Lekker bezig jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:26 schreef MMUFC het volgende:
Aangezien Andorra qua coëfficiënten punten de kleine landen is ontstegen(we staan tegenwoordig zelfs boven Kazachstan) hoefde Santa Coloma pas in de 2e voorronde CL in te stromen.
Het Moldavische Sheriff was hierin de tegenstander, zij speelden vorig seizoen CL en pakten 2 punten(tegen PSG en AC Milan volgens mij).
Uit wist ik ondanks het overwicht van Sheriff het bij 1-1 te houden.
Thuis begon Sheriff sterk, maar stond ik na 50 minuten 3-0 voor. Vijf minuten voor tijd scoorde Sheriff echter 3-3, hierdoor zou ik uitgeschakeld zijn. Maar in de 88e minuut wisten we nog de 4-3 te produceren en die vast te houden. Sheriff naar de 3e voorronde CL(en dan ben ik dus zeker van of 4e voorronde CL of 4e voorronde EL).
Ik heb al de eerste spelers een profcontract aan kunnen bieden. Die trainen dus meer en zullen sneller beter worden
Overigens bestaat het hoogste niveau van Andorra uit 8 ploegen. Santa Coloma is prof, 5 clubs zijn semi-prof en nog 2 clubs hebben de amateur status.
Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef Niek92 het volgende:
Tip van de dag: bekijk hoeveel je reserve spelers verdienen. Ik kom er net achter dat een speler die nooit in aanmerking zal komen voor het eerste 1,9 miljoen per jaar verdiend. Dat contract heb ik hem zelf schijnbaar ook nog gegeven, zonder dat ik het me kan herinneren.
En niemand die hem wil kopen..
Daar heb ik ook geen problemen mee, maar het is wel even een tegenvaller. Afgelopen transferperiode bijvoorbeeld zonder problemen 40 miljoen uit kunnen geven en nu nog genoeg geld op de balans.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.
Je kan hem via Steam kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel om toch maar weer te beginnen. Om de makers wat credits te geven wil ik hem dan kopen. Iemand hier die weet waar ze FM goedkoop verkopen? Key via internet of een fysieke cd maakt me niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |