quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
echt dit is een van de meest achterlijke wendingen ooit
Zeg dat wel. Buiten wat Anton doet... Maxime die er ook gewoon aan mee doet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
Snap ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Die staat er al een tijdje in. De losse nummers zijn een knipoog naar het verleden, dus dat zou ik zonde vinden.
Perfect plaatje.quote:
Ze hebben gewoon te weinig mensen om een verhaal te hebben...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Perfect plaatje.
Anton en Maxime, echt WTF.
Kan het niet in een spoiler, dan is het er nog wel, maar hoef je er niet steeds overheen te scrollen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
Snap ikalleen wordt het zo wel een hele lijst, dus vandaar
Wat van slag? Hij spoort niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is echt wat van slag. En de zoveelste verkrachting is een feit!
Dit leek me niet echt een verkrachting. Maxime staat al lang droog, die wil wel een verzetjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Hij is echt wat van slag. En de zoveelste verkrachting is een feit!
had het in spoiler gezet, maar dat lukt niet...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef alors het volgende:
[..]
Kan het niet in een spoiler, dan is het er nog wel, maar hoef je er niet steeds overheen te scrollen...
oh vaag...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
had het in spoiler gezet, maar dat lukt niet...
En wie zegt nou nee tegen Joep Sertons?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Dit leek me niet echt een verkrachting. Maxime staat al lang droog, die wil wel een verzetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk dat menige vrouw hem wel een aantrekkelijke man vindt? Net zoals met George Clooney?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En wie zegt nou nee tegen Joep Sertons?
Hij is niet onaantrekkelijk inderdaad, en George.. *zucht*quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk dat menige vrouw hem wel een aantrekkelijke man vindt? Net zoals met George Clooney?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |