Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef Niek92 het volgende:
Tip van de dag: bekijk hoeveel je reserve spelers verdienen. Ik kom er net achter dat een speler die nooit in aanmerking zal komen voor het eerste 1,9 miljoen per jaar verdiend. Dat contract heb ik hem zelf schijnbaar ook nog gegeven, zonder dat ik het me kan herinneren.
En niemand die hem wil kopen..
Daar heb ik ook geen problemen mee, maar het is wel even een tegenvaller. Afgelopen transferperiode bijvoorbeeld zonder problemen 40 miljoen uit kunnen geven en nu nog genoeg geld op de balans.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.
Je kan hem via Steam kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel om toch maar weer te beginnen. Om de makers wat credits te geven wil ik hem dan kopen. Iemand hier die weet waar ze FM goedkoop verkopen? Key via internet of een fysieke cd maakt me niet uit.
Tering, aan afprijzen doen ze daar ook niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar kost die als download 49,99.
Nice, die tegen PSG. Welke tactiek gebruik je?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 20:32 schreef TheFastOne het volgende:
Valenciennes
Nog ongeslagen met Valenciennes, terwijl de doelstelling een 15e plaats is, Mooiste wedstrijd was de 7-0() op Benfica. Na 3 wedstrijden dan ook op de 1e plaats
![]()
[ afbeelding ]
Uit naar de grote favoriet voor de titel, PSG had al flink geinvesteerd, maar ik die niks te besteden had win daar met overmacht. Al was het na de 1-2 wel kijken met een hartslag van 175Die scheidsrechter was ook echt absurd
PSG haalde 3x m'n doorgebroken Aboubakar(
) neer en ze kregen alleen maar geel...
[ afbeelding ]
More updates will come.
4-1-2- dan een AMR, en 2 spitsen. Ik kwam al vroeg voor en daarna ging ik counteren. Zo kwam ik op 0-2 en daarna nog een paar kansen gecreëerd en weinig weggegeven, ze schoten nog wel 2x op de paal vanuit buitenspel positiequote:Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Nice, die tegen PSG. Welke tactiek gebruik je?
deze avond voor 30 euro opgepikt bij de FRS. Dat is die wel waardquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:54 schreef Zenit- het volgende:
Ik had FM2011 bij Bart Smit voor 20 euro gekocht, maar ja, toen was ie al iets ouder. Misschien dat ie nu 30, 40 euro is in de winkel.
Jezus, mijn topscoorders hebben halverwege het seizoen er 12 inliggenquote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:10 schreef Eagle_99 het volgende:
Competitie en beker gewonnen, Kwartfinales van de CL gehaald, al met al een zeer geslaagde seizoen.
Andrey Tkachenko heeft zijn eigen doelpunten record van 82 doelpunten verbeterd met 83.
HIj heeft voor de 3de jaar op rij de record doelpunten aantal verbeterd(39 van Tanju Çolak uit '88 of '89)
HIj kwam half 2029-2030 en scoorde toen 12((21 totaal), seizoen daarna 38(65), daarna 46(59), 50(82) en dit seizoen 61(83).
Na 4,5 seizoenen behoort hij tot de legendes van Altay, en eigenlijk ook van Turkije
Geen ide, al zou hij er wel zijn, hij is vast gestoptquote:Op zaterdag 11 februari 2012 11:24 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Jezus, mijn topscoorders hebben halverwege het seizoen er 12 inliggenZit Budkivskyi eigenlijk bij jou in de game? Misschien is hij wel een ster geworden.
Stepanenko is in mijn team een vaste basiskracht, hij is hier pas 22 jaar.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:22 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geen ide, al zou hij er wel zijn, hij is vast gestopt16 jarige wonderkind van Besiktas is al 39 jaar en trainer
![]()
Maar Taras Stepanenko(Shakhtar) is nu manager van Real Madrid, zijn voorganger vas EMre Belozoglu die voor Real bondscoach van Turkije was en 3de op het WK werd.
Ik heb trouwens gesolliciteerd bij Italië nadat ze in de groepsfases eruitgeschopt waren in de WK '34. Turkije kwam weer niet, en ik ben te trots om daar nog te solliciteren![]()
Frankrijk benaderde me wel maar ik was net aan de slag bij Italië. Eerste wedstrijd met 4-0 van Venezuela gewonnen. Kroatië en Japan gaan volgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon als nummer 13 van het Championship de FA Cup pakken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
Ik dacht dat het niet gekker zou worden dan dit:
[ afbeelding ]
Toch wel.Baas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon als nummer 13 van het Championship de FA Cup pakken.
Oekraïne heeft geluk dat Rybka geschorst is, met deze gast op doel zal je heel veel goals om je oren krijgen.
Bij elke bal greep hij wel mis. Bij een lange bal van Miguel Veloso kon Eduardo vanaf 16 meter koppend (!!) scoren.En dan nog vier geweldige goals, van Jádson, Eduardo, Kozhanov en Monreal, komen zo.
[ Bericht 11% gewijzigd door Zenit- op 11-02-2012 15:33:34 ]Feyenoord-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |