abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108112093
Haha zie het nu pas :) Lol! _O-
pi_108119236
Valenciennes seizoen 1; Doelstelling 15e, daadwerkelijke positie 2e :D 8 wedstrijden voor het einde stond ik nog 1e met 4 punten voorsprong op OM, maar toch met 8 punten achterstand 2e geworden na een ongelooflijke einde-seizoensdip.
Screens volgen morgen: Nu naar dat prachtige stadion in Rotterdam om Feyenoord hopelijk te zien schitteren tegen RKC :')
pi_108121780
Met Chelsea in seizoen 1 kampioen geworden. Haalde 96 punten, eentje meer dan City.
Heb nu een aantal oude verkocht en jongere spelers teruggehaald. Speel nu een beetje zo:

Cech
Ivanovic - Terry - David Luiz - Cole
Ramires - Mikel / Essien
Kagawa - Lampard - Mata
Torres / Doumbia

Voorlopig krijgt Torres de voorkeur, scoorde in het eerste seizoen 34 keer in 29 wedstrijden.
pi_108128215
He lol ik merk nu pas dat er een -19 cl is :D

Gewoon 4-0 van real gewonnen wat blijkt, jaar ervoor heeft mijn jeugd gewonnen :') _O-

Ajax ook btw :)
pi_108129100
Door een mooie volley van Simon en een prachtige vrije trap 3-1 gewonnen van NEC. Chabangu ook met z'n eerste goal in dienst van Feyenoord.

Recht in de kruising! :D

Feyenoord-
pi_108130124

Ik zag het prijskaartje van deze jongen, ik denk, even scouten. Dan krijg je dat scoutverslag en dan zie je dit:

:~ Kom naar Rotterdam-Zuid, Gürsoy!
Feyenoord-
pi_108143205
WK met Ivoorkust was geen succes. :')

Uitgeschakeld in de groepsfase door een 4e plaats in een poule met Argentinië (0-4), Schotland (1-0) en Amerika (2-4).
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108145023
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef Funzel het volgende:
Met Chelsea in seizoen 1 kampioen geworden. Haalde 96 punten, eentje meer dan City.
Heb nu een aantal oude verkocht en jongere spelers teruggehaald. Speel nu een beetje zo:

Cech
Ivanovic - Terry - David Luiz - Cole
Ramires - Mikel / Essien
Kagawa - Lampard - Mata
Torres / Doumbia

Voorlopig krijgt Torres de voorkeur, scoorde in het eerste seizoen 34 keer in 29 wedstrijden.
Goede prestatie.
pi_108149930
Shakhtar heeft me benaderd, heb een nieuw save game gemaakt en geaccepteerd, misschien dat ik het speel als ik me verveel bij Trabzonspor, maar ik wil voorlopig nog een aantal seizoenen verder met TS, dus ik zie wel.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_108151499
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Shakhtar heeft me benaderd, heb een nieuw save game gemaakt en geaccepteerd, misschien dat ik het speel als ik me verveel bij Trabzonspor, maar ik wil voorlopig nog een aantal seizoenen verder met TS, dus ik zie wel.
Leuke club, Shakhtar, kan ik je aanbevelen. Alhoewel jij al in 2040 of zo ben, daar is Douglas Costa bijvoorbeeld al met pensioen. :P
Feyenoord-
pi_108154060
Kan iemand nog een goede back aanbevelen voor Feyenoord? Het liefst heb ik dat hij jong is, zeg maar onder de 22 jaar. Het maakt niet echt uit op welke kant hij speelt, maar ik heb wel dringend linksbacks nodig. Iemand? :)
Feyenoord-
pi_108154695
Palyoukou ofzo

Goeie back is dat
pi_108154719
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Zenit- het volgende:
Kan iemand nog een goede back aanbevelen voor Feyenoord? Het liefst heb ik dat hij jong is, zeg maar onder de 22 jaar. Het maakt niet echt uit op welke kant hij speelt, maar ik heb wel dringend linksbacks nodig. Iemand? :)
Ik zou zo geen linksback onder de 22 weten, maar Manuel Pamic (25, van Sparta Praag) is wel een goede.
pi_108154741
Ik ga denk ik alle 2de divisies deleten, moet nog een jaar wachten maar hij loopt nu echt langzaaaaam!
pi_108160321
Ik ga denk ik Lee Addy kopen, een 20-jarige Ghanees. Zijn stats zien er iig goed uit.

Net, in de 4e kwalificatieronde voor de Europa League, de terugwedstrijd tegen Debrecen. In hun stadion werd met 2-1 gewonnen, met een man minder door een blessure. In De Kuip met 3-2 gewonnen, na verlengingen. Voor de verlenging stond ik met 1-2 achter. Ik zette mijn tactiek iets defensiever en liet ze de bal wat langer vasthouden. Ik had al een man minder, weer door een blessure. Ik had een debutant in de basis staan, Jair Balrak, hij scoorde de 2-2. In de eerste helft raakte Vlaar geblesseerd, dus ik had nog een debutant erin gezet, Mats van Huijgevoort. Krijg ik een corner in de 117e minuut, toen stond het 2-2, Verratti geeft voor, Van Huijgevoort kopt in. :D *O* Dus ik zit in de groepsronde! :) :)
Feyenoord-
pi_108161385
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Leuke club, Shakhtar, kan ik je aanbevelen. Alhoewel jij al in 2040 of zo ben, daar is Douglas Costa bijvoorbeeld al met pensioen. :P
Nee, ik was tijdelijk gestopt met dat, ik ben nu een nieuw game begonnen met Trabzonspor. Heb alle toptalenten gehaald naar Trabzon, dus wil nog een paar seizoenen verder.
Ter Stegen, Sinan Bolat(ik rouleer hem met ter Stegen, Tolga Zengin en Onur Kivrak verkocht), Nuri Sahin, Hamit Altintop, Nordin Amrabat, Carlos Vela(gehuud met koop optie) en nog een hoop talenten waarvan ik weet dat ze later topspelers worden :9
pi_108161724
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Nee, ik was tijdelijk gestopt met dat, ik ben nu een nieuw game begonnen met Trabzonspor. Heb alle toptalenten gehaald naar Trabzon, dus wil nog een paar seizoenen verder.
Ter Stegen, Sinan Bolat(ik rouleer hem met ter Stegen, Tolga Zengin en Onur Kivrak verkocht), Nuri Sahin, Hamit Altintop, Nordin Amrabat, Carlos Vela(gehuud met koop optie) en nog een hoop talenten waarvan ik weet dat ze later topspelers worden :9
Netjes gedaan! ^O^
Feyenoord-
pi_108161997
Volgens mij een regen, net gecontracteerd, mooie technische stats, mentaal kan nog beter.

pi_108162386
Even wat betere scouts gecontracteerd, want die normaal bij Feyenoord zaten, waren van een dramatisch niveau. :')
Feyenoord-
pi_108165103
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Zenit- het volgende:
Even wat betere scouts gecontracteerd, want die normaal bij Feyenoord zaten, waren van een dramatisch niveau. :')
Klopt. Waarschijnlijk mag je je hele technische staf eruit gooien en nieuw personeel aannemen.
De technische staf van de Nederlandse competitie wordt nooit van te voren gerankt. Je hebt dus zomaar wat stats die nergens op gebaseerd zijn.
pi_108165143
Even een ander vraagje. Ik krijg altijd op het begin van het seizoen de vraag of ik mijn B-team in de B-competitie wil mee laten doen. Eigenlijk vink ik altijd 'Ja' aan, maar wat zijn de voordelen van het niet mee doen?
pi_108178117
1e Champions League duel gespeeld. Mocht meteen thuis tegen Manchester United. Manchester scoorde 8x maar desondanks tevreden omdat ik zelf ook 1x scoorde :) Hopelijk kan ik een puntje pakken tegen Anderlecht thuis, maar ik reken nergens op..
pi_108178700
Ondanks een matig WK met Ivoorkust bleek ik toch populair onder de landen, want inmiddels bondscoach van Nederland geworden naast mijn baan bij Newcastle.

Is weinig meer over van het Nederlands Elftal trouwens, staan ook 20e op de Fifa ranglijst, en ik verloor een oefenwedstrijd in de Oekraine met 3-1.
Heb een topspits en een topper op ‘’10’’, maar ben wel redelijk vleugellam.
Hopelijk kan ik daar wat aan doen.

Met Newcastle een nieuwe wonderkid gehaald als nieuwe linksback, ene Ciro (regen).
Zal later nog een screen posten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_108179411
quote:
0s.gif Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef alf89 het volgende:
Even een ander vraagje. Ik krijg altijd op het begin van het seizoen de vraag of ik mijn B-team in de B-competitie wil mee laten doen. Eigenlijk vink ik altijd 'Ja' aan, maar wat zijn de voordelen van het niet mee doen?
Niets, alleen dat je reservespelers topfit zijn, maar geen wedstrijdritme opdoen.
  maandag 20 februari 2012 @ 11:13:29 #225
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_108179815
Nederland doet het inderdaad altijd zíek slecht onder Jan Jansen. :')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')