Haha je bedoelt het PPC. Daar zitten gekken met medische klachten die totaal doorgedraaid zijn. En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. En voor TBS moet je echt wel behoorlijk doorgedraaid zijn hoor. Alsof ze je dat geven voor zoiets. Nee ik hou me braaf aan de wet. Die schadevergoeding vind ik het allerergste. Mocht ik nog een keer de bak in draaien dan zou het voor fraude zijn of zo niet voor geweldsdelicten. Iets wat tenminste iets oplevert. Dit soort dingen kosten je alleen maar geldquote:Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef Fer het volgende:
Als ik de taal van TS zo lees + het feit dat in het JMC is vastgezet, zou een psychologische stoornis best mogelijk kunnen zijn. Misschien kun je je ontoerekeningsvatbaar kunnen verklaren.
Of vergroot je de kans op TBS
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef HighVolume het volgende:
Wat een stumpert ben jij TS ze zouden je kop van je romp moeten slaan!
Dat wat kan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef JellieVrolijk het volgende:
[..]
Ja ga er vooral serieus op in.
Hebben ze hier ook iets van moderators of zo? Ik vind dit werkelijk niet te geloven dat dat hier allemaal maar kan.
Pot - ketel ?quote:
Gebrek aan empathie. Why am I not surprised...?quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:
En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc.
TS is nog niet uitgetrolldquote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef dfdsdfds het volgende:
Trouwens er schiet me nog iets te binnen... Als mijn straf onder die 104 dagen die ik gezeten heb uit zou komen dan zou ik toch een schadevergoeding á 70,- p/dag moeten krijgen voor elke dag die ik voor niets gezeten heb? Prachtig zo kan ik justitie nog een loer draaien ook. Ik wil ze laten boeten voor iedere dag die ik gezeten heb in dat barbaarse regime daar. In Guantanamo Bay worden mensen nog beter behandeld dan daar. Echt een schandaal voor de democratieZo hou ik er nog een appeltje voor de dorst aan over ook $$.
quote:
Nogmaals, je krijgt alleen een schadevergoeding als je overal van bent vrijgesproken. Niet als je wel wordt veroordeeld, maar voor minder.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef dfdsdfds het volgende:
Trouwens er schiet me nog iets te binnen... Als mijn straf onder die 104 dagen die ik gezeten heb uit zou komen dan zou ik toch een schadevergoeding á 70,- p/dag moeten krijgen voor elke dag die ik voor niets gezeten heb?
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Sessy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry dat moest even.
[..]
Nogmaals, je krijgt alleen een schadevergoeding als je overal van bent vrijgesproken. Niet als je wel wordt veroordeeld, maar voor minder.
Ik weet niet waar jij zat, maar ik neem even aan dat het gewoon in een gevangenis was.quote:Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef dfdsdfds het volgende:
Trouwens er schiet me nog iets te binnen... Als mijn straf onder die 104 dagen die ik gezeten heb uit zou komen dan zou ik toch een schadevergoeding á 70,- p/dag moeten krijgen voor elke dag die ik voor niets gezeten heb? Prachtig zo kan ik justitie nog een loer draaien ook. Ik wil ze laten boeten voor iedere dag die ik gezeten heb in dat barbaarse regime daar. In Guantanamo Bay worden mensen nog beter behandeld dan daar. Echt een schandaal voor de democratieZo hou ik er nog een appeltje voor de dorst aan over ook $$.
Had je verwacht dat je na elke drol zou verhuizen naar een andere cel?quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet waar jij zat, maar ik neem even aan dat het gewoon in een gevangenis was.
Indien dat inderdaad het geval was, wees blij dat het niet in een politiecel was.
Die flikkers lieten je rustig een half uur in je eigen stank zitten als je had zitten schijten![]()
Nee, maar wel dat men de wc door zou trekken zodra ik gemeld had dat men door kon trekkenquote:Op zondag 12 februari 2012 10:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Had je verwacht dat je na elke drol zou verhuizen naar een andere cel?
Dan hadden ze 'm wel binnen gehouden.quote:Op zondag 12 februari 2012 11:29 schreef Fer het volgende:
Gasten, deze persoon heeft in een JMC, waarschijnlijk heeft ie TBS nodig en is ie gevaarlijk.
Was het maar een gewonen gevangenis. Een 'penitentiair zieknhuis' noemen ze dat. Voor gedetineerden met allerlei kwalen. Dat betekent een veel erger regime omdat je in een ziekenhuis ook niet kunt werken, recreatie hebben enz. Puur gelul gewoon. Sommige mensen zaten daar al 15 maanden. Stel je voor: 15 maanden lang 23/7 op cel zitten... Logisch dat sommige bewaarders met de dood bedreigd werden. Met zo'n regime vraag je er ook om.quote:Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij zat, maar ik neem even aan dat het gewoon in een gevangenis was.
Indien dat inderdaad het geval was, wees blij dat het niet in een politiecel was.
Die flikkers lieten je rustig een half uur in je eigen stank zitten als je had zitten schijten![]()
quote:Op zondag 12 februari 2012 11:29 schreef Fer het volgende:
Gasten, deze persoon heeft in een JMC, waarschijnlijk heeft ie TBS nodig en is ie gevaarlijk.
Juist iemand wurgen en over de balustrade hangen is natuurlijk kinderspelquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef dfdsdfds het volgende:
Er staat 10 jaar max. op het delict. Ach die vrouw is knettergek. Mij een beetje 3 dagen alle beperkingen opleggen voor niets... Als het aan haar had gelegen zat ik daar nu nog voor 700,- p/dag tussen die criminelen.
Nee 5 fracturen.quote:Op zondag 12 februari 2012 15:55 schreef Fer het volgende:
Je zat er vast niet omdat je bij de arrestatie je pols gekneusd had.
Het zal geen enkele lezer verbazen. Op straat noemen we tuig als jij gewoon een verknipte egocentrische gek. Ik betaal graag mee om tiepjes als jij van de straat te houden.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:
[..]
.... En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. ...
Dus van jou mag ik 10 jaar brommen? Dat zou never nooit kunnen. Las laatst dat iemand die ook verdacht werd van poging tot doodlag 2,5 jaar kreeg omdat ie iemands hals open gestoken had.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 16:56 schreef BrandX het volgende:
hoe meer en vaker TS hier reageert, hoe meer ik er van overtuigd raak dat TS de maximale straf voor zijn delict zou moeten krijgen, en dan wel zonder aftrek van ook maar enige dag.
Of TS is een grote troll, dat kan natuurlijk ook nog.
Haha ik heb nog niet eens een strafblad jij. En ik ben niet van plan ooit nog eens zoiets stoms te doen. Zonde van het geld.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:11 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Het zal geen enkele lezer verbazen. Op straat noemen we tuig als jij gewoon een verknipte egocentrische gek. Ik betaal graag mee om tiepjes als jij van de straat te houden.
Lees dit maar eens (Bonjo 1ste pagina):quote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:33 schreef dfdsdfds het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die 1/3 straf aftrek? Iemand vertelde me dat je nu bij het minste of geringste je hele straf uit moet zitten.
Bedanktquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef Bakkeleie het volgende:
[..]
Lees dit maar eens (Bonjo 1ste pagina):
http://issuu.com/bonjo/docs/2011-2
Groeten Bakkeleie
PS: Anders je advocaat bellen die weet er wss meer van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |