lol?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:51 schreef Tauchmeister het volgende:
Eén of andere mongool zit met een laserpointer in mijn kamer te schijnen
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Koop een 100 mW laser en schijn terug
Ook niet in de afstandsbediening van je tv ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een spiegel werken?
[..]
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijen
Spiegel werkt zeker, maar als je batterijen hebt zou ik hem terugpakkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:03 schreef Tauchmeister het volgende:
Zou een spiegel werken?
[..]
Ik heb een 20 mW, maar geen batterijen
200 mW hier, vorige week was er ook 1tje bezig. Kwartier later ff terug doenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef KoningStoma het volgende:
Koop een 100 mW laser en schijn terug
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier meequote:
Doopstah welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier mee
Check die praatjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:17 schreef Tauchmeister het volgende:
Nah, ik denk te weten waar het vandaan komt, dadelijk eens naartoe lopen
Nja of je bent potquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan ook wel foto's posten van sexy mannen maar daar doe ik jullie geen plezier mee
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.quote:
>.<quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:49 schreef Pixell het volgende:
[..]
You have no idea who you're talking to!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |