SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
Mario-deken (in wording, maar omdat Mario af is mag ie toch lekker vast in de OP) van Mirjam!
handige Tas-van-Tan:
geweldig kameleonnetjevan Lyssa
en een eigenzinnig (maar nog wel blind) roze Padma'tje van Lijnloos!
in de haak.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef trui het volgende:
nog iemand die zin heeft om mee te doen aan de de wool-eater blanket CAL (crochet along) van Sarah London?
is het zoals die kleine werkjes op de foto? Die zijn geweldig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:06 schreef trui het volgende:
mijn laatste post nog even in de herhaling:
[..]
lijkt me leuk.. maar niet volgens schema van elke dag 6 rondes ofzo :quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:55 schreef trui het volgende:
nog iemand die zin heeft om mee te doen aan de de wool-eater blanket CAL (crochet along) van Sarah London?
ohw ik kwam steeds aan 6 steken met dubbelvouwen heb het tig keer uitgehaald opnieuw gevouwen en dacht "stik" dan maar 6quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:09 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, ik had dan weer wel 7 steken raar genoeg. Maar ze waren nog los zeg maar en niet dubbel gevouwen voor ze erop ginegen. Dus meehaken moest dubbel
neh joh, ieder z'n eigen tempo natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:46 schreef Dottey het volgende:
[..]
lijkt me leuk.. maar niet volgens schema van elke dag 6 rondes ofzo :
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef tweeoogje het volgende:
Unfinished object ja!! Ik ga t in elk geval even proberen, het patroon, heb nog veel Softfun in allerlei blauwtinten
't kost wel relatief veel tijd he. en ik maakte er de eerste keer wel vrij snel foutjes in, die ik dan pas na driekwart ronde ontdekte (en dus weer terug moest...). dat is ook wel een beetje wat mij tegenhoudt. maar ik vind het effect heel leuk, zeker met mooie kleurencombinaties valt er wel iets bijzonders van te maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:28 schreef Angelof9 het volgende:
Ik ben ooit eens aan zo'n wool-eater begonnen, maar na drie rondes was ik het al zat. Niets voor mij.
Sorryquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Tan het volgende:
[..]
SorryIk begrijp dat het iets met Mario te maken heeft, maar ik zie er echt niks in? (ik speel geen computerspelletjes en mijn kinderen ook niet, ik denk dat het daaraan ligt
)
Ik heb nog een handdoekje opgesierd, voor dezelfde jarige als voor wie de tas is:
[ afbeelding ]
Ja, ik weet wel hoe dat spel eruit ziet, mijn schoonzusje is Marioverslaafd, maar ik kan het niet vertalen naar wat er in die deken gaat komen. Een stukje van het spel? Een hoofd van een figuurtje? Ik zie er echt niks inquote:
Heb je nog helemaal nooit van Mario en Luigi gehoord? Ik dacht dat iedereen dat wel kende, ongeacht of de spelletjes hebben gespeeld of nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Tan het volgende:
[..]
SorryIk begrijp dat het iets met Mario te maken heeft, maar ik zie er echt niks in? (ik speel geen computerspelletjes en mijn kinderen ook niet, ik denk dat het daaraan ligt
)
Ik heb nog een handdoekje opgesierd, voor dezelfde jarige als voor wie de tas is:
[ afbeelding ]
Dat mannetje zoals ie springt in het plaatje, met z'n arm omhoog. Maar dan in spiegelbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:32 schreef Tan het volgende:
[..]
Ja, ik weet wel hoe dat spel eruit ziet, mijn schoonzusje is Marioverslaafd, maar ik kan het niet vertalen naar wat er in die deken gaat komen. Een stukje van het spel? Een hoofd van een figuurtje? Ik zie er echt niks in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |