*dingdingding*quote:
het is een vreselijke ziektequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
En toen was ik opeens niet meer gerechtigd om te posten
[..]
*dingdingding*
En ja, ik vind het eigenlijk best nasty van mezelf, ik ben echt continue bezig met lakjes die ik nog niet heb maar wel wilEn dan elke keer denken dat ik na deze lakjes écht wel eens een keer genoeg heb. Zoals nu: ik denk dan oprecht dat als ik de Elektropops in huis heb, ik in elk geval niks nieuws hoef te kopen tot ik al mijn untrieds heb gebruikt
Fantasy Firequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Buy all the nailpolish in London![]()
Hoe heet die lak nou?
Nog 8 dagen wachten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Holland collectie eindelijk te bestellen was dankzij die TT
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Holland collectie eindelijk te bestellen was dankzij die TT
quote:
Oh crap, ik zie het nu ook ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezet
ja, maar daar kom ik wel vaak van terug... dan verkoop ik ze uiteindelijk toch weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En dat je dan ook eerst een collectie niet echt \leuk vind, en er dan een paar wil eigenlijk wel, en dan uiteindelijk toch maar alles op je wishlist zet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezet
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge bij TD zegt dat niks, voor hetzelfde geldt staan ze morgen beschikbaar
weet ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge bij TD zegt dat niks, voor hetzelfde geldt staan ze morgen beschikbaar
Yup, dat ook.. heat of the moment-ding. Ik wil nu eigenlijk álle Elektropops, maar uiteindelijk gaat waarschijnlijk minstens de helft mijn kastje in om ongebruikt te blijven staanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar kom ik wel vaak van terug... dan verkoop ik ze uiteindelijk toch weer
Oeh herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
of ik wil dingen omdat iedereen ze wil![]()
![]()
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, dat ook.. heat of the moment-ding. Ik wil nu eigenlijk álle Elektropops, maar uiteindelijk gaat waarschijnlijk minstens de helft mijn kastje in om ongebruikt te blijven staan
welke heb jij allemaal genomen? ik heb er ook paar uitgezocht om te bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijken
Dat vermoedde ik al, maar dan is het weer de vraag welke de mooiste is en blablaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijken
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef Diconnected het volgende:
Als Holland collectie online is ga ik weer bestellon bij TD
Euh, alles behalve de groene, techno, lila en babyblauwequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke heb jij allemaal genomen? ik heb er ook paar uitgezocht om te bestellen
Dus ze gaan ze weer terug sturen waar zij hem weer in moeten pakken en dan weer naar jou terug sturenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Incantrix het volgende:
Ok, dus de DHL vind dat Picture Polish mijn lakjes in het verkeerde materiaal heeft ingepakt en heeft nu een verzoek aan hen gestuurd om het te her-inpakken, tegen kosten. I sure as hell hope dat dat niet weer aan mij wordt doorberekend eer ze doorgezonden worden
Ik vind er maar 3 leuk meer ruimte voor andere lakjes!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen is zo lyrisch over holland maar ik vind maar 4 van de 12 kleurtjes leuk
Neuh, DHL verpakt het dan opnieuw, want anders levert het gevaar op voor hun medewerkers (quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dus ze gaan ze weer terug sturen waar zij hem weer in moeten pakken en dan weer naar jou terug sturen
ik vond er maar paar leuk tot ik de swatches zag, WANTZ ALLLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen is zo lyrisch over holland maar ik vind maar 4 van de 12 kleurtjes leuk
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond er maar paar leuk tot ik de swatches zag, WANTZ ALLLLLLLLLLLLLL
dusssss...... DHL deugt toch echt nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, DHL verpakt het dan opnieuw, want anders levert het gevaar op voor hun medewerkers (![]()
![]()
) en dan krijgt Picture Polish de rekening
En de Hollands, ik heb er 3 die ik wel zou kopen als ik niet de afgelopen tijd beláchelijk veel geld had uitgegeven aan lak. Maar ik vind de Elektropops leuker, dus die wil ik eigenlijk wel (en by gosh, het helpt ook niet mee dat ze op TD maar $ 2,99 per stuk zijn, dan denkt mijn brein automatisch 'bijna gratis!' en dan wil ik er alleen nog maar meer van)
Nope, het gaat echt nergens over. Het moet opnieuw verpakt worden omdat hun medewerkers anders gevaar lopen, maar volgens mij is nagellak (als je veel fantasie hebt) hoogstens gevaarlijk ín het vliegtuigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dusssss...... DHL deugt toch echt niet
Ik hoef er ook maar 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Juist ja...sukkels daarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, het gaat echt nergens over. Het moet opnieuw verpakt worden omdat hun medewerkers anders gevaar lopen, maar volgens mij is nagellak (als je veel fantasie hebt) hoogstens gevaarlijk ín het vliegtuigLekkere manier om aan geld te komen denk ik dan, dat opnieuw inpakken zal dan wel kostprijs ¤ 2,= zijn en een rekening van ¤ 26,= opleveren ofzo
9quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
Ik wil er drie ofzo van de holland, en dan wil ik nog twee andere opi kleuren en een china glaze en er besteld een collega mee. Hoeveel lakjes zitten ookalweer in 1 doos? Vergeet het steeds
Je vergeet de administratiekosten en 19% BTW nogquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, het gaat echt nergens over. Het moet opnieuw verpakt worden omdat hun medewerkers anders gevaar lopen, maar volgens mij is nagellak (als je veel fantasie hebt) hoogstens gevaarlijk ín het vliegtuigLekkere manier om aan geld te komen denk ik dan, dat opnieuw inpakken zal dan wel kostprijs ¤ 2,= zijn en een rekening van ¤ 26,= opleveren ofzo
20 dollar verzenden, paypal kan ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Incantrix het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij TD? En je kunt zeker alleen met CC betalen? Of kan paypal ook? /noob
Ik wil eigenlijk 7 lakjes daro, dus dan is meebestellen met iemand anders misschien niet heel handig
lintwormquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef Jacqie1986 het volgende:
M'n buik is al de hele dag aan het borrelen en ik heb geen idee hoe 't komt.
Oeh dan is ie zeker naar me aan't grommen??quote:
Heheheheh viel te verwachten toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOLOLOLOLOLOL
ik zei toch dat je bij elk broodje een muppetzegel kreeg? Vanaf vandaag is dat aangepast. Mama vertelde dat ze dit vanuit het hoofdkantoor terug hebben gedraaid en nu krijg je bij elke transactie maar 1 punt ongeacht hoeveel broodjes je koopt![]()
![]()
![]()
Haha, mijn collega liep vandaag ook al helemaal blij te verkondigen dat ie voor elk van z'n 4 broodjes een muppet punt had gekregen. Zal em waarschuwen dat morgen niet expres weer broodjes hoeft te halen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
LOLOLOLOLOLOL
ik zei toch dat je bij elk broodje een muppetzegel kreeg? Vanaf vandaag is dat aangepast. Mama vertelde dat ze dit vanuit het hoofdkantoor terug hebben gedraaid en nu krijg je bij elke transactie maar 1 punt ongeacht hoeveel broodjes je koopt![]()
![]()
![]()
En wat wordt het?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef Diconnected het volgende:
Eten bijna klaarzo gelijk opscheppen want honger
Whut whyquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees weet straks precies waar ik werk
En dan te bedenken dat toen ik gisteren ging er nog volop broodjes lagenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het wel een laffe actie hoorZe hadden kunnen verwachten dat iedereen like a mongol broodjes ging halen.
Omdat ik alle muppetstickers die ik had op een memoblaadje heb geplakt waar het adres van het bedrijf op staatquote:
Oh loololquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Omdat ik alle muppetstickers die ik had op een memoblaadje heb geplakt waar het adres van het bedrijf op staat
quote:
OMG GOEDEN MEET DAN GAAN WE ALLEMAAL IN ORANJE MET MOLENHOEDEN EN KLOMPEN AAN JAquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
OEH HOLLAND DELUXE BIJ MAC! DAN GA IK MIJN NAGELS MET OPI HOLLAND LAKKEN EN DAN DAT BROODJE ETEN!!! EINZ!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG GOEDEN MEET DAN GAAN WE ALLEMAAL IN ORANJE MET MOLENHOEDEN EN KLOMPEN AAN JA
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
OMG GOEDEN MEET DAN GAAN WE ALLEMAAL IN ORANJE MET MOLENHOEDEN EN KLOMPEN AAN JA
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die hebben wij. Die moet je oplazen einz
Alle beetjes helpenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh en het zijn er maar 4 hoor SpeesDon't get too excited
Geen lakjesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Toen ik thuiskwam stond er een enorme doos met 'fragile' erop met mijn naam erop!![]()
Was ff vergeten dat 1 van die jongens via ebay wat voor de auto had besteld op mijn naam omdat ze deze week hier zouden zijn.
Noooope! Vanmorgen waren ze verwerkt in Florida. Ik verwacht ze eigenlijk ook nog nietquote:
Mental image go away!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef princess-a het volgende:
Vrouw van 84 bij dr Oz: ik ben seksverslaafd. Ze heeft een toyboy van 65
Ik ga dood van het lachen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:29 schreef princess-a het volgende:
Vrouw van 84 bij dr Oz: ik ben seksverslaafd. Ze heeft een toyboy van 65
Ik ga dood van het lachen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
artikel over conversationele implicatuur en grice's maxims. Discourse achtervolgt me
En ik dacht nog wel dat ik er nu eindelijk vanaf wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas weet ik precies waar je het over hebt.
Mwehehehehehe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat ik er nu eindelijk vanaf was
Het is toch geen Sint Maarten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
Lopen er opeens allemaal malloten met lampionnen en muzikanten door onze straat.
Oh en, pizza duurt lang.
Da's in november.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Het is toch geen Sint Maarten?
Begrijpelijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het wordt me allemaal teveel
Dat dacht ik dus ook. Dat is 11 november. Maar het is ook nog geen carnaval toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:56 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Het is toch geen Sint Maarten?
Ah vandaar. Ze vieren Beatrix d'r verjaardag.quote:Lampionnenoptocht Schothorst
Op dinsdag 31 januari wordt in Schothorst de jaarlijkse, feestelijke lampionnenoptocht ter ere van de verjaardag van H.M. Koningin Beatrix gehouden. De start - vanaf het Leeuwendalersplein - is om 18.30 uur. De tocht door de wijk wordt opgevrolijkt door het dweilorkest "De Amerbloazers" en duurt een kleine drie kwartier. De pleincommissieleden houden toezicht, zodat alles goed verloopt. Kinderen en ouders zijn van harte welkom om aan dit gezellige evenement deel te nemen. Aan het begin ontvangt iedereen een klein presentje en na afloop staat warme chocomel klaar (met wat lekkers erbij) en worden de prijzen voor de mooiste lampionnen uitgereikt!
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Misschien is het vandaag sintersik
Knus.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ze vieren Beatrix d'r verjaardag.
wat voor challenge?/??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:58 schreef Stormqueen het volgende:
alle lakjes weer in je handen pakken werkt goed!
Zal ik een challenge aan gaan?
Oooh ok leuk!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ze vieren Beatrix d'r verjaardag.
In dat geval, waarom nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die hoef ik niet allemaal. En die zijn er over 3 maanden ook nog wel
Op 8 februari:quote:
In drievoud met bloed ondertekenenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
nee hoordat jullie daar nou allemaal op leeglopen
honderd dagen, starting now.
HONDERD DAGENquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
alles, behalve als mijn mascara ofzo op isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HONDERD DAGEN
alleen voor lakjens of voor alle cosmetica?
nee hoor, die hebben ook paypal jongequote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Incantrix het volgende:
Ik denk dat ik 'm ook maar aan moet gaan.. Nadat ik dus die CG's heb besteldEn SQ, dank voor den tip, jammer dat ik daar dan weer met creditcard moet bestellen.. TD dan toch maar dus
Ja maar dan mag je ook heul niet falen zonder het ons te vertellen he?! EINZ!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
ja en poeder en foundation en zulksquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
alles, behalve als mijn mascara ofzo op is
en nagellakquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ja en poeder en foundation en zulks
nagellak gaat niet op.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
en nagellak
nee hoor, sq, knap! ik zou dat ook moeten invoeren nu ik toos werkeloos ben
maarja..
neen, dat beloof ik! Tot en met tien mei! Ik zet het zo ff in m'n sig!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
Ik was blij met den auto
[..]
Ja maar dan mag je ook heul niet falen zonder het ons te vertellen he?! EINZ!
Mag je wel voor andere mensen en cadeautjes falen dan? *is 8 mei jarigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neen, dat beloof ik! Tot en met tien mei! Ik zet het zo ff in m'n sig!
Oh echt? Niet goed gekeken danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, die hebben ook paypal jonge
alleen indien feest met bier!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mag je wel voor andere mensen en cadeautjes falen dan? *is 8 mei jarig*
Pizzaboer laten komen als je nog weg moet is geen goeden idee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
Pizza doet er al meer dan 3 kwartier over, en ik moet om kwart voor 8 weer weg.
mja, lelijk verhaal, aan de kant gezet en ontsagenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:12 schreef Stormqueen het volgende:
en da's niiet knap hoor mir... Het is eerder kansloos dat ik het zo ver heb laten komen
maar werkloos?wait whut?
Nouja, zelfs met uitloop zou het moeten kunnen. En anders ben ik later want moet nog eten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pizzaboer laten komen als je nog weg moet is geen goeden idee.
Oh bah, daar had ik even overheen gelezen blijkbaar.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mja, lelijk verhaal, aan de kant gezet en ontsagen
Oh jemig zeg, dat had ik ook gemistquote:
dat kan wel kloppen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh jemig zeg, dat had ik ook gemistWat rot voor je, heb je al interessante sollicitaties lopen?
Beledigd? Bedoel je dan dat wij beledigd zijn dat we het niet weten? Ik voelde me eerder beschaamd dat ik dat helemaal gemist had, is toch wel redelijk ingrijpend zeg maarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen.
ik vind het erg ingewikkeld, dus heb het niet aan de grote klok gehnagen, niemand hoeft zich dus beledigd te voelen.
en nu? goeie vraag
He bah meis, wat ontzettend zuurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat kan wel kloppen.
ik vind het erg ingewikkeld, dus heb het niet aan de grote klok gehnagen, niemand hoeft zich dus beledigd te voelen.
en nu? goeie vraag
gewoon door werkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef princess-a het volgende:
Aan de kant gezet door je vriend? Of hoorde aan de kant gezet zijn bij het ontslag?
Balen Mir
nee, gewoon dat ik het niet verteld hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:19 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Beledigd? Bedoel je dan dat wij beledigd zijn dat we het niet weten? Ik voelde me eerder beschaamd dat ik dat helemaal gemist had, is toch wel redelijk ingrijpend zeg maarDikke
joh, klote zeg
mjaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat rot MirSnap wel dat je het niet aan de grote klok gehangen hebt.
Oh ging je berichtje op fb trouwens daarover?quote:
geen idee, zou kunnen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ging je berichtje op fb trouwens daarover?Van je mario dingetje
Wat kut zeg mirquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, gewoon dat ik het niet verteld heb
ik vind 't maar nisk enzo.
bedankt voor 't medeleven meiden
Dus dan maar niks eten? Wat een doosquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gaat m'n vriendin opeens roepen dat het feit dat ik moet eten een ontzettend slap excuus is om die afspraak te missen.
Net alsof ik het zelf leuk vind.
Pizza meenemen en voor d'r neus gaan zitten opeten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Gaat m'n vriendin opeens roepen dat het feit dat ik moet eten een ontzettend slap excuus is om die afspraak te missen.
Is het een strakke deadline dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh haha, staat me iets van bij dat je had neergezet dat je daar nu aan kon werken omdat je veel tijd had. Maar kan me vergissenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:23 schreef Mirjam het volgende:
[..]
geen idee, zou kunnen?
vrije tijd heb ik nu keiveel, vandaar dat hij nu af is
had anders nog wel een maand geduurd
Nou, om 8 uur heb ik staan dat ik met mensen van de kerk bij elkaar kom en over het geloof ga praten enzo. Doen we eens in de zoveel tijd. En daar wil ik zelf ook graag bij zijn, maar had er niet op gerekend dat de pizza er meer dan een uur over zou doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is het een strakke deadline dan?
Nee, maar ik snap wel dat wanneer je een afspraak met iemand hebt en diegene hem mist omdat ie pizza hebt besteld en dat lang duurt, dat je dat niet leuk vindt. Want dat duurt best vaak langquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die er geen last van hebben als ze de hele dag niets eten die denken dat andere mensen zich maar aanstellen als ze zich niet goed voelen als ze niets eten![]()
![]()
God straft onmiddellijk dus die laat wel een dikke sneeuwbal op hun kop belanden ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:28 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou, om 8 uur heb ik staan dat ik met mensen van de kerk bij elkaar kom en over het geloof ga praten enzo. Doen we eens in de zoveel tijd. En daar wil ik zelf ook graag bij zijn, maar had er niet op gerekend dat de pizza er meer dan een uur over zou doen.
En nou gaat ze zo lullig lopen doen. VInd ik een beetje jammer.
Ja ok pizza bestellen is niet slim maar tochquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel dat wanneer je een afspraak met iemand hebt en diegene hem mist omdat je pizza hebt besteld en dat lang duurt, dat je dat niet leuk vindt. Want dat duurt best vaak lang
Ligt natuurlijk ook aan de 'strakheid' van de afspraak
Ja maar ik had praktisch een half uur uitloop gepland!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap wel dat wanneer je een afspraak met iemand hebt en diegene hem mist omdat je pizza hebt besteld en dat lang duurt, dat je dat niet leuk vindt. Want dat duurt best vaak lang
Ligt natuurlijk ook aan de 'strakheid' van de afspraakZoals skjoe dat zo mooi zegt.
Zeg maar dat ze niet dom moeten doen anders kom ik ze slaanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik had praktisch een half uur uitloop gepland!
En had helemaal geen eten hoeven regelen voor vanavond, dat was onverwachts en zodra ik het wist heb ik zsm mogelijk besteld.
Ik zeg ook niks over jouw beweegredenen, maar over het feit dat ze een beetje annoyed isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar ik had praktisch een half uur uitloop gepland!
En had helemaal geen eten hoeven regelen voor vanavond, dat was onverwachts en zodra ik het wist heb ik zsm mogelijk besteld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bambi op haar fb status: 'Dat is helemaal niet leuk!'![]()
Vind ik leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bambi op haar fb status: 'Dat is helemaal niet leuk!'![]()
pehehe, nagellak-sittenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:35 schreef Debsterr het volgende:
SQ, ik ben benieuwd of je het vol houdt! En anders mag je altijd best een OPI Holland lenen voor een keer
.
Ik ga die trouwens niet allemaal falen. Ik ga er 8 falen, + 1 voor mijn moeder. Ik weet alleen nog niet welke 8.
dan moet ie gezonder etenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:37 schreef BGTes het volgende:
Ik draag nu Over the Taupe van OPI, erg mooie kleur die goed bij mijn tint past, ben er erg blij mee, zegt mijn beste vriend "Die kleur had mijn poep vanochtend"
*swatch opgezocht*quote:
Het viel wel meequote:
Ik zag het pas toen jij het zeiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef BGTes het volgende:
[..]
Het viel wel meeMaar het viel ook op
Thans, mij
asperge omnomnom
Maar ik scan alles wat jullie doen natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zag het pas toen jij het zei
Ga je nu op 11 mei alles kopen wat je ziet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatst die ex-leidinggevende net deze foto op fb:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De taart, waar mijn lieve collegaatje 2 (!) uur in haar vrije tijd aan heeft gewerkt, op de grond met een hond eraan??![]()
Ze had hem nog speciaal gevuld met bananencake omdat ze dat zo lekker vindt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
uiteraard, lijken wassenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ga je nu op 11 mei alles kopen wat je ziet?![]()
![]()
WTFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG![]()
![]()
Mijn overspannen, kwart aan het werk zijnde ex-leidinggevende was vandaag jarig. En we hebben een heel lief collegaatje dat voor bepaalde (speciale) mensjes voor hun verjaardag een mooi taartje maakt. Had ze deze gemaakt voor haar:
[ afbeelding ]
Plaatst die ex-leidinggevende net deze foto op fb:
[ afbeelding ]
De taart, waar mijn lieve collegaatje 2 (!) uur in haar vrije tijd aan heeft gewerkt, op de grond met een hond eraan??![]()
NEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG![]()
![]()
Mijn overspannen, kwart aan het werk zijnde ex-leidinggevende was vandaag jarig. En we hebben een heel lief collegaatje dat voor bepaalde (speciale) mensjes voor hun verjaardag een mooi taartje maakt. Had ze deze gemaakt voor haar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De taart, waar mijn lieve collegaatje 2 (!) uur in haar vrije tijd aan heeft gewerkt, op de grond met een hond eraan??![]()
Is het niet zo'n type dat het dan alsnog gewoon op gaat vreten?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zet het dan iig niet op fbquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is het niet zo'n type dat het dan alsnog gewoon op gaat vreten?![]()
Net als van die mensen die hun hond fanatiek in hun gezicht laten likken?
Reageert ze met:quote:Eet je hem niet eens zelf op, er zit banaan cake in?
De mooien spelfout is jullie vast niet ontgaanquote:Ik heb hem weer gouw weggehaald. Hij ging ook alleen maar voorzichtig ruiken.
Mjaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik had alleen geen poepjen bij de taart gemaakt
Zie je, ze gaat hem gewoon opetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zet het dan iig niet op fb![]()
![]()
Een andere collega reageerde dit:
[..]
Reageert ze met:
[..]
De mooien spelfout is jullie vast niet ontgaanDat was dus het HOOFD financiële administratie. Ik heb eens haar inkomsten gezien (voor accountants etc) en dat is niet eens grappig was zo iemand verdiend. Wf is trouwens ook geen lol aan met haar, alleen woorden van 3 letters
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatst die ex-leidinggevende net deze foto op fb:Keitoffe taart! Beetje kansloos wel van die persoon verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De taart, waar mijn lieve collegaatje 2 (!) uur in haar vrije tijd aan heeft gewerkt, op de grond met een hond eraan??![]()
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja ze laat die hond trouwens indd aan haar gezicht likken en die slaapt ook tussen haar en haar man in. Ze neemt zelfs elke nacht een glaasje water voor dat beest mee, geen bak, dat moet ie nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zie je, ze gaat hem gewoon opeten
Mensen die hun hond in hun gezicht laten likken welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:01 schreef BGTes het volgende:
Maar je zet toch ook geen taart op de grond?
Of haar mond open doetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mensen die hun hond in hun gezicht laten likken wel.
Mijn hond mocht aan mijn handen likken als hij daar blij van werd, maar nooit aan mijn gezicht.
Waarschijnlijk is het ook nog zo iemand die haar lippen gaat tuiten als de hond likt
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
OMG![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatst die ex-leidinggevende net deze foto op fb:wat de fuck wat een asshole!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De taart, waar mijn lieve collegaatje 2 (!) uur in haar vrije tijd aan heeft gewerkt, op de grond met een hond eraan??![]()
????quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Had iemand hier trouwens die mini aangevraagd? Hebben jullie hem al binnen?
Oh shitquote:
Niet in mij snijden JONGUHHH!!!111!!!!quote:
Ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Had iemand hier trouwens die mini aangevraagd? Hebben jullie hem al binnen?
Had jij die miniset gekocht?quote:
Lijken wassenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Had jij die miniset gekocht?
Oh, vast niet, aan dete zien
Volgens mij hoef je alleen maar de winkel op te geven waar de set gekocht is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je die zomaar aanvragen dan?
Gewoon je gegevens mailen en zeggen waar je die set had gekocht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kun je die zomaar aanvragen dan?
hoe wie wat waarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je alleen maar de winkel op te geven waar hij gekocht is.
opi mailen. Ik zoek mijn mail wel even opquote:
Ik heb dat eens met een nagellakje overkopen van iemand gehad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Bovenaan:
"een enkel drupje remover kan de ingedikte lak weer vloeibaar maken, alleen de kleur dekt dan minder goed"
![]()
En het taalgebruik, van het niveau van een mentaal geretardeerde neusaap of lager
Kreeg je antwoord?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef BBQ-kip het volgende:
marketing@opi.nl mailen, zeggen dat je het minipack hebt gekocht en die ene nog wilt hebben, dan gegevens van de winkel én de gegevens van jezelf mailen.
Done
nopequote:
Ik weet het (want ik heb alles terug gelezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
We hadden het vanmorgen al over die cursus.
Zeggen dat je je kwasten niet in je mond moet stoppen![]()
![]()
![]()
![]()
Hmzquote:
In heul lichte letters tussen een alinea bovenin d8 ik?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik weet het (want ik heb alles terug gelezen)
dus ik die foto's bekijken, en toen viel me dat nog op![]()
Waar staat trouwens dat het een advertorial is, ik kon het niet vinden hoor
Oh nu zie ik het!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
In heul lichte letters tussen een alinea bovenin d8 ik?
ik ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
HmzBen benieuwd hoelang het duurt voor je hem hebt.
Het is ook de enige van de Nicki Minaj collectie die ik op td heb besteldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ook
wel de tofste van het setje overigens, vind ik
Oh,. kun je dat ook apart kopen dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Het is ook de enige van de Nicki Minaj collectie die ik op td heb besteld
Ja gewoon fullsizequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh,. kun je dat ook apart kopen dan?
Bij de TT denk ik aan: Ohhhhhhh bestel maar bestel maar bestel maar........
Hij komt binnenkort in bepaalde douglassen te liggen. Dus ik denk van nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Incantrix het volgende:
Weten jullie toevallig of de Nicole By OPI Justin Bieber-collectie HTF is? Ik kan het specifieke lakje niet vinden op ebay, maar ik heb 'm voor 2 euro uit Brazil en het is geloof ik niet helemaal mijn kleur
Douchen ftw! Mits lang en heet. En ik neem tegenwoordig ook muziek meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het al 2 weken fucking koud... en de temperatuur buiten helpt ook niet echt![]()
Binnenkort maar eens meds upgraden...
Oh, echt? Haha, coolquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort in bepaalde douglassen te liggen. Dus ik denk van niet
Ik heb in de afgelopen 2 weken echt wel gedoucht hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Douchen ftw! Mits lang en heet. En ik neem tegenwoordig ook muziek meeDansen onder de douche!
Nog even wachten tot hij nóg populairder wordt of doodgaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, echt? Haha, coolIk wil 'm evt wel op ebay zetten, maar heb geen idee wat ik ervoor moet vragen
Naja, ik hou 'm wel gewoon, hij is wel heel mooi, ik ben alleen niet zo'n rood-mensch.
Ja ik bedoel op de momenten dat je het koud hebtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen 2 weken echt wel gedoucht hoor![]()
Dat helpt maar heel eventjes
Mijn thermostaat moet "chemisch" bijgesteld worden zeg maar
Oh, dat doe ik maar niet, ik zie het al gebeuren..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Douchen ftw! Mits lang en heet. En ik neem tegenwoordig ook muziek meeDansen onder de douche!
Ohja, daar zit ik toch al op te wachtenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog even wachten tot hij nóg populairder wordt of doodgaat
Mweh, ik heb het de hele tijd koud, slaap er ook slechter door enzo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik bedoel op de momenten dat je het koud hebt
Oh ja dan werkt douchen niet nee.
+1 ... Ben al vaker uitgegleden hier onder de douche... En dat was zelfs zňnder muziek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik maar niet, ik zie het al gebeuren..
"LALALALALAAAAAAAA!!1!"
*dans dans*
*glip*
"HOEI! Dat ging bíjna mi-hooooww!"
*glibber glip BAM!"
Ziekenhuis, janken, the whole works
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mweh, ik heb het de hele tijd koud, slaap er ook slechter door enzo.
Maar goed, we gaan eten want meneer is klaar met boren hier. Tjuus!
Sex in de douchequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
+1 ... Ben al vaker uitgegleden hier onder de douche... En dat was zelfs zňnder muziek.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:39 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat doe ik maar niet, ik zie het al gebeuren..
"LALALALALAAAAAAAA!!1!"
*dans dans*
*glip*
"HOEI! Dat ging bíjna mi-hooooww!"
*glibber glip BAM!"
Ziekenhuis, janken, the whole works
Dat laatste neem ik aan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohja, daar zit ik toch al op te wachten
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Mweh, ik heb het de hele tijd koud, slaap er ook slechter door enzo.
Maar goed, we gaan eten want meneer is klaar met boren hier. Tjuus!
Was't maar zo'n feest... Wij passen niet zo goed saampjes in de douchecabinequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sex in de douche
(ok nu ben ik echt weg)
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Sex in de douche
(ok nu ben ik echt weg)
Geen excuus ! Mijn vriend en ik passen ook totaal niet in de douchecabine.. Of in het bad. We make it workquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:41 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Was't maar zo'n feest... Wij passen niet zo goed saampjes in de douchecabine
Sexkitten...PuRRRRRRRRRRRrrrquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen excuus ! Mijn vriend en ik passen ook totaal niet in de douchecabine.. Of in het bad. We make it work
Ok ik lig dan niet echt in bad.. Eerder.. op hem... boven het waterZekers morantisch
We hebben wel veel lol samen dan
In gezamenlijke douche??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef BGTes het volgende:
Douche-seks
Huisgenooot heeft douche-seks
Doe maar sexen met je Tarzan!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had bijna sex...maar ik was sterk en ben weggegaan![]()
![]()
![]()
moeten we maar niet doen....
Ja maar lieve Priem... Jij hebt heul niet zo'n dikke pens als ik! En die van mijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Geen excuus ! Mijn vriend en ik passen ook totaal niet in de douchecabine.. Of in het bad. We make it work
Ok ik lig dan niet echt in bad.. Eerder.. op hem... boven het waterZekers morantisch
We hebben wel veel lol samen dan
Ik moet em nu 5 dagen missenquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Puckzzz het volgende:
Ik had bijna sex...maar ik was sterk en ben weggegaan![]()
![]()
![]()
moeten we maar niet doen....
En dat !!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe maar sexen met je Tarzan!
Oh.... nou mijn vriend is 2m... en wel wat 'gezet'; maar daar is ook alles mee gezegd iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:48 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Ja maar lieve Priem... Jij hebt heul niet zo'n dikke pens als ik! En die van mijnis ook niet bepaald plat
![]()
Omdat Tarzanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom vind iedereen me verstandig en slim? Is er niemand die gewoon zegt: "Jump his bones!!! You know you want to!!"
Jajajajaja....geef maar geen antwoord
Omdat je dan nog meer fucked up bent waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Waarom vind iedereen me verstandig en slim? Is er niemand die gewoon zegt: "Jump his bones!!! You know you want to!!"
Because it will only make things worse and more complicatedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
Nee we hebben allemaal een eigen douche. Maar het galmt nogal daarquote:
Tarzan knuffelt me niet en is niet zo leuk...quote:
Meh.. Hoort er af en toe bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee we hebben allemaal een eigen douche. Maar het galmt nogal daar
zet je nu wel eens je telefoon snachts op stil?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Tarzan knuffelt me niet en is niet zo leuk...
Neh ff serieus...ik ben nu twee weken later nog lang niet over de break up heen. Maar we hebben nog heel veel contact, en dat willen we ook allebei. En het is ook OK zo...alleen toen ik vanavond ff zijn koppie ging doen en daarna nog zijn rug kwamen er bij ons allebei wel weer wat gevoelens naar boven
Maarrrrrrrrrr...geen slim plan, niet doen...blahblahblah....
Ik heb hem nog wel gekrabt trouwens...tot bloedens toe!wraaaaaaaaaaakkkkkkkkk!!!!
Ja is ook wel zo hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Meh.. Hoort er af en toe bijKuch
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zet je nu wel eens je telefoon snachts op stil?
Oh dan mag hetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:56 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nee we hebben allemaal een eigen douche. Maar het galmt nogal daar
Ik weet...ik slaap ook wel redelijk hoor...quote:
dat heb ik gemekretquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik weet...ik slaap ook wel redelijk hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |