quote:JJ van Gangelen: What happened with the penalty?
Guidetti: "I put it in the top corner. That's what I know happened with the penalty."
Na die wedstrijd dacht ik serieus dat we gingen degraderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:28 schreef Merkie het volgende:
22 januari 2011 was inderdaad het morele dieptepunt tegen De Graafschap. Het kan snel gaan ja.
In de ArenA waren we anders ook gewoon beter, ook zonder Guidetti. We hebben gewoon een paar dragende spelers in ons elftal waarvan Guidetti er 1 is.quote:Op maandag 30 januari 2012 12:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies.
Een 19-jarige huurling van City is de man die het verschil moet maken. Niks geen eigen jeugd, niks geen kwaliteit aanwezig. Als fenomeen John Guidetti niet speelt verliezen we die wedstrijden tegen ajax, psc en twente ook gewoon.
Het succes van volgend jaar zal staan of vallen met de spits die aangetrokken wordt idd. Ik snap overigens niet waarom je zo'n Guidetti niet een salaris van iets meer dan een miljoen per jaar kunt aanbieden. Je haalt toch niks beters voor hetzelfde geld aan transfergelden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:37 schreef Caland het volgende:
Plus heb je volgend seizoen in de basis en breedte al een heel goed team staan.
Op het middenveld heb je dan wat meer opties, talenten die er echt aan komen. Spelers die zich daadwerkelijk ontwikkelen in plaats van stilstaan.
Alleen het wordt wel een hele zoektocht naar een spits voor dit systeem.
Mij dus ook al. Met kort haar ook overigens hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:38 schreef TN-FR het volgende:
De Guid met lang haar doet me denken aan Jamie Oliver
Guidetti was eerder al vrij duidelijk, die gaat volgend jaar weer voor een stapje hoger. Bij welke club dat is is voor hem van ondergeschikt belang om zijn doel (wereldtop) te bereiken.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het succes van volgend jaar zal staan of vallen met de spits die aangetrokken wordt idd. Ik snap overigens niet waarom je zo'n Guidetti niet een salaris van iets meer dan een miljoen per jaar kunt aanbieden. Je haalt toch niks beters voor hetzelfde geld aan transfergelden.
Toch zouden ze op dat ventje moeten inpraten. Het kan hem toch niet koud laten wat een van Bronckhorst, een Koeman en een van Hanegem vinden dat hij moet doen? Eventueel in combinatie met een zeer goed salaris.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Guidetti was eerder al vrij duidelijk, die gaat volgend jaar weer voor een stapje hoger. Bij welke club dat is is voor hem van ondergeschikt belang om zijn doel (wereldtop) te bereiken.
Zo'n jongen tref je een keer. Niet alleen zijn goals, maar hij fungeert echt als een aanvoerder/opjager.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
We moeten ook weer niet doen alsof zonder Guidetti de wereld vergaat.
Vertrouw op de kundigheid van Van Geel. Als straks het gehele team in de breedte weer wat sterker wordt gaat het ook veel minder moeilijk worden om een spits in te passen.
Het is dus zaak om een team neer te zetten dat niet draait om één of twee spelers. Want dat is sowieso nooit een goede zaak.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo'n jongen tref je een keer. Niet alleen zijn goals, maar hij fungeert echt als een aanvoerder/opjager.
Onmisbaar in dit Feyenoord. Zonder hem flikkert alles in elkaar. Kijk maar naar de wedstrijden waar hij niet mee deed.
Zijn leuke spelers maar wat moeten we er mee? Middenveld is al sterk genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is dus zaak om een team neer te zetten dat niet draait om één of twee spelers. Want dat is sowieso nooit een goede zaak.
De aankopen van Vormer (die echt een wereldpartij speelde tegen AZ, overigens) en Goossens bieden wat dat aangaat al wat houvast.
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar mindere wedstrijden waarin hij wel meedeed... Ik denk dat ADO thuis wel de slechtste pot van het jaar was met hem, Ajax-uit was een vrij goede pot zonder hem, tegen Go Ahead en Groningen deed hij niet mee en was het inderdaad slecht.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo'n jongen tref je een keer. Niet alleen zijn goals, maar hij fungeert echt als een aanvoerder/opjager.
Onmisbaar in dit Feyenoord. Zonder hem flikkert alles in elkaar. Kijk maar naar de wedstrijden waar hij niet mee deed.
Toch denk ik dat het gemis groot zal zijn. Heb zo'n vermoeden dat zo'n volgend seizoen weer eens heel erg tegen zal kunnen vallen zonder Guidetti.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:53 schreef Caland het volgende:
We moeten ook weer niet doen alsof zonder Guidetti de wereld vergaat.
Vertrouw op de kundigheid van Van Geel. Als straks het gehele team in de breedte weer wat sterker wordt gaat het ook veel minder moeilijk worden om een spits in te passen.
Wat we er mee moeten is dus een team smeden dat niet opeens 30% minder presteert als er een speler wegvalt. Wat nu duidelijk wel het geval is.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn leuke spelers maar wat moeten we er mee? Middenveld is al sterk genoeg.
Kan beter alles op alles zetten voor een of andere al dan niet tropische spits.
Toen was hij er ook net he.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan ook moet kijken naar mindere wedstrijden waarin hij wel meedeed... Ik denk dat ADO thuis wel de slechtste pot van het jaar was met hem, Ajax-uit was een vrij goede pot zonder hem, tegen Go Ahead en Groningen deed hij niet mee en was het inderdaad slecht.
Het is niet altijd zo simpel.
Ben ik mee eens. Maar dat wisselvallige zie ik er niet ineens uitgaan. Daarvoor heb je een kern van dragende spelers nodig die er minimaal 2 seizoenen blijft, denk je niet?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat we er mee moeten is dus een team smeden dat niet opeens 30% minder presteert als er een speler wegvalt. Wat nu duidelijk wel het geval is.
Hebben we eigenlijk wel scouts lopen, en zo ja wat doen die mensen in godsnaam?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat we er mee moeten is dus een team smeden dat niet opeens 30% minder presteert als er een speler wegvalt. Wat nu duidelijk wel het geval is.
Boskampje in België.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk wel scouts lopen, en zo ja wat doen die mensen in godsnaam?Die Beukers of zo.
Ja, klopt, hij is inderdaad wel een spits die het verschil kan maken, en een spits die dus ok bovengemiddeld veel punten pakt voor ons.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen was hij er ook net he.
Kijk alleen even tegen VVV, verlies en RKC, winst. Hij maakt voor ons echt het verschil.
Boskamp. Sympathieke kerel maar hoe serieus is hij als scout? Hij ziet alles op tv maar heeft geen opleiding tot scout, geen contacten met zaakwaarnemers niks.quote:
In de eredivisie is dat niet zo zeer nodig vind ik. Een kern moet er wel zijn, maar jarenlang bij elkaar spelen is sowieso onmogelijk als je de top wilt halen. Je zag dat ook bij Twente, elk jaar werden daar de beste spelers weggekocht maar telkens wisten ze er iets beters/gelijkwaardigs voor terug te halen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben ik mee eens. Maar dat wisselvallige zie ik er niet ineens uitgaan. Daarvoor heb je een kern van dragende spelers nodig die er minimaal 2 seizoenen blijft, denk je niet?
Zegt me ook niks hoor zo'n opleiding. Laat ik het zo stellen: het kan er nooit op achteruit gaan, vergeleken met de afgelopen jaren. Het blijft natuurlijk ook een moeilijk vak. Scouten op jonge leeftijd kan vriezen en dooien.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Boskamp. Sympathieke kerel maar hoe serieus is hij als scout? Hij ziet alles op tv maar heeft geen opleiding tot scout, geen contacten met zaakwaarnemers niks.
Omdat wij dan het spel moeten maken bedoel je (tegen VVV)?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, klopt, hij is inderdaad wel een spits die het verschil kan maken, en een spits die dus ok bovengemiddeld veel punten pakt voor ons.
Maar ik denk dat er 4 spelers zijn die vrij bepalend zijn. Vlaar - El Ahmadi - Clasie - Guidetti. Elk van deze is een gemis die je een verlies kan opleveren. Tegen VVV mis je misschien El Ahmadi nog wel meer dan Guidetti.
Tegen NEC en Groningen waren ze er alle 4, maar tegen Go Ahead mis je er ook weer 2 van die 4.
En dat doet MvG dan ook geweldig tot nu toe.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:10 schreef Caland het volgende:
[..]
In de eredivisie is dat niet zo zeer nodig vind ik. Een kern moet er wel zijn, maar jarenlang bij elkaar spelen is sowieso onmogelijk als je de top wilt halen. Je zag dat ook bij Twente, elk jaar werden daar de beste spelers weggekocht maar telkens wisten ze er iets beters/gelijkwaardigs voor terug te halen.
Alles valt of staat bij een helder beleid. Helemaal qua in- en verkoop. Je moet voor elke positie een schaduwlijstje hebben en daarbij moet je vooral kijken naar het systeem dat je speelt. Iets wat in het verleden te weinig gedaan is.
Zie bijvoorbeeld zo'n Cissé, voor dat geld een speler halen die eigenlijk totaal niet in het systeem past is best treurig.
Jup. Ook dat geld is omgezet in aandelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat doet MvG dan ook geweldig tot nu toe.
Wat betreft Cissé: Daar zat toen de hele Eredivisie-top achteraan. Had ook sterk het idee dat hij gewoon maar gehaald werd als investering en niet omdat er een uitgebreid scoutingsrapport aan ten grondslag lag. Dat was eigenlijk de laatste aankoop van statuur die we hebben kunnen doen. Al was die kerel ook al gefinancierd door de heren investeerders is het niet?
Daar leren die gasten dan ook weer van. Dat dat sowieso niet werkt. En dat ze dan ook geen rendement hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dat doet MvG dan ook geweldig tot nu toe.
Wat betreft Cissé: Daar zat toen de hele Eredivisie-top achteraan. Had ook sterk het idee dat hij gewoon maar gehaald werd als investering en niet omdat er een uitgebreid scoutingsrapport aan ten grondslag lag. Dat was eigenlijk de laatste aankoop van statuur die we hebben kunnen doen. Al was die kerel ook al gefinancierd door de heren investeerders is het niet?
Alle hoop is op Clasie gevestigd. Die moet ons 10 miljoen aan schulden gaan aflossen met een eventuele transfer. Het is te hopen dat MvG tegen die tijd nog bij ons zit om dat vakkundig af te handelen en niet weer zo'n droeftoeter die blij is met 3 appels en een blikje knakworsten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Jup. Ook dat geld is omgezet in aandelen.
Achterin blijft het alsnog behelpen met Vlaar en De Vrij. De Vrij ontwikkelt zich ook niet echt momenteel.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:17 schreef Roffamannetje het volgende:
Stel je voor dat Drenthe en Kuijt beide terug zouden komen deze zomer, dan zouden we om de bovenste plaatsten mee kunnen doen.
Moet zeggen dat ik meer onder de indruk ben van de ontwikkeling van BMI dan van de Vrij. Heb het idee dat BMI in potentie ook meer waard is dan de Vrij.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achterin blijft het alsnog behelpen met Vlaar en De Vrij. De Vrij ontwikkelt zich ook niet echt momenteel.
Ik vind Bruno Martins Indi het verdedigend goed doen als vervanger van de Vrij en als Vlaar weer in vorm komt heb je gewoon een goed duo met die 2.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Achterin blijft het alsnog behelpen met Vlaar en De Vrij. De Vrij ontwikkelt zich ook niet echt momenteel.
Tjsa...ik pas er toch voor om net te doen alsof ik Janmaat zo'n goede optie vind aangezien ik in alle eerlijkheid moet bekennen dat ik amper wedstrijden van Heerenveen kijk en als ze spelen toch niet echt op de rechtsback van dienst zit te letten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef Caland het volgende:
De Vrij - Indi is in potentie het beste centrale duo van de eredivisie man. Heb je Kongolo en Schenkeveld er straks ook nog eens achter. Als we ons nou over een blok nergens zorgen over hoeven te maken is het daar wel.![]()
Alleen een goede rechtsback is vrij noodzakelijk.
Ik vind het eigenlijk wel al op een punt dat het een beetje pijnlijk wordt om 1 van de 3 niet in de basis te zetten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ik vind Bruno Martins Indi het verdedigend goed doen als vervanger van de Vrij en als Vlaar weer in vorm komt heb je gewoon een goed duo met die 2.
Veel geblesseerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:22 schreef Stokstaart het volgende:
De Vrij is veel geblesseerd en ontwikkelt zich niet verder. Is nog geen topverdediger. Verre van zelfs. Kongolo en Schenkenveld is erg afwachten. Zeker Kongolo heb ik hoge verwachtingen van, maar eerst zien dan geloven.
Hij is inderdaad pas 19 ja. Over paar dagen 20.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik meer onder de indruk ben van de ontwikkeling van BMI dan van de Vrij. Heb het idee dat BMI in potentie ook meer waard is dan de Vrij.
Aan de andere kant is de Vrij natuurlijk ook nog maar jong en doet hij het tot nu toe gewoon goed. Het is eigenlijk al bezopen dat we zulke oordelen over spelers van deze leeftijd geven. Dat was 8 jaar geleden nog ondenkbaar.
De Vrij is toch best vaak geblesseerd geweest hoor. Zondag kwam hij ook weer terug van een blessure ?quote:
Hij heeft eind van de eerste seizoenshelft een lelijke blessure opgelopen waar hij een beetje mee aan het sukkelen was ja. Maar nu gewoon weer topfit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De Vrij is toch best vaak geblesseerd geweest hoor. Zondag kwam hij ook weer terug van een blessure ?
Ja dat vind ik ook, denk persoonlijk dat Vlaar toch af zal vallen dan. Aanvoerder of niet, verdedigend maakt hij veel te veel fouten de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel al op een punt dat het een beetje pijnlijk wordt om 1 van de 3 niet in de basis te zetten.
Dat denk ik dan weer niet. BMI zal wel weer geslachtofferd worden. Onterecht in mijn ogen, maar de Vrij is voetballend beter. Ik denk alleen dat BMI veel geld kan opleveren met z'n imposante fysiek.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook, denk persoonlijk dat Vlaar toch af zal vallen dan. Aanvoerder of niet, verdedigend maakt hij veel te veel fouten de laatste tijd.
Vergeet z'n snelheid niet, sprint menig spits eruit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat denk ik dan weer niet. BMI zal wel weer geslachtofferd worden. Onterecht in mijn ogen, maar de Vrij is voetballend beter. Ik denk alleen dat BMI veel geld kan opleveren met z'n imposante fysiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |