*dingdingding*quote:
het is een vreselijke ziektequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Incantrix het volgende:
En toen was ik opeens niet meer gerechtigd om te posten
[..]
*dingdingding*
En ja, ik vind het eigenlijk best nasty van mezelf, ik ben echt continue bezig met lakjes die ik nog niet heb maar wel wilEn dan elke keer denken dat ik na deze lakjes écht wel eens een keer genoeg heb. Zoals nu: ik denk dan oprecht dat als ik de Elektropops in huis heb, ik in elk geval niks nieuws hoef te kopen tot ik al mijn untrieds heb gebruikt
Fantasy Firequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef Diconnected het volgende:
Buy all the nailpolish in London![]()
Hoe heet die lak nou?
Nog 8 dagen wachten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Holland collectie eindelijk te bestellen was dankzij die TT
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:34 schreef megamandy het volgende:
Ik dacht dat de Holland collectie eindelijk te bestellen was dankzij die TT
quote:
Oh crap, ik zie het nu ook ja..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezet
ja, maar daar kom ik wel vaak van terug... dan verkoop ik ze uiteindelijk toch weerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
En dat je dan ook eerst een collectie niet echt \leuk vind, en er dan een paar wil eigenlijk wel, en dan uiteindelijk toch maar alles op je wishlist zet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze hebben de datum weg gehaald en er middle february neer gezet
Dat zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge bij TD zegt dat niks, voor hetzelfde geldt staan ze morgen beschikbaar
weet ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jonge bij TD zegt dat niks, voor hetzelfde geldt staan ze morgen beschikbaar
Yup, dat ook.. heat of the moment-ding. Ik wil nu eigenlijk álle Elektropops, maar uiteindelijk gaat waarschijnlijk minstens de helft mijn kastje in om ongebruikt te blijven staanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar kom ik wel vaak van terug... dan verkoop ik ze uiteindelijk toch weer
Oeh herkenbaar...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
of ik wil dingen omdat iedereen ze wil![]()
![]()
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup, dat ook.. heat of the moment-ding. Ik wil nu eigenlijk álle Elektropops, maar uiteindelijk gaat waarschijnlijk minstens de helft mijn kastje in om ongebruikt te blijven staan
welke heb jij allemaal genomen? ik heb er ook paar uitgezocht om te bestellenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijken
Dat vermoedde ik al, maar dan is het weer de vraag welke de mooiste is en blablaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kwam er pas na het bestellen achter dat die drie donkerroze/rode best veel op elkaar lijken
Ik ook!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef Diconnected het volgende:
Als Holland collectie online is ga ik weer bestellon bij TD
Euh, alles behalve de groene, techno, lila en babyblauwequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke heb jij allemaal genomen? ik heb er ook paar uitgezocht om te bestellen
Dus ze gaan ze weer terug sturen waar zij hem weer in moeten pakken en dan weer naar jou terug sturenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:45 schreef Incantrix het volgende:
Ok, dus de DHL vind dat Picture Polish mijn lakjes in het verkeerde materiaal heeft ingepakt en heeft nu een verzoek aan hen gestuurd om het te her-inpakken, tegen kosten. I sure as hell hope dat dat niet weer aan mij wordt doorberekend eer ze doorgezonden worden
Ik vind er maar 3 leuk meer ruimte voor andere lakjes!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen is zo lyrisch over holland maar ik vind maar 4 van de 12 kleurtjes leuk
Neuh, DHL verpakt het dan opnieuw, want anders levert het gevaar op voor hun medewerkers (quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Dus ze gaan ze weer terug sturen waar zij hem weer in moeten pakken en dan weer naar jou terug sturen
ik vond er maar paar leuk tot ik de swatches zag, WANTZ ALLLLLLLLLLLLLLquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
iedereen is zo lyrisch over holland maar ik vind maar 4 van de 12 kleurtjes leuk
Iddquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik vond er maar paar leuk tot ik de swatches zag, WANTZ ALLLLLLLLLLLLLL
dusssss...... DHL deugt toch echt nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:53 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Neuh, DHL verpakt het dan opnieuw, want anders levert het gevaar op voor hun medewerkers (![]()
![]()
) en dan krijgt Picture Polish de rekening
En de Hollands, ik heb er 3 die ik wel zou kopen als ik niet de afgelopen tijd beláchelijk veel geld had uitgegeven aan lak. Maar ik vind de Elektropops leuker, dus die wil ik eigenlijk wel (en by gosh, het helpt ook niet mee dat ze op TD maar $ 2,99 per stuk zijn, dan denkt mijn brein automatisch 'bijna gratis!' en dan wil ik er alleen nog maar meer van)
Nope, het gaat echt nergens over. Het moet opnieuw verpakt worden omdat hun medewerkers anders gevaar lopen, maar volgens mij is nagellak (als je veel fantasie hebt) hoogstens gevaarlijk ín het vliegtuigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:55 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
dusssss...... DHL deugt toch echt niet
Ik hoef er ook maar 3quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Juist ja...sukkels daarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, het gaat echt nergens over. Het moet opnieuw verpakt worden omdat hun medewerkers anders gevaar lopen, maar volgens mij is nagellak (als je veel fantasie hebt) hoogstens gevaarlijk ín het vliegtuigLekkere manier om aan geld te komen denk ik dan, dat opnieuw inpakken zal dan wel kostprijs ¤ 2,= zijn en een rekening van ¤ 26,= opleveren ofzo
9quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:59 schreef megamandy het volgende:
Ik wil er drie ofzo van de holland, en dan wil ik nog twee andere opi kleuren en een china glaze en er besteld een collega mee. Hoeveel lakjes zitten ookalweer in 1 doos? Vergeet het steeds
Je vergeet de administratiekosten en 19% BTW nogquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope, het gaat echt nergens over. Het moet opnieuw verpakt worden omdat hun medewerkers anders gevaar lopen, maar volgens mij is nagellak (als je veel fantasie hebt) hoogstens gevaarlijk ín het vliegtuigLekkere manier om aan geld te komen denk ik dan, dat opnieuw inpakken zal dan wel kostprijs ¤ 2,= zijn en een rekening van ¤ 26,= opleveren ofzo
20 dollar verzenden, paypal kan ookquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:02 schreef Incantrix het volgende:
Wat zijn de verzendkosten bij TD? En je kunt zeker alleen met CC betalen? Of kan paypal ook? /noob
Ik wil eigenlijk 7 lakjes daro, dus dan is meebestellen met iemand anders misschien niet heel handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |