Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:03 schreef Tally het volgende:
[..]
Ook zonde als ze voor niets zou komen
Gewoon extra gas geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Inparkeren blijft een uitdaging. En mensen die met 40 over een woonerf crossen zijn ook nog best lastig te ontwijken in een bocht.
Je krijgt tieten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Nu heb ik kinderen voor kinderen in m'n hoofd.
40 maar? Is dat die bocht als je van de snelweg af komt en de straat langs het water in rijdt? Daar kan je harderquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Inparkeren blijft een uitdaging. En mensen die met 40 over een woonerf crossen zijn ook nog best lastig te ontwijken in een bocht.
Nee, het woonerf waarop ik woon. Met fietsers en kinderen enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
40 maar? Is dat die bocht als je van de snelweg af komt en de straat langs het water in rijdt? Daar kan je harder(alleen 's nachts).
hmm, daar kan het inderdaad niet, damn, stapvoets is daar al te snel met al die tuinen op de weg zonder zicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, het woonerf waarop ik woon. Met fietsers en kinderen enzo.
Tuinen op de weg? Hier klopt iets niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, daar kan het inderdaad niet, damn, stapvoets is daar al te snel met al die tuinen op de weg zonder zicht.
Normaal zit er tussen een tuin en weg nog een stoep oid, hier niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Tuinen op de weg? Hier klopt iets niet.
*maakt buiging*quote:
SAP! Leuk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*maakt buiging*
Dank u voor dit warme welkom. Ik mag vandaag weer de hele dag in SAP training....
Cum shots FTW!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
*maakt buiging*
Dank u voor dit warme welkom. Ik mag vandaag weer de hele dag in SAP training....
Godtje!quote:
Met je borsten?quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Godtje!
Zal ik je ff lekker warm wrijven
Ja hoor als jij dat zo wilt. Kan allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:43 schreef 100% Tukker het volgende:
JEZUS, zelfs in bed was het koud.Extra dubbeldik dekbed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For great justice!
Maar dat is dan weer veel te warm.quote:
Helemaal niet, heerlijk warm!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar dat is dan weer veel te warm.
mag ik ook gebruik maken van dat aanbod? ben k-k-k-k-koud!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Godtje!
Zal ik je ff lekker warm wrijven
Af! Mijn!quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mag ik ook gebruik maken van dat aanbod? ben k-k-k-k-koud!!![]()
Geen flauw ideequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe zal t eigenlijk met Techno staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:48 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou inderdaad!
ze laten het wel heel spannend klinken allemaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:51 schreef stbabylon het volgende:
Ook al gebruikt u de incognitomodus, dan betekent dit nog niet dat andere mensen, servers of programma's u en uw acties als anoniem beschouwen. Let vooral op het volgende:
-Websites die informatie over u verzamelen of delen.
-Internetproviders of werkgevers die de pagina's registreren die u bezoekt.
-Schadelijke software die uw toetsaanslagen registreert in ruil voor gratis smileys.
-Surveillance door geheim agenten.
-Mensen die achter u staan.
WAT een kuttool zeg, als het dat al niet eens kan
True.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Regen en 30+ graden > Geen regen en -5 graden.
Gezelligquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Maar goed. Nog maar een paar daagjes en dan kom ik ook weer naar de kou
Je narcistische kant krijgt wel een kickquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik weet niet of ik heel gezellig ga zijn in Nederland. Dan gaat de klap en de verwerking pas komen. Maar goed. Ook daar komen we wel doorheen een keer. En DAN ben ik weer gezellig. Beloofd
hahahahahaa, en ik weet nog een leuk filmpje met een penguin die een andere slaat, die moet je ook zien man!!!1111 einz!!111quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
Ga naar http://t.co/L8lm1PNs en vertaal "Mannen zijn mannen en mannen moeten het huis schoonmaken" naar het Engels...
Zal ik ook lullig doen bij elk plaatje of grapje dat jij post en ik allang heb gezien?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hahahahahaa, en ik weet nog een leuk filmpje met een penguin die een andere slaat, die moet je ook zien man!!!1111 einz!!111
vanwege de 10 bij 10 foto op t gebouw?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je narcistische kant krijgt wel een kick
Doe je alquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal ik ook lullig doen bij elk plaatje of grapje dat jij post en ik allang heb gezien?
ik kon m nog niet anders..quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je alEn deze is echt op werkelijk ELK medium voorbij gekomen de laatste dag, zelfs op TV zag ik hem gisteren
.
De laatste dag, kolere, ik kijk ook eens een dagje niet goed op twitter, kijk nooit TV en niemand heeft het gezegd op Facebook.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe je alEn deze is echt op werkelijk ELK medium voorbij gekomen de laatste dag, zelfs op TV zag ik hem gisteren
.
Arrogant ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vanwege de 10 bij 10 foto op t gebouw?ach.
Sorry, dag moest tijd zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De laatste dag, kolere, ik kijk ook eens een dagje niet goed op twitter, kijk nooit TV en niemand heeft het gezegd op Facebook.
En true
Goeie ninjaquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry, dag moest tijd zijn. En van jou had ik het niet verwacht
. Maar ik was niet boos hoor
.
nijmeegs..quote:
Maar wel klagen als een buitenlander die meisje zegt natuurlijkquote:
Het is nog eerder Rotterdams maar vooral niet correct ook niet in Nijmegen.quote:
nee, nog niet eensquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar wel klagen als een buitenlander die meisje zegt natuurlijk.
Zweedsen etc kan ik nog wel hebbenquote:
ik zeg nergens dat t correct is, maar als je in nijmegen komt zul je kon wel vaker horenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is nog eerder Rotterdams maar vooral niet correct ook niet in Nijmegen.
Heeft niks maak zelf ook zat fouten. Daar leren we van.
Noren of Denen ook welquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zweedsen etc kan ik nog wel hebben.
*Geeft niksquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is nog eerder Rotterdams maar vooral niet correct ook niet in Nijmegen.
Heeft niks maak zelf ook zat fouten. Daar leren we van.
Zo Ben ik.quote:
Ja, duits, fins, nederlands, belgisch, frans, engels, amerikaans, russisch etc etcquote:
Spreektaal, niet schrijftaal.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat t correct is, maar als je in nijmegen komt zul je kon wel vaker horen
Zolang het maar blank is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, duits, fins, nederlands, belgisch, frans, engels, amerikaans, russisch etc etc.
Op dat gebied ben ik wel redelijk racistisch jaquote:
Ja ik schrok er ook even vanquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Flikker op met dat geschaatst.
En he cool, quoten boven het originele bericht. Plots.
oh noes, de strop voor degene die spreektaal schrijft! *kras*quote:
De ultieme reden om geen voicechat op Fok in te voeren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nog erger! Dan hoor ik het ook nog
Moet ik eens gaan doen, dan volg je er helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh noes, de strop voor degene die spreektaal schrijft! *kras*
Je kan het uitzetten in je opties.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsnog omlaag scrollen en oldskool quoten
Same here.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op dat gebied ben ik wel redelijk racistisch ja. Kleurtjes trekken me niet zo.
Nieuw eng zet het uuuuuuuuuuuuuuuit!quote:
PI's zijn overratedquote:
Same! Zo lang er geen PI's en Smileys zijn zekerquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb het alweer uitgezet. Ik hou niet van verandering.
waar kom je vandaan dan?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet ik eens gaan doen, dan volg je er helemaal niets meer van.
Als je alle nieuwe opties uit kon zetten, zat iedereen op FOK te werken met een terminalschermquote:
De Australiërs smaken anders ook welquote:
Gij vuigaard!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Australiërs smaken anders ook wel
Dankquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs#overig
Klassieke Quote
I was allowed a rebound fuck!!!!quote:
En het kan wel. op het moment dat je daar beneden bij de 'klassieke quote' op een PI klikt, springt de tekst van de popup naar de klassieke plek .. en heb je je PIquote:
ik ga vrijdag pas.quote:
Ik moest net nog aan je denken!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:56 schreef rival het volgende:
Nog een weekje, dan vertrek ik naar Zweden
Nee, toen ik deze zagquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
toen je achterom keek na het schijten?
Ja, zo zie je mij al zitten als ik klus?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee, toen ik deze zag
[ afbeelding ]
Bij mij scheelt dat ook weinig.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je alle nieuwe opties uit kon zetten, zat iedereen op FOK te werken met een terminalscherm
Ik stuur mezelf af en toe wel eens een PM maar dat is toch niet hetzelfde.quote:
agossiequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf af en toe wel eens een PM maar dat is toch niet hetzelfde..
Kon je PMS maar versturenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik stuur mezelf af en toe wel eens een PM maar dat is toch niet hetzelfde..
Geen last vanquote:
hou het bij, best handig om te weten denk ik...quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen last van
al wel af en toe van het symptoom de lichte depressie.. maar of dat altijd in die periode is weet ik niet.
Aan de uitkomst veranderd er natuurlijk niets door het te weten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:25 schreef rival het volgende:
hou het bij, best handig om te weten denk ik...
Die gebruik ik echt alleen voor FOK! omdat je Stylish hebt waarmee je de oude mobiele layout een minder felle kleur kan geven. Oh, en User Agent Switcher, om hem te laten denken dat ik Opera Mini gebruik.quote:
Wat zal het je aan je reet roesten hoe iemand internet.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat zal het je aan je reet roesten hoe iemand internet.
Ja, opzich wel, maar firefox is gewoon in het algemeen kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
maar dan weet je wel waarom je je zo voelt op de momenten.. dat geeft toch wat rust lijkt me?quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aan de uitkomst veranderd er natuurlijk niets door het te weten.
Chrome kan niet wat ik hier met FF doe: zo onopvallend mogelijk FOK!ken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, chrome is mijn browser, en voor een aantal tools op het werk IE9. Firefox vind ik echt bloatware en elke dag updaten vanwege een 0.0.0.x versieupdate is ook irritant ').
True, maar het is wel heel flexibel.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, opzich wel, maar firefox is gewoon in het algemeen kut.
Het is altijd hetzelfde gevoel "alles is kut" zeg maar. En ik weet ook dat het altijd wel na een paar dagen over is. En zo niet, dan duurt het een paar weken en dan is alles wel weer goed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:30 schreef rival het volgende:
maar dan weet je wel waarom je je zo voelt op de momenten.. dat geeft toch wat rust lijkt me?
aha, dus daarom past het zo goed bij me!quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Firefox, Android, Linux..... allemaal gewoon net niet.
Apple.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Firefox, Android, Linux..... allemaal gewoon net niet.
True, toen ik hier op mn werklaptop van Vista naar Windows 7 ging... mooiste dag van mijn werkende leven.quote:
Ik heb echt niets tegen alternatieven, maar wel als ze gewoon niet af zijn, niet lekker werken etc.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
True, toen ik hier op mn werklaptop van Vista naar Windows 7 ging... mooiste dag van mijn werkende leven.
Maar alles is toch ook kutquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde gevoel "alles is kut" zeg maar. En ik weet ook dat het altijd wel na een paar dagen over is. En zo niet, dan duurt het een paar weken en dan is alles wel weer goed.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:43 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]Altijd dat gezeur eromheen van "ja maar zij/jij/etc zijn dat ook hoor!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]Fassbender en MulliganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:43 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ]Die Toby is zelf ook een mooie kneus trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ja, op die manier kun je nooit eens ononderbouwd zeikenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd dat gezeur eromheen van "ja maar zij/jij/etc zijn dat ook hoor!"
Dat. Maar goed, gebruik mn werklaptop toch als desktop, dichtgeklapt op een hoekje van het bureau met toetsenbord, muis en monitor er aan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:40 schreef Godtje het volgende:
Op mijn werk echt veel liever Win7
Op mijn thuis laptop liever OSX
Dat je zelf bv arrogant bent.. betekend nog niet dat je niet mag klagen over de arrogantie van een ander .. Maar blijkbaar denken daar mensen anders over.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, op die manier kun je nooit eens ononderbouwd zeiken
Alleen met foto's ter verduidelijkingquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag toch ook zeggen dat anderen dik en lelijk zijn? Of niet?
Ik heb een desktop, met 2 22inch en 1 26 inch monitor hier, met op de hoek van de tafel een macbook airquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat. Maar goed, gebruik mn werklaptop toch als desktop, dichtgeklapt op een hoekje van het bureau met toetsenbord, muis en monitor er aan.
Aldus het meisje met dat schattige koppiequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik mag toch ook zeggen dat anderen dik en lelijk zijn? Of niet?
Oh zeker wel. Maar als je dat te vaak doet, is het ietwat hypocriet, nmm.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat je zelf bv arrogant bent.. betekend nog niet dat je niet mag klagen over de arrogantie van een ander .. Maar blijkbaar denken daar mensen anders over.
Dat is overkill, heb genoeg aan één afgeschreven 19" scherm met rare kleuren.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb een desktop, met 2 22inch en 1 26 inch monitor hier, met op de hoek van de tafel een macbook air.
Ja natuurlijk, maar ging even om een voorbeeld.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh zeker wel. Maar als je dat te vaak doet, is het ietwat hypocriet, nmm.
Is het ook, maar ach, het is er, ik maak er dan maar gebruik van. Opzich wel handig hoor, maar 2 schermen was ook wel genoeg geweest.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is overkill, heb genoeg aan één afgeschreven 19" scherm met rare kleuren.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:58 schreef rival het volgende:
Ik heb 23 en 19 inch staan.... maar ik werk maar op 1 scherm
ik welquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]![]()
Ik kan echt niet op 1 scherm werken op m'n werk. (geen idee hoe groot ze zijn trouwens)
www.marktplaats.nlquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog een webshop weet met betaalbare oldskool vierkante schermen...
beodel je diegene met die gigantische konten? Ik heb die al heel lang niet meer gezienquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:
Als iemand nog een webshop weet met betaalbare oldskool vierkante schermen...
Vragenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil er wel een factuur bijmet btw enzo
Nee, dan past het helemaal nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef cafpow het volgende:
hoi
[..]
beodel je diegene met die gigantische konten? Ik heb die al heel lang niet meer gezien
Links Fok, editors, commandprompts.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
links remotedesktop-overzicht etc, midden mail, webbrowser, rechts incidenttool, MSN etc.
Dat wil ik ook op mijn werkquote:
deed ik vroeger op mijn werk, op het rechter scherm had ik altijd fok staan en andere forums en verder alleen de kleine venstertjes die ik het minste nodig had voor werkquote:
Ja en? Waarom nota en btw?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, niet van een particulier die een tweedehands apparaat verkoopt.
Alle monitors zijn toch vierkant? Op de breedbeeld naquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, niet van een particulier die een tweedehands apparaat verkoopt.
Op een ouwe monitor zal dat heus niet zo veel zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ik het van de belasting aftrekken. Het is voor werk nl.
Mycom heeft ze weer zie ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Alle monitors zijn toch vierkant? Op de breedbeeld na
Maar er zijn zat van winkels waar ze die platte monitoren verkopen
Sorry? Ik heb 4 schermen op mijn PC thuis, werkt prima met gamen hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef stbabylon het volgende:
Ideaal thuis zou zijn een 23" widescreen (heb ik al) en daarnaast een 17" voor internet/vlc. Maar goed, zou ik dna nog niet goed genoeg gebruiken, want op die 23" moet dan de games, en dat draait niet lekker met op het dual screen iets anders.
Dus 99% van de hedendaagse monitoren niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:04 schreef cafpow het volgende:
[..]
Alle monitors zijn toch vierkant? Op de breedbeeld na
Sja, ding gaat eigenlijk nooit uit, dus alles staat op dezelfde plek min of meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie ook dat alles wel een vaste volgorde heeft? Qua geopende programma's?
ik deed dat wel altijd, anders moest ik iedere dag opnieuw wennen en zoeken naar het juiste programmaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Maar hebben jullie ook dat alles wel een vaste volgorde heeft? Qua geopende programma's?
Voor thuis heb ik gewoon nog steeds liever een windows-PC.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef Q. het volgende:
Ik moet mijn pc met 24" scherm nog eens vervangen door een 21" iMac. Groot genoeg.
Ik had laatst bij al die toko's gekeken en toen stonden ze op niet leverbaar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef cafpow het volgende:
[..]
je kan ook bij paradigit, alternate, informatique, dixons enz. kijken
Ook wel relaxedquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ding gaat eigenlijk nooit uit, dus alles staat op dezelfde plek min of meer.
Als je de beste FPS wil hebben, moet je op 1 scherm werken. Full screen. Of 1 GFX per scherm. Maar als je er 2 GFX's in hebt hangen, kun je die beter bridgen en 1 scherm er aan hangen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sorry? Ik heb 4 schermen op mijn PC thuis, werkt prima met gamen hoor.
Explorer, Chrome (Gmail, Fok, Facebook, de rest), Outlook (alleen op het werk), de rest. ALTIJD.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef Cue_ het volgende:
Er zitten idd 2 videokaarten in. Maar verder werkt het gewoon perfect hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je de beste FPS wil hebben, moet je op 1 scherm werken. Full screen. Of 1 GFX per scherm. Maar als je er 2 GFX's in hebt hangen, kun je die beter bridgen en 1 scherm er aan hangen.
Maar goed, jij gamed niet echt pro met je controller
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:10 schreef Godtje het volgende:
My friends kid just had (successful) surgery but now he looks like Stewie Griffin.
[ afbeelding ]
Oh, dat zal vast wel jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er zitten idd 2 videokaarten in. Maar verder werkt het gewoon perfect hoor. Nooit last van framedrops ofzo.
Ik zou alleen al een iMac kopen omdat iTunes for Windows zo kut is.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Voor thuis heb ik gewoon nog steeds liever een windows-PC.
Niet gebruiken is de oplossing.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou alleen al een iMac kopen omdat iTunes for Windows zo kut is.
iTunes zal ik NEVER gebruiken, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Zolang ik het nergens merk is het niet aanwezig natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat zal vast wel jaMaar het zal niet de voorkeur hebben van een min-maxer.
Framerate is gewoon minder als je er nog een monitor aan hebt hangen waar niet dat spel fullscreen is.
Daar gebruik ik mijn macbook dus voor, en dan alleen voor de iPhone/iPad, verder heb ik geen nut voor iTunes.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Apple TV.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daar gebruik ik mijn macbook dus voor, en dan alleen voor de iPhone/iPad, verder heb ik geen nut voor iTunes.
De Mac-versie is een heel prima programma. En als je hele huis vol staat met Apple spul moet je wel zo ongeveer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
iTunes zal ik NEVER gebruiken, dus dat scheelt.
Sinds ik een iPad heb gebruik ik mn MBP bijna niet meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet gebruiken is de oplossing.
Laptop is macbook en is top
Desktop is en blijft win 7 geen mac.
Er zal nooit Apple spul in mijn huis komen, dus ik zie het nut nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:21 schreef Q. het volgende:
[..]
De Mac-versie is een heel prima programma. En als je hele huis vol staat met Apple spul moet je wel zo ongeveer.
Ik heb het al vaker gezegd. Mijn iPad ligt stof te happen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik een iPad heb gebruik ik mn MBP bijna niet meer.
Tien euro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Sinds ik een iPad heb gebruik ik mn MBP bijna niet meer.
Heb ik niet, mijn PC zit met HDMI aan de HDTV, das dus 1 van de 4 schermen. Speel alles rechtstreeks af.quote:
Tien euro.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd. Mijn iPad ligt stof te happen.
Ik wil een toetsenbord anders pak ik mijn foon wel.
Verpats hem aan CL.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gezegd. Mijn iPad ligt stof te happen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:10 schreef Godtje het volgende:
My friends kid just had (successful) surgery but now he looks like Stewie Griffin.
[ afbeelding ]
Die was geen tien euroquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Je wilde mn oude Macbook al niet hebben.
2 redenen waarom ik een hekel aan Apple heb: niet genoeg games en apple-taxquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:30 schreef HeatWave het volgende:
Wel enthousiast zijn over Android maar een hekel aan het wel werkende Apple hebben, dan heb je er ook echt helemaal niets van begrepen.
Dan installeer je windows ernaast om te gamenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
2 redenen waarom ik een hekel aan Apple heb: niet genoeg games en apple-tax
Waarom windows ernaast, ik gebruik het voornamelijk om te gamen. Waarom mijzelf een handicap geven, terwijl ik ook gewoon windows kan draaien op een door mijzelf samengestelde bak?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan installeer je windows ernaast om te gamenMet een SSD erin reboot ie met 20 sec
. En apple-tax, ach, geld zat
.
Maar heb net weer de onderdelen voor een nieuwe i7-bak besteld hoor, wacht nog op de kast en videokaart.
Geef het aan de bijstandsmoeders ouwe linkse rukker! Help je medemens eens!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom windows ernaast, ik gebruik het voornamelijk om te gamen. Waarom mijzelf een handicap geven, terwijl ik ook gewoon windows kan draaien op een door mijzelf samengestelde bak?
Ik ben niet arm, maar zinloos geld uitgeven gaat mij tever.
En terecht!!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:53 schreef stbabylon het volgende:
Zodra het over luie bijstandsmoeders gaat (die te lui waren voor abortus), ben ik plots heel rechts.
Ik ga zo naar jouw home townquote:
Doe datquote:
Ik heb geen specifieke gedachte bij die dag.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat dacht je van rond 23-12-2012?
Dat is het vermeende einde van de Maya-kalender, vandaar de link tussen die twee in jouw plaatje.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke gedachte bij die dag.
Nou ja, nu ik er over nadenke, twee dagen voor kerst en 2 dagen na de verjaardag van mijn beste vriendin.
Dat zijn zo mijn gedachtes bij 23.12
Joh!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is het vermeende einde van de Maya-kalender, vandaar de link tussen die twee in jouw plaatje.
vergeet de kortste dag niet hequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou ja, nu ik er over nadenke, twee dagen voor kerst en 2 dagen na de verjaardag van mijn beste vriendin.
Dan ben ik over een maand jarig. En is het bijna kerstquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog!quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan ben ik over een maand jarig. En is het bijna kerst
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet meer een A4 vol schrijven. Pijn in mijn klauwen dan.
Ja ik ook. Ik heb drie regels nog een redelijk mooi handschrift maar onder aan de blz is het niet leesbaar meer.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Same here.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kopietjes maken van de nerds die wél samenvattingen maakten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Same here.Echt, hoe deden we dat vroeger?
samenvattingen zijn voor nep nerdsquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Kopietjes maken van de nerds die wél samenvattingen maakten.
Ervaringsdeskundige?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
samenvattingen zijn voor nep nerds
een echte nerd heeft dat niet nodig
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
en dan 2x op 70% zodat je het als spiekbrief kan gebruikenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Zoals jij?quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:29 schreef L-E het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |