Heerlijk beeld was dat zeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:53 schreef computergirl het volgende:
Aan dat blauwe oog ka je wel goed herleiden wanneer de opnames waren. Er was weinig materiaal volgens mij, minuut 2 zwijgende mannen in beeld die naar vlees in de pan staren.
quote:Op vrijdag 18 januari 2013 14:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond begint er weer een nieuw seizoen!
Daarvan ken ik alleen Katjaquote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef alors het volgende:
In deze serie komen ook nog Özcan Akyol (van de roman Eus aka AryaMehr van fok![]()
), Erik de V(lieger), Katja Schuurman en nog iemand die nog bekend moet worden.
Die gast van Eus heeft in de bak gezeten en is daarna gaan schrijven. Het is trouwens niet AryaMehr maar 'een digitale vriend die onder zijn naam colums op fok schreef'. En Erik de Vlieger was succesvol ondernemer en werd daarna beschuldigd van afpersing http://nl.wikipedia.org/wiki/Erik_de_Vliegerquote:
Erik de Vlieger. Ben benieuwd naar zijn verhalen. De vastgoedman met een luchtje....quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:31 schreef alors het volgende:
In deze serie komen ook nog Özcan Akyol (van de roman Eus), Erik de V(lieger), Katja Schuurman en nog iemand die nog bekend moet worden.
Ja, overacting. Maar het verhaal klopt wel denk ik.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het een act is, althans het is een houding.
Nee, dat idee heb ik nooit met hem. Het is ook de enige cabaretier die zichzelf een spiegel durft voor te houden. Anderen zijn erg terughoudend over gevoel en prive leven. Javier heeft alles open gegooid, en dan komt er ook pus uit ja.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:51 schreef Tem het volgende:
Ik heb altijd het idee dat het een act is, althans het is een houding.
Dit.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nee, dat idee heb ik nooit met hem. Het is ook de enige cabaretier die zichzelf een spiegel durft voor te houden. Anderen zijn erg terughoudend over gevoel en prive leven. Javier heeft alles open gegooid, en dan komt er ook pus uit ja.
Precies, dat overacting. Net als dat zinnetje over Nigeria. Natuurlijk meent hij het maar het is zo...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, overacting. Maar het verhaal klopt wel denk ik.
Zoals hij het daar vertelde zou hij het ook op het podium doen.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 20:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Precies, dat overacting. Net als dat zinnetje over Nigeria. Natuurlijk meent hij het maar het is zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |