Haha, ben een keer mijn 2persoons bed uit gerold ;_;.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeah iknow, toch kan ik minstens 10 minuten zo'n droom hebben. Wel 1x finaal misgegaan, hand tegen plank geslagen etc
Nee ik heb geen tips nodig, de vraag was alleen of andere mensen hier ook ervaring mee hebbenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:08 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha, ben een keer mijn 2persoons bed uit gerold ;_;.
Maar zoek paar sites op, staan tips in hoe je lucide kan dromen! Of gewoon truffels pakken.
Verschil tussen dit en KLB SC is als het verschil tussen een Maybach Landaulet en een omafiets.quote:
http://www.wikihow.com/Lucid-Dreamquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:51 schreef Gridlok het volgende:
Lucide dromen is het mooiste wat er is, en je kan jezelf erop trainen, lukt 1 uit de 5 keer.
ik wil best een reisje naar suriname winnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:07 schreef krioro het volgende:
[..]
http://www.fernandes-softdrinks.com/Fernandes.swf
weinig verschil dus aangezien ze je beide van a naar b brengenquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Verschil tussen dit en KLB SC is als het verschil tussen een Maybach Landaulet en een omafiets.
Alleen is de ene classy en op de ander zit spinnenweb van kutjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
weinig verschil dus aangezien ze je beide van a naar b brengen
owhquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij wordt elke dag vals wakker![]()
ik zit liever in een spinnenweb van kutjes dan een beetje classyquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Alleen is de ene classy en op de ander zit spinnenweb van kutjes.
huhquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:12 schreef fyah het volgende:
ik wil ook kolonies met softdrinks.
congo![]()
haha, sen tjok gusselsin swaquote:
Wat, hebben ze in België ook al C1000? Of loop ik achter en heb je inmiddels de oversteek gemaakt?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:11 schreef fyah het volgende:
ik ga naar de c1000. hebben ze daar die blikjes? SURINAME HERE I COME
Sterf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:10 schreef wise het volgende:
[..]
weinig verschil dus aangezien ze je beide van a naar b brengen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Komt de hele fokking klb sc nou hierheen![]()
Zolang ally maar wegblijft![]()
Haha maar Ally is juist leuk.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
dankzij KLB is er Fernandes hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:14 schreef Vaseline_ het volgende:
Je hebt die ruzie gemist?quote:
Eigenlijk hebben we dat te danken aan onze eigenste dWc_Ruffryderquote:
die eerder in KLB zatquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
Eigenlijk hebben we dat te danken aan onze eigenste dWc_Ruffryder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |