quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind roze anders ook bij je passen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik vind roze anders ook bij me passen.
Nee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
OFNIET DAN JONGUH!!
Dat zei ik niet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja, wat iedereen die nu op de server zit zijn lieve kleine jongetjes, die iedere dag een goede daad doen, altijd hulpvaardig zijn, nooit mensen kwetsen, nooit cheaten, nooit geband of gekickt zijn...... iedere dag met hun kleine kittens spelen, van roze kleertjes houden, alleen maar ranja drinken, iedere week de helft van hun zakgeld inleveren voor de arme kindertjes in Nigeria, en altijd braaf op tijd naar bed gaan...
o wacht...
Al hoewel roze wel goed bij Tom past ws...
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
OFNIET DAN JONGUH!!
Ja heel erg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
[ afbeelding ]
OFNIET DAN JONGUH!!
Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ga niet verder in discussie omdat ik je mag en het niet door dit wil laten verpesten.
Ik heb zijn hele naam niet genoemd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Maar goed, Ik snap best waarom jajong gewoon in de server zit.
Die jongen zegt niets, Je merkt niet dat hij erin zit, behalve als er tegen hem gepraat wordt zegt hij wat terug.
Arm meisje. Je kunt beter Slachtofferhulp inschakelen. Dergelijk misbruik is funest voor een gezonde adolescentie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.
Als je ballen hebt bel je haar en leg je het haar uit. En dan mag je dezelfde argumenten gebruiken die je in dit topic gebruikt en kijken of dat de pijn verzacht.
aawh dat vind ik echt zieligquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is nu te laat me dunkt. Of ga jij Sput op bellen dat de schapenboerderij die ze met moeite heeft gemaakt nu weg is? De treefarm die dat 13-jarige meisje op haar ene computer uur per dag heeft weggehakt, dat die nu weg is, terwijl ze het eindelijk voor elkaar had om ondergronds een boom te groeien... Dat haar iniemini kippenfarm die ze met veel geduld heeft gecreerd nu pleite is. Dat ze na uren de Engelse wiki lezen om er achter te komen hoe redstone werkt eindelijk een mooie redstone creatie heeft gecreëerd die... ow wacht die is nu weg. Zij mag per dag één uur op de computer, dat ene uur besteed ze vaak door samen met mij dingen te bouwen. Ze heeft twee resets meegemaakt, die jammer genoeg moesten vanwege Minecraft updates. Dit had niet gehoeven Drumpie, maar goed, nu te laat.
Als je ballen hebt bel je haar en leg je het haar uit. En dan mag je dezelfde argumenten gebruiken die je in dit topic gebruikt en kijken of dat de pijn verzacht.
en nu krijg ik verdomme zin in popcornquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:54 schreef gogosweden het volgende:
hmm nu 2 dagen later komt de ekte rage pas.
[ afbeelding ]
WAT QUOTE JIJ JEZELFquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:55 schreef gogosweden het volgende:
[..]
en nu krijg ik verdomme zin in popcorn
Dat is ook heel erg sneu ja, meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen. Je maakt het nu wel heel erg persoonlijk.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
AWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |