Volgens mij gewoon daar geboren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon benieuwd, ik ken die dude niet ofzo. Studeerde hij daar eerst en nu woont hij d'r ofzo?
hier geborenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Baws, woon jij in België ja? Waarom?![]()
JA AMAÏ, LAP ZEG.
Verkochten ze dat in blikjes jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef jna het volgende:
Misschien weet iemand hier het. Vroeger als kind zag ik vaak blikjes Dawet en Tjendol. Hebben ze die nog ergens dat jullie weten?
heb ze alle driequote:
Niet weten hoe sexy lollerman eruit ziet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak meteen een Fernandes pic. No homo, maar ik ben benieuwd naar het hoofd achter de user.
quote:
ik stond ooit 5 minuten stil om met ynuh te msnen naast de tandpastaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:
Haha ben je nu aan het FOK!en in de supermarkt?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet weten hoe sexy lollerman eruit ziet.Wat ben jij soms toch ook een noob voor zo'n veteraan-user hè.
Ja dat kan ook natuurlijk, maar die blikjes zijn ook wel makkelijk om gewoon in de koelkast te zettenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Verkochten ze dat in blikjes ja? Ik maak het altijd zelf of laat het maken bij de toko
SMakelijk dan alvastquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, kofte sowieso. Weet alleen zo niet meer in welk menu dat zat daar, maar als ik het opzoek herinner ik het me wel.
[..]
Cherry.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Groen ranzig vinden. Dat zijn de types die geen vochtige doekjes gebruiken bij KFC.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Groen ranzig vinden. Dat zijn de types die geen vochtige doekjes gebruiken bij KFC.
KANKER. Waarom heeft die supermarkt wel red grape in assortiment? Hier kan je het alleen maar bij toko's, turken en xenos halenquote:
Ditquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik lijk echt superveel op Regi van Milk Incquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maak meteen een Fernandes pic. No homo, maar ik ben benieuwd naar het hoofd achter de user.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef jna het volgende:
Oh ik heb de blikjes Dawet en Tjendol gevonden. Teringduur wel![]()
http://www.indischetoko.nl/c-916662/dawet-tjendol/
Nog nooit in blikjes gezien eik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:50 schreef jna het volgende:
Misschien weet iemand hier het. Vroeger als kind zag ik vaak blikjes Dawet en Tjendol. Hebben ze die nog ergens dat jullie weten?
Ja thanks, nu heb ik er zin in. Maar niet om nu naar buiten te gaan.quote:
Die 2 keer in m'n leven dat ik bij KFC ben geweest, waarvan 1 keer wat voer gehaald, heb ik idd geen vochtige doekjes gebruikt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
22 cl. voor ¤2,29. Literprijs van ¤10,40quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:57 schreef jna het volgende:
Oh ik heb de blikjes Dawet en Tjendol gevonden. Teringduur wel![]()
http://www.indischetoko.nl/c-916662/dawet-tjendol/
Volgens mij wel. Het is dus al jaren geleden dat ik het heb geproefd maar toen was het wel lekker ja in mn herinneringquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]Echt nog nooit gezien dit. Smaakt dat een beetje?
Ja net zoveel als snakelady op Kate Upton lijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik lijk echt superveel op Regi van Milk Inc
[ afbeelding ]
Ik moest zo hard lachen daarom.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoveel als snakelady op Kate Upton lijkt.
Ik smaak naar Fernandes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:01 schreef tliciouz het volgende:
Fernandes, vieze troepKwam alleen maar hier posten door de douche foto van Kri
Ik moet altijd aan WD denken als ik Kate Upton zie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja net zoveel als snakelady op Kate Upton lijkt.
En dan zo tegen hem van "ken je die mop van de mummy" en hij van "ha-ha, kankerlijer"quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik lijk echt superveel op Regi van Milk Inc
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:58 schreef krioro het volgende:
Die 2 keer in m'n leven dat ik bij KFC ben geweest
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:01 schreef snakelady het volgende:
Ik heb zon en warmte nodig
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:42 schreef fyah het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op Kate Upton
[ afbeelding ]
Viezerd. Alleen vanwege die tieten en d'r haar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan WD denken als ik Kate Upton zie.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
Voor degenen die dat gemist hadden.
[..]
[..]
Oh nee dat was kate upton niet, dat is Rosie Huntington-Whiteleyquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Viezerd. Alleen vanwege die tieten en d'r haar.
WD heeft een veel mooier hoofd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh nee dat was kate upton niet, dat is Rosie Huntington-Whiteley
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:03 schreef Chai het volgende:
Voor degenen die dat gemist hadden.
[..]
[..]
Het komt in een pop-up scherm op m'n PC, en als je kruisje doet komt er een 'weet je het zeker' oid meldingquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:05 schreef tliciouz het volgende:
Wtf wat is er met het quoten op me tellie gebeurd.
Als je er naast klikt komt het gewoon weer in dat onderste vakje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het komt in een pop-up scherm op m'n PC, en als je kruisje doet komt er een 'weet je het zeker' oid melding.
Ah, je kan het ook uitzetten @ http://forum.fok.nl/user/edit_prefs door Klassieke Quote aan te vinkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je er naast klikt komt het gewoon weer in dat onderste vakje.
Je kan het bij settings-overig weer aankruisen dat je de oude quotedinges hebtquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Het komt in een pop-up scherm op m'n PC, en als je kruisje doet komt er een 'weet je het zeker' oid melding.
quote:
Dit kunnen we vast ook wel combineren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik giet coca cola vanille over je heen.
Nee want ik hou niet van coca cola vanille bah bah.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:07 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
Dit kunnen we vast ook wel combineren.
Uitzondering op de regel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heb er zelfs al één in de kast staanquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:06 schreef Juminelle het volgende:
dWc, bij usfoodz verkopen ze nu die Peter Pan pindakaas
Of was jij niet diegene die die zocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |