Die is allang langsgeweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:02 schreef Parzival het volgende:
neeee niet op slot.. we wachten nog op vonkenboer
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Dat was precies mijn eerste gedachte bij het zien van die foto![]()
Oude kast er af, direct een nieuwe kast op laten zetten.
Deze was voor mijn gevoel 15 jaar geleden al zo goed als afgeschreven
Dat vermoeden wordt bij mij met de minuut sterker. Trollollolquote:
Waarschuw de plaatselijke brandweer maar vastquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:48 schreef borbit het volgende:
nou de stroom blijft maar uitvallen wat een kut ding. Ik heb de hele meterkast er maar tussen uit gehaald, zonder stoppen kan er immers ook niks uitvallen. Ik heb nu wel 2 kabels die heel heet worden is dat erg? Ik heb ze in een bak water gelegd om koel te blijven. War er niet iets met stroom en water ofzo?
garpje hoor, maar vandaag geen tijd om verder te klussen.
Illegaal stopcontactquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:31 schreef Flurry het volgende:
dude what the hell
ligt er nou een los stopcontact onder dat er provisorisch aan is geschroefd?
Nee. Als je je eigen dood incl. crematie wil regelen niet. Achja, heb je het wel zelf in de hand hequote:Op woensdag 1 februari 2012 14:48 schreef borbit het volgende:
nou de stroom blijft maar uitvallen wat een kut ding. Ik heb de hele meterkast er maar tussen uit gehaald, zonder stoppen kan er immers ook niks uitvallen. Ik heb nu wel 2 kabels die heel heet worden is dat erg? Ik heb ze in een bak water gelegd om koel te blijven. War er niet iets met stroom en water ofzo?
garpje hoor, maar vandaag geen tijd om verder te klussen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |