Goede prestatie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:48 schreef Funzel het volgende:
Met Chelsea in seizoen 1 kampioen geworden. Haalde 96 punten, eentje meer dan City.
Heb nu een aantal oude verkocht en jongere spelers teruggehaald. Speel nu een beetje zo:
Cech
Ivanovic - Terry - David Luiz - Cole
Ramires - Mikel / Essien
Kagawa - Lampard - Mata
Torres / Doumbia
Voorlopig krijgt Torres de voorkeur, scoorde in het eerste seizoen 34 keer in 29 wedstrijden.
Leuke club, Shakhtar, kan ik je aanbevelen. Alhoewel jij al in 2040 of zo ben, daar is Douglas Costa bijvoorbeeld al met pensioen.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:17 schreef Eagle_99 het volgende:
Shakhtar heeft me benaderd, heb een nieuw save game gemaakt en geaccepteerd, misschien dat ik het speel als ik me verveel bij Trabzonspor, maar ik wil voorlopig nog een aantal seizoenen verder met TS, dus ik zie wel.
Ik zou zo geen linksback onder de 22 weten, maar Manuel Pamic (25, van Sparta Praag) is wel een goede.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:08 schreef Zenit- het volgende:
Kan iemand nog een goede back aanbevelen voor Feyenoord? Het liefst heb ik dat hij jong is, zeg maar onder de 22 jaar. Het maakt niet echt uit op welke kant hij speelt, maar ik heb wel dringend linksbacks nodig. Iemand?
Nee, ik was tijdelijk gestopt met dat, ik ben nu een nieuw game begonnen met Trabzonspor. Heb alle toptalenten gehaald naar Trabzon, dus wil nog een paar seizoenen verder.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Leuke club, Shakhtar, kan ik je aanbevelen. Alhoewel jij al in 2040 of zo ben, daar is Douglas Costa bijvoorbeeld al met pensioen.
Netjes gedaan!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:20 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Nee, ik was tijdelijk gestopt met dat, ik ben nu een nieuw game begonnen met Trabzonspor. Heb alle toptalenten gehaald naar Trabzon, dus wil nog een paar seizoenen verder.
Ter Stegen, Sinan Bolat(ik rouleer hem met ter Stegen, Tolga Zengin en Onur Kivrak verkocht), Nuri Sahin, Hamit Altintop, Nordin Amrabat, Carlos Vela(gehuud met koop optie) en nog een hoop talenten waarvan ik weet dat ze later topspelers worden
Klopt. Waarschijnlijk mag je je hele technische staf eruit gooien en nieuw personeel aannemen.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Zenit- het volgende:
Even wat betere scouts gecontracteerd, want die normaal bij Feyenoord zaten, waren van een dramatisch niveau.
Niets, alleen dat je reservespelers topfit zijn, maar geen wedstrijdritme opdoen.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef alf89 het volgende:
Even een ander vraagje. Ik krijg altijd op het begin van het seizoen de vraag of ik mijn B-team in de B-competitie wil mee laten doen. Eigenlijk vink ik altijd 'Ja' aan, maar wat zijn de voordelen van het niet mee doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |