alweer?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef Jojoortje het volgende:
HIEP HIEP HOERA JOJOORTJE IS 24 JAAR
Jij?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ff date regelen dan en naar buitenland gana.
quote:
...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ben niet jarig hoor, ben gewoon nog steeds 24 jaar
aandachts........quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
op valentijnsdagquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
14 feb eerste wedstrijd. dacht ik.
Ja dankjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit toch?
Feliciteer je gewoon![]()
Wil je wel ff aandacht geven, kan er in een half uur zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
AandachtshoerJa deze keer echt wel.
Ach man, het zou me niks verbazen als jij ook gewoon rustig zat te posten hier tijdens de Klassieker. Kijk eerst naar jezelf zou ik zeggen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Even ter verduidelijking: ik heb het niet over de 'hooligans' waarvan ik het idee heb dat jullie die bedoelen. Ik heb het over die grote schare walgelijke successupporters die alleen bij successen te koop lopen met hun 'clubliefde'.Vreselijke irritante figuren vind ik dat altijd. Met van die rood aangelopen olijke kutsmoelen. Bah. Gatverdamme. Smerige boelers zijn het.
![]()
![]()
Een soa, maar daar ben ik nu dus al van af.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje wat heb je gehad voor je verjaardag?
Dankje man, over 3 maanden ben ik alweer jarig geweestquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ey iedereen nog gefeliciteerd met jullie laatste verjaardag.
Ik ben vandaag echt jarigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
AandachtshoerJa deze keer echt wel.
Dat is nogal moeilijk als ze met z'n 3en meesmuilend zitten te lachen wanneer je verkondigt dat een El Ahmadi een van de beste middenvelders van de Eredivisie is, Eriksen de schoenen van Clasie nog niet mag poetsen etc. Vreselijk dat soort figuren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:00 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je irriteren aan zulke gasten![]()
Gewoon negeren.
Jij weet niet in welke plaats ik nu benquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[quote]
Wil je wel ff aandacht geven, kan er in een half uur zijn
ah, vandaar dat je telkens dezelfde antwoorden geeftquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[quote]
Wil je wel ff aandacht geven, kan er in een half uur zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |