De advocaat klopt ook, moet TS wel zijn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:01 schreef Ridocar het volgende:
Leesvoer.
http://zoeken.rechtspraak(...)htype=ljn&ljn=BX8191
Geen idee of het de juiste is, maar het klopt aardig met ts' verhaal.
Damn.quote:Op zaterdag 29 september 2012 13:31 schreef Sessy het volgende:
[..]
De advocaat klopt ook, moet TS wel zijn.
Nee, daar is onvoldoende bewijs voor.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:20 schreef Scorpie het volgende:
Poging tot moord ook gewoon. Wat een lieverdje.
Dat zegt niks.quote:Op zaterdag 29 september 2012 14:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Nee, daar is onvoldoende bewijs voor.
Nou, dat kun je vinden, maar feit is dat een rechter daar een uitspraak over heeft gedaan. Dat is dus simpelweg een feit 'geworden'. De discussie over TS hoeft niet hier plaats te vinden. Eigenlijk wilde ik het gewoon als off topic beschouwen; TS schiet er niets mee op (wat ik ook van het gedrag van TS in dit topic vind, overigens)quote:
Dat iemand in een zwarte toga zittend achter een grote houten bank iets zegt over het al dan niet geloven in de schuld of onschuld van een persoon maakt dat nog geen feit natuurlijk. Maar goed, das offtopic.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nou, dat kun je vinden, maar feit is dat een rechter daar een uitspraak over heeft gedaan. Dat is dus simpelweg een feit 'geworden'. De discussie over TS hoeft niet hier plaats te vinden. Eigenlijk wilde ik het gewoon als off topic beschouwen; TS schiet er niets mee op (wat ik ook van het gedrag van TS in dit topic vind, overigens)
Hoe kom je er bij dat-ie nog 116 dagen moet zitten?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:57 schreef dreamzk het volgende:
TS moet de 2000,- dus wel betalen, lekker voor hem. Nog 116 dagen en dan is deze pauper weer vrij. Zou hij kunnen fokken in de gevangenis?
Niet alleen dit kind maar élk kind is per definitie minderjarig.quote:Op zaterdag 29 september 2012 11:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hij heeft het kind aangerand. TS is meerderjarig, dit kind minderjarig.
Een kind waar een pedo op valt, vertoont (ook per definitie) geen borstgroei. TS greep het slachtoffer naar de borsten. Ergo --> geen pedo.quote:Ergo--> pedo.
Iemand van 16 is technisch ook kind, maar mag je wel bij de borsten grijpen. (mits ze dat wil uiteraard)quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen dit kind maar élk kind is per definitie minderjarig.
[..]
Een kind waar een pedo op valt, vertoont (ook per definitie) geen borstgroei. TS greep het slachtoffer naar de borsten. Ergo --> geen pedo.
Dat mag zijn maar dat laat onverlet dat de het grijpen naar de borsten van een 16-jarige nog steeds geen daad van pedofiele aard is.quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:48 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Iemand van 16 is technisch ook kind, maar mag je wel bij de borsten grijpen. (mits ze dat wil uiteraard)
Ghe..quote:Op zaterdag 29 september 2012 12:38 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja helaas is dat idd zo lol.
Vonnis van 4 dagen geleden, uitspraak is dat ie 120 dagen moet zitten. 116 dagen is dat dan toch?quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoe kom je er bij dat-ie nog 116 dagen moet zitten?
Ja maar TS heeft maar 2 maanden in voorarrest gezeten of zo.quote:Op zondag 30 september 2012 09:58 schreef k_man het volgende:
Nog eentje die denkt dat TS nu de cel in moet...
Ergens in het topic kwam ik 104 dagen voorarrest tegen. Samen met de 18 dagen voorwaardelijk geeft 122 dagen.quote:Op zondag 30 september 2012 16:08 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ja maar TS heeft maar 2 maanden in voorarrest gezeten of zo.
quote:Op zaterdag 29 september 2012 17:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Niet alleen dit kind maar élk kind is per definitie minderjarig.
[..]
Een kind waar een pedo op valt, vertoont (ook per definitie) geen borstgroei. TS greep het slachtoffer naar de borsten. Ergo --> geen pedo.
Ah, dat maakt zaken anders.quote:Op zondag 30 september 2012 16:54 schreef frederik het volgende:
[..]
Ergens in het topic kwam ik 104 dagen voorarrest tegen. Samen met de 18 dagen voorwaardelijk geeft 122 dagen.
Je zou haast gaan denken dat die 104 dagen eigenlijk 102 dagen was, en dat die 18 dagen voorwaardelijk precies zo gekozen was om het voorarrest evenlang als het onvoorwaardelijke deel van de 120 dagen te laten zijn
Nu maar hopen dat TS in de cel wordt doodgeslagen zul je bedoelen.quote:Op zondag 30 september 2012 09:54 schreef Arnold_fan het volgende:
En nu maar hopen dat TS iets leert in de cel. Kan iemand dit topic naar de OvJ sturen? Ze zal het vast leuk leesvoer vinden......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |