abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107982194
Verdomme.... :{

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107986103
Zo, seizoen 2017/18 zit er ook weer op.

Wederom vijfde geworden, kan nog net niet aanhaken bij de echte toppers.
Pluspunt is wel dat ik wat salaris per jaar betreft de 15e club ben, dus dat doe ik goed. :)

In de Europa League kwam ik niet verder dan de 2e knockout-ronde, waar ik na een sensationele 4-1 thuisoverwinning op Barcelona, in Spanje met 3-0 verloor...

League Cup was al vrij vroeg voorbij, maar daar stel ik altijd mijn 2e elftal op, dus niet echt boeiend.
En zoals hierboven al te zien in de FA Cup gestrand in de halve finale.

Nog even de selectie en mijn topper:

Meer screens op aanvraag.

Nu op naar het WK met Ivoorkust. :P
pi_107987290
Deze Nederlandse Turk kreeg 5 sterren van mijn scouts

En deze held zit nu al tegen een basisplaats aan. Als de wedstrijd het toelaat laat ik hem al meedoen in plaats van Demba Ba of Kadlec.

Verder heb ik in de winterstop van vorig seizoen Adam Johnson van City weten los te weken, hij had bij favoriete clubs Newcastle staan. Ook heb ik het Zweedse talent Shaqiri naar Engeland gehaald.

Als eerste aankopen heb ik Emre Can (van Bayern) en Lucas Andersen gehaald uit Denemarken. Andersen doet het tot nu toe niet echt goed en is dan ook verhuurd. Emre Can maakt afentoe minuutjes maar heeft nog tijd zat natuurlijk, net als Andersen. Verder heb ik nog N'Zoni gehaald voor als Cabaye of Tioté het niet goed doen of niet kunnen spelen. En ook heb ik Van Bommel gratis gehaald, ik had nog wat budget over en is sowieso een goede tutor voor Emre Can en als het moet kan hij ook nog prima mee.

Na 14 wedstrijden in het tweede seizoen sta ik derde. Op 4 punten van City en 3 van Arsenal.

Ben benieuwd hoe snel ik de CL kan halen.

[ Bericht 53% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2012 22:12:20 ]
pi_107989702
Een schitterende elftal bij elkaar gebracht met een beetje valsspel :P Ik had er geen zin in om een nieuwe reputatie op te bouwen.

Turkse toptalenten zoals Mehmet Ekici, Muhammed Demirci, Alper Potuk, Özgür Çek, Sinan Bolat, Batuhan Karadeniz, Deniz Naki, Necip Uysal, Koray Günter gehaald.
Daarnaast ervaren spelers zoals Mehmet Topal, Gökdeniz Karadeniz, Egemen Korkmaz.
En Cristian Ansaldi, Bibras Nathko en Siarhey Kisliak samen met Gökdeniz van Rubin gehaald.
Ben van plan om binnen een paar jaar een topploeg van TS te maken. Beetje oneerlijk begonnen maar ik had geen geduld. Zou fantastisch worden als ik ook Nuri Sahin en Hamit Altintop kon halen maar die verlaten Real voor geen miljoen ;(

Eerste vriendschappelijke wedstrijd 2-3 verloren van Inter, maar we speelden goed, ik ben er tevreden mee, heb een te brede middenveld, ik ga een paar talenten verhuren denk ik.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:52:50 #155
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_107990137
:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 14 februari 2012 @ 22:57:03 #156
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_107990424
quote:
17s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:06 schreef Typisch het volgende:
Deze Nederlandse Turk kreeg 5 sterren van mijn scouts
[ afbeelding ]

En deze held zit nu al tegen een basisplaats aan. Als de wedstrijd het toelaat laat ik hem al meedoen in plaats van Demba Ba of Kadlec.
[ afbeelding ]

Verder heb ik in de winterstop van vorig seizoen Adam Johnson van City weten los te weken, hij had bij favoriete clubs Newcastle staan. Ook heb ik het Zweedse talent Shaqiri naar Engeland gehaald.

Als eerste aankopen heb ik Emre Can (van Bayern) en Lucas Andersen gehaald uit Denemarken. Andersen doet het tot nu toe niet echt goed en is dan ook verhuurd. Emre Can maakt afentoe minuutjes maar heeft nog tijd zat natuurlijk, net als Andersen. Verder heb ik nog N'Zoni gehaald voor als Cabaye of Tioté het niet goed doen of niet kunnen spelen. En ook heb ik Van Bommel gratis gehaald, ik had nog wat budget over en is sowieso een goede tutor voor Emre Can en als het moet kan hij ook nog prima mee.

Na 14 wedstrijden in het tweede seizoen sta ik derde. Op 4 punten van City en 3 van Arsenal.

Ben benieuwd hoe snel ik de CL kan halen.
Wel 2 bazen van talenten! _O_
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  dinsdag 14 februari 2012 @ 23:10:57 #157
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_107991184
Trouwens hij onthoud mijn filters niet. Ik had hem bij -19 ingesteld dat ik -19 spelers wil zien en later zie ik dat het spel het terug veranderd heeft weer naar eerste elftal spelers.
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
pi_107997279
De laatste 4 seizoenen totaal 108 duels gespeeld in de nationale competities(super cup, primera divisio, beker) 100 duels gewonnen en 8 gelijk. Dit seizoen het record van 87 goals in 1 seizoen(primera divisio) verbeterd naar 93. Finale beker met 0-6 van nummer 3 Encamp gewonnen.

Nu gaat bijna het EK beginnen(ik doe daar zelf niet aan mee als manager van Andorra :P ) en daarna weer een nieuwe poging wagen om de groepsfase CL te bereiken.

Ook gaat mijn stadion uitgebreid worden. Kreeg in maart de melding dat ze in juni 500 plaatsen bij gaan bouwen, zou 3 maanden gaan duren. Nu in juni de melding dat ze 1600 staanplaatsen gaan creeeren. Hoop alleen dat ze bedoelen dat er staanplaatsen naar zitplaatsen omgebouwd gaan worden. Want heb nu maar 794 zitjes waardoor ik ieder Europees duel maar 794 mensen in mijn stadion heb. En dat terwijl ik in Europees verband mijn oude stadion van 1800 al iedere keer uitverkocht.
pi_107997430
pi_107997509
Geen idee hoe ik het doe, maar ben nu met Sparta bezig. Na 16 wedstrijden heb ik 1 keer met 3-0 verloren van FC Eindhoven, maar verder gewoon geen enkel tegendoelpunt gekregen :D
Wel 2 keer 0-0 gespeeld, maar ja, ik sta wel eerste. Slechts 1 puntje voor, Cambuur is ook goed bezig.

Beker wel verloren, 3-0 bij Heracles. Wel eerst NAC nog uitgeschakeld, dus dat was mooi.
pi_107998803
Een nieuwe game begonnen met mijn favoriete club Feyenoord. Ik speel FM2011, dus ik heb hier een paar spitsen tekort. Tomasson, Cissé en Soren Larsen zijn alle drie 5 maanden of meer geblesseerd, Cissé zelfs 12 maanden. Castaignos gaat over een week naar Inter Milan, en dan heb ik alleen Jhon van Beukering nog. :') Alhoewel, hij scoorde in m'n eerste oefenwedstrijd in 25 minuten wel twee goals. Even zoeken naar spitsen dus, misschien wil Guidetti wel! :D
Feyenoord-
pi_107998941
quote:
8s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef Zenit- het volgende:
Een nieuwe game begonnen met mijn favoriete club Feyenoord. Ik speel FM2011, dus ik heb hier een paar spitsen tekort. Tomasson, Cissé en Soren Larsen zijn alle drie 5 maanden of meer geblesseerd, Cissé zelfs 12 maanden. Castaignos gaat over een week naar Inter Milan, en dan heb ik alleen Jhon van Beukering nog. :') Alhoewel, hij scoorde in m'n eerste oefenwedstrijd in 25 minuten wel twee goals. Even zoeken naar spitsen dus, misschien wil Guidetti wel! :D
Koop 12. :+

Anders moet je kijken of je Benitéz kunt halen uit Colombia dacht ik, die had ik in FM11 ook bij Feyenoord. Echt een geweldenaar.
pi_107999024
quote:
17s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Koop 12. :+

Anders moet je kijken of je Benitéz kunt halen uit Colombia dacht ik, die had ik in FM11 ook bij Feyenoord. Echt een geweldenaar.
Weet je misschien ook hoe oud hij is?

Edit: Bedoel je deze?

Feyenoord-
  woensdag 15 februari 2012 @ 10:44:47 #164
277865 Sejt
Ondertitel
pi_107999187
quote:
8s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:30 schreef Zenit- het volgende:
Marco Pérez uit Colombia (als poacher) ;)
I love my mispoken words.
pi_107999366
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:44 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ga ik scouten, ziet er veelbelovend uit. Ik heb bij een van de posters hier ook wel eens gezien dat Marco Verratti een baas is, heb ik ook gescout. :P
Feyenoord-
pi_107999562
Trouwens, als ik ga zoeken op transfervrije spelers, krijg ik eerst allemaal spelers die nog niet eens in een team in de Blue Square N/S kunnen spelen. Hoe stel ik dat filter zo in, dat de game die spelers overslaat? Ik kan het zelf niet vinden. -O-
Feyenoord-
pi_108000125
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:44 schreef Sejt het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik net te laat voor Pérez. Hij is uitgeleend aan Zaragoza, 1 dag geleden. Er staat bij z'n leencontract dat er een overeenkomst is tussen Zaragoza en Chico, de club waar hij normaal zit. :'(
Feyenoord-
  woensdag 15 februari 2012 @ 11:24:31 #168
277865 Sejt
Ondertitel
pi_108000299
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 10:58 schreef Zenit- het volgende:
Trouwens, als ik ga zoeken op transfervrije spelers, krijg ik eerst allemaal spelers die nog niet eens in een team in de Blue Square N/S kunnen spelen. Hoe stel ik dat filter zo in, dat de game die spelers overslaat? Ik kan het zelf niet vinden. -O-
Ik doe het zelf met bepaalde eigenschappen op een minimale waarde te zetten, zoals Work Rate, Stamina, Decisions, Determination, etc. op 10-15, afhankelijk van het team waar ik coach ben. Daarmee filter je het grootste deel.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:19 schreef Zenit- het volgende:

Volgens mij ben ik net te laat voor Pérez. Hij is uitgeleend aan Zaragoza, 1 dag geleden. Er staat bij z'n leencontract dat er een overeenkomst is tussen Zaragoza en Chico, de club waar hij normaal zit. :'(
Oh ja, je zit in FM11 natuurlijk, daar is hij uitgeleend de eerste 1-1,5 jaar. Dus je kunt hem pas halen na z'n uitleenperiode.
pi_108000524
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 11:24 schreef Sejt het volgende:

[..]

Ik doe het zelf met bepaalde eigenschappen op een minimale waarde te zetten, zoals Work Rate, Stamina, Decisions, Determination, etc. op 10-15, afhankelijk van het team waar ik coach ben. Daarmee filter je het grootste deel.

[..]

Oh ja, je zit in FM11 natuurlijk, daar is hij uitgeleend de eerste 1-1,5 jaar. Dus je kunt hem pas halen na z'n uitleenperiode.
Da's een goeie, bedankt! ^O^

Ik zag het ja. ;) Helaas wel, hij zag er goed uit met z'n stats. Ik heb nu een 24-jarige Zuid-Afrikaan een contract aangeboden, als hij het accepteert, heb ik hem voor een habbekrats. Hij is 240k waard, en dan haal ik hem voor 70k. :P

Z'n stats lijken me goed, hij is 3,5 sterren gerated door m'n scouts.
Feyenoord-
  woensdag 15 februari 2012 @ 14:17:57 #170
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_108005628
Vraagje: hoe zorg je ervoor dat je spelers meer inzet tonen tijdens de wedstrijd. Ze lijken wel luie varkens bij mij. Totaal niet voor de bal gaan en als ze tijd genoeg hebben om een bal te pakken, lopen ze er rustig heen, maar dan is de tegenstander alweer bij en verliezen ze de bal. Zeer frusterend.
Is dit op te lossen?
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_108006460
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:17 schreef Moron het volgende:
Vraagje: hoe zorg je ervoor dat je spelers meer inzet tonen tijdens de wedstrijd. Ze lijken wel luie varkens bij mij. Totaal niet voor de bal gaan en als ze tijd genoeg hebben om een bal te pakken, lopen ze er rustig heen, maar dan is de tegenstander alweer bij en verliezen ze de bal. Zeer frusterend.
Is dit op te lossen?
Aggressievere teamtalks misschien ?

En anders bij instructies ''Get stuck in'' en ''Hassle opponents'' aanvinken, doe ik weleens in grote wedstrijden en dat helpt soms. :)
  woensdag 15 februari 2012 @ 15:04:31 #172
277865 Sejt
Ondertitel
pi_108007312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 14:43 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

En anders bij instructies ''Get stuck in'' en ''Hassle opponents'' aanvinken, doe ik weleens in grote wedstrijden en dat helpt soms. :)
Ik heb "Hassle Opponents" altijd aan O-)
Als het een hele strenge scheids blijkt te zijn, zet ik 'm uit.
pi_108021537
Per ongeluk gepromoveerd in 2014/2015, was niet helemaal de bedoeling :')

Heb Jonathan Reis weten te strikken, en heb deze regen op het middenveld lopen:

Die gozer hou ik zo lang mogelijk binnenboord, is een geweldenaar _O_
pi_108021828
Wie gebruikt hier eigenlijk de training van Ronald, van die site manutd.nl? Ik weet niet echt zeker of ik hem ga gebruiken, is die training aan te raden?
Feyenoord-
pi_108021892
quote:
5s.gif Op woensdag 15 februari 2012 20:52 schreef Zenit- het volgende:
Wie gebruikt hier eigenlijk de training van Ronald, van die site manutd.nl? Ik weet niet echt zeker of ik hem ga gebruiken, is die training aan te raden?
Als je om de 2 dagen van team wisselt heeft zo'n training nooit veel zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')