Je wil met me trouwen via DM/PM en wil van me scheiden via posts op het forumquote:Op maandag 30 januari 2012 22:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus mijn normale reacties via dm/pm aan jou zijn meteen geslijm. Wat heeft dat met meeloperij te maken
quote:
SC is nieuw hier op VBL. Ze snapt het niet helemaalquote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kun je on-topic in een SC?
Vandaar mijn 'quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kun je on-topic in een SC?
Zit al heel lang in Hools manquote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
SC is nieuw hier op VBL. Ze snapt het niet helemaal
Bazen doen stoerquote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hehehe,quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je wil met me trouwen via DM/PM en wil van me scheiden via posts op het forum
Maar dan even ontopic. Hoe kunnen pushups op 4 bierflesjes beter zijn dan op de grond?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waar joh?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hehehe,
Je negeerde trouwens mn vraag.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 van de grootste club in EuropaQua CL titels (van 40 jaar geleden) bedoelt hij zeker.
Ik weet het niet Smoofie. Ik ga je nu een PM sturen met nader uitleg, let je op?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..].
Nee maar serieus, mijn PM ooit toen na feyenoord door mijn ban is toch iets heel anders dan dit? Dit heeft niets mee meeloperij te maken, over andere onderwerpen kan ik gewoon normaal met je disussieren.
quote:
Ohhhhh SNAP! SHIT IS GOING DOWN. SHIT. IS OFFICIALLY. GOING DOWN!!!!quote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik weet het niet Smoofie. Ik ga je nu een PM sturen met nader uitleg, let je op?
Wel leuk voor Smoofie dat hij aan zijn eerste schooldag een vriendinnetje overhoudtquote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohhhhh SNAP! SHIT IS GOING DOWN. SHIT. IS OFFICIALLY. GOING DOWN!!!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:50 schreef msnk het volgende:
[..]
Ohhhhh SNAP! SHIT IS GOING DOWN. SHIT. IS OFFICIALLY. GOING DOWN!!!!
Slechte troll is dat. Eentje die je gewoon teleursteld omdat je weet dat het beter had gekundquote:Op maandag 30 januari 2012 22:53 schreef Jojoortje het volgende:
Paul is jarig vandaag!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jojoortje heeft m'n ogen geopend, ik ga van FOK! af , doei.
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:55 schreef msnk het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Stuur dus nooit meer een fotoquote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
Jojoortje ik ben bang voor clowns ja
quote:Op maandag 30 januari 2012 22:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jojoortje heeft m'n ogen geopend, ik ga van FOK! af , doei.
Misschien zit ze in de overgangquote:Op maandag 30 januari 2012 22:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is er aan de hand met Jojo?Ze is veranderd.
Ze is wel pas jarig geweest dus wie weet. Op haar leeftijd krijg je wel met zulke dingen te maken natuurlijkquote:
Hoi, bijna 31-jarige. Al een moter gekocht?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is wel pas jarig geweest dus wie weet. Op haar leeftijd krijg je wel met zulke dingen te maken natuurlijk.
Eerst een scharrel van 18. Die motor komt over 10 jaar welquote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi, bijna 31-jarige. Al een moter gekocht?
Ik zeg doenquote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerst een scharrel van 18. Die motor komt over 10 jaar wel
nee nee nee eerst Donkey Kong is het originele hoesje.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eerst een scharrel van 18. Die motor komt over 10 jaar wel
Stuur maar.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
nee nee nee eerst Donkey Kong is het originele hoesje.
Mogen wij tieten posten ja?quote:
Tja... indien het helemaal mis gaat is het wel een beetje Happel zijn verantwoordelijkheid hoorquote:
Ja mooi..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kennen jullie Katy Perry?
Kijk dit is Katy.
[ afbeelding ]
Ze kan vet goed zingen
Katy ziet er engels uit. Maar dat is ze niet.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef ajacied4lf het volgende:
Kennen jullie Katy Perry?
Kijk dit is Katy.
[ afbeelding ]
Ze kan vet goed zingen
Waar komt ze dan vandaan?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Katy ziet er engels uit. Maar dat is ze niet.
Haar man was wel Engels die heeft haar een klein jaar mogen doen en krijgt 22 miljoen dollar mee als afscheidscadeau. Wat overigens wel betekent dat Katy Perry ruim 50 miljoen in 3 jaar heeft ontvangenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Katy ziet er engels uit. Maar dat is ze niet.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef msnk het volgende:
Eeej, maar ff seri. No fa2s. Wie heeft die post verwijderd dan Jojo?
I see.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart haar, lichte ogen, lichte huid = Engels.....maar dus niet.
Sinds wanneer zegt 'geboren in' iets over je genen trouwens?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:07 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Zwart haar, lichte ogen, lichte huid = Engels.....maar dus niet.
Niets, maar x aantal generaties in de US maakt je toch US. Al kan ze toevallig wel engelse voorouders hebben van beide kanten.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sinds wanneer zegt 'geboren in' iets over je genen trouwens?
Ja hallo.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Die adele kan denk ik ook mooi worden als ze afvalt en ene kin operatie doet.
I don't really give a shit als ik heel eerlijk ben. Rotten de Hell's Angels nou ook op of niet?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat vinden jullie dat Satudarah weg gaat?
Cheryl kan ook heel mooi zingen ..quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef Smoofie het volgende:
Die adele kan denk ik ook mooi worden als ze afvalt en ene kin operatie doet.
Die rotten juist op.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
I don't really give a shit als ik heel eerlijk ben. Rotten de Hell's Angels nou ook op of niet?
Idk.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef msnk het volgende:
[..]
I don't really give a shit als ik heel eerlijk ben. Rotten de Hell's Angels nou ook op of niet?
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.quote:
Ga naar KPD danquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stevenzenl het volgende:
Oh, ik wist niet dat ik op het EO Jongeren forum beland was?
Tja... hij zei inderdaad letterlijk dat Google dit subforum niet volgt en het dus geoorloofd is. Al weet ik niet wat de interne regelgeving hierover is op Fokquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.
Ik heb je vorige keer al gezegd dat het niet mocht.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Waarom zegt Happel van wel? Die is hier toch mod.
Nee niet! Je zou het gaan overleggen achter de schermen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je vorige keer al gezegd dat het niet mocht.
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dat gleufje komt doordat haar vader er te vaak met zijn piemel tegenaan gepetst heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |