Mopperkont, alsof jij werkt XD beetje oud en nieuw spelen elke dagquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedank je opa en oma maar, de babyboomers kunnen er ook weinig aan doen dat ze geboren zijn.
Zelfs dat wordt saai op den duurquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Mopperkont, alsof jij werkt XD beetje oud en nieuw spelen elke dagbommetjes bouwen.
Eerst zien dat je die leeftijd bereikt. Dat duurt nog zo lang. wel evenquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zelfs dat wordt saai op den duurNu nog zeker niet, maar tegen de tijd dat ik 68 ben wel hoor
Tja, maar ook zij zagen dat de vergrijzing eraan zou komen en dat 65 jaar niet meer realistisch is. Een beetje rekening houden met toekomstige generaties mag wel en daarom vind ik het wel terecht dat ze de pensioenleeftijd nu opschroeven.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bedank je opa en oma maar, de babyboomers kunnen er ook weinig aan doen dat ze geboren zijn.
Deze wel, was ook met een broodmesquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:17 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ik had laatst ook een snee in me hand, maar die bloedde niet
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:26 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze wel, was ook met een broodmes
Bot? mijne zijn ook vlijmscherp!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]broodmessen zijn zo bot als wat! Hoe heb je dat geflikt
Al mijn messen zijn vlijmscherp! Ze zijn ook redelijk nieuw en af en toe slijp ik ze natuurlijk!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:30 schreef Bozz187 het volgende:
[..]broodmessen zijn zo bot als wat! Hoe heb je dat geflikt
Criminele chaos daarquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)traat-in-arnhem.html
Gaat lekker hier in Arnhem
Wtfquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:03 schreef Michhas het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)traat-in-arnhem.html
Gaat lekker hier in Arnhem
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:18 schreef Danny het volgende:
Ik ben nog bezig met de laatste hand eraan te leggen. Het is nu nog even abo-only, maar hopelijk vandaag live voor iedereen. Je kunt het uitschakelen in de opties onder het tabblad overig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |