Murphyquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:04 schreef DragonFodder het volgende:
Cillian Murphy en die dame ervoor komt me bekend voor. Jada Pinkett-smith?
Geef het antwoord maar danquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er was nog geen uur voorbij
En ik weet het antwoord, maar volgens mij ben ik ook de enige. De vorige keer dat ik deze vraag stelde werd hij niet geraden volgens mij.
daar was ik inderdaad nooit opgekomenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thandie Newton, Cillian Murphy en Jamie Bell in Retreat.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thandie Newton, Cillian Murphy en Jamie Bell in Retreat.
Thandie Newton is toch wel duidelijk herkenbaarquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar was ik inderdaad nooit opgekomen
quote:•left the production for a couple of days to attend Tom Cruise's wedding to Katie Holmes in Rome, Italy.
• The scenes at the Brooklyn Bridge involved over 1000 extras and various military vehicles and aircraft.
Die ken ik (bijna) nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Thandie Newton is toch wel duidelijk herkenbaar
[..]
Dit kloptquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die ken ik (bijna) niet
Will Smith, I am Legend?
Zijn zoontje niet maar zijn dochter Willow welquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:22 schreef DragonFodder het volgende:
geen idee. Zijn filmvrouw zal ook wel redelijk bekend zijn, maar ik kan me haar bijna niet herinneren. Any chance dat zijn zoontje Jaden in de film zijn kind speelt?
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Zijn zoontje niet maar zijn dochter Willow wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |