Wat voeg je nog meer toe?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:00 schreef Kreator het volgende:
Zo, mijn 100 gram kaliumnitraat is binnen. Wit poeder in een brief verpakt, altijd verdacht..
Eens kijken of ik ergens een weegschaal kan vinden op de zaak die tienden van grammen aankan.
Easylife Profito. Meer niet. Probeer zo min mogelijk bij te vullen en toch goede waarden te krijgen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan linksachterin, wat nu horizontaal ligt zeg maar dus
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:12 schreef Saninl het volgende:
Ik heb net Profito en Easycarbo weer gekocht, inclusief een bos waterpest.
Ik krijg hem alleen niet goed gegrond, omdat ik niet genoeg bodemkiezels meer heb, echt balen. Ik heb nu de stengels in een huisje gestoken
Maar ik weet ff niet meer wat ik anders kan doen
(weer 20,- in t aquarium gepompt)
Foto:Maakt niet uit, waterpest neemt voedsel via bladeren op. Ze vormen nagenoeg geen wortels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan linksachterin, wat nu horizontaal ligt zeg maar dus
Grappig, als wat werk jij op het lab?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 09:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb demiwater en ik werk in een laboratorium, dus ik denk dat dat wel goed komt.. Nu ik erover nadenk, verwacht ik eigenlijk ook wel dat ze hier gewoon kno3 op de plank hebben liggen ergens....
.
Bedankt voor de tips, ben benieuwd of het effect heeft.
Oh, oke. Bedanktquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:57 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Maakt niet uit, waterpest neemt voedsel via bladeren op. Ze vormen nagenoeg geen wortels.
http://www.wesdijk.nl/juw(...)e-4022573033007.htmlquote:Op vrijdag 10 februari 2012 17:02 schreef egelhond het volgende:
Ben bezig met een nieuwe achterwand. Nu heb ik een methode gevonden waarmee ik ook een mooie wand krijg van tempex.
Een 4 cm dikke plaat. Daar met een goede föhn overheen. Dan krijg je een hele mooi rotseffect. Dan met verf erover (acrielverf) en als dat gedaan is een epoxylaag erover. Simpel, maar toch mooi. Heb nu een proefstukje gemaakt. Dalijk in het water doen kijken hoe het dan eruit ziet.
Kan woensdag het aquarium ophalen. Was vandeweek in een winkel en die beweerde dat als iemand een rio 240 voor 330 euro incl. meubel aanbied (splinternieuw) dat dat niet kon omdat dat de inkoopprijs was. Bij Pet's Place in Cuijk bieden ze die dus wel voor die mooie prijs.
Erg goedkope aquariums daar vergeleken met andere winkels. Helaas is deze niet bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:50 schreef theclansman het volgende:
zo hier ook maar eens posten .
gister bij romberg een juwel rio 180 aangeschaft.
zit nog wel met veel keuzes.
maar heb nog een heel weekend om alles te gaan bepalen.
de service was daar ook top hoor geluk dat in denhaag woon en het dus echt om de hoek is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verticaal is wel echt leuker![]()
Met visdraad vastgemaakt
Ik zou je aanraden het juwel filter er direct uit te slopen en een buitenfilter te gebruiken. Heb ik ook gedaan en geen moment spijt van gehad. Een onverwijderbaar binnenfilter reinigen is geen pretje.quote:Op zondag 5 februari 2012 15:49 schreef egelhond het volgende:
Weet iemand de maten van de bak van het filtersysteem van de Juwel Rio 240?
Ik wil gaan beginnen met het maken van een nieuwe wand, maar heb de precieze maten nodig. Ga deze week de bak bestellen.
[ link | afbeelding ]
Het filter kan je er gewoon uithalen hoor en schoonmaken. Zie het probleem niet. Maar een maat van me heeft de juwel 300 en dat filter doet het heel goed in die bak. Wel iedere week 1x schoonmaken. Nouja mocht het filter idd niet veel zijn kan ik altijd nog een externe filter kopen.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Ik zou je aanraden het juwel filter er direct uit te slopen en een buitenfilter te gebruiken. Heb ik ook gedaan en geen moment spijt van gehad. Een onverwijderbaar binnenfilter reinigen is geen pretje.
het filter zelf kun je toch niet verwijderen? dat zit voor zover ik weet altijd vastgekit in het aquarium. En als je het filtermateriaal verwijderd valt alle troep in je aquarium. Maar misschien heeft juwel iets veranderd en is het tegenwoordig was makkelijker.quote:Op zondag 12 februari 2012 18:41 schreef egelhond het volgende:
[..]
Het filter kan je er gewoon uithalen hoor en schoonmaken. Zie het probleem niet. Maar een maat van me heeft de juwel 300 en dat filter doet het heel goed in die bak. Wel iedere week 1x schoonmaken. Nouja mocht het filter idd niet veel zijn kan ik altijd nog een externe filter kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |