quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Na die wedstrijd dacht ik serieus dat we gingen degraderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:28 schreef Merkie het volgende:
22 januari 2011 was inderdaad het morele dieptepunt tegen De Graafschap. Het kan snel gaan ja.
In de ArenA waren we anders ook gewoon beter, ook zonder Guidetti. We hebben gewoon een paar dragende spelers in ons elftal waarvan Guidetti er 1 is.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Een 19-jarige huurling van City is de man die het verschil moet maken. Niks geen eigen jeugd, niks geen kwaliteit aanwezig. Als fenomeen John Guidetti niet speelt verliezen we die wedstrijden tegen ajax, psc en twente ook gewoon.
Het succes van volgend jaar zal staan of vallen met de spits die aangetrokken wordt idd. Ik snap overigens niet waarom je zo'n Guidetti niet een salaris van iets meer dan een miljoen per jaar kunt aanbieden. Je haalt toch niks beters voor hetzelfde geld aan transfergelden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Plus heb je volgend seizoen in de basis en breedte al een heel goed team staan.
Op het middenveld heb je dan wat meer opties, talenten die er echt aan komen. Spelers die zich daadwerkelijk ontwikkelen in plaats van stilstaan.
Alleen het wordt wel een hele zoektocht naar een spits voor dit systeem.
Mij dus ook al. Met kort haar ook overigens hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:38 schreef TN-FR het volgende:
De Guid met lang haar doet me denken aan Jamie Oliver
Guidetti was eerder al vrij duidelijk, die gaat volgend jaar weer voor een stapje hoger. Bij welke club dat is is voor hem van ondergeschikt belang om zijn doel (wereldtop) te bereiken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het succes van volgend jaar zal staan of vallen met de spits die aangetrokken wordt idd. Ik snap overigens niet waarom je zo'n Guidetti niet een salaris van iets meer dan een miljoen per jaar kunt aanbieden. Je haalt toch niks beters voor hetzelfde geld aan transfergelden.
Toch zouden ze op dat ventje moeten inpraten. Het kan hem toch niet koud laten wat een van Bronckhorst, een Koeman en een van Hanegem vinden dat hij moet doen? Eventueel in combinatie met een zeer goed salaris.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti was eerder al vrij duidelijk, die gaat volgend jaar weer voor een stapje hoger. Bij welke club dat is is voor hem van ondergeschikt belang om zijn doel (wereldtop) te bereiken.
Zo'n jongen tref je een keer. Niet alleen zijn goals, maar hij fungeert echt als een aanvoerder/opjager.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
We moeten ook weer niet doen alsof zonder Guidetti de wereld vergaat.
Vertrouw op de kundigheid van Van Geel. Als straks het gehele team in de breedte weer wat sterker wordt gaat het ook veel minder moeilijk worden om een spits in te passen.
Het is dus zaak om een team neer te zetten dat niet draait om één of twee spelers. Want dat is sowieso nooit een goede zaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo'n jongen tref je een keer. Niet alleen zijn goals, maar hij fungeert echt als een aanvoerder/opjager.
Onmisbaar in dit Feyenoord. Zonder hem flikkert alles in elkaar. Kijk maar naar de wedstrijden waar hij niet mee deed.
Zijn leuke spelers maar wat moeten we er mee? Middenveld is al sterk genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dus zaak om een team neer te zetten dat niet draait om één of twee spelers. Want dat is sowieso nooit een goede zaak.
De aankopen van Vormer (die echt een wereldpartij speelde tegen AZ, overigens) en Goossens bieden wat dat aangaat al wat houvast.
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar mindere wedstrijden waarin hij wel meedeed... Ik denk dat ADO thuis wel de slechtste pot van het jaar was met hem, Ajax-uit was een vrij goede pot zonder hem, tegen Go Ahead en Groningen deed hij niet mee en was het inderdaad slecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo'n jongen tref je een keer. Niet alleen zijn goals, maar hij fungeert echt als een aanvoerder/opjager.
Onmisbaar in dit Feyenoord. Zonder hem flikkert alles in elkaar. Kijk maar naar de wedstrijden waar hij niet mee deed.
Toch denk ik dat het gemis groot zal zijn. Heb zo'n vermoeden dat zo'n volgend seizoen weer eens heel erg tegen zal kunnen vallen zonder Guidetti.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
We moeten ook weer niet doen alsof zonder Guidetti de wereld vergaat.
Vertrouw op de kundigheid van Van Geel. Als straks het gehele team in de breedte weer wat sterker wordt gaat het ook veel minder moeilijk worden om een spits in te passen.
Wat we er mee moeten is dus een team smeden dat niet opeens 30% minder presteert als er een speler wegvalt. Wat nu duidelijk wel het geval is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn leuke spelers maar wat moeten we er mee? Middenveld is al sterk genoeg.
Kan beter alles op alles zetten voor een of andere al dan niet tropische spits.
Toen was hij er ook net he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar mindere wedstrijden waarin hij wel meedeed... Ik denk dat ADO thuis wel de slechtste pot van het jaar was met hem, Ajax-uit was een vrij goede pot zonder hem, tegen Go Ahead en Groningen deed hij niet mee en was het inderdaad slecht.
Het is niet altijd zo simpel.
Ben ik mee eens. Maar dat wisselvallige zie ik er niet ineens uitgaan. Daarvoor heb je een kern van dragende spelers nodig die er minimaal 2 seizoenen blijft, denk je niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat we er mee moeten is dus een team smeden dat niet opeens 30% minder presteert als er een speler wegvalt. Wat nu duidelijk wel het geval is.
Hebben we eigenlijk wel scouts lopen, en zo ja wat doen die mensen in godsnaam?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat we er mee moeten is dus een team smeden dat niet opeens 30% minder presteert als er een speler wegvalt. Wat nu duidelijk wel het geval is.
Boskampje in België.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel scouts lopen, en zo ja wat doen die mensen in godsnaam?Die Beukers of zo.
Ja, klopt, hij is inderdaad wel een spits die het verschil kan maken, en een spits die dus ok bovengemiddeld veel punten pakt voor ons.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen was hij er ook net he.
Kijk alleen even tegen VVV, verlies en RKC, winst. Hij maakt voor ons echt het verschil.
Boskamp. Sympathieke kerel maar hoe serieus is hij als scout? Hij ziet alles op tv maar heeft geen opleiding tot scout, geen contacten met zaakwaarnemers niks.quote:
In de eredivisie is dat niet zo zeer nodig vind ik. Een kern moet er wel zijn, maar jarenlang bij elkaar spelen is sowieso onmogelijk als je de top wilt halen. Je zag dat ook bij Twente, elk jaar werden daar de beste spelers weggekocht maar telkens wisten ze er iets beters/gelijkwaardigs voor terug te halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Maar dat wisselvallige zie ik er niet ineens uitgaan. Daarvoor heb je een kern van dragende spelers nodig die er minimaal 2 seizoenen blijft, denk je niet?
Zegt me ook niks hoor zo'n opleiding. Laat ik het zo stellen: het kan er nooit op achteruit gaan, vergeleken met de afgelopen jaren. Het blijft natuurlijk ook een moeilijk vak. Scouten op jonge leeftijd kan vriezen en dooien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boskamp. Sympathieke kerel maar hoe serieus is hij als scout? Hij ziet alles op tv maar heeft geen opleiding tot scout, geen contacten met zaakwaarnemers niks.
Omdat wij dan het spel moeten maken bedoel je (tegen VVV)?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, klopt, hij is inderdaad wel een spits die het verschil kan maken, en een spits die dus ok bovengemiddeld veel punten pakt voor ons.
Maar ik denk dat er 4 spelers zijn die vrij bepalend zijn. Vlaar - El Ahmadi - Clasie - Guidetti. Elk van deze is een gemis die je een verlies kan opleveren. Tegen VVV mis je misschien El Ahmadi nog wel meer dan Guidetti.
Tegen NEC en Groningen waren ze er alle 4, maar tegen Go Ahead mis je er ook weer 2 van die 4.
En dat doet MvG dan ook geweldig tot nu toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In de eredivisie is dat niet zo zeer nodig vind ik. Een kern moet er wel zijn, maar jarenlang bij elkaar spelen is sowieso onmogelijk als je de top wilt halen. Je zag dat ook bij Twente, elk jaar werden daar de beste spelers weggekocht maar telkens wisten ze er iets beters/gelijkwaardigs voor terug te halen.
Alles valt of staat bij een helder beleid. Helemaal qua in- en verkoop. Je moet voor elke positie een schaduwlijstje hebben en daarbij moet je vooral kijken naar het systeem dat je speelt. Iets wat in het verleden te weinig gedaan is.
Zie bijvoorbeeld zo'n Cissé, voor dat geld een speler halen die eigenlijk totaal niet in het systeem past is best treurig.
Jup. Ook dat geld is omgezet in aandelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat doet MvG dan ook geweldig tot nu toe.
Wat betreft Cissé: Daar zat toen de hele Eredivisie-top achteraan. Had ook sterk het idee dat hij gewoon maar gehaald werd als investering en niet omdat er een uitgebreid scoutingsrapport aan ten grondslag lag. Dat was eigenlijk de laatste aankoop van statuur die we hebben kunnen doen. Al was die kerel ook al gefinancierd door de heren investeerders is het niet?
Daar leren die gasten dan ook weer van. Dat dat sowieso niet werkt. En dat ze dan ook geen rendement hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat doet MvG dan ook geweldig tot nu toe.
Wat betreft Cissé: Daar zat toen de hele Eredivisie-top achteraan. Had ook sterk het idee dat hij gewoon maar gehaald werd als investering en niet omdat er een uitgebreid scoutingsrapport aan ten grondslag lag. Dat was eigenlijk de laatste aankoop van statuur die we hebben kunnen doen. Al was die kerel ook al gefinancierd door de heren investeerders is het niet?
Alle hoop is op Clasie gevestigd. Die moet ons 10 miljoen aan schulden gaan aflossen met een eventuele transfer. Het is te hopen dat MvG tegen die tijd nog bij ons zit om dat vakkundig af te handelen en niet weer zo'n droeftoeter die blij is met 3 appels en een blikje knakworsten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Ook dat geld is omgezet in aandelen.
Achterin blijft het alsnog behelpen met Vlaar en De Vrij. De Vrij ontwikkelt zich ook niet echt momenteel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:17 schreef Roffamannetje het volgende:
Stel je voor dat Drenthe en Kuijt beide terug zouden komen deze zomer, dan zouden we om de bovenste plaatsten mee kunnen doen.
Moet zeggen dat ik meer onder de indruk ben van de ontwikkeling van BMI dan van de Vrij. Heb het idee dat BMI in potentie ook meer waard is dan de Vrij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achterin blijft het alsnog behelpen met Vlaar en De Vrij. De Vrij ontwikkelt zich ook niet echt momenteel.
Ik vind Bruno Martins Indi het verdedigend goed doen als vervanger van de Vrij en als Vlaar weer in vorm komt heb je gewoon een goed duo met die 2.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achterin blijft het alsnog behelpen met Vlaar en De Vrij. De Vrij ontwikkelt zich ook niet echt momenteel.
Tjsa...ik pas er toch voor om net te doen alsof ik Janmaat zo'n goede optie vind aangezien ik in alle eerlijkheid moet bekennen dat ik amper wedstrijden van Heerenveen kijk en als ze spelen toch niet echt op de rechtsback van dienst zit te letten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
De Vrij - Indi is in potentie het beste centrale duo van de eredivisie man. Heb je Kongolo en Schenkeveld er straks ook nog eens achter. Als we ons nou over een blok nergens zorgen over hoeven te maken is het daar wel.![]()
Alleen een goede rechtsback is vrij noodzakelijk.
Ik vind het eigenlijk wel al op een punt dat het een beetje pijnlijk wordt om 1 van de 3 niet in de basis te zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik vind Bruno Martins Indi het verdedigend goed doen als vervanger van de Vrij en als Vlaar weer in vorm komt heb je gewoon een goed duo met die 2.
Veel geblesseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
De Vrij is veel geblesseerd en ontwikkelt zich niet verder. Is nog geen topverdediger. Verre van zelfs. Kongolo en Schenkenveld is erg afwachten. Zeker Kongolo heb ik hoge verwachtingen van, maar eerst zien dan geloven.
Hij is inderdaad pas 19 ja. Over paar dagen 20.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik meer onder de indruk ben van de ontwikkeling van BMI dan van de Vrij. Heb het idee dat BMI in potentie ook meer waard is dan de Vrij.
Aan de andere kant is de Vrij natuurlijk ook nog maar jong en doet hij het tot nu toe gewoon goed. Het is eigenlijk al bezopen dat we zulke oordelen over spelers van deze leeftijd geven. Dat was 8 jaar geleden nog ondenkbaar.
De Vrij is toch best vaak geblesseerd geweest hoor. Zondag kwam hij ook weer terug van een blessure ?quote:
Hij heeft eind van de eerste seizoenshelft een lelijke blessure opgelopen waar hij een beetje mee aan het sukkelen was ja. Maar nu gewoon weer topfit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Vrij is toch best vaak geblesseerd geweest hoor. Zondag kwam hij ook weer terug van een blessure ?
Ja dat vind ik ook, denk persoonlijk dat Vlaar toch af zal vallen dan. Aanvoerder of niet, verdedigend maakt hij veel te veel fouten de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel al op een punt dat het een beetje pijnlijk wordt om 1 van de 3 niet in de basis te zetten.
Dat denk ik dan weer niet. BMI zal wel weer geslachtofferd worden. Onterecht in mijn ogen, maar de Vrij is voetballend beter. Ik denk alleen dat BMI veel geld kan opleveren met z'n imposante fysiek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, denk persoonlijk dat Vlaar toch af zal vallen dan. Aanvoerder of niet, verdedigend maakt hij veel te veel fouten de laatste tijd.
Vergeet z'n snelheid niet, sprint menig spits eruit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet. BMI zal wel weer geslachtofferd worden. Onterecht in mijn ogen, maar de Vrij is voetballend beter. Ik denk alleen dat BMI veel geld kan opleveren met z'n imposante fysiek.
De Vrij? Of BMI? Ik heb BMI er ook nog niet uit gelopen zien worden hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vergeet z'n snelheid niet, sprint menig spits eruit.
Vlaar is aanvoerder. Die blijft echt wel staan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, denk persoonlijk dat Vlaar toch af zal vallen dan. Aanvoerder of niet, verdedigend maakt hij veel te veel fouten de laatste tijd.
BMI heeft veel krediet bij Koeman denk ik, hij heeft het prima gedaan sinds hij centraal staat. Ik verwacht niet dat Koeman hem nu zomaar eruit haalt voor de Vrijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet. BMI zal wel weer geslachtofferd worden. Onterecht in mijn ogen, maar de Vrij is voetballend beter. Ik denk alleen dat BMI veel geld kan opleveren met z'n imposante fysiek.
BMI is echt heel snel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Vrij? Of BMI? Ik heb BMI er ook nog niet uit gelopen zien worden hoor.
Plus elke trainer wil altijd met een rechts- en linkspoot in het centrum spelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar is aanvoerder. Die blijft echt wel staan.
Ja dat welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vlaar is aanvoerder. Die blijft echt wel staan.
Guidettiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:34 schreef Karzai het volgende:
Wat is de duurste speler van Feyenoord?
De Vrij en Vlaar vormen op zich een prima centrum. Al laten ze allebei regelmatig steken vallen, het is het beste wat we hebben. Jammer dat BMA ongeschikt is als LB.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:34 schreef Caland het volgende:
[..]
BMI is echt heel snel.
[..]
Plus elke trainer wil altijd met een rechts- en linkspoot in het centrum spelen.
Ze hebben wel veel goede jonge spelers opeens, ik had het niet verwachtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Guidetti
Nee, geen idee. Clasie is snel in waarde aan het toenemen. En een paar jongens die 3-4 waard zullen zijn. Veel meer niet. Al weet je het nooit met Martin
BMI is dan ook geen linksback joh. Die gast is gemaakt om CV te worden. Hij heeft gewoon alles om door te groeien tot een geweldige verdediger. Hij moet alleen leren om voetballend wat beter te worden. Echt op die lange ballen oefenen en wat rustiger aan de bal, ook als hij in eerste instantie de afspeelmogelijkheid niet ziet.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Vrij en Vlaar vormen op zich een prima centrum. Al laten ze allebei regelmatig steken vallen, het is het beste wat we hebben. Jammer dat BMA ongeschikt is als LB.
Ja die heeft de MAVO gehaaldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:05 schreef Merkie het volgende:
De Vrij is voetballend veel beter, ook veel slimmer.
Welk gezeik?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:41 schreef Karzai het volgende:
Maja laten we eerlijk zijn Feijenoord kan beter naar de eerste divisie degraderen, dan zijn we van het gezeik af
Tssss ik houd niks verborgen, zou jij moeten wetenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat je het nog zo lang verborgen hebt kunnen houden.
Je hebt gelijk, veel plezierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 03:54 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga pitten, wordt me hier weer te flauw.
Precies. Heeft veel meer inzicht, staat daardoor beter en is passend sterker. Lange bal kan beter, maar zowel kort als lang is bij BMI slecht. Hij heeft die snelheid van hem gelukkig zodat hij een hoop gebrek aan inzicht kan compenseren, maar wordt nooit een topper. De Vrij zie ik dat wel worden, die is nu al zo'n rustpunt op zijn leeftijd, dat wordt alleen maar beter.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 02:05 schreef Merkie het volgende:
De Vrij is voetballend veel beter, ook veel slimmer.
Ik denk ondertussen wel al een dertiger? 30 of 31 jaar. Het was wel een heldquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe oud is die jongen nu eigenlijk? Vond het altijd wel een redelijke speler.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 06:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Precies. Heeft veel meer inzicht, staat daardoor beter en is passend sterker. Lange bal kan beter, maar zowel kort als lang is bij BMI slecht. Hij heeft die snelheid van hem gelukkig zodat hij een hoop gebrek aan inzicht kan compenseren, maar wordt nooit een topper. De Vrij zie ik dat wel worden, die is nu al zo'n rustpunt op zijn leeftijd, dat wordt alleen maar beter.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 10:02:56Volgens het Duitse tijdschrift Kicker heeft ook Bayer Leverkussen interesse in Darryl Janmaat. Ook #Feyenoord heeft interesse. reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 10:03:32Heerenveen wil Janmaat het liefst vandaag nog verkopen om er nog iets voor te kunnen vangen. #Feyenoord en Janmaat hebben op enkele... reageer retweet
twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 10:04:22...details na al een akkoord. Het is nu afwachten of Janmaat voor #Feyenoord over Leverkusen kiest. reageer retweet
Wij kunnen geen geld op tafel leggen, dus helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:11 schreef ace_eleven het volgende:
Is het dan alsnog het idee hem vandaag binnen te gaan halen?
Feyenoord is zelf al nagenoeg rond met Janmaat, hoe is het dan Van Geels fout als hij straks voor de bundesliga kiest?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:27 schreef Ritmo het volgende:
Gvd, laten we hopen dat Janmaat alsnog voor Feyenoord kiest.
Dat zou v. Geels eerste fout zijn. Swerts behouden en Janmaat niet halen.
Ik bedoelde meer: geen fatsoenlijke rechtsback vinden, en dan wel die rasmongool van een Swerts een langer contract geven.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord is zelf al nagenoeg rond met Janmaat, hoe is het dan Van Geels fout als hij straks voor de bundesliga kiest?
Dat weet hij ook wel. Swerts wordt gewoon de back-up. Alleen al het feit dat Mokotjo rechtsback speelde zondag geeft al aan waar Swerts ergens in de pikorde staat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:31 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer: geen fatsoenlijke rechtsback vinden, en dan wel die rasmongool van een Swerts een langer contract geven.
Zelfs als back-up hoort die gast niet in de Kuip. Probeer dan nog liever D. Fernandez weer een klein beetje op niveau te krijgen. Zelfs dat zou nog logischer zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat weet hij ook wel. Swerts wordt gewoon de back-up. Alleen al het feit dat Mokotjo rechtsback speelde zondag geeft al aan waar Swerts ergens in de pikorde staat.
Van Geel moet als een gek op zoek naar een nieuwe optie, ik heb het vermoeden dat ie naar Duitsland gaat. Het duurt veels te lang allemaal.quote:Alleen het is nu gewoon afwachten waar Janmaat voor kiest.
Niks zonde. Het geld op zak houden en de jeugd een kans geven. Alleen maar beter met het oog op de toekomst.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:28 schreef Ritmo het volgende:
Er zal ook wel niets meer gehuurd worden vandaag. Zonde.
Daar heb je een goed punt. Alleen ik ben zo bang dat El Ahmadi of Clasie nog een keer geblesseerd raken. En ik zie Leerdam veel liever op het middenveld dan Mokotjo. Janmaat is in mijn ogen een echte versterking.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks zonde. Het geld op zak houden en de jeugd een kans geven. Alleen maar beter met het oog op de toekomst.
Voor komend seizoen moeten er minstens 5 nieuwe spelers bij. Als Bakal en El Ahmadi vertrekken, zelfs 6. We hebben gezien wat dit elftal is, zonder Guidetti en Ahmadi. Gelukkig zijn er al 2 spelers binnen, maar daarmee zit je nog niet op de helft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:40 schreef elCholo het volgende:
Ik denk dat je dat wel aan van Geel kunt overlaten, en dat die man wel meer opties op zijn lijstje heeft staan.
Wat betreft Janmaat denk ik dat hij gewoon nog even wacht op wie er zich nog melden, voordat hij definitief voor Feyenoord kiest.
De jeugd krijgt genoeg de kans.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Niks zonde. Het geld op zak houden en de jeugd een kans geven. Alleen maar beter met het oog op de toekomst.
Ja tuurlijk. Er moet zoveel. Betaal jij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor komend seizoen moeten er minstens 5 nieuwe spelers bij. Als Bakal en El Ahmadi vertrekken, zelfs 6. We hebben gezien wat dit elftal is, zonder Guidetti en Ahmadi. Gelukkig zijn er al 2 spelers binnen, maar daarmee zit je nog niet op de helft.
Dit dus. Dan heb je hem ook nog eens alvast binnen voor de 2e seizoenshelft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:55 schreef satecl het volgende:
Als ik van Geel was zou ik ook nog snel kijken of er nog ergens een klein bedrag te halen valt om Janmaat zo snel mogelijk(vandaag) vast te leggen. Je bent dan zeker van Janmaat en je maakt je eigen team dit seizoen nóg sterker. Daarbij komt dat je Heereveen ook al minder maak. Dus is de kans op Europees voetbal groter... Wat heel belangrijk is voor dit Feyenoord!
Ik zie namelijk de bui al hangen.. vd Wiel voor 8 miljoen weg en Janmaat naar Ajax.. Of anders naar Duitsland![]()
Maar ik denk dat er gewoon totaal geen cent te vinden is... Dus mogen we weer lekker gaan hopen met ze alle
Gast, je hebt toch gezien wat Feyenoord is zonder die 2? Wil je volgend jaar weer graag degradatievoetbal spelen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Er moet zoveel. Betaal jij?
Van welk geld? Ben het met je eens dat er spelers moeten komen, maar dat gaat natuurlijk nooit in dat tempo gebeuren. Daar heeft de club geen mogelijkheden voor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:00 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Voor komend seizoen moeten er minstens 5 nieuwe spelers bij. Als Bakal en El Ahmadi vertrekken, zelfs 6. We hebben gezien wat dit elftal is, zonder Guidetti en Ahmadi. Gelukkig zijn er al 2 spelers binnen, maar daarmee zit je nog niet op de helft.
Door niet te gaan huren inderdaad. Mooi man.quote:
Stel je toch niet zo aan, joh...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, je hebt toch gezien wat Feyenoord is zonder die 2? Wil je volgend jaar weer graag degradatievoetbal spelen?
Het probleem is een beetje dat het wel in dat tempo moet. Anders wordt alles voor je neus ingepikt enquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Van welk geld? Ben het met je eens dat er spelers moeten komen, maar dat gaat natuurlijk nooit in dat tempo gebeuren. Daar heeft de club geen mogelijkheden voor.
Dat is ook wat ik bedoel. Maar daarom is het eeuwig zonde dat ze Janmaat niet 2 weken geleden al overtuigd hebben. Kuijt proberen te halen zou een goede zijn ja.quote:Van Geel ziet de problemen die er zijn en handelt er vrij actief naar, getuige het aantrekken van Goossens, Vormer en misschien Janmaat. Transfervrije spelers binnen halen en hopen dat er spelers gehuurd kunnen worden van het kaliber Guidetti. Misschien dat Kuijt zin heeft om wat te betekenen.
Nou ja, laat ik het dan bij 4 a 5 spelers houden. Idd een rechtsback, evt. een linksback, een spits en nog een middenvelder erbij en eigenlijk als het lukt zou een keeper erbij nog mooi zijn. Mulder mag wel eens wat concurrentie krijgen. Maar dat is niet de hoogste prio.quote:Voor welke posities vind jij het nu eigenlijk nodig om spelers te halen? Rechtsback en spits zijn er twee. Middenveld in het geval dat Bakkel en/of El Ahmadi vertrekken, maar verder?
Dankzij een huurspeler staan we nu geen 15e. Liever een huurspeler dan zo'n clown als Cabral.quote:Door niet te gaan huren inderdaad. Mooi man.
Duh.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Caland het volgende:
* Ding-dong *
Een club als Ajax heeft ook daadwerkelijk geld om uit te geven, en hoeven hiervoor geen toestemming te vragen aan de bond.
Einde nieuwsbericht.
Ja, maar het is op geen enkele manier te wijten aan het handelen van Van Geel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Duh.Verandert dat het feit dat het wederom een kut-dag voor ons is als Janmaat niet komt?
Ik neem het v. Geel ook niet kwalijk... al is het jammer dat Janmaat blijkbaar toch nog even af wou wachten. Maar het zou toch wel idioot zijn om nog een cent aan die Swerts te verspillen. Dan kun je net zo goed een jeugdspeler erbij halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar het is op geen enkele manier te wijten aan het handelen van Van Geel.
Feyenoord heeft direct bij Janmaat aangeklopt, is zelfs al persoonlijk rond maar hij kiest nu misschien voor de veel sterkere bundesliga waardoor Heerenveen er ook nog wat geld aan overhoudt. Gewoon pech, meer niet.
Mee eens, maar daarom moet je slimmer en sneller zijn.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:22 schreef Muto het volgende:
We kunnen toch niet concurreren met een Duitse Bundesliga club die bovendien CL speelt.
Is toch logisch? Al je opties openhouden...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik neem het v. Geel ook niet kwalijk... al is het jammer dat Janmaat blijkbaar toch nog even af wou wachten.
Mwoah.. deden Vormer en Goosens toch ook niet al te lang?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch logisch? Al je opties openhouden...
Voor hun was er ook betrekkelijk weinig interesse, toch hielden zij ook lang de optie Vitesse en Swansea open om een betere onderhandelingspositie te creëren. Voor Janmaat is veel meer interesse. Jonge, aanvallende backs zijn schaars.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah.. deden Vormer en Goosens toch ook niet al te lang?
Eens. Maar daarom juist moet je slim zijn en alles op alles zetten om zulke jongens snel binnen te halen. Zo bouwde Twente destijds aan hun elftal, een jaar of 2 voordat de kampioen werden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor hun was er ook betrekkelijk weinig interesse, toch hielden zij ook lang de optie Vitesse en Swansea open om een betere onderhandelingspositie te creëren. Voor Janmaat is veel meer interesse. Jonge, aanvallende backs zijn schaars.
Over aanvallende backs gesproken. Het ziet ernaar uit dat Simon Poulsen niet weggaat en dus in de zomer transfervrij is(hetzelfde geldt trouwens ook voor Holman, een echte Feyenoord-speler). Is dat aantrekkelijk, of onhaalbaar? Of misschien niet goed genoeg....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor hun was er ook betrekkelijk weinig interesse, toch hielden zij ook lang de optie Vitesse en Swansea open om een betere onderhandelingspositie te creëren. Voor Janmaat is veel meer interesse. Jonge, aanvallende backs zijn schaars.
En zo doet Van Geel dat nu ook. Maar je blijft te maken houden met overmacht, hoe snel je ook handelt. Dik een maand geleden is er al contact gezocht met Janmaat, zo ongeveer op de eerste dag dat dat ook mocht. Hoe doe jij het beter dan? Ga op zijn stoel zitten zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Eens. Maar daarom juist moet je slim zijn en alles op alles zetten om zulke jongens snel binnen te halen. Zo bouwde Twente destijds aan hun elftal, een jaar of 2 voordat de kampioen werden.
Het is ook aantrekkelijk voor Janmaat. Hij is het gesprek toch aangegaan met de club?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Mwoah.. deden Vormer en Goosens toch ook niet al te lang?
Feyenoord moet voor zulke spelers (die eigenlijk nog net niet klaar zijn voor een grote topcompetitie) aantrekkelijk zijn als tussenstap. Inzien dat ze bij een club als Leverkusen anoniem op de bank belanden, en bij Feyenoord kunnen schitteren in een volle Kuip, als topspeler.
Wat is die Vlaar toch een drolquote:
Waarom meteen een drol?quote:
Simon Poulsen zie ik niet echt zitten, ik vind hem verdedigend zwak. Ik vrees dat we met hem een 2e Tim De Cler binnenhalen. Holman vind ik een goede combinatie van techniek en werklust hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:38 schreef satecl het volgende:
[..]
Over aanvallende backs gesproken. Het ziet ernaar uit dat Simon Poulsen niet weggaat en dus in de zomer transfervrij is(hetzelfde geldt trouwens ook voor Holman, een echte Feyenoord-speler). Is dat aantrekkelijk, of onhaalbaar? Of misschien niet goed genoeg....
quote:Op woensdag 20 juli 2011 15:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staat genoteerd
Kratje goed bier van mij voor jou als we boven de 10 eindigen met Koeman, en andersom van jou.
Boltonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Op BBC staat dat RYO vandaag nog vertrekt on loan naar een nog onbekende club..
Bron.quote:Guidetti beslist pas na seizoen over toekomst
Laatste update: 31 januari 2012 11:17 info
ROTTERDAM - John Guidetti beslist pas na dit seizoen waar hij volgend seizoen speelt. Dat zegt de door Manchester City aan Feyenoord verhuurde spits in het nieuwe NUsport-magazine.
"Er kan nog zó veel gebeuren. Misschien komt mijn droomclub wel voorbij, misschien speel ik me straks in de kijker op het EK… Tot die tijd beslis ik niks."
Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord gaf al aan de negentienjarige Guidettti na dit seizoen dolgraag nog een jaar van Manchester City te willen huren. "Of hij zichzelf daarmee valse hoop geeft? Waarom zou ik dat zeggen over Feyenoord? Dat zou van de gekke zijn", reageert de spits.
"De club Feyenoord is tienduizend keer groter dan de speler John Guidetti! En ik heb het hier fantastisch naar mijn zijn. Toch kan ik niet zeggen dat ik wil blijven, want wie weet wat voor clubs me straks ook willen hebben… Maar één ding is zeker: Feyenoord blijft voor altijd in mijn hart."
Ambities
Guidetti steekt zijn ambities niet onder stoelen of banken. "Ik wil de beste speler ter wereld worden," zegt hij. "Natuurlijk, wie wil dat nou niet? Ik weet niet hoeveel ik in me heb, maar ik wil er alles uit halen."
quote:
Die gast heeft hier sowieso de tijd van z'n leven. Hij is nu de man en elke wedstrijd scanderen bijna 50000 mensen zijn naam. Niet gek hoor als negentien jarigequote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Bron.
Niets is onmogelijk. Ook fijn dat Guidetti gewoon eerlijk is. Zeg gewoon wat je denkt in plaats van dat minachtende gewauwel van Fer en Wijnaldum.
Ik drink geen bierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg maar vast welk merk je drinkt dan
Net wat Gijpie gister zei: Vorig seizoen speelde hij maar 5 wedstrijden bij een eerste klasser. Nu speelt hij elke week voor Feyenoord en eens in de 2 wedstrijden in de Kuip. Hij wordt nergens meer zo populair dan in Rotterdam, dus waarom niet nog 2 seizoenen hier ervaring opdoen. Dan ben je pas 21 en al helemaal uitgeleerd in de Eredivisie. Dan ben je al erg ver, zie Zlatan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gast heeft hier sowieso de tijd van z'n leven. Hij is nu de man en elke wedstrijd scanderen bijna 50000 mensen zijn naam. Niet gek hoor als negentien jarige
Dit dus, waar gaat hij nog hetzelfde meemaken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:19 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die gast heeft hier sowieso de tijd van z'n leven. Hij is nu de man en elke wedstrijd scanderen bijna 50000 mensen zijn naam. Niet gek hoor als negentien jarige
Nergens. En voor zijn ontwikkeling kan hij ook beter hier blijven. Als hij nog zo'n bizar seizoen draait kunnen ze hem zo voor 20 miljoen zo verkopen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit dus, waar gaat hij nog hetzelfde meemaken?
waarom sluit je dan een weddenschap af voor bierquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik drink geen bier![]()
Is een goedkope weddenschap voor je
Maar Pim Plakband en z'n vrienden gaan hier niet voor betalen, hij is gewoon te duur geworden helaas.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nergens. En voor zijn ontwikkeling kan hij ook beter hier blijven. Als hij nog zo'n bizar seizoen draait kunnen ze hem zo voor 20 miljoen zo verkopen.
Playersmanager Allbäck zat zondag nog op de tribune. Ze zijn alleen bang dat zijn ego niet geaccepteerd gaat worden door haantje Zlatan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Hopen dat hij niet meegaat naar het EK
Alsof City hem voor dat bedrag laat lopen. Viera zit niet voor niets op de tribune om hem te evalueren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:36 schreef satecl het volgende:
Hadden Blokland & Friends niet beter in de winterstop 5 miljoen kunnen bieden aan Man. City??? Had in mijn ogen een prima invenstering geweest voor de mannen!
De keuze is tussen hem en Gerndt en die trainer van Zweden is ook niet op zijn achterhoofd gevallen hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Vieira zat er op uitnodiging van Ajax.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof City hem voor dat bedrag laat lopen. Viera zit niet voor niets op de tribune om hem te evalueren.
Als iemand een hattrick tegen Ajax maakt dan gun ik hem wel het EK hoorquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Speelt wel meer mee , hoor. Sfeer in het Zweedse elftal is sinds jaten weer goed . En je haalt met Guidetti wel even een mannetje binnen natuurlijk. Publiek geheim dat de bondscoach daar huiverig voor is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
De keuze is tussen hem en Gerndt en die trainer van Zweden is ook niet op zijn achterhoofd gevallen hoor
Oog op volgend seizoen nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Als iemand een hattrick tegen Ajax maakt dan gun ik hem wel het EK hoor.
Hell no. Hij was daar samen met Brian Marwood (als assistent bij City) om John te bekijken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:43 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Vieira zat er op uitnodiging van Ajax.
Gerndt is vorige maand aangeklaagd in Zweden, mishandeling van z'n wijf.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Speelt wel meer mee , hoor. Sfeer in het Zweedse elftal is sinds jaten weer goed . En je haalt met Guidetti wel even een mannetje binnen natuurlijk. Publiek geheim dat de bondscoach daar huiverig voor is.
Hij was ook al bij Ajax op uitnodiging van Bergkamp volgens mij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hell no. Hij was daar samen met Brian Marwood (als assistent bij City) om John te bekijken.
Zijn zelfs samen op de foto gegaan.
Goeie aankoop van Utrechtquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerndt is vorige maand aangeklaagd in Zweden, mishandeling van z'n wijf.
Als je een Guidetti niet aankunt als coach ben je gewoon ongeschikt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:47 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Speelt wel meer mee , hoor. Sfeer in het Zweedse elftal is sinds jaten weer goed . En je haalt met Guidetti wel even een mannetje binnen natuurlijk. Publiek geheim dat de bondscoach daar huiverig voor is.
Gaat niet om Gerndt, maar of Guidetti zich wil schikken in de hierarchie van het Zweedse elftal.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Gerndt is vorige maand aangeklaagd in Zweden, mishandeling van z'n wijf.
Hij is mondig, maar hij is imo geen bron van onrust. Hoewel hij natuurlijk nog geen tegenslag gekend heeft bij Feyenoord, maar toch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je een Guidetti niet aankunt als coach ben je gewoon ongeschikt.
Zlatan. Daar zit de moeilijkheid.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Als je een Guidetti niet aankunt als coach ben je gewoon ongeschikt.
Ah ok, ik denk dat Guidetti vooral opkijkt tegen die gast en ze best met elkaar overweg kunnen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zlatan. Daar zit de moeilijkheid.
Dat weet Guidetti zelf ook wel denk je niet?Bovendien heeft Zlatan zich al een keer positief uitgelaten over die jongen. Dat die hem wel wil begeleiden etc..... Sowieso heeft Zweden 2 spitsen nodig dus misschien spelen ze allebei wel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Zlatan. Daar zit de moeilijkheid.
Eerlijk gezegd denk ik dat Guidetti op de eerste training Zlatan gaat vertellen hoe het moetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:54 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ah ok, ik denk dat Guidetti vooral opkijkt tegen die gast en ze best met elkaar overweg kunnen.
Wat een onzin man, hij heeft in meerdere interviews al aangegeven dat Sladan zijn voorbeeld is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Guidetti op de eerste training Zlatan gaat vertellen hoe het moet
Dat zou ongepast zijn ipv de leuke gekheid die hij bij Feyenoord vertoont.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:04 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat Guidetti op de eerste training Zlatan gaat vertellen hoe het moet
Joh. Ik meende dat ook echt natuurlijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzin man, hij heeft in meerdere interviews al aangegeven dat Sladan zijn voorbeeld is.
Mag ook een flesje flesje bacardi oakheart zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
waarom sluit je dan een weddenschap af voor bier
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 12:54:35The people who are crazy enough to believe they can change the world are the ones who do reageer retweet
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:18 schreef Grifte het volgende:
Iemand de foto's van Guidetti met zijn tattoo, en zijn mooie shirt van twitter?
Dat je dat als een tattoo op je borst zetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
twitter:superguidetti twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 12:54:35The people who are crazy enough to believe they can change the world are the ones who do reageer retweet
je oberdrijft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, je hebt toch gezien wat Feyenoord is zonder die 2? Wil je volgend jaar weer graag degradatievoetbal spelen?
Hij gaat die andere kneusjes zoals Gerndt en Berg natuurlijk wel lopen trollenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onzin man, hij heeft in meerdere interviews al aangegeven dat Sladan zijn voorbeeld is.
Wat een gare site:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)l/spieler_98596.html
Kopen voor 6 dus.
quote:Geen voetbaltempel die zo kan zinderen als De Kuip zondag deed na de 4-2 overwinning van Feyenoord op de geliefde rivaal Ajax. Het Legioen schreeuwde, huilde, jubelde en dreigde zelfs even te stoppen met ademen omdat het leven na de heroïsche overwinning af leek.
Is vrij normaal bij gebouwen als er zulke krachten vrijkomenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
Wel ziek in welke mate het stadion aan het deinen was trouwens. Is dat echt gezond? Waren letterlijk centimeters.
Ah jawel. Kan best. En anders sterven we een mooie dood. Feestvierend in de Kuip.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
Wel ziek in welke mate het stadion aan het deinen was trouwens. Is dat echt gezond? Waren letterlijk centimeters.
Ik heb dat filmpje met Vlaar aan de mic. al zeker 10x gezien inmiddels.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah jawel. Kan best. En anders sterven we een mooie dood. Feestvierend in de Kuip.
Wel mooie beelden hoor.
De trein deinde op de heenweg ook, omdat een propvol balkon 'wie niet springt' inzette. We zeiden nog: dat voelen we straks ook weer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:47 schreef Stokstaart het volgende:
Stond ik tussen, was echt prachtig daar in de trein, hele tijd zingen en springen, jong en oud, bomvol op elkaar gepropt, maar was geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
De trein deinde op de heenweg ook, omdat een propvol balkon 'wie niet springt' inzette. We zeiden nog: dat voelen we straks ook weer.
Volgens mij is dat deinen van het stadion juist de bedoeling. Om de krachten beter te verdelen. Een meebuigende tak breekt minder makkelijk dan een harde, zoiets.
Echt prachtige beelden, enkel jammer dat dan het feest na de wedstrijd wordt overgeslagen, dan had ik de stoeltjes en vreugde op de gezichten wel is willen zienquote:
Echt he, dat was ook het moment waarop het feest stopte, en meeste mensen naar huis gingen, zonde want de nummers daarvoor brachten de sfeer er lekker inquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
Vond alleen dat black eyed peas nummer totaal niet gepast. Maar ach, we zien het door de vingers.
Was beter geweest bij een avondwedstrijd ja. Vond het wel opvallend hoeveel ouwe knakkers de black eyed peas gewoon konden meezingen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Caland het volgende:
Vond alleen dat black eyed peas nummer totaal niet gepast. Maar ach, we zien het door de vingers.
Toch eigenlijk de verrassing van het seizoen, Koeman. Meer nog dan Guidetti.quote:
Goede vraag. Ik denk dat je De Kuip wel schade toe kan brengen als je met 50.000 man met z'n allen in hetzelfde ritme gaat springen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij hebben ze bij het ontwerp van de Kuip in 1920 (?) echt niet rekening gehouden met 20.000 man die tegelijk wie niet springt uitvoeren..
De Kuip is wel op meer toeschouwers berekend dan de huidige capaciteit. Vroeger waren er ook staanplaatsen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgens mij hebben ze bij het ontwerp van de Kuip in 1920 (?) echt niet rekening gehouden met 20.000 man die tegelijk wie niet springt uitvoeren..
prachtig filmpjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ah jawel. Kan best. En anders sterven we een mooie dood. Feestvierend in de Kuip.
Wel mooie beelden hoor.
Wat een mooi filmpje. Geen commentaar, de beelden spreken voor zichquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Wel mooie beelden hoor.
Ik heb een beetje hetzelfde, en besef het me nog steeds niet helemaal heb ik de indruk. Was dan gister weer wel mooi met Ajax-collega's op het werk: in de kantine aanspreken met "HEY JOH, JE RAADT NOOIT WAAR IK GISTER WASquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:59 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb dat filmpje met Vlaar aan de mic. al zeker 10x gezien inmiddels.
Pas toen ik dat filmpje zag besefte ik hoe historisch mooi zondag was. In de Kuip zelf ging alles in één grote waas voorbij.
Jup, staalconstructie en zo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:34 schreef Guidetti het volgende:
Grote gebouwen bewegen altijd. Pas als ze niet bewegen zijn ze gevaarlijk.
Moet je even de resonantiefrequentie van de kuip hebben en in die maat gaan springenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik denk dat je De Kuip wel schade toe kan brengen als je met 50.000 man met z'n allen in hetzelfde ritme gaat springen.
Ken je geschiedenis.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik denk niet dat vrije dagen er ook maar iets mee te maken hebben, als ze het daar vernaggelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:36 schreef Dekatria het volgende:
Ik ben persoonlijk ERG benieuwd naar komende wedstrijd. Ik zie het wel weer gebeuren dat ze de boel vernaggelen in Nijmegen, met dat feest en daaraan verbonden vrije dagen.
Ja, die eerste werkzaamheden had ik ook gevonden, maar misschien denk ik teveel aan huidige beleidsmakers dat ze dan wel een jaar of 15 eerder moeten zijn begonnen aan de tekeningenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Ken je geschiedenis.
Met de bouw is begonnen in 1935. Eerste paal werd door Puck van Heel geslagen. Op 27 maart 1937 werd deze geopend door toenmalig voorzitter van Zandvliet. Officiële opening was op 27 juli 1937. Openingswedstrijd werd met 5-2 gewonnen.
Klopt. Ik denk ook dat het wel stevig genoeg is hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
De Kuip is wel op meer toeschouwers berekend dan de huidige capaciteit. Vroeger waren er ook staanplaatsen.
Ook geen Parbo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:21 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik drink geen bier![]()
Is een goedkope weddenschap voor je
Marokko speelt vanavond laatste wedstrijd, Karim stapt morgen op het vliegtuig. Hij zal wel geen erge jetlag hebben, dus ik verwacht dat hij gewoon speelt tegen NEC.quote:
Geen tijdverschil dus geen jetlag. En op z'n hoogst één wedstrijd in de benen. Dus tenzij een of andere mafkees uit Niger 'm verrot schopt staat-ie zondag weer op het veld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Marokko speelt vanavond laatste wedstrijd, Karim stapt morgen op het vliegtuig. Hij zal wel geen erge jetlag hebben, dus ik verwacht dat hij gewoon speelt tegen NEC.
Guidetti gaat een fatsoenlijke jas kopentwitter:superguidetti twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 14:54:17Its cold out side anyone know where they sell canada goose jackets in town ? reageer retweet
Wat een mooi filmpje! Bijzonder.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:55 schreef Stokstaart het volgende:
Openingswedstrijd waren er bijna 38.000. Dus ook in die tijd zullen ze er rekening mee gehouden hebben.
Mosterd na de maaltijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:
Voor alle haters:Guidetti gaat een fatsoenlijke jas kopentwitter:superguidetti twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 14:54:17Its cold out side anyone know where they sell canada goose jackets in town ? reageer retweet
.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:
Voor alle haters:Guidetti gaat een fatsoenlijke jas kopentwitter:superguidetti twitterde op dinsdag 31-01-2012 om 14:54:17Its cold out side anyone know where they sell canada goose jackets in town ? reageer retweet
.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mosterd na de maaltijd.
Misschien moet hij ook even langs de groentenboer lopen.
quote:Feyenoord hoopt op bekerfinale tussen AZ en PSV
Ronald Koeman hoopt dat AZ en PSV op zondag 8 april de finale spelen van de KNVB-beker. Feyenoord wil zich rechtstreeks plaatsen voor Europees voetbal en de kans daarop is veel groter als de topclubs in de eredivisie ook succes hebben in het bekertoernooi.
'De vierde plek in de Eredivisie geeft recht op een ticket voor de Europa League', aldus Koeman in het AD. 'Maar de vijfde plek ook, als de grote clubs tenminste de finale van het bekertoernooi halen.'
Mochten potentiële laagvliegers als GVVV, RKC Waalwijk en NEC de finale halen, dan moeten de nummers vijf tot en met acht in de play-offs strijden om een ticket voor de tweede kwalificatieronde van de Europa League. Wint PSV of AZ de beker en finishen die clubs zoals verwacht hoog in de eredivisie, dan is ook plek vijf goed voor een Europees ticket en spelen de nummers zes tot en negen om het laatste plaatsbewijs in Europa.
Koeman heeft al eerder bewezen een goede trainer te zijn. Bij zowel Ajax als PSV werd hij gelijk in zijn eerste seizoen kampioen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Toch eigenlijk de verrassing van het seizoen, Koeman. Meer nog dan Guidetti.
Dat zou een mooi scenario zijnquote:
Narsingh transfer is nog NIET DEFINITIEF afgeketst. Dus er gloort nog hoop.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Zou mooi zijn als Heerenveen (muv Janmaat) vandaag spelers als Assaidi of narsingh kwijtraken. Zie ik toch als onze grootste concurrent op het moment.
Yup. Bovendien is de kans toch niet groot dat Narsingh slaagt in amsterdam.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
Zou mooi zijn als Heerenveen (muv Janmaat) vandaag spelers als Assaidi of narsingh kwijtraken. Zie ik toch als onze grootste concurrent op het moment.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:32 schreef eight het volgende:
[..]
Yup. Bovendien is de kans toch niet groot dat Narsingh slaagt in amsterdam.
Narsingh is een stuk minder goed in de kleine ruimte, waar hij in 020 veel mee te maken zal krijgen omdat Ajax de tegenstander altijd onder druk wil zettenquote:
Verleden.quote:
Belangrijke factor idd. Bovendien vind ik het maar vreemd dat ze na Sulejmani weer een binnenlandse miljoenentransfer willen ondernemen voor een speler op dezelfde positie. Vraag me af of ze die Sulejmani van 14 miljoen dan lekker op de bank willen zetten ofzo?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:36 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Narsingh is een stuk minder goed in de kleine ruimte, waar hij in 020 veel mee te maken zal krijgen omdat Ajax de tegenstander altijd onder druk wil zetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:40 schreef Stokstaart het volgende:
Die hele Narsingh kan me geen reet schelen eigenlijk. Laten we het hebben over onze transfers
Hoort ook in een ander topic ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 miljoenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Belangrijke factor idd. Bovendien vind ik het maar vreemd dat ze na Sulejmani weer een binnenlandse miljoenentransfer willen ondernemen voor een speler op dezelfde positie. Vraag me af of ze die Sulejmani van 14 miljoen dan lekker op de bank willen zetten ofzo?
Anyway: 020 is niet van belang in dit topic.
quote:Kaj Ramsteijn zet handtekening onder nieuw contract
Kaj Ramsteijn (22) heeft dinsdagmiddag in De Kuip zijn handtekening gezet onder een nieuw contract dat hem tot medio 2014 aan Feyenoord verbindt. De vorige overeenkomst van de centrale verdediger liep komende zomer af. Ramsteijn werd tijdens de feestelijke gebeurtenis vergezeld door zijn ouders, zijn vriendin en belangenbehartiger Jeroen Hoogewerf van Sports Entertainment Group. ‘Het is mooi dat ik dit bijzondere moment met hen kan delen’, zei de verdediger na het zetten van zijn handtekening. ‘Ik ben blij dat ik nog twee jaar bij Feyenoord kan blijven spelen.’
De eerstkomende maanden staan voor Ramsteijn nog in het teken van revalideren, nadat hij in de herfst tijdens de uitwedstrijd tegen AZ een zware knieblessure opliep. ‘Destijds spookte even door mijn hoofd: hoe gaat het nu verder?’, zei hij. ‘Mijn contract zou komende zomer aflopen. Gelukkig hoorde ik al snel dat Feyenoord ondanks de blessure graag verder met me wilde. Dat gaf rust tijdens mijn revalidatie. Ik herstel goed, lig op schema. Ik richt me op begin volgend seizoen. Dan wil ik weer volledig aansluiten.’
Martin van Geel liet weten niet te hebben getwijfeld over de contractverlenging van de talentvolle verdediger. ‘Wij hebben er alle vertrouwen in dat Kaj op niveau zal terugkeren’, zei de technisch directeur. ‘Door de blessure is zijn ontwikkeling even stil komen te staan. Kaj is een fantastische jongen die hard werkt aan zijn herstel. Hij is een echte Feyenoorder die we graag bij de club willen houden. Samen gaan we werken aan een mooie toekomst.’
Ramsteijn stapte op tienjarige leeftijd over van DWO uit Zoetermeer naar de jeugdopleiding van Feyenoord. In de zomer van 2010 week hij tijdelijk uit naar Excelsior, waar hij debuteerde in het betaalde voetbal. Feyenoord haalde hem na een seizoen terug naar De Kuip, waar hij begin dit seizoen een basisplaats had als linksback. ‘Ik ben blij dat ik het eerste elftal heb gehaald, al was het niet op mijn favoriete positie centraal in de verdediging’, besloot hij. ‘Het is mooi dat de club mij nu twee jaar extra geeft om alsnog op die plek te laten zien wat ik in huis heb.’
Mocht El Ahmadi vertrekken, dan mogen ze hem wat mij betreft ophalen in Nijmegen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef Aloulou het volgende:
Gaat een lastige pot worden in Nijmegen. Daarnaast speelde Lasse Shone vorige week erg goed en blijft het een hele goede voetballer, die ik graag bij Feyenoord zie. Als Been hem nou had overgenomen had die tenminste nog iets goeds achtergelaten
Is hij transfervrij dan?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mocht El Ahmadi vertrekken, dan mogen ze hem wat mij betreft ophalen in Nijmegen.
Van Huigevoort was toch die jongen tegen VVV? Die is links toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:31 schreef satecl het volgende:
Ramsteijn, De Vrij, Schenkeveld, Vlaar, Steenvoorden, van Huijgevoort(?). Aan rechtsbenige RCV geen gebrek in ieder geval! We zullen er afvallen!!??
Hij heeft nog gelijk ook. Pleuris-kouquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:06 schreef Merkie het volgende:
.
Mietje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hij heeft nog gelijk ook. Pleuris-kou
Mag wel wat minder ouwe reus. Denk dat ik donderdagavond maar even naar de zon vlieg. Barcelona of zo. Graad of 18....quote:
Nee, jij komt net uit Marbella vandaan. Je kunt er weer even tegenaan...quote:
Niets mietje. Kou is gewoon klote... doe mij maar lekker warme temperaturen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Jij hebt toch gewoon je paardenstaart die je los kan trekken om je warm te houden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Niets mietje. Kou is gewoon klote... doe mij maar lekker warme temperaturen.
Maar dan zal jij wel zuchten dat het veels te warm is... mietje
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:35 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jij hebt toch gewoon je paardenstaart die je los kan trekken om je warm te houden?
Ligt in zijn familiegrafquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft De Kromme zich hier nog gemeld na het afgelopen weekend ?
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:12 schreef Paul-89 het volgende:
Heeft De Kromme zich hier nog gemeld na het afgelopen weekend ?
Ha, eind van de maand weer een lang weekend naar Valencia. Achtereenvolgens Valencia C.F. - Stoke City, Elche C.F. - Recreativo Huelva en Valencia C.F. - Sevilla. Genieten hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef eight het volgende:
[..]
Nee, jij komt net uit Marbella vandaan. Je kunt er weer even tegenaan...
quote:Manu maakt droom waar met eerste contract
Elvis Manu zal de datum 31 januari 2012 niet snel vergeten. De watervlugge aanvaller zette dinsdagmiddag in De Kuip in het bijzijn van onder meer zijn trotse vader zijn handtekening onder zijn eerste profcontract. Manu tekende een overeenkomst die hem tot medio 2015 aan Feyenoord verbindt. ‘Een prachtig moment’, zei de dolgelukkige jeugdinternational. ‘Dit was als kleine jongen mijn droom. Het is niet te tellen hoe vaak ik die droom heb gehad.’
Manu is één van de zes jeugdspelers die afgelopen winterstop met het eerste elftal mee op trainingskamp in Marbella waren. ‘Daar heeft Elvis zijn visitekaartje afgegeven’, zei technisch directeur Martin van Geel. ‘Feyenoord heeft heel veel vertrouwen in zijn kwaliteiten. Hij moet nog wat worden gepolijst, maar Elvis is een aanvaller met veel kracht en snelheid en weet bovendien makkelijk het net te vinden. Dat is goud waard in de voetballerij. De club gaat er alles aan doen om dit grote talent ook de laatste stap naar De Kuip te laten zetten.’
De jeugdinternational is wat dit laatste betreft goed op weg. Twee keer per week traint hij mee met het elftal van hoofdtrainer Ronald Koeman. Afgelopen zaterdag vervulde hij met twee treffers de hoofdrol in de overwinning van Feyenoord/Excelsior onder 19 op PSV. ‘Omschakelen van het eerste naar de jeugd is voor mij geen probleem’, zei Manu. ‘Ook daar moet ik het gewoon laten zien. Het gaat goed dit seizoen. We staan vijf punten achter op Ajax, maar die krijgen we thuis nog. Alles is nog mogelijk.’
Manu is vastberaden uiteindelijk een vaste plaats in de eerste selectie van Feyenoord af te dwingen. ‘Ik blijf keihard werken om beter te worden’, besloot hij. ‘Vandaag heb ik mijn eerste contract getekend en dat is mooi. Maar ik wil nu de volgende stap zetten. Ik heb al een paar keer op de bank gezeten bij het eerste. Ik hoop dat ik snel mijn officiële debuut mag maken en op het veld van De Kuip sta. Daar ga ik voor.’
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb mij echt kapot gelachen.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Vertaald:quote:''Gry, stämning. Där har England och de andra storligorna en hel del att lära...''
quote:''Grimmige sfeer. Daar kunnen Engeland en de andere grote competities veel van leren ...''
quote:''Är holländsk fotboll alltid så här roligt?''
quote:''Is Nederlandse voetbal altijd zo leuk?''
quote:''Kyligt avslut vid stolproten. Publiken exploderar.''
quote:''Gesloten op de paal wortel. Het publiek ontploft.''
quote:''Fan vilken stämning. Måste se en match i Rotterdam nångång!''
quote:''Verdomme de atmosfeer. Moet naar een wedstrijd in Rotterdam ooit!''
google translate faalt hardquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:59 schreef Typisch het volgende:
''Gesloten op de paal wortel. Het publiek ontploft.''
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:50 schreef vandermar het volgende:
Spoiler staat een artikel welke gemaakt is door iemand die voor de lelijkste club ter wereld is. Ik moest even keihard lachen toen ik het las.Laat ze maar mooi gefrustreerd zijn. Hoe meer hoe beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik heb mij echt kapot gelachen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Heerlijk inderdaad, kan flink van die frustratie genietenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat ze maar mooi gefrustreerd zijn. Hoe meer hoe beter.
quote:This is fantastic!
I don't think it's just our players though...
Do we have the fans for it now? We just don't have a packed stadium like that after matches. I would bet that even if we do beat the Scum in Feb there will still be people streaming out before the end.
quote:Sorry for off topic, but I thought this vid was great. This is how football should be, fans going mental in the stands, players with passion. The guy at 1.28-2.00 is Ron Vlaar, Feyenoord captain. Fucking brilliant, what a mentalist
quote:Ron Vlaar for Arsenal captain please! A proper hard screaming & shouting bastard!
quote:It might not be well known here but Feyenoord-Ajax is probably the biggest rivalry in dutch football (both on & off the pitch), so it's not a "just" a win over Ajax Wink If I remember correctly away supporters are banned from these derbies as there was too much violence.
quote:great post Dan
surprised ultras-tifo didn't post this today
Feyenoord are right up there in terms of support and atmosphere, love the little corner of de kuip, along the sideline where all the fans stand and wave about tifos for the entire game. Brilliant side to follow if you enjoy your football.
Feyenoord v AFC Ajax rivalry is HUGE!!
Dat is wel heel mooi om te lezenquote:
Heerenveen, Feyenoord, Ajax en Vitesse strijden om de vierde en vijfde plek denk ik. Zal wel Ajax en Feyenoord worden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:29 schreef Caland het volgende:
AZ gaat ook nog wel zakken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:29 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heerenveen, Feyenoord, Ajax en Vitesse strijden om de vierde en vijfde plek denk ik. Zal wel Ajax en Feyenoord worden.
A.u.b. geen linkjes posten, vind het altijd zo jammer als er dan ineens allemaal Nederlanders op zo'n forum gaan posten als het een beetje bekend raakt.quote:
Dat zou ook zomaar kunnen.quote:
Sterker nog, hij werd gewoon op het open net uitgezonden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:57 schreef AryaMehr het volgende:
Wedstrijd werd zelfs gevolgd op een Zweeds forum.
https://www.flashback.org/t1781924
Prachtig, dit soort reacties:
[..]
Vertaald:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je mag uit je dak gaan en leuk feestje vieren. Maar hij is gewoon aandachtsgeil.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom meteen een drol?
Liever na een winstpartij in De Klassieker feesten dan na een verlies, zoals Tim en Henk standaard deden
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je mag uit je dak gaan en leuk feestje vieren. Maar hij is gewoon aandachtsgeil.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Je mag uit je dak gaan en leuk feestje vieren. Maar hij is gewoon aandachtsgeil.
Anderzijds loopt hij bij een slecht resultaat ook nooit weg voor de camera en dat is echt geen positieve aandacht..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar dat zal Derksen waarschijnlijk dan ook niet geweten hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef Stokstaart het volgende:
Mulder huilde trouwens na die 3-2 omdat zijn vader precies een jaar geleden is overleden. Vond het ook uiterst respectloos hoe Derksen weer liep te zeiken in VI hierover.
Vond het wel mooi dat van Hanegem daar direct op in ging, en Derksen gewoon vertelde dat hij niet zo dom moest lullenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Derksen gisteren ook met zijn Vlaar gaat die keeper troosten alleen maar omdat er camera's op hem gericht staan.![]()
Zou het toeval zijn dat Derksen nu hem steeds kiest (gezien de gebeurtenissen rond Beenhakker/Been) en er over Van Geel niets te zeiken is ?
Jawel, dat is destijds ook in VI belicht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar dat zal Derksen waarschijnlijk dan ook niet geweten hebben.
Blijkbaar moet hij toch op iemand zijn pijlen richten..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Derksen gisteren ook met zijn Vlaar gaat die keeper troosten alleen maar omdat er camera's op hem gericht staan.![]()
Zou het toeval zijn dat Derksen nu hem steeds kiest (gezien de gebeurtenissen rond Beenhakker/Been) en er over Van Geel niets te zeiken is ?
Het zou gepast zijn als hij daar gewoon zijn excuses voor maakt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Als er 1 persoon in Nederland camerabewust is is het Derksen welquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Hoe kun je emotionele blijdschap zo negatief mogelijk uitleggen. Nou, daar wist Derksen wel raad mee. Wat voor motivatie er ook achter zijn opmerking zat, het was opvallend gezocht en kwaadaardig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Dan mis je die wortel nog. "Schot op de paal. Mulder eet een wortel. Het publiek wordt gek!"quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:01 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets van:
''Schot op de paal, het publiek ontploft!''
![]()
Toch maar eens Zweeds leren.quote:" Schreef het in Guidetti thread een paar weken geleden, maar nog een keer zeggen, de man ziet er op het randje van de look vet. Hij had verdiend een groot deel af te laten vallen wat gewicht en berekent dan de clip in een stap plaats."
Dezelfde Derksen beweert ook nog steeds dat Feyenoord een aantal plekken te hoog staat, een heleboel punten gestolen heeft en eigenlijk thuishoort op de 8e of 9e plek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:36 schreef Paul-89 het volgende:
Ja, dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef ace_eleven het volgende:
Dat lijkt me wel ja, wel pas van de zomer waarschijnlijk
Tuurlijk komt die.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:10 schreef Ritmo het volgende:
Nu Janmaat bijna definitief vandaag niet naar Duitsland vertrekt (want die wilden hem direct hebben toch?) zou de kans dan groter worden dat ie alsnog naar ons komt?
Denk je dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:12 schreef Happel het volgende:
Kan me echt niet druk maken om Derksen of welke voetbalanalist dan ook. Laat ze allemaal de tering krijgen.
[..]
Tuurlijk komt die.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |