Vindt je het gek gezien de prijzen die ze vragen. Er is heus wel vraag naar winkelruimte, maar niet voor 5000 euro per maand huur.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:35 schreef Goofjansen het volgende:
Voor een hennepkwekerij kun je beter een kantoor of winkelpand gebruiken, daar val het stroomverbruik niet zo op
Vastgoed is over vijf jaar geen drol meer waard
http://www.telegraaf.nl/d(...)ancile_crisis__.html
[..]
Ik zie de supers ook steeds meer online gaan in de toekomstquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Vindt je het gek gezien de prijzen die ze vragen. Er is heus wel vraag naar winkelruimte, maar niet voor 5000 euro per maand huur.
De lucht kan daar ook wel uit.
Lijkt me een mooie taak voor de NMa.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Vindt je het gek gezien de prijzen die ze vragen. Er is heus wel vraag naar winkelruimte, maar niet voor 5000 euro per maand huur.
De lucht kan daar ook wel uit.
Nu uiteindelijk toch met dit bericht komen terwijl het al zo lang duidelijk was. Zou er de afgelopen jaren ergens actie zijn genomen, of zijn enkel de zakken verder gevuld..?quote:De financiële sector wacht een nieuwe crisis. Na de kredietcrisis en het Europese schuldenprobleem dreigt de vastgoedsector de bedrijfstak te destabiliseren.
Dat zegt Jan Sijbrand in zijn eerste interview (met het FD) als directeur toezicht bij De Nederlandsche Bank (DNB). Er zijn veel te veel kantoren en veel te veel winkels. Die zijn allemaal met schulden beladen en dat gaat fout. Naast banken hebben verzekeraars en pensioenfondsen miljarden euro’s uitstaan in commercieel vastgoed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die pensioenen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kantoorpanden ombouwen tot verpleeghuizen voor ouderen.quote:ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Dat zou mogelijk interessant zijn als je zo'n pand tegen een prikkie koopt, zodat er nog wat over blijft om de nodige investeringen te bekostigen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:27 schreef sorcees het volgende:
[..]
Kantoorpanden ombouwen tot verpleeghuizen voor ouderen.
Bij de pensioenverkwisters staan die panden helaas al tegen een flinke overwaardering op de balans wegens onhandig aankopen![]()
![]()
Ik zie een win-win-situatie: pensioenen uitkeren in natura: je krijgt een nog-om-te-bouwen verpleeghuis!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk interessant zijn als je zo'n pand tegen een prikkie koopt, zodat er nog wat over blijft om de nodige investeringen te bekostigen.
Bij de pensioenverkwisters staan die panden helaas al tegen een flinke overwaardering op de balans wegens onhandig aankopencensuur :O![]()
Uitkeren als zorg en onderkomen in Griekenland. Dat maakt de haircut bij de pensioenfondsen ook minder pijnlijk.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:44 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik zie een win-win-situatie: pensioenen uitkeren in natura: je krijgt een nog-om-te-bouwen verpleeghuis!
Binnenkort ook beschikbaar: Portugal en Spanje.![]()
![]()
GOED IDEE !quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:39 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Uitkeren als zorg en onderkomen in Griekenland. Dat maakt de haircut bij de pensioenfondsen ook minder pijnlijk.
Verplaats die bejaardenberg naar Zuid Griekenland en Spanje.
Dat bespaart ook op stookkosten bij het opwarmen van onze bejaardenberg.
en het creert werkgelegenheid daar, en wij hebben dan minder zorgkosten.![]()
Paar keer koffie inschenken voor bejaarden per dag; beetje klaverjassen met die demente bejaarden aan het strand.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 14:05 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Hier gaat het mis, de Grieken gaan protesteren als ze meer moeten werken.
Toch leuk werk voor die Grieken ?![]()
Op goede plekken verhuurt het toch wel en als verhuurder zou het aan mijn reet roesten of er iedere 6 maansen een ander inzit, zolang ze er maar inzittenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 09:53 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
De lucht kan daar ook wel uit."We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Niet alleen bij pensioendfondsen, ook bij woningbouwcorporaties, semi-overheid en zorginstellingen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:32 schreef GoudIsEcht het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk interessant zijn als je zo'n pand tegen een prikkie koopt, zodat er nog wat over blijft om de nodige investeringen te bekostigen.
Bij de pensioenverkwisters staan die panden helaas al tegen een flinke overwaardering op de balans wegens onhandig aankopen
Neem Apeldoorn als voorbeeld; met hun fiasco van Euro 200 miljoen bij bouwgrond.![]()
Ondersteun dat eens met cijfers, want banken geven dat soort cijfers helemaal niet prijs. Die bewering kun je echt niet hard maken.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vergeleken met het aantal wanbetalende huurders is ook *dat* peanuts.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Ik heb dat ook al in verschillende topics gesteld. We moeten het zuiden gebruiken voor de opvang van onze bejaarden. Dat is een win win voor iedereen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
GOED IDEE !
Verplaats die bejaardenberg naar Zuid Griekenland en Spanje.
Dat bespaart ook op stookkosten bij het opwarmen van onze bejaardenberg.
en het creert werkgelegenheid daar, en wij hebben dan minder zorgkosten.Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.![]()
Het "probleem" is natuurlijk dat al die bejaarden bij hun vrienden/familie/kleinkinderen willen wonen.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al in verschillende topics gesteld. We moeten het zuiden gebruiken voor de opvang van onze bejaarden. Dat is een win win voor iedereen.censuur :O![]()
Ik ga ook nog elke week bij mijn moeder op bezoek, dat wordt dan ook wat lastiger.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het "probleem" is natuurlijk dat al die bejaarden bij hun vrienden/familie/kleinkinderen willen wonen.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
In het Grieks geholpen worden lijkt me ook vrij makkelijk"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
Nederlandse afstammelingen een Nederlandse pas geven en verpleegsters uit Zuid Afrika een werkvergunning geven als ze goed Engels en/of Afrikaans spreken lijkt me een beter plan"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het "probleem" is natuurlijk dat al die bejaarden bij hun vrienden/familie/kleinkinderen willen wonen.Dat kan ook, er moet alleen voor betaald worden. In de vorm van een vliegticket of duurdere zorg.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:49 schreef sorcees het volgende:
[..]
Ik ga ook nog elke week bij mijn moeder op bezoek, dat wordt dan ook wat lastiger.
De keuze moet wel blijven,
Maar het is ook geen dilemma. Het ene sluit de andere niet uit.
Je kunt altijd terug komen als je meer geld heb, of alsnog weg gaan als het te duur wordt.![]()
Koffie, Thee, Koekje, Gepoept of Geplastquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In het Grieks geholpen worden lijkt me ook vrij makkelijk
5 woorden om te leren voor ze, klaar.![]()
_o-quote:Op vrijdag 3 februari 2012 16:50 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Koffie, Thee, Koekje, Gepoept of Geplast
5 woorden om te leren voor ze, klaar.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".![]()
BSquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:11 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb dat ook al in verschillende topics gesteld. We moeten het zuiden gebruiken voor de opvang van onze bejaarden. Dat is een win win voor iedereen.
Het moet gewoon voor iedere Nederlander mogelijk zijn in Nederland de nodige basiszorg te ontvangen, ook als hij oud wordt en door velen alleen nog als kostenpost wordt gezien.ZX spectrum > Amiga 500 > PC > PC > PC > Wii > PS3 > ICS![]()
Gewoon de oude kantoren ombouwen tot bejaardenhuizen, allen lekker bij elkaar op een industrieterrein , zwikkie Filipijnse meiden erbij om ze schoon te houden, primaEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Wat is basiszorg? Het reanimeren van hoogbejaarden die een hartaanval krijgen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 10:59 schreef sorcees het volgende:
Het moet gewoon voor iedere Nederlander mogelijk zijn in Nederland de nodige basiszorg te ontvangen, ook als hij oud wordt en door velen alleen nog als kostenpost wordt gezien.
Geldt dit trouwens ook voor alle Nederlanders die noodgedwongen over de grens een huis gekocht hebben omdat er in Nederland geen plek voor ze is?censuur :O
Forum Opties Forumhop: Hop naar: