SPOILER: wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Haha, vriendin van me doet promotie werk. Is ze vandaag aan het werk bij de ziggo, heeft ze alles net klaar gezet enzo, is er een poederbrief afgeleverd daar. Mag niemand nog zijn of haar werkruimte verlaten
Dus wie van jullie heeft hem gestuurd![]()
Brein?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, vriendin van me doet promotie werk. Is ze vandaag aan het werk bij de ziggo, heeft ze alles net klaar gezet enzo, is er een poederbrief afgeleverd daar. Mag niemand nog zijn of haar werkruimte verlaten
Dus wie van jullie heeft hem gestuurd's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Ik denk dat weinig mensen het weten dat een vriendin van jou daar ging werken vandaagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:51 schreef Bozz187 het volgende:
Dus wie van jullie heeft hem gestuurdTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het weten dat je "een vriendin" hebt. Hoax?na regen, ben ik er.
ja, dat snap ik ook wel, maar wss is het omdat vanacht tpb op zwart is gezet door ziggoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen het weten dat een vriendin van jou daar ging werken vandaag![]()
Joh!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel, maar wss is het omdat vanacht tpb op zwart is gezet door ziggoPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja, dat snap ik ook wel, maar wss is het omdat vanacht tpb op zwart is gezet door ziggo
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Deze week Metal Gear Solid HD CollectionDenk dat ik die wel ga halen. Heb eigenlijk alleen de eerste game op de PC en uitgespeeld. De anderen eigenlijk nog nooit
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
@ross en kk, hey ik houdt dat toch helemaal niet in de gaten!
Update schijnbaar iemand afgevoerd naar het ziekenhuis, shit is aan![]()
ditquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Deze week Metal Gear Solid HD CollectionDenk dat ik die wel ga halen. Heb eigenlijk alleen de eerste game op de playstation en uitgespeeld. De anderen eigenlijk nog nooit
![]()
Hij kan blijkbaar ook nog 4 player co-opquote:
En kost maar 30 euro, daar haal ik hem wel voor
wanneer is de release?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar ook nog 4 player co-op
En kost maar 30 euro, daar haal ik hem wel voor![]()
Maar 30? Misschien ook maar eens kijken. Ziet er wel erg vet uit op zich. Je bedoelt die MGS: rising toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar ook nog 4 player co-op
En kost maar 30 euro, daar haal ik hem wel voorYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
nee rising komt laterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maar 30? Misschien ook maar eens kijken. Ziet er wel erg vet uit op zich. Je bedoelt die MGS: rising toch?![]()
Al die carnavals haters.Het is om ziek van te worden.
Nja, ik haal hem juist niet vanwege dat deel 1 er niet bij zit, en snap de release ook niet echt. In US is ie echt al een hele tijd uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:25 schreef Rossdale het volgende:
Deze week Metal Gear Solid HD CollectionDenk dat ik die wel ga halen. Heb eigenlijk alleen de eerste game op de PC en uitgespeeld. De anderen eigenlijk nog nooit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Deel 1 heb ik een keer of 5 uitgespeeld denk ik, ben dan ook wel blij met deze bundelquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja, ik haal hem juist niet vanwege dat deel 1 er niet bij zit, en snap de release ook niet echt. In US is ie echt al een hele tijd uit
Oh ja, deel 1 heb ik ook wel meerdere keren uitgespeeld, maar beetje krom om met een HD collectie te komen en dan deel 1 er niet in hebbenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik een keer of 5 uitgespeeld denk ik, ben dan ook wel blij met deze bundel
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Al die streetfighter/tekken/mortal kombat/soul calibur games zijn identiek man. Vind er geen klap aanquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef Michhas het volgende:
Het hierover hebben terwijl vrijdag Soul Caibur 5 leverbaar isPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
Dat is wel zoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ja, deel 1 heb ik ook wel meerdere keren uitgespeeld, maar beetje krom om met een HD collectie te komen en dan deel 1 er niet in hebben
Je moet er 1 in je collectie hebben om af en toe met vrienden te spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al die streetfighter/tekken/mortal kombat/soul calibur games zijn identiek man. Vind er geen klap aan![]()
zo weinig maar! Mijn record staat op 3 keer in een dag, maar je kon die game ook doen in 2uur tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik een keer of 5 uitgespeeld denk ik, ben dan ook wel blij met deze bundel![]()
Faalhazen zijn het ook.
Google translate en je zit via de google translate proxy meteen weer op TPB.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Probeer Fight Night eensquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Al die streetfighter/tekken/mortal kombat/soul calibur games zijn identiek man. Vind er geen klap aan![]()
![]()
Fight Night 3 was wel tof, de Fight Nights daarna niet eens geprobeerd. Toch meer van hetzelfdequote:
Ik moet ook meer sporten naast het hockey, maar mijn discipline is niet zo heel goedquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:15 schreef tliciouz het volgende:
Vandaag weer lekker beginnen met sporten![]()
![]()
Ja dat was vorige week ook al mogelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Kutstudent het volgende:
Faalhazen zijn het ook.
Google translate en je zit via de google translate proxy meteen weer op TPB.. Mis niks aan TPB, dus ik geef er weinig om dat ze het blokkeren
FNR3 was episch, heb 4 ook, is meer van hetzelfde idd (maar goed dat zijn al die sportgames), controle is wel iets anders, kan niet meer buttonmashen voor jabs/hooks etcquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Fight Night 3 was wel tof, de Fight Nights daarna niet eens geprobeerd. Toch meer van hetzelfde![]()
![]()
http://thepiratebay.org.nyud.net/
Ach, zo zie je maar. dit hou je niet tegen
en anders via :
http://www.hidemyass.com/Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Klopt, daarom speel ik alleen Soul Calibur, dat vind ik de vetstequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
![]()
FN3 was inderdaad fucking awesomequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef Cliffy het volgende:
[..]
FNR3 was episch, heb 4 ook, is meer van hetzelfde idd (maar goed dat zijn al die sportgames), controle is wel iets anders, kan niet meer buttonmashen voor jabs/hooks etc
FN4 was kut, Champion is wel oke.![]()
http://malaysiabay.org/quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://thepiratebay.org.nyud.net/
Ach, zo zie je maar. dit hou je niet tegen
en anders via :
http://www.hidemyass.com/
Die is chill, is gewoon letterlijk piratebay en zonder proxy's.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
http://www.escapistmagazi(...)It-Makes-It-Stronger
Dit is ook wel een interessant stukje over het fenomeen piracy. En het klopt ook precies wat hij zegt.You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Die bovenste toch ook? En laad snellerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
http://malaysiabay.org/
Die is chill, is gewoon letterlijk piratebay en zonder proxy's.
http://www.dumpert.nl/med(...)iltecoupe_trein.html
hihihiTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heb FNR3 ook nog steeds, slugfest!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
FN3 was inderdaad fucking awesome
FN4 was kut, Champion is wel oke.![]()
![]()
![]()
Ik alleen avatar en tmntquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Geloof dat het één van de games is die ik 1000/1000 heb
Bij mij de enigequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Geloof dat het één van de games is die ik 1000/1000 hebSupermakkelijk ook, maar 6 achievements volgens mij
![]()
![]()
Serieus...
wat is dit :__!!!!!!
Ja dus? Zijn ze wel lekker strakquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Jammer dat ze allemaal zo jong zijn.
All good things are wild and free.![]()
![]()
Lekkere beat hoor, met tekst verneuken ze de hele plaatTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heb nu als het goed is ook eindelijk geen echo meer op xbox live. Nu misschien maar eens kijken of ik weer gold ga roggelen![]()
![]()
serieus? Dat had ik nog niet eens gekeken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bij nader inzien...
Honderd euro voor een kaartje? Fuck no![]()
112,50 minimaal, voor een staplek in de tweede ring.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
serieus? Dat had ik nog niet eens gekeken.
Dat is me iets te duur man
Ga je binnenkort trouwens mee naar Luxor?![]()
quote:
na regen, ben ik er.
Laatste stuk van Aoki en Afrojack samen is kneiter hard. Al hoef ik Afrojack nooit Live te zien met die piepjes non stopquote:![]()
![]()
Lol, hipster clip.quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whateva, ik heb lekker warme voeten met dit weer.
Wel echt een hipster antwoord.na regen, ben ik er.
Moest je zo lang om die zin doen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wel echt een hipster antwoord.All good things are wild and free.![]()
Wou het eigenlijk niet zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moest je zo lang om die zin doen?
na regen, ben ik er.
Had dan niets gezegd, damn it.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:17 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wou het eigenlijk niet zeggen.
Ik kan dat woord 'hipsters' echt niet meer horen![]()
Iedereen roept het maar te pas en te onpas, en het betekend gewoon geen ene fuck
![]()
![]()
Wat wat wat.. wat wil je doen danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had dan niets gezegd, damn it.
[ afbeelding ]na regen, ben ik er.
Voel je je aangesproken met je skinny jeans?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
Iedereen roept het maar te pas en te onpas, en het betekend gewoon geen ene fuck
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken met je skinny jeans?
[ afbeelding ]Ha ha. Goeie.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
En nu maar wachten op alle shitload die komt.
Daar heb je vast lang over na moeten denken.![]()
in maart bedoel je, ja dan ga ik meequote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
112,50 minimaal, voor een staplek in de tweede ring.
Dat is me iets te duur man
Ga je binnenkort trouwens mee naar Luxor?![]()
Nice!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:40 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
in maart bedoel je, ja dan ga ik mee![]()
![]()
En z'n sjaaltjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
dit dusquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
Zo ff eten en die klets, vanavond kan wel weer jaquote:
Mannen met skinny jeansquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Die wat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zo ff eten en die klets, vanavond kan wel weer ja![]()
Shiiitt, dem tits.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uberhaubt skinny jeans
doe mij maar vrouwen in kleine broekjes![]()
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Damn hoe heet zij ook alweer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uberhaubt skinny jeans
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uberhaubt skinny jeans
[ afbeelding ]
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Loop jij nou echt op elk vrouwtje te geilen?quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Loop jij nou echt op elk vrouwtje te geilen?![]()
![]()
Ja dat doen jullie toch ook?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Loop jij nou echt op elk vrouwtje te geilen?All good things are wild and free.![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)emaakt_van_huid.html
ja we kunnen straks gewoon door drinken zonder denk capaciteit te verliezen![]()
Je snapt wel wat ik bedoelquote:
Dat alcohol de hersencellen aantast is een mythe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)emaakt_van_huid.html
ja we kunnen straks gewoon door drinken zonder denk capaciteit te verliezen![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat alcohol de hersencellen aantast is een mythe.
are u for real??![]()
KK heb je weer vergadering?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
ohw en dit dan?? hoe zit dit??quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:28 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Dat alcohol de hersencellen aantast is een mythe.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakov![]()
Le-zen. Dat gaat over chronisch alcoholisme.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ohw en dit dan?? hoe zit dit??
http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_van_Korsakov![]()
ja maar de alcohol zorgt dan toch voor hersenschadequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Le-zen. Dat gaat over chronisch alcoholisme.![]()
ipv over dat gezever te ouwenhoeren, kun je beter nog een biertje pakken
goed puntquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
ipv over dat gezever te ouwenhoeren, kun je beter nog een biertje pakken![]()
Ja, maar ik ben al vaak genoeg mensen tegengekomen die denken dat je bij ieder biertje een hersencel verliestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar de alcohol zorgt dan toch voor hersenschade![]()
![]()
dan moet je zeggen, dat kan niet want die ene van jou is er toch ook nog!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al vaak genoeg mensen tegengekomen die denken dat je bij ieder biertje een hersencel verliest![]()
Dat zou best zo kunnen zijn, maar een paar hersencellen meer of minder maakt geen reet uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:40 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al vaak genoeg mensen tegengekomen die denken dat je bij ieder biertje een hersencel verliest![]()
![]()
lol?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén of andere mongool zit met een laserpointer in mijn kamer te schijnen![]()
Zou een spiegel werken?Ik heb een 20 mW, maar geen batterijenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Koop een 100 mW laser en schijn terug![]()
![]()
Ook niet in de afstandsbediening van je tv ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een spiegel werken?
[..]
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijen![]()
Spiegel werkt zeker, maar als je batterijen hebt zou ik hem terugpakkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een spiegel werken?
[..]
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijen![]()
![]()
200 mW hier, vorige week was er ook 1tje bezig. Kwartier later ff terug doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Koop een 100 mW laser en schijn terug
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier meequote:
Doopstah welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier mee![]()
Check die praatjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Nah, ik denk te weten waar het vandaan komt, dadelijk eens naartoe lopenna regen, ben ik er.
Nja of je bent potquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier meeTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.quote:All good things are wild and free.![]()
>.<quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
You have no idea who you're talking to!
Messi slacht KK en NICK![]()
Allesquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kattenplaatjes
Geshopte kattenplaatjes![]()
![]()
Geshopte, bewegende kattenplaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kattenplaatjes
Geshopte kattenplaatjes![]()
![]()
Geshopte, bewegende kattenplaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je geilt op elk wijf wat voorbij komt? Heb er dan ook geen probleem mee hoor, maar viel opquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.quote:.
En daarna meteen door het vrouwtje geroepen dat je naar boven moet komen?
Daarom zei ik al, heb er geen probleem meequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Pixell het volgende:
Sommigen kunnen blijkbaar niet zo goed tegen hun verlies
En Nick, 2 vrouwen..best geil imo. En weet ook wel dat tam geen pot is
Geen idee. Ik had wel een reden, maar ik zou het niet meer weten om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maurice waarom speelde je niet tegen mij vanmiddag?
Ik heb al zo'n 1000000 kogels afgeschoten in MW2.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, heb er geen probleem mee. En weet ook wel dat tam geen pot is
![]()
![]()
Bijna net zo erg als toen elke josti ineens pauper riepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
3 vrouwen is nog leukerquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Pixell het volgende:
Sommigen kunnen blijkbaar niet zo goed tegen hun verlies
En Nick, 2 vrouwen..best geil imo
![]()
Wat een prachtig filmpjePierre, als je nou nog geen BF wil dan weet ik het niet meer
http://www.nu.nl/politiek(...)-kaart-gebracht.html
Dat die koekwaus die de pensioenleeftijd naar 68 wil verhogen even heeeel snel zijn politieke loopbaan verliezen
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als toen elke josti ineens pauper riep![]()
![]()
Zal wel moeten als ze de pensioenpot nog een beetje vol willen houden. Bedank de babyboomers maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:42 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-kaart-gebracht.html
Dat die koekwaus die de pensioenleeftijd naar 68 wil verhogen even heeeel snel zijn politieke loopbaan verliezen![]()
nee iedereen ging roken en pissen en had geen zin om te wachten :p. ps. ik heb niet echt een bovenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je geilt op elk wijf wat voorbij komt? Heb er dan ook geen probleem mee hoor, maar viel op
[..].
En daarna meteen door het vrouwtje geroepen dat je naar boven moet komen?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Bedank je opa en oma maar, de babyboomers kunnen er ook weinig aan doen dat ze geboren zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zal wel moeten als ze de pensioenpot nog een beetje vol willen houden. Bedank de babyboomers maar.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Mopperkont, alsof jij werkt XD beetje oud en nieuw spelen elke dagquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedank je opa en oma maar, de babyboomers kunnen er ook weinig aan doen dat ze geboren zijn.bommetjes bouwen.
Zelfs dat wordt saai op den duurquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mopperkont, alsof jij werkt XD beetje oud en nieuw spelen elke dagbommetjes bouwen.
Nu nog zeker niet, maar tegen de tijd dat ik 68 ben wel hoor
Eerst zien dat je die leeftijd bereikt. Dat duurt nog zo lang. wel evenquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfs dat wordt saai op den duurNu nog zeker niet, maar tegen de tijd dat ik 68 ben wel hoor
Tja, maar ook zij zagen dat de vergrijzing eraan zou komen en dat 65 jaar niet meer realistisch is. Een beetje rekening houden met toekomstige generaties mag wel en daarom vind ik het wel terecht dat ze de pensioenleeftijd nu opschroeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedank je opa en oma maar, de babyboomers kunnen er ook weinig aan doen dat ze geboren zijn.![]()
Deze wel, was ook met een broodmesquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had laatst ook een snee in me hand, maar die bloedde niet![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze wel, was ook met een broodmesbroodmessen zijn zo bot als wat! Hoe heb je dat geflikt
![]()
Bot? mijne zijn ook vlijmscherp!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]broodmessen zijn zo bot als wat! Hoe heb je dat geflikt
Al mijn messen zijn vlijmscherp! Ze zijn ook redelijk nieuw en af en toe slijp ik ze natuurlijk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]broodmessen zijn zo bot als wat! Hoe heb je dat geflikt
![]()
Criminele chaos daarquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)traat-in-arnhem.html
Gaat lekker hier in Arnhem![]()
![]()
Wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)traat-in-arnhem.html
Gaat lekker hier in ArnhemIs Rijkerswoerd toch?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Danny het volgende:
Ik ben nog bezig met de laatste hand eraan te leggen. Het is nu nog even abo-only, maar hopelijk vandaag live voor iedereen. Je kunt het uitschakelen in de opties onder het tabblad overig.
Je moet je messen nooit zelf slijpen tenzij je er echt verstand van hebt. Meestal verneuk je ze alleen maarquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:36 schreef Pixell het volgende:
[..]
Al mijn messen zijn vlijmscherp! Ze zijn ook redelijk nieuw en af en toe slijp ik ze natuurlijk!![]()
Die chick uit New York is echt geschiftquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Michhas, nog Californication gezien?
Past wel bij hem eigenlijkPlease sir. When moon? When Mustang?![]()
en dat moet kok zijn? 15graden moet het toch zijnquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet je messen nooit zelf slijpen tenzij je er echt verstand van hebt. Meestal verneuk je ze alleen maar![]()
Dat dus. Toen ze ook bij hem voor de deur verscheen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die chick uit New York is echt geschift
Past wel bij hem eigenlijk
na regen, ben ik er.
Opzich heeft het wel iets, maar als je tijdens het quoten uit het vakje klikt, staat het gewoon ook nog onderaanquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Heb het niet echt meer gevolgd manquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef Dr.Pringles het volgende:
Michhas, nog Californication gezien?Loop nu denk ik een seizoen achter..
Maaaar, goed dat je het zegt, ik ga nu gelijk downloaden![]()
![]()
![]()
Maak je geen zorgen! Ik weet wat ik doequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet je messen nooit zelf slijpen tenzij je er echt verstand van hebt. Meestal verneuk je ze alleen maar
Ik heb nu trouwens een mooie plijster met een leeuwenplaatje op m'n vleeswond![]()
![]()
Oh ik zie net dat ik alles tot seizoen 5 al wel gezien heb, dus nu even die drie afleveringen downloaden en vanmiddag kijkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb het niet echt meer gevolgd manLoop nu denk ik een seizoen achter..
Maaaar, goed dat je het zegt, ik ga nu gelijk downloaden![]()
![]()
![]()
Het zijn er 4. Of had je afl 1 gezien toen ie "uitgelekt" was.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Oh ik zie net dat ik alles tot seizoen 5 al wel gezien heb, dus nu even die drie afleveringen downloaden en vanmiddag kijkenna regen, ben ik er.
Nee ik zag net dat de vierde zondag is geweestquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:06 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Het zijn er 4. Of had je afl 1 gezien toen ie "uitgelekt" was.
Staan aanThanks man
![]()
Fucking 1 gig per afleveringen, jesus![]()
![]()
Tenzij je SD wilt kijken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee ik zag net dat de vierde zondag is geweest
Staan aanThanks man
![]()
Fucking 1 gig per afleveringen, jesus
na regen, ben ik er.
Heb vorige week een nieuwe mediaplayer binnengekregen, dat ding speelt serieus de gekste bestanden nog afquote:Wel chill, .rar bestanden en .iso bestanden speelt hij gewoon af
![]()
![]()
google translate is koning
mannen zijn mannen en mannen moeten het huis schoonmaken
van engels naar nederlands krijg je dit :
men are men and women should clean the house
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Nick-GizMo op 01-02-2012 12:21:31 ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
.rar-bestanden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vorige week een nieuwe mediaplayer binnengekregen, dat ding speelt serieus de gekste bestanden nog afWel chill, .rar bestanden en .iso bestanden speelt hij gewoon af
na regen, ben ik er.
Nee dat klopt niet. Ik bedoelde wat anders maar kan het zo snel niet meer vindenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
.rar-bestanden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Welke mediaspeler heb je?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Ik bedoelde wat anders maar kan het zo snel niet meer vindenna regen, ben ik er.
Hoop wel dat ie dan ook gewoon Blu-ray afspeeltquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb vorige week een nieuwe mediaplayer binnengekregen, dat ding speelt serieus de gekste bestanden nog afWel chill, .rar bestanden en .iso bestanden speelt hij gewoon af
Kijk hem die porno tabs even ontzichbaar maken.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
google translate is koning
mannen zijn mannen en mannen moeten het huis schoonmaken
van engels naar nederlands krijg je dit :
men are men and women should clean the house
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
na regen, ben ik er.
Zegt de persoon die het kutje nog niet heeft gevondenquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Kijk hem die porno tabs even ontzichbaar maken.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de persoon die het kutje nog niet heeft gevonden![]()
![]()
Alleen met zijn puddingbuks spelen, kutjes zijn niet aan de ordequote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik vond het gewoon een beetje een rare reactiequote:Op woensdag 1 februari 2012 12:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen met zijn puddingbuks spelen, kutjes zijn niet aan de orde
Je kwam een beetje over als:![]()
![]()
Waarom zou ik porno via een website kijken? dan kan ik net zo goed een serie van RK of brazzers downloaden?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:39 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon een beetje een rare reactie
Je kwam een beetje over als:
[ afbeelding ]Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Dat is onnodig ruimte innemen op je HDD, niks mis met porno kijken op internet!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Waarom zou ik porno via een website kijken? dan kan ik net zo goed een serie van RK of brazzers downloaden?![]()
Als je klaar bent, ruim je het op? Dat is met real life sex toch ook?quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:43 schreef Pixell het volgende:
[..]
Dat is onnodig ruimte innemen op je HDD, niks mis met porno kijken op internet!Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Geen flauw idee, ik vervang of gooi nooit me linkerhand wegquote:Op woensdag 1 februari 2012 12:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als je klaar bent, ruim je het op? Dat is met real life sex toch ook?![]()
Rossdale-reactie.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de persoon die het kutje nog niet heeft gevonden
na regen, ben ik er.
Rossdale is dan ook een wijze manquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rossdale is dan ook een wijze man
Goede fucking combo, my man, goede fucking combo.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:17 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Eerst biercantus, toen aan de sterk.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:24 schreef Pixell het volgende:
Twitter #MW2 SC: Nog 1 M&M over, het is een gele!![]()
Mwa, ik stap altijd aan het eind over op sterk en dat verneukt alles man, ben je al totaal naar de klote, en dan shotjes bacardi gaan drinkenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:20 schreef Michhas het volgende:
[..]
Goede fucking combo, my man, goede fucking combo.
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Bakkie pleuah! Silent killers zijn het Nelis!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Geen cappuccinotje of hoe die dingen dan ook heten?Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Nee ik ben meer van de Driekoningen, shotjes met Bacardi, Bacardi Lemon en Bacardi Razzquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:37 schreef Rossdale het volgende:
Geen cappuccinotje of hoe die dingen dan ook heten?
Oh shit!quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zegt de persoon die het kutje nog niet heeft gevondenAll good things are wild and free.![]()
Klopt, samen met Goldstrikequote:Op woensdag 1 februari 2012 13:40 schreef Pixell het volgende:
Tequila is wat mijn avonden altijd verneukte
Een jaar of wat geleden een fles goldstrike met 2 anderen kort gemaakt. Toen alles uitgekotst, sindsdien krijg ik al kotsneigingen als ik die zooi ruik.quote:I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Ik ga kotsen van tequila met zout en citroen, ik kan die shit echt niet hebben. Tequila ok, maar dat zout en die citroen zorgen ervoor dat alles direct naar buiten komtquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een jaar of wat geleden een fles goldstrike met 2 anderen kort gemaakt. Toen alles uitgekotst, sindsdien krijg ik al kotsneigingen als ik die zooi ruik.
Bakkie Pleuah! Hoe kon ik die nou vergeten. Wtf zat daar nou eigenlijk in? Die dingen komen wel verdomde hard aan iigquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:38 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bakkie pleuah! Silent killers zijn het Nelis!
Eh, Bailey's, Tia Maria en nog iets, even navragenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bakkie Pleuah! Hoe kon ik die nou vergeten. Wtf zat daar nou eigenlijk in? Die dingen komen wel verdomde hard aan iigHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Southern Comfort, dat is ook zo'n klapperquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik standaard aan de Jack met zijn tweeën.
[ afbeelding ]Lijkt altijd leuk als je het besteld, maar dan gaat het snel bergafwaarts
http://www.partydrink.nl/(...)-pleur-14-5-vol.html
Maarrrrr ze hebben ook: http://www.partydrink.nl/(...)-bolus-14-5-vol.html
Fucking briljant!!!!Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Zijn geen echte.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
http://www.onedayfashiondeals.nl/
Voor wie nog Uggs nodig heeft.All good things are wild and free.![]()
Dat heb ik met vodkaquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:42 schreef Frankii het volgende:
[..]
Een jaar of wat geleden een fles goldstrike met 2 anderen kort gemaakt. Toen alles uitgekotst, sindsdien krijg ik al kotsneigingen als ik die zooi ruik.Krijg er nu alweer kippenvel van.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Fucking briljant!!!!
Wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:47 schreef Rossdale het volgende:
Fucking briljant!!!!
Vodka, ook zoiets wat je gaat bestellen als je nog een uur over hebt voor sluitingstijdquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik met vodkaKrijg er nu alweer kippenvel van.
Op mijn verjaardag gaan we aan de shotjes Zeeuwse Bolus. Dat lijkt me overduidelijk
Wanneer is jouw verjaardag?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:50 schreef Rossdale het volgende:
Op mijn verjaardag gaan we aan de shotjes Zeeuwse Bolus. Dat lijkt me overduidelijkHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Duurt nog wel ff (juli)quote:Kunnen die shit ook voor carnaval bestellen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat heb ik met vodkaKrijg er nu alweer kippenvel van.
Een keer drie uur in het gras voor het politiebureau liggen slapen na een fles wodka en wat jointjes, dat was wel een van de zwaarste avonden van mijn levenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:49 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Vodka, ook zoiets wat je gaat bestellen als je nog een uur over hebt voor sluitingstijd![]()
![]()
Dat wist ik gewoon hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foei, niet vleesboek stalken jijAll good things are wild and free.![]()
Foto?quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:53 schreef Rossdale het volgende:
[..]
uhuDie foto wist je ook zomaar te vinden zeker?
Oh diequote:Nee die stond gewoon op de home pagina omdat er veel mensen waaronder jij op hadden gereageerd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef tliciouz het volgende:
Het is gewoon bijna carnaval jongens![]()
![]()
Koffiemelk, Tia Maria en Kaluah!quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:44 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bakkie Pleuah! Hoe kon ik die nou vergeten. Wtf zat daar nou eigenlijk in? Die dingen komen wel verdomde hard aan iigHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Deze film laat echt precies zien wat er mis is met de huidige 1e wereld.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:00 schreef tliciouz het volgende:
Het is gewoon bijna carnaval jongens
Afgelopen was al pre-carnaval bij ons. Mooi feestje en dat was maar één dag en zonder de bazenoutfit-in-wording van Pierre en moi
Neger, ik steel de moederneuking show hier in Tillie met die outfitquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Afgelopen was al pre-carnaval bij ons. Mooi feestje en dat was maar één dag en zonder de bazenoutfit-in-wording van Pierre en moiHalf bezopen is weggegooid geld.![]()
Ik denk dat ik misschien maar een winterjas ga kopen![]()
vanochtend met me zomerjasje was best fris.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Wat voor een outfit dan? Ik weet ook nog niet als wat ik wil gaan.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Afgelopen was al pre-carnaval bij ons. Mooi feestje en dat was maar één dag en zonder de bazenoutfit-in-wording van Pierre en moiAll good things are wild and free.![]()
Al die sterkverhalen hierboven.Als je sterk gaat drinken gaat het gewoon snel fout en dat heb je maar te accepteren.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wat voor een outfit dan? Ik weet ook nog niet als wat ik wil gaan.Maar dan met zijn 3en
Geniaalquote:Al moet ik niets hebben van pakken waar het gezicht van bedekt is.
Heb dan ook een backup pak die ik op de andere dagen aan kanGa niet elke dag zo rondlopen, dan smelt ik weg
Drinken. Hoe.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef Rossdale het volgende:
Heb dan ook een backup pak die ik op de andere dagen aan kanGa niet elke dag zo rondlopen, dan smelt ik weg
Onderste gedeelte van de mond (gedeelte wat je vast houdt) met klittenband zodat je dat ding los kan maken en bier kunt pakken
Dat was mijn idee iig, kijken wat het makkelijkste te maken is zondagMisschien wel de hele mond, dat zwarte gaas met klittenband zodat je het er uit kunt trekken als je aan de bar staat
Maatje van mij had dat vroeger een keer gedaan, had ie sjans, vroeg ze op een gegeven moment of hij z'n masker af kon doen en ze was meteen weg toen hij dat deed.quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
GeniaalAl moet ik niets hebben van pakken waar het gezicht van bedekt is.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:15 schreef Kutstudent het volgende:
Al die sterkverhalen hierboven.Als je sterk gaat drinken gaat het gewoon snel fout en dat heb je maar te accepteren.
Haha, ahw dat is sneuquote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maatje van mij had dat vroeger een keer gedaan, had ie sjans, vroeg ze op een gegeven moment of hij z'n masker af kon doen en ze was meteen weg toen hij dat deed.
Wij proestten het echt uit van het lachen, want wij stonden dus een meter of 10 verderop te brallen en konden het gewoon perfect zien gebeuren.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Maatje van mij had dat vroeger een keer gedaan, had ie sjans, vroeg ze op een gegeven moment of hij z'n masker af kon doen en ze was meteen weg toen hij dat deed.
Half bezopen is weggegooid geld.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: