Dat is het gene wat of mij al 8 maanden achteraan zit...quote:Op maandag 30 januari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
Geïrriteerd, door mensen die altijd de schuld buiten zichzelf leggen en zichzelf nooit afvragen wat hun eigen aandeel is in het geheel
Niks van aantrekken, binnenkort is weer een ander de zwarte piet. Je weet hoe dat gaatquote:Op maandag 30 januari 2012 23:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vreemd, want ik heb t gevoel dat een paar huisgenoten met niet meer moeten. Zaterdagnacht kwamen ze om 4u thuis van uitgaan en ik moest die ochtend vroeg op en ik werd wakker van ze, zeker toen ze nog een kwartier op de gang bleven praten. Toen heb ik gesmst of t wat zachter kon. Sindsdien negeren ze me, wtf.
Edit: en dat terwijl ik de dag erna nog heb gesmsd 'sorry dat ik overkwam als een zeur, maar <tekst en uitleg>'. Omgekeerde wereld dit.
hoe voelt dat?quote:
Klein stukje...quote:
Moet er even uit laten we het daar op houdenquote:Ik verschuilde me onder me dekens omdat ik niet wist wat er gebeurde en met een beuk vloog de deur van mijn slaapkamer open hij schreeuwde en tierde en wees naar mij ik snapte dit niet. En was verstijfd van angst en begon te huilen met elke stap hij verder kwam hoe banger ik werd.
mwah, hier normaal gesproken niet. Gelukkig zijn zij nieg de enige huisgenoten. Binnenkort maar even met de anderen praten als dit doorgaan.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:54 schreef Mishu het volgende:
[..]
Niks van aantrekken, binnenkort is weer een ander de zwarte piet. Je weet hoe dat gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |