SPOILER: YoutubeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK!CRAFT Ticket SysteemOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mFOKOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Hier kan je het spel aanschaffen. Of de gratis classic mode spelen in je browser.
• www.minecraftwiki.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften. Hier staat alles over Minecraft.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
MineraalWater - Plexcon
gogosweden - Vbownswow
Dnbrainwash - Dnbrainwash
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Keees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
TGMB1-TGMB1
Euribob - Euribob
Lorrelies - Lorrelies
Snorrenbaard - Joostmakaay
vaagjunior - vaagjunior
Alstead - Alstead
Ame_thyst - Huibster
Asy - OmgItsAsy
Mschol - mschol
Zenato - Bereton
Delano.888 - Delano888
Audreyoot - Chaoot
Rensie23 - Rens23
BELASTING - basserbas
AlDieWillenteKaaprenVaren - Bestemmingsplan
LordMagic - Great_hellupquote:Minecraft kopen of niet?
Denk niet ''wat een kut graphics, koop ik niet'' Maar speel eerst eventjes de demo, en geniet van het spel! Klik hier voor de gratis demo!
[ Bericht 2% gewijzigd door MineraalWater op 31-01-2012 18:29:09 ]![]()
HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:05 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, zegt dat niet genoeg voor jou?Maar ik ben ook een meisje! En nog een paar andere usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is niet waar, er zijn genoeg mensen bij gekomen na de eerste versie van de lijst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 06:42 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
K hoef niet op whitelist, als je de eerste keer niet op whitelist staat, dan willen ze je niet hé..Je staat er op!quote:Jij ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:27 schreef Lordmagic het volgende:
Kan ik ook nog een plekje op de whiteliste krijgen? (great_hellup)Een sfeer staat niet gelijk aan een hoeveelheid spelers.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:59 schreef Sitethief het volgende:
Binnenkort zitten weer precies dezelfde users op de server als voor de reset, minus Bobbernaut, Lorrelies en Mordecaix... (Voorzover ik weet)
Ik dacht dat men terug wou naar de '1.7 sfeer' ??
If not now, then when.![]()
*Neuzelt rond in archief*
Ah!
De oude map, eerste screen, rond november 2011 , alleen mijn huisje, mau zn eerste huis, en Euribob zn farm stonden er, en datdus zn huis was in aanbouw
Aan het einde van januari 2012
Lor dr spookhuis
Als jullie meer willen kan ik wel postten![]()
![]()
Hee mijn lelijke spookhuis
Ik heb btw ook nog wel een paar honderd screens... maar ja...
[ Bericht 22% gewijzigd door Lorrelies op 31-01-2012 13:10:53 ](ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧![]()
Als ik mij niet vergis, zet drump de server nog eens een paar uurtjes online voor screens enzo.
Overigens, drump, mag ik een project voor het spawnplein opstarten?![]()
Prima.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik mij niet vergis, zet drump de server nog eens een paar uurtjes online voor screens enzo.
Overigens, drump, mag ik een project voor het spawnplein opstarten?Komt goed.quote:If not now, then when.![]()
garpjeOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
jij met je kiss..quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
om dan voor alles een standbeeld te makenquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fixedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:39 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Awww nee ik waardeer het heel erg
[..]
Ja jullie vinden al dat getroll naar elkaar maar al te grappig en ik vind het eigenlijk vrij triestMaar nou ja, ik zal het dan ook nooit begrijpen als meisjejongen I guess.
[..]
Geen zorgen Flod. De "time of the month" vloek zal ze wel achterna komen, ooit.(behalve voor de mensen die niet op meisjes vallen of die forever alone blijven)
voor mij dan
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
tis gewoon kinderachtig meer nietquote:
Op maandag 20 december 2010 03:32 schreef MYV het volgende:
vergeleken met KeFFuR1208 ben jij een god :6![]()
*kuch* Looniar zn standbeeld in de vorige map *kuch*quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
om dan voor alles een standbeeld te maken![]()
Dat getroll valt heeeeeel erg mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:11 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
tis gewoon kinderachtig meer nietIf not now, then when.![]()
Ik heb zojuist Minecraft aangeschaft en heb geprobeerd de FOK! Craft te joinen. Echter, sta ik nog niet op de whitelist helaas. Hoe geschiedt dit?![]()
trollquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:50 schreef exyzi het volgende:
Ik heb zojuist Minecraft aangeschaft en heb geprobeerd de FOK! Craft te joinen. Echter, sta ik nog niet op de whitelist helaas. Hoe geschiedt dit?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: