*dingdingding*quote:
het is een vreselijke ziektequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
En toen was ik opeens niet meer gerechtigd om te posten
[..]
*dingdingding*
En ja, ik vind het eigenlijk best nasty van mezelf, ik ben echt continue bezig met lakjes die ik nog niet heb maar wel wilEn dan elke keer denken dat ik na deze lakjes écht wel eens een keer genoeg heb. Zoals nu: ik denk dan oprecht dat als ik de Elektropops in huis heb, ik in elk geval niks nieuws hoef te kopen tot ik al mijn untrieds heb gebruikt
Fantasy Firequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Buy all the nailpolish in London![]()
Hoe heet die lak nou?
Nog 8 dagen wachten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Holland collectie eindelijk te bestellen was dankzij die TT
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Holland collectie eindelijk te bestellen was dankzij die TT
quote:
Oh crap, ik zie het nu ook ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezet
ja, maar daar kom ik wel vaak van terug... dan verkoop ik ze uiteindelijk toch weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En dat je dan ook eerst een collectie niet echt \leuk vind, en er dan een paar wil eigenlijk wel, en dan uiteindelijk toch maar alles op je wishlist zet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezet
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge bij TD zegt dat niks, voor hetzelfde geldt staan ze morgen beschikbaar
weet ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge bij TD zegt dat niks, voor hetzelfde geldt staan ze morgen beschikbaar
Yup, dat ook.. heat of the moment-ding. Ik wil nu eigenlijk álle Elektropops, maar uiteindelijk gaat waarschijnlijk minstens de helft mijn kastje in om ongebruikt te blijven staanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar kom ik wel vaak van terug... dan verkoop ik ze uiteindelijk toch weer
Oeh herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
of ik wil dingen omdat iedereen ze wil![]()
![]()
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, dat ook.. heat of the moment-ding. Ik wil nu eigenlijk álle Elektropops, maar uiteindelijk gaat waarschijnlijk minstens de helft mijn kastje in om ongebruikt te blijven staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |