als er al info beschikbaar is. Dus reken ik niet goed.quote:
Nee, helaas.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:33 schreef picodealion het volgende:
HIStory van Michael Jackson telt zeker niet?
sorry, werk kwam er tussendoorquote:
Dan begin maar eens zou ik zeggenquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:11 schreef Hulkio het volgende:
History of the World: Part One zegt me helemaal niks, verder is zes namen geen probleem.
well, whaddayaknow? Noemt ie zomaar een 4e film!quote:
..,waardoor Michelangelo2 zomaar achter het net vist!quote:
Steve soderberghquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:31 schreef Gillingham het volgende:
Graag de namen van tien regisseurs die een film hebben gemaakt waarin Brad Pitt speelt. geen stemmen
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Steve soderbergh![]()
David Fincher![]()
Quentin Tarantino![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef Michelangelo2 het volgende:
Terrence Malick![]()
Ridley Scott![]()
Guy Ritchie![]()
Steven Soderbergh
Quentin Tarantino
David Fincher
Terry Gilliam![]()
Alejandro Gonzalez Innaritu![]()
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:36 schreef Hulkio het volgende:
David Fincher
Steven Soderbergh
Quentin Tarantino
Tony Scott![]()
Wolfgang Petersson![]()
Ziet er eerder uit als een Mustang dan als een Dodge eigenlijk.quote:
The hitmans apprentice ?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef DragonFodder het volgende:
Ah, dat Jean Michel Vincent een huurmoordenaarsleerling is. Maarreh, hoe heet ie ook alweer?
Nou... Volgens mij zou het wel eens The Apprentice kunnen zijn...quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:57 schreef DragonFodder het volgende:
Ah, dat Jean Michel Vincent een huurmoordenaarsleerling is. Maarreh, hoe heet ie ook alweer?
quote:
quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nou... Volgens mij zou het wel eens The Apprentice kunnen zijn...
Dat is correct.quote:
Geen enkel idee....quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:21 schreef SamuelofSEK het volgende:
Goed, waar waren we gebleven...
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige keer al niet toen deze vraag gesteld werd.quote:
Ik ben dus iig consistentquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Vorige keer al niet toen deze vraag gesteld werd.
Waaghals+1quote:
Ik had het over mezelf, dus het is: WE zijn iig consistentquote:
Na 25 keer gezien te hebben, kan ik zelfs met alle dialogen meepratenquote:
Niet zo puntgierig, ik vergeet geen puntjes te gevenquote:Op donderdag 2 februari 2012 15:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na 25 keer gezien te hebben, kan ik zelfs met alle dialogen meepraten
Ik weet 100% zeker dat het goed is. Kan jij aub mij de punten toekennen lieve pico?
En vervolgens geen vraag stellen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Niet zo puntgierig, ik vergeet geen puntjes te geven
Ik moet nu weg...quote:Op donderdag 2 februari 2012 15:55 schreef Gillingham het volgende:
[..]
En vervolgens geen vraag stellen.
Een uur geleden niet.quote:
Stand februari 2012:quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:33 schreef dyonvbaal het volgende:
the help, te makkelijk om te laten liggen..
X/men III maakt 3! nog 4 te gaanquote:
incomplete title...quote:
point taken, maar iedereen weet dat the last stand x 3 is. Maar the birdman is maar echt de helft van de titel...quote:
4quote:
Niet op de lijst...quote:
wel op de lijst. Dus 5!quote:
want een gevangenis deur is op zijn arm gevallen?quote:
nee ook nietquote:
film niet afgekeken, maar wel de gezochte titelquote:Op donderdag 2 februari 2012 17:11 schreef DragonFodder het volgende:
o wacht, book of eli eindigt op Alcatraz toch?
quote:
Nope...quote:
Nope...quote:
Gave special effects.quote:
Bijna....quote:
Nee, er staan trouwens meerdere trollen op het plaatje...quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
Superbabies: Baby Geniuses 2?
Die is het niet maar die staat er zeker in
Dat is goed.quote:
Toch weer geen franse chick-film met een moeilijke naam?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Welke film is dit?
[ afbeelding ]
Nee, dit meisje ziet er toch helemaal niet frans uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch weer geen franse chick-film met een moeilijke naam?
quote:
Engels op een poster in Frankrijk?!?!?quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toch weer geen franse chick-film met een moeilijke naam?
En dat jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:26 schreef victorinox het volgende:
[..]
Engels op een poster in Frankrijk?!?!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |