Allesquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kattenplaatjes
Geshopte kattenplaatjes![]()
![]()
Geshopte, bewegende kattenplaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:02 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kattenplaatjes
Geshopte kattenplaatjes![]()
![]()
Geshopte, bewegende kattenplaatjes![]()
![]()
![]()
![]()
Je geilt op elk wijf wat voorbij komt? Heb er dan ook geen probleem mee hoor, maar viel opquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe kortzichtig ben jij dan, dus omdat ik andere vrouwen knap vind ben ik meteen pot? Bij vrouwen ligt dat toch heel anders dan bij mannen.
quote:
Daarom zei ik al, heb er geen probleem meequote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Pixell het volgende:
Sommigen kunnen blijkbaar niet zo goed tegen hun verlies
En Nick, 2 vrouwen..best geil imo
Geen idee. Ik had wel een reden, maar ik zou het niet meer weten om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 02:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maurice waarom speelde je niet tegen mij vanmiddag?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom zei ik al, heb er geen probleem mee. En weet ook wel dat tam geen pot is
Bijna net zo erg als toen elke josti ineens pauper riepquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Michhas het volgende:
Ik kan dat woord 'hipsters' echt niet meer horen![]()
Iedereen roept het maar te pas en te onpas, en het betekend gewoon geen ene fuck
3 vrouwen is nog leukerquote:Op woensdag 1 februari 2012 01:26 schreef Pixell het volgende:
Sommigen kunnen blijkbaar niet zo goed tegen hun verlies
En Nick, 2 vrouwen..best geil imo
Inderdaadquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als toen elke josti ineens pauper riep
Zal wel moeten als ze de pensioenpot nog een beetje vol willen houden. Bedank de babyboomers maar.quote:Op woensdag 1 februari 2012 08:42 schreef Rossdale het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)-kaart-gebracht.html
Dat die koekwaus die de pensioenleeftijd naar 68 wil verhogen even heeeel snel zijn politieke loopbaan verliezen
nee iedereen ging roken en pissen en had geen zin om te wachten :p. ps. ik heb niet echt een bovenquote:Op woensdag 1 februari 2012 00:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je geilt op elk wijf wat voorbij komt? Heb er dan ook geen probleem mee hoor, maar viel op
[..].
En daarna meteen door het vrouwtje geroepen dat je naar boven moet komen?
Bedank je opa en oma maar, de babyboomers kunnen er ook weinig aan doen dat ze geboren zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:00 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Zal wel moeten als ze de pensioenpot nog een beetje vol willen houden. Bedank de babyboomers maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |