Nope.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:14 schreef Zenit- het volgende:
Er staan ook allemaal advertenties voor jeugdtrainer, keeperstrainer, etc. Kan je dat ook zijn?
Iemand?quote:Op maandag 13 februari 2012 16:30 schreef Typisch het volgende:
Ik heb dus weer zo'n Braziliaan gehaald die niet kan settelen in Engeland. Niet zo gek als hij geen Engels spreekt.Kan ik hem dat niet (dwingen te) leren? Ga hem nu maar een half jaar verhuren aan een Brazliaanse club, misschien dat dat helpt.
koop nog een Braziliaan of (wat ik altijd doe) trek je er niks van aan. Dan zijn ze na een jaar wel gesetteldquote:
Ja hij wilde een of andere 'Jo' naar de club hebben. Prima dacht ik, was maar 350k. Maar hij krijgt geen werkvergunning.quote:Op maandag 13 februari 2012 17:20 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
koop nog een Braziliaan of (wat ik altijd doe) trek je er niks van aan. Dan zijn ze na een jaar wel gesetteld
Google is your friend.quote:Op maandag 13 februari 2012 19:41 schreef dimmak het volgende:
En weer misschien iemand nog een mooie shortlist met talenten en/of wonderkids?
Check je filters, waarschijnlijk onder 19 uitgevinkt per ongeluk.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:13 schreef Creeg het volgende:
Hoe kan het dat als ik op mijn selectie -19 klik ik al mijn 1e elftal spelers zie i.p.v. de spelers die daar horen te staan in -19 elftal? Die zijn er wel want ze spelen gewoon wedstrijden etc.
Uruguay en Frankrijkquote:Op dinsdag 14 februari 2012 15:32 schreef Zenit- het volgende:
Wat is eigenlijk een goed land om te scouten? Ik wil graag wat leuke spelers voor mijn Toluca, want de MC en AML positie is heel erg slecht bezet.
Dank je! Apart, want heb daar helemaal niet aangezeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Check je filters, waarschijnlijk onder 19 uitgevinkt per ongeluk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |