abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107651956
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:50 schreef Fer het volgende:
Als ik de taal van TS zo lees + het feit dat in het JMC is vastgezet, zou een psychologische stoornis best mogelijk kunnen zijn. Misschien kun je je ontoerekeningsvatbaar kunnen verklaren.

Of vergroot je de kans op TBS
Haha je bedoelt het PPC. Daar zitten gekken met medische klachten die totaal doorgedraaid zijn. En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. En voor TBS moet je echt wel behoorlijk doorgedraaid zijn hoor. Alsof ze je dat geven voor zoiets. Nee ik hou me braaf aan de wet. Die schadevergoeding vind ik het allerergste. Mocht ik nog een keer de bak in draaien dan zou het voor fraude zijn of zo niet voor geweldsdelicten. Iets wat tenminste iets oplevert. Dit soort dingen kosten je alleen maar geld :X En die 2e zin van jou zegt ook iets over jouw stoornis...
pi_107652530
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef HighVolume het volgende:
Wat een stumpert ben jij TS ze zouden je kop van je romp moeten slaan!
pi_107662334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 22:48 schreef JellieVrolijk het volgende:

[..]

Ja ga er vooral serieus op in.
Hebben ze hier ook iets van moderators of zo? Ik vind dit werkelijk niet te geloven dat dat hier allemaal maar kan.
Dat wat kan?

Dat iemand op een forum uitzoekt wat zijn rechten zijn?
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:15 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Pot - ketel ?
pi_107666863
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2012 22:08 schreef dfdsdfds het volgende:
En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc.
Gebrek aan empathie. Why am I not surprised...?
pi_107685625
Trouwens er schiet me nog iets te binnen... Als mijn straf onder die 104 dagen die ik gezeten heb uit zou komen dan zou ik toch een schadevergoeding á 70,- p/dag moeten krijgen voor elke dag die ik voor niets gezeten heb? Prachtig zo kan ik justitie nog een loer draaien ook. Ik wil ze laten boeten voor iedere dag die ik gezeten heb in dat barbaarse regime daar. In Guantanamo Bay worden mensen nog beter behandeld dan daar. Echt een schandaal voor de democratie :r Zo hou ik er nog een appeltje voor de dorst aan over ook $$.
pi_107685695
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 19:32 schreef dfdsdfds het volgende:
Trouwens er schiet me nog iets te binnen... Als mijn straf onder die 104 dagen die ik gezeten heb uit zou komen dan zou ik toch een schadevergoeding á 70,- p/dag moeten krijgen voor elke dag die ik voor niets gezeten heb? Prachtig zo kan ik justitie nog een loer draaien ook. Ik wil ze laten boeten voor iedere dag die ik gezeten heb in dat barbaarse regime daar. In Guantanamo Bay worden mensen nog beter behandeld dan daar. Echt een schandaal voor de democratie :r Zo hou ik er nog een appeltje voor de dorst aan over ook $$.
TS is nog niet uitgetrolld :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_107687456
quote:

[..]
Nee ik hou me braaf aan de wet.
_O- _O- _O-
Sorry dat moest even.

quote:
Trouwens er schiet me nog iets te binnen... Als mijn straf onder die 104 dagen die ik gezeten heb uit zou komen dan zou ik toch een schadevergoeding á 70,- p/dag moeten krijgen voor elke dag die ik voor niets gezeten heb?
Nogmaals, je krijgt alleen een schadevergoeding als je overal van bent vrijgesproken. Niet als je wel wordt veroordeeld, maar voor minder.
pi_107720096
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 20:05 schreef Sessy het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Sorry dat moest even.

[..]

Nogmaals, je krijgt alleen een schadevergoeding als je overal van bent vrijgesproken. Niet als je wel wordt veroordeeld, maar voor minder.
Waar slaat dat nou weer op?
pi_107881216
Alleen bij vrijspraak (van alle feiten) kun je een schadevergoeding aanvragen.
pi_107881388
quote:
Ik weet niet waar jij zat, maar ik neem even aan dat het gewoon in een gevangenis was.

Indien dat inderdaad het geval was, wees blij dat het niet in een politiecel was.

Die flikkers lieten je rustig een half uur in je eigen stank zitten als je had zitten schijten }:| :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_107881405
Overigens weet ik niet hoe het in de gevangenis is, want verder dan die week politiecel ben ik nooit geweest :')
vosss is de naam,
pi_107881414
ben blij
pi_107884971
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef vosss het volgende:
Ik weet niet waar jij zat, maar ik neem even aan dat het gewoon in een gevangenis was.

Indien dat inderdaad het geval was, wees blij dat het niet in een politiecel was.

Die flikkers lieten je rustig een half uur in je eigen stank zitten als je had zitten schijten }:| :r
Had je verwacht dat je na elke drol zou verhuizen naar een andere cel?
pi_107885514
Gasten, deze persoon heeft in een JMC, waarschijnlijk heeft ie TBS nodig en is ie gevaarlijk.
.
pi_107886160
quote:
10s.gif Op zondag 12 februari 2012 10:57 schreef k_man het volgende:

[..]

Had je verwacht dat je na elke drol zou verhuizen naar een andere cel?
Nee, maar wel dat men de wc door zou trekken zodra ik gemeld had dat men door kon trekken :{
vosss is de naam,
pi_107886204
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:29 schreef Fer het volgende:
Gasten, deze persoon heeft in een JMC, waarschijnlijk heeft ie TBS nodig en is ie gevaarlijk.
Dan hadden ze 'm wel binnen gehouden.
pi_107887150
quote:
7s.gif Op zondag 12 februari 2012 01:25 schreef vosss het volgende:

[..]

Was het maar een gewonen gevangenis. Een 'penitentiair zieknhuis' noemen ze dat. Voor gedetineerden met allerlei kwalen. Dat betekent een veel erger regime omdat je in een ziekenhuis ook niet kunt werken, recreatie hebben enz. Puur gelul gewoon. Sommige mensen zaten daar al 15 maanden. Stel je voor: 15 maanden lang 23/7 op cel zitten... Logisch dat sommige bewaarders met de dood bedreigd werden. Met zo'n regime vraag je er ook om.
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 11:29 schreef Fer het volgende:
:') tuurlijk dan mag je mijn TBS ook gaan betalen á 400,- p/dag.
pi_107894711
Je zat er vast niet omdat je bij de arrestatie je pols gekneusd had.
.
pi_107927894
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 11:54 schreef dfdsdfds het volgende:

Er staat 10 jaar max. op het delict. Ach die vrouw is knettergek. Mij een beetje 3 dagen alle beperkingen opleggen voor niets... Als het aan haar had gelegen zat ik daar nu nog voor 700,- p/dag tussen die criminelen.
Juist iemand wurgen en over de balustrade hangen is natuurlijk kinderspel
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_107973642
quote:
0s.gif Op zondag 12 februari 2012 15:55 schreef Fer het volgende:
Je zat er vast niet omdat je bij de arrestatie je pols gekneusd had.
Nee 5 fracturen.

Telt de tijd die je HvB hebt gezeten ook voor 2/3e mee als straf? Dat zou betekenen dat ik 104/(2/3) * 3 dagen gezeten heb.
  Boks-Chick dinsdag 14 februari 2012 @ 16:56:40 #96
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_107973706
hoe meer en vaker TS hier reageert, hoe meer ik er van overtuigd raak dat TS de maximale straf voor zijn delict zou moeten krijgen, en dan wel zonder aftrek van ook maar enige dag :|W .

Of TS is een grote troll, dat kan natuurlijk ook nog :).
lolwut
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:11:47 #97
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_107974296
quote:

[..]

.... En ja ik ben verminderd toerekeningsvatbaar verklaard. Hij had het over een 'beginnend schyzofreen beeld', een gebrek aan empathie etc. etc. Een hele waslijst aan kwalen. ...
Het zal geen enkele lezer verbazen. Op straat noemen we tuig als jij gewoon een verknipte egocentrische gek. Ik betaal graag mee om tiepjes als jij van de straat te houden.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
pi_107979448
quote:
19s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 16:56 schreef BrandX het volgende:
hoe meer en vaker TS hier reageert, hoe meer ik er van overtuigd raak dat TS de maximale straf voor zijn delict zou moeten krijgen, en dan wel zonder aftrek van ook maar enige dag :|W .

Of TS is een grote troll, dat kan natuurlijk ook nog :).
Dus van jou mag ik 10 jaar brommen? Dat zou never nooit kunnen. Las laatst dat iemand die ook verdacht werd van poging tot doodlag 2,5 jaar kreeg omdat ie iemands hals open gestoken had.

En dan nog? Denk je nou serieus dat gevangenissen helpen? Op mij heeft het alleen maar averechts gewerkt. Gevangenissen maken je alleen maar slechter. Je bestrijdt kwaad met kwaad.Ik heb wekenlang dag in dag uit opgetrokken met mensen die de meest gruwelijke dingen begaan zijn. Je denkt dat mensen hun leven gaan beteren als je ze bij mekaar opsluit?
Kijk naar Amerika. Gevangenissen helpen niet...

Hoe zit dat eigenlijk met die 1/3 straf aftrek? Iemand vertelde me dat je nu bij het minste of geringste je hele straf uit moet zitten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:11 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Het zal geen enkele lezer verbazen. Op straat noemen we tuig als jij gewoon een verknipte egocentrische gek. Ik betaal graag mee om tiepjes als jij van de straat te houden.
Haha ik heb nog niet eens een strafblad jij. En ik ben niet van plan ooit nog eens zoiets stoms te doen. Zonde van het geld.
pi_107986165
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:33 schreef dfdsdfds het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die 1/3 straf aftrek? Iemand vertelde me dat je nu bij het minste of geringste je hele straf uit moet zitten.
Lees dit maar eens (Bonjo 1ste pagina):

http://issuu.com/bonjo/docs/2011-2

Groeten Bakkeleie

PS: Anders je advocaat bellen die weet er wss meer van ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Bakkeleie op 14-02-2012 22:45:01 ]
pi_108638603
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:49 schreef Bakkeleie het volgende:

[..]

Lees dit maar eens (Bonjo 1ste pagina):

http://issuu.com/bonjo/docs/2011-2

Groeten Bakkeleie

PS: Anders je advocaat bellen die weet er wss meer van ;)
Bedankt :)

Ik krijg ook nog een taakstraf voor wat ik gedaan heb tijdens dat delict. Komt die te vervallen als mijn straf onder de 104 dagen uitkomt?

Ik las trouwens dat slachtoffers meer te zeggen krijgen bij rechtszittingen... Ik voel het schavot al hangen :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')