I did.. Ging naar amsterdam met Mur. Ging naar die meet in leiden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:52 schreef Myraela het volgende:
Hey toppie, dingen meemaken is niet zo lastig hoor. Keertje een nachtje doorhalen ergens in een stad. Wat vaker ja zeggen ipv nee. Wat meer dingen impulsief doen.
Niet dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bovendien, het gaat om het uberhaupt bereikt hebben, en niet om de seks zelf, naar de hoeren gaan zal daarom ook geen flikker helpen.
Fixedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:53 schreef Myraela het volgende:
Het is dat ik eigenlijk te weinig geld tijd heb. Anders zou ik me echt niet vervelen.
Hoewel, vanavond ga ik me niet vervelen.
Nou daar draait het me niet echt omquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bovendien, het gaat om het uberhaupt bereikt hebben, en niet om de seks zelf, naar de hoeren gaan zal daarom ook geen flikker helpen.
wtf?quote:
Ja, dat was ook echt enorm tof, geen idee hoe dat komt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:49 schreef arachide. het volgende:
[..]
Toen ik met jouw shag aan het kloten was, toen voelde ik me echt op mijn lekkerst, daar kon vrij weinig tegenop. Geen Las Vegas die daaraan tipt, echt niet.
Een ONS niet op de eerste avond, telt dat ook mee?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok.. Seks op de eerste avond telt ook mee. En ik wil weten hoe je dan zo ingepalmt bent / iemand hebt ingepalmt.
Dat staat nergens, maar toen ik bij VH was ging ik met shag klooien, een van de beste momenten ooit. Echt zo'n #winning gevoelquote:
Van mij mag het.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een ONS niet op de eerste avond, telt dat ook mee?
Dat bedoelde ik niet. Waarom zo veel waarden hechten aan die eerste keer seks?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
wtf?
Het gaat toch juist niet om sex om het sex hebben.. er moet wel wat meer bij zijn dan alleen maar sex met een hoer.
Want dat heeft natuurlijk niet persé met elkaar te maken.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, newb, wat een bazenpost. Ik was met mijn moeder aan het bellen en ik moest kei lachen de hele tijd. Ze snapte het niet. Ik zei maar dat ik naar grappige katten keek.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef Myraela het volgende:
Seks is helemaal niet belangrijk. Seks hebben zal niets oplossen. Je moet de leefstijl gaan begrijpen die er voor zorgt dat je altijd genoeg seks/sociale momenten hebt, dan los je pas dingen op.
Als je een echte baas was geweest had je voor gelezen aan je moederquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Haha, newb, wat een bazenpost. Ik was met mijn moeder aan het bellen en ik moest kei lachen de hele tijd. Ze snapte het niet. Ik zei maar dat ik naar grappige katten keek.
Maar ik heb em juist zo serieus mogelijk gemaaktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik word depressief van mijn leefstijl. Van mijn persoonlijkheid an sich, ik vind mezelf geen slecht persoon, zeker niet, maar mijn levensstijl zuigt ballen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef Myraela het volgende:
Seks is helemaal niet belangrijk. Seks hebben zal niets oplossen. Je moet de leefstijl gaan begrijpen die er voor zorgt dat je altijd genoeg seks/sociale momenten hebt, dan los je pas dingen op.
Ik heb mijn leefstijl nooit echt aangepast.. ben ik te asociaal voorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:56 schreef Myraela het volgende:
Bij mij komt het er op neer dat er een meisje voor me kwam dansen die mij zoendequote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ok.. Seks op de eerste avond telt ook mee. En ik wil weten hoe je dan zo ingepalmt bent / iemand hebt ingepalmt.
Ja, wat moet ik dan?quote:
Nee, ze weet niet eens dat het bestaat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je een echte baas was geweest had je voor gelezen aan je moeder
Sorry, maar het is gewoon grappig. Vooral dat je het plot skipt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:57 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Maar ik heb em juist zo serieus mogelijk gemaakt
Waarom precies dan? Doe je te weinig? Sociaal? Werk? Studie?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word depressief van mijn leefstijl. Van mijn persoonlijkheid an sich, ik vind mezelf geen slecht persoon, zeker niet, maar mijn levensstijl zuigt ballen.
Nu ga ik even kei-onaardig doen, maar doe er dan wat aan. Tevens had myr het niet over jou leefstijl maar de leefstijl die je zou willen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik word depressief van mijn leefstijl. Van mijn persoonlijkheid an sich, ik vind mezelf geen slecht persoon, zeker niet, maar mijn levensstijl zuigt ballen.
Daarom voorlezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, wat moet ik dan?
[..]
Nee, ze weet niet eens dat het bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |