ik heb wel zijn looks, maar niet zijn touchquote:
Hahaha.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef wise het volgende:
[..]
ik heb wel zijn looks, maar niet zijn touch
ja en, dit is toch Onzin¿quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef krioro het volgende:
Wise, je zegt precies alle verkeerde dingen.
Dit dusquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:26 schreef krioro het volgende:
Wise, je zegt precies alle verkeerde dingen.
quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:24 schreef wise het volgende:
lock, stock en tijd om naar huis te gaan
quote:
fafi lopio kista¿quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
Fafi Krio, kanker man als ik jou posts altijd zie moet ik altijd gelijk aan heftige chaps denken man
Sjiiiiit
Toevallig, ik ga nu weer eten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef Sala-adin het volgende:
Fafi Krio, kanker man als ik jou posts altijd zie moet ik altijd gelijk aan heftige chaps denken man
Sjiiiiit
Faviolaquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wise is wel ok man.
[..]
Krio, dit doet me denken aan die zangeres, hoe heette ze ook alweer?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Krio, dit doet me denken aan die zangeres, hoe heette ze ook alweer?
aka Favi, Favi Estrella, Natalia F. García.quote:
Doen man! Heb je onthouden wat ik je had aangeraden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Toevallig, ik ga nu weer eten.
Ik moet nog steeds dat Afghaanse restaurant eens checken.
Ohjaquote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef krioro het volgende:
[..]
[..]
aka Favi, Favi Estrella, Natalia F. García.
http://a2.twimg.com/profi(...)1_1978715366_n-1.jpg
omdat in de klbsc vaak een hatelijk sfeertje hing. Angst dat deze hatelijkheid overslaat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dat toch met dat gehaat tegen lui uit KLB, ik, Chai en Gridje kunnen toch ook gewoon posten zonder al dat gehaat van jullie?
Tanktop pic inbound. Het moet mysterieus blijven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef Panzermaus het volgende:
Allemaal bodyshots met Fernandes maken of wegwezen vriendjes.
Maar moppie moppie jullie zijn wel toppiequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Wtf is dat toch met dat gehaat tegen lui uit KLB, ik, Chai en Gridje kunnen toch ook gewoon posten zonder al dat gehaat van jullie?
Dat kwam maar door bepaalde mensen in die sc hoor. Dat houd je toch niet tegen, wil niet zeggen dat tegen iedereen die hier iets post moet gezegd worden ''opkankeren''quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
omdat in de klbsc vaak een hatelijk sfeertje hing. Angst dat deze hatelijkheid overslaat.
Chille users zien wel door die selectieronde heen, gare users kunnen we missen als lege blikjes Fernandes. Die intensieve selectieprocedure geldt ook alleen voor twijfelachtige users hoor, de rest is gewoon welkomquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kwam maar door bepaalde mensen in die sc hoor. Dat houd je toch niet tegen, wil niet zeggen dat tegen iedereen die hier iets post moet gezegd worden ''opkankeren''
Ik werd goed verwelkomd hierquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Chille users zien wel door die selectieronde heen, gare users kunnen we missen als lege blikjes Fernandes. Die intensieve selectieprocedure geldt ook alleen voor twijfelachtige users hoor, de rest is gewoon welkom.
Ik zal je op je woord moeten geloven. Als ze echter niet lief doen krijg je patsen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat kwam maar door bepaalde mensen in die sc hoor. Dat houd je toch niet tegen, wil niet zeggen dat tegen iedereen die hier iets post moet gezegd worden ''opkankeren''
Ja ik sta ook in dat lijstje namen in RickoKuns fobo, dus...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Dat is precies de reden dat ik niet meer naar kappers gaquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Tot je bil? Dan heb je nog genoeg over joh!Ah oke, ja bij elke kapper waar ik kom kom ik huilend thuis
Er moet sowieso een stuk af want dode punten en mijn haar hangt nu echt plat langs mijn hoofd dus wil de voorste lokken wat korter hebben, misschien wat laagjes, en wil ombre hair
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus dat.
[..]
Ik associeer mezelf met KLB-bazen als Skylark
Die in de rijnstraat is studio 3000 ofzo? Ik zat te denken aan Salon B maar die vragen 70 euro voor knippen, maar hun zijn wel erg goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:43 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik niet meer naar kappers gaBij The Globe en Christine Le Duc (zit die er nog wel eigenlijk?) in de Rijnstraat zit wel een goede kapper trouwens.
En ombre hair moet je doen ja! Zou je tof staan denk ik
Ja, kofte sowieso. Weet alleen zo niet meer in welk menu dat zat daar, maar als ik het opzoek herinner ik het me wel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Doen man! Heb je onthouden wat ik je had aangeraden?
Cherry.quote:
En dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef Chai het volgende:
Haha ben je nu aan het FOK!en in de supermarkt?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Baws, woon jij in België ja? Waarom?![]()
JA AMAÏ, LAP ZEG.
Ja, die. Vind je dat niks dan? Salon B ken ik niet, maar ik zou gewoon wat meer uitgeven als je daardoor zeker weet dat je je daarna niet kut gaat voelen. Al is 70 euro voor knippen wel echt ziek duurquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die in de rijnstraat is studio 3000 ofzo? Ik zat te denken aan Salon B maar die vragen 70 euro voor knippen, maar hun zijn wel erg goed.
Gewoon benieuwd, ik ken die dude niet ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
Jij denkt dat je wel een heel goede reden moet hebben als je daar wilt blijven wonen?
eh?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
FYAHBecome the new egyptian legend on youtube
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |