Wel 2 bazen van talenten!quote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
Deze Nederlandse Turk kreeg 5 sterren van mijn scouts
[ afbeelding ]
En deze held zit nu al tegen een basisplaats aan. Als de wedstrijd het toelaat laat ik hem al meedoen in plaats van Demba Ba of Kadlec.
[ afbeelding ]
Verder heb ik in de winterstop van vorig seizoen Adam Johnson van City weten los te weken, hij had bij favoriete clubs Newcastle staan. Ook heb ik het Zweedse talent Shaqiri naar Engeland gehaald.
Als eerste aankopen heb ik Emre Can (van Bayern) en Lucas Andersen gehaald uit Denemarken. Andersen doet het tot nu toe niet echt goed en is dan ook verhuurd. Emre Can maakt afentoe minuutjes maar heeft nog tijd zat natuurlijk, net als Andersen. Verder heb ik nog N'Zoni gehaald voor als Cabaye of Tioté het niet goed doen of niet kunnen spelen. En ook heb ik Van Bommel gratis gehaald, ik had nog wat budget over en is sowieso een goede tutor voor Emre Can en als het moet kan hij ook nog prima mee.
Na 14 wedstrijden in het tweede seizoen sta ik derde. Op 4 punten van City en 3 van Arsenal.
Ben benieuwd hoe snel ik de CL kan halen.
Koop 12.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef Zenit- het volgende:
Een nieuwe game begonnen met mijn favoriete club Feyenoord. Ik speel FM2011, dus ik heb hier een paar spitsen tekort. Tomasson, Cissé en Soren Larsen zijn alle drie 5 maanden of meer geblesseerd, Cissé zelfs 12 maanden. Castaignos gaat over een week naar Inter Milan, en dan heb ik alleen Jhon van Beukering nog.Alhoewel, hij scoorde in m'n eerste oefenwedstrijd in 25 minuten wel twee goals. Even zoeken naar spitsen dus, misschien wil Guidetti wel!
Weet je misschien ook hoe oud hij is?quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Koop 12.
Anders moet je kijken of je Benitéz kunt halen uit Colombia dacht ik, die had ik in FM11 ook bij Feyenoord. Echt een geweldenaar.
Marco Pérez uit Colombia (als poacher)quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef Zenit- het volgende:
Een nieuwe game begonnen met mijn favoriete club Feyenoord. Ik speel FM2011, dus ik heb hier een paar spitsen tekort. Tomasson, Cissé en Soren Larsen zijn alle drie 5 maanden of meer geblesseerd, Cissé zelfs 12 maanden. Castaignos gaat over een week naar Inter Milan, en dan heb ik alleen Jhon van Beukering nog.Alhoewel, hij scoorde in m'n eerste oefenwedstrijd in 25 minuten wel twee goals. Even zoeken naar spitsen dus, misschien wil Guidetti wel!
Ga ik scouten, ziet er veelbelovend uit. Ik heb bij een van de posters hier ook wel eens gezien dat Marco Verratti een baas is, heb ik ook gescout.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Marco Pérez uit Colombia (als poacher)
Volgens mij ben ik net te laat voor Pérez. Hij is uitgeleend aan Zaragoza, 1 dag geleden. Er staat bij z'n leencontract dat er een overeenkomst is tussen Zaragoza en Chico, de club waar hij normaal zit.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Marco Pérez uit Colombia (als poacher)
Ik doe het zelf met bepaalde eigenschappen op een minimale waarde te zetten, zoals Work Rate, Stamina, Decisions, Determination, etc. op 10-15, afhankelijk van het team waar ik coach ben. Daarmee filter je het grootste deel.quote:Op woensdag 15 februari 2012 10:58 schreef Zenit- het volgende:
Trouwens, als ik ga zoeken op transfervrije spelers, krijg ik eerst allemaal spelers die nog niet eens in een team in de Blue Square N/S kunnen spelen. Hoe stel ik dat filter zo in, dat de game die spelers overslaat? Ik kan het zelf niet vinden.
Oh ja, je zit in FM11 natuurlijk, daar is hij uitgeleend de eerste 1-1,5 jaar. Dus je kunt hem pas halen na z'n uitleenperiode.quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef Zenit- het volgende:
Volgens mij ben ik net te laat voor Pérez. Hij is uitgeleend aan Zaragoza, 1 dag geleden. Er staat bij z'n leencontract dat er een overeenkomst is tussen Zaragoza en Chico, de club waar hij normaal zit.
Da's een goeie, bedankt!quote:Op woensdag 15 februari 2012 11:24 schreef Sejt het volgende:
[..]
Ik doe het zelf met bepaalde eigenschappen op een minimale waarde te zetten, zoals Work Rate, Stamina, Decisions, Determination, etc. op 10-15, afhankelijk van het team waar ik coach ben. Daarmee filter je het grootste deel.
[..]
Oh ja, je zit in FM11 natuurlijk, daar is hij uitgeleend de eerste 1-1,5 jaar. Dus je kunt hem pas halen na z'n uitleenperiode.
Aggressievere teamtalks misschien ?quote:Op woensdag 15 februari 2012 14:17 schreef Moron het volgende:
Vraagje: hoe zorg je ervoor dat je spelers meer inzet tonen tijdens de wedstrijd. Ze lijken wel luie varkens bij mij. Totaal niet voor de bal gaan en als ze tijd genoeg hebben om een bal te pakken, lopen ze er rustig heen, maar dan is de tegenstander alweer bij en verliezen ze de bal. Zeer frusterend.
Is dit op te lossen?
Ik heb "Hassle Opponents" altijd aanquote:Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En anders bij instructies ''Get stuck in'' en ''Hassle opponents'' aanvinken, doe ik weleens in grote wedstrijden en dat helpt soms.
Als je om de 2 dagen van team wisselt heeft zo'n training nooit veel zin.quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
Wie gebruikt hier eigenlijk de training van Ronald, van die site manutd.nl? Ik weet niet echt zeker of ik hem ga gebruiken, is die training aan te raden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |