Arm meisje. Je kunt beter Slachtofferhulp inschakelen. Dergelijk misbruik is funest voor een gezonde adolescentie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.
Als je ballen hebt bel je haar en leg je het haar uit. En dan mag je dezelfde argumenten gebruiken die je in dit topic gebruikt en kijken of dat de pijn verzacht.
aawh dat vind ik echt zieligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.
Als je ballen hebt bel je haar en leg je het haar uit. En dan mag je dezelfde argumenten gebruiken die je in dit topic gebruikt en kijken of dat de pijn verzacht.
en nu krijg ik verdomme zin in popcornquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef gogosweden het volgende:
hmm nu 2 dagen later komt de ekte rage pas.
[ afbeelding ]
WAT QUOTE JIJ JEZELFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en nu krijg ik verdomme zin in popcorn
Dat is ook heel erg sneu ja, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
AWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Oke, dat had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
AWWWWWWWWWWWWW. Wat SUPERZIELIG man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
AWWWWWWWWWWWWW. Wat SUPERZIELIG man.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Het gaat dan weer wél om een meisje van dertien, één uurtje per dag, bloed zweet en tranen erin gestoken.
Dat is dan weer wél zielig.
Tuig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:02 schreef Jajong het volgende:
Vorige week heeft een jochie van 13, onder de nick s3rver.exe verschillende overheidssites waaronder CIA.gov gehacked.
Dat dan weer wel.
Maar je hebt ook geen werk. trololololquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, want ik ben niet van mijn bijstand afhankelijk om de gasrekening te betalen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee, want ik ben niet van mijn bijstand afhankelijk om de gasrekening te betalen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Maar je hebt ook geen werk. trolololol
Achter het station gaan staan met de billen bloot.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:14 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb ook geen werk, Hoe krijg je dat? gr gr
Waar komt deze trieste gozer eigenlijk vandaan opeens? Valt niemand dat op?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zou er bijna over nadenken
Kutpolder.
Kun jij niet gewoon een keer oprotten met je oeverloze gezeik? Alvast bedankt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waar komt deze trieste gozer eigenlijk vandaan opeens? Valt niemand dat op?
Wuat? Was ist los?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:19 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waar komt deze trieste gozer eigenlijk vandaan opeens? Valt niemand dat op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |