abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107670550
Ik speel tegenwoordig alleen nog online samen met een vriend. (Hij heeft de savegame dus kan niks nachecken wie ik gehaald heb etc).

Hij PSV ik Ajax.

Eerste 3 seizoenen ben ik kampioen geworden maar hij iedere CL kwart of halve finale gehaald.

Spelers die ik binnen heb gehaald:
Transfervrij:
Adebayor, Kolo Toure, Ivanovic, Chivu, Raul, Thiago Neves, Ospina en nog een paar.
Gekocht:
Hernandez(Sampdoria, 26milj), Ter Stegen (15milj), Capoue(7,5milj), Romario (2,5milj), Rugani (2,5milj), tiote (4,5 milj), Gutierez (5milj), Polo (3milj), en nog een paar weet het even niet.

Spelers die hij heeft binnen gehaald:
Transfervrij:
Anelka, v Bommel, Ibrahimovic, en nog een paar.
Gekocht:
Torres (gehuurd voor 40% van zijn loon), Gignac, Vlaar, Boularouz, en nog een paar.

We zijn nu aan seizoen 4 bezig, hij eerste ik 2de.
Ik heb punten laten liggen in Rotterdam na 8-0 van heracles te winnen en vervolgens 2-1 te verliezen van Feyenoord met 3 afgekeurde doelpunten voor mij...

Hernandez 4de seizoen binnen gehengeld, scoort in zijn eerste 5 games 12X sindsdien staat hij hartstikke droog, scoort niet meer slecht voetbal etc. Wat kan ik hieraan doen? Ik laat het opgesteld zodat hij weer vertrouwen krijgt. Maar werkt niet schijnbaar.
Cheers!
pi_107670824
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Berik1985 het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog online samen met een vriend. (Hij heeft de savegame dus kan niks nachecken wie ik gehaald heb etc).

Hij PSV ik Ajax.

Eerste 3 seizoenen ben ik kampioen geworden maar hij iedere CL kwart of halve finale gehaald.

Spelers die ik binnen heb gehaald:
Transfervrij:
Adebayor, Kolo Toure, Ivanovic, Chivu, Raul, Thiago Neves, Ospina en nog een paar.
Gekocht:
Hernandez(Sampdoria, 26milj), Ter Stegen (15milj), Capoue(7,5milj), Romario (2,5milj), Rugani (2,5milj), tiote (4,5 milj), Gutierez (5milj), Polo (3milj), en nog een paar weet het even niet.

Spelers die hij heeft binnen gehaald:
Transfervrij:
Anelka, v Bommel, Ibrahimovic, en nog een paar.
Gekocht:
Torres (gehuurd voor 40% van zijn loon), Gignac, Vlaar, Boularouz, en nog een paar.

We zijn nu aan seizoen 4 bezig, hij eerste ik 2de.
Ik heb punten laten liggen in Rotterdam na 8-0 van heracles te winnen en vervolgens 2-1 te verliezen van Feyenoord met 3 afgekeurde doelpunten voor mij...

Hernandez 4de seizoen binnen gehengeld, scoort in zijn eerste 5 games 12X sindsdien staat hij hartstikke droog, scoort niet meer slecht voetbal etc. Wat kan ik hieraan doen? Ik laat het opgesteld zodat hij weer vertrouwen krijgt. Maar werkt niet schijnbaar.
Screentje van Hernandez? En welke rol heb je hem op staan?
pi_107671355
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:33 schreef alf89 het volgende:

[..]

Screentje van Hernandez? En welke rol heb je hem op staan?
Spits Hernandez van Sampdoria (bestaat in het echt ook:)) Kan de game niet openen omdat vriend van me de savegame heeft.

Maar hij staat Diepe Spits. maar maak binnenkort een screen:)
Cheers!
pi_107671952
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Berik1985 het volgende:

[..]

Spits Hernandez van Sampdoria (bestaat in het echt ook:)) Kan de game niet openen omdat vriend van me de savegame heeft.

Maar hij staat Diepe Spits. maar maak binnenkort een screen:)
Hij zit niet in mijn game dus ik kan het niet voor je opzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.
pi_107674691
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:

[..]

Hij zit niet in mijn game dus ik kan het niet voor je opzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.
Abel Hernandez, speelt bij Palermo als het goed is.
pi_107675063
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Niek92 het volgende:

[..]

Abel Hernandez, speelt bij Palermo als het goed is.
Als het inderdaad om deze gaat zou ik hem niet gebruiken als Diepe spits.
Ik zou gaan voor een afmaker en daarachter een aanvallende middenvelder of vooruitgeschoven spelmaker in een 4-3-3 systeem.
pi_107679582
Groepsfase EL afgelopen. In het debuut in de Europa League heeft Santa Coloma geen punt gepakt maar wel 4 goals gemaakt. Jammer genoeg waren hier 2 eigen goals bij :')

In de competitie rond de jaarwisseling weer een straatlengte voor. Dus de titel gaat gehaald worden, verder ga ik in de 2e seizoenshelft kijken of ik me dusdanig kan versterken dat ik vaker de groepsfase kan halen..
  dinsdag 7 februari 2012 @ 01:14:45 #58
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_107701816
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:20 schreef MrStock het volgende:
Ten Have trolt in FM verhaal
Misschien een optie om met FMRTE(kan je in je save mee editen) de reputatie van Ten Have heel laag te maken (wel zo realistische :P)
Dan wordt de club of door iemand van het bestuur overgenomen of een zakenman of zelfs sjeik :P

Het is het proberen waard, tenzij je het cheaten vindt ;)
So confused when you're lost in the groove
pi_107705972
Weet iemand trouwens hoe die coëfficiënten punten nu precies werken.

Ik zit namelijk met het volgende:
Vorig seizoen moest ik met Santa Coloma meedoen vanaf de 1e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 1 en 2 CL, verloor in voorronde 3 CL en verloor 4e voorronde EL.
Ik kreeg daarvoor ruim 1 coëfficiënten punt.

Dit seizoen startte ik in de 2e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 2 en 3 CL, verloor in voorronde 4 CL en werd in EL poule puntloos laatste.
Ik kreeg daarvoor 0.2 coëfficiënten punt.

Hoe kan het dat ik voor een seizoen waarin ik de groepsfase haalde minder punten kreeg dan in een seizoen waarin ik de voorrondes niet overleefde?
pi_107706030
Ik ben een game begonnen met Newcastle, verwachtingen zijn laag, linker rijtje moet gehaald worden. Ik heb Kadlec gekocht om naast Ba te spelen, maar het wil nog niet echt vlotten. Het is niet dat ze de kansen niet krijgen, maar ze schieten ze er niet in...
pi_107706547
Gisteravond zoete wraak op Liverpool genomen, na de beschamende 7-2 uit-nederlaag eerder in het seizoen, thuis met 4-1 gewonnen.

Had ook nog een nieuwe middenvelder gehaald in de wintertransferperiode (Alexander Merkel), maar nadat ik hem in de basis zette bedacht ik me dat ik nu nog maar 1 Brit in de basis heb lopen, verder alleen maar buitenlanders.

Goede Britse spelers zijn echt veel te duur, of onhaalbaar omdat ze in de jeugd van de topclubs spelen en ze geen interesse hebben om naar Newcastle te komen…
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_107709678
Zojuist met Blyth Rangers in één keer door gepromoveerd van League 2 naar League 1 naar de Championship. Mijn vaste spits scoorde 44 keer in 45 wedstrijden en mijn centrale verdediger 25 keer 44 wedstrijden. Daarna zit ik meteen veel lager in de doelpunten makers. Je kunt dus wel zeggen dat mijn tactiek goed werkte :)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 14:14:52 #63
277865 Sejt
Ondertitel
pi_107712581
Na een pauze in FM heb ik een nieuwe game opgestart, werkloos.

Ik ben bij de Noorse club Alta begonnen. Ze hikken na 10 wedstrijden tegen degradatie aan en aan mij de uitdaging om ze te behouden in de Noorse 1e divisie.
Staff er volledig uitgegooid, paar gerichte transfervrije versterkingen en een tactiek aangemaakt die mogelijk is met de beschikbare spelers.

Prachtig stadion hebben ze :9~
I love my mispoken words.
pi_107713051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:14 schreef Sejt het volgende:
Na een pauze in FM heb ik een nieuwe game opgestart, werkloos.

Ik ben bij de Noorse club Alta begonnen. Ze hikken na 10 wedstrijden tegen degradatie aan en aan mij de uitdaging om ze te behouden in de Noorse 1e divisie.
Staff er volledig uitgegooid, paar gerichte transfervrije versterkingen en een tactiek aangemaakt die mogelijk is met de beschikbare spelers.

[ afbeelding ]

Prachtig stadion hebben ze :9~
Toevallig! Ik heb gister min of meer hetzelfde gedaan en zit nu bij FC Trollhättan (Zweedse 2e divisie)

Mijn stadion! Echt een plaatje in de winter O+

Sterspeler is mijn spits, Ezechiel een 21jarige Tsjadiër _O_
It Never Hurts To Help!
pi_107714621
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 14:30 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Toevallig! Ik heb gister min of meer hetzelfde gedaan en zit nu bij FC Trollhättan (Zweedse 2e divisie)

[ afbeelding ]

Mijn stadion! Echt een plaatje in de winter O+

Sterspeler is mijn spits, Ezechiel een 21jarige Tsjadiër _O_
FC Trollhättan
_O_ _O-
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_107715353
Ik heb eigenlijk nooit een vol stadion. Er kunnen aardig wat mensen in, 52,518 om precies te zijn, maar zoveel zitten er nooit, hooguit 25,000 per wedstrijd. Ik loop wel veel geld mis zo. :{

Het is wel een mooi stadion, het Donbas:

Ik zou daar best wel eens een wedstrijdje willen gaan kijken. :)
Feyenoord-
pi_107715521
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die coëfficiënten punten nu precies werken.

Ik zit namelijk met het volgende:
Vorig seizoen moest ik met Santa Coloma meedoen vanaf de 1e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 1 en 2 CL, verloor in voorronde 3 CL en verloor 4e voorronde EL.
Ik kreeg daarvoor ruim 1 coëfficiënten punt.

Dit seizoen startte ik in de 2e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 2 en 3 CL, verloor in voorronde 4 CL en werd in EL poule puntloos laatste.
Ik kreeg daarvoor 0.2 coëfficiënten punt.

Hoe kan het dat ik voor een seizoen waarin ik de groepsfase haalde minder punten kreeg dan in een seizoen waarin ik de voorrondes niet overleefde?
Om mezelf even te quoten.. Heb inmiddels begrepen dat er alleen deelname punten uitgereikt worden in de CL. Dus voor komend seizoen zijn er 2 mogelijk heden:
1) Groepsfase CL halen
2) Punten pakken in groepsfase EL
:P :')
pi_107716024
Het gaat ontzettend goed tot nu toe. Na 34 weken staan we eerste met 8 punten voorsprong op Galatasaray. 1 maal verloren tot nu toe.

Kampioensgroep zijn we ook goed begonnen, GS heeft verloren van Besiktas, en wij hebben vervolgens van Besiktas gewonnen, nog 5 wedstrijden te gaan en we hebben 7 punten nodig voor de kampioenschap.
Mijn spits heeft tot nu toe 44 (competitie)doelpunten gemaakt, 2 minder dan vorig seizoen met nog 5 wedstrijden te gaan.
45ste tegen Fenerbahçe :D
pi_107716045
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef MMUFC het volgende:

[..]

Om mezelf even te quoten.. Heb inmiddels begrepen dat er alleen deelname punten uitgereikt worden in de CL. Dus voor komend seizoen zijn er 2 mogelijk heden:
1) Groepsfase CL halen
2) Punten pakken in groepsfase EL
:P :')
Heb je nog bekende spelers bij jou Santa Coloma? Ik vind het in ieder geval wel knap dat je zo ver komt met zo'n nietig clubje. :P
Feyenoord-
  dinsdag 7 februari 2012 @ 15:48:44 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107716204
Hmm zit nu in het Championship met Dag & Red in 2015.

Een beetje fatsoenlijk en Engels ploegje bij elkaar sprokkelen dat voor de play-offs kan spelen is nog niet zo makkelijk. Ze willen niet of ze zijn te duur en degene die wel willen zijn weer van een matig niveau.

Een beetje een dood spoor en als het zo doorgaat mag ik blij zijn als we weer 19de eindigen zoals vorig jaar.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107716654
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 15:44 schreef Zenit- het volgende:

[..]

Heb je nog bekende spelers bij jou Santa Coloma? Ik vind het in ieder geval wel knap dat je zo ver komt met zo'n nietig clubje. :P
Ik zal thuis eens kijken maar volgens mij zijn alleen verdediger Paolo de Meo(zit nu bij AGOVV in het echt) en Niels Houman(een Belgische speler uit de lagere divisie) de enige niet-regens, maar dit weet ik niet zeker.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 17:22:57 #72
277865 Sejt
Ondertitel
pi_107719560
:D Dat commentaar bij een kleine club :D

Maak je een goal, staat er: "He runs to the supporters with his arms aloft! The stewarts struggle to hold them back!" ... zie je 10 man op de tribune staan :')
pi_107723990
Precies na tien jaar weer een ongelooflijke prestatie neergezet O+
In 2023 haalde ik de CL binnen met Rubin Kazan, 10 jaar later, 2033 halen we eindelijk in onze 3de finale de EL :D . Ik voelde weer precies hetzelfde wat ik toen voelde, ik kon wel huilen.
Net nadat we de Landskampioenschap voor het eerst binnen hebben halen we ook de 2de van de 3 haalbare bekers. Nu nog de Turkse beker en hebben we een treble O+

Hier zijn mijn kanjers 8-)

Büyük Altay O+

Finale is trouwens door een bug bij mij thuis gespeeld, de 2 vorige finales speelden we daardoor uit tegen Manchester en Chelsea :'(

[ Bericht 5% gewijzigd door Eagle_99 op 07-02-2012 19:32:29 ]
  dinsdag 7 februari 2012 @ 23:16:52 #74
277865 Sejt
Ondertitel
pi_107735276
Ondertussen 8 wedstrijden verder met Alta IF.

Waar ik begon op plaats 13 (van de 16) staan we nu gedeeld 4e :)
  woensdag 8 februari 2012 @ 21:24:58 #75
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_107769528
:') :D Ik voel me vies. 2 minuten extra tijd:

Trouwens leuk begonnen met Ajax, seizoen 1. Écht jammer van Heracles, tot nu toe.

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_107770426
Huh wtf, start ik het speel voor het eerst in paar weken weer eens op, zijn alle gezichtjes van mn regens gewoon zwarte/grijze gezichten geworden :(
pi_107771247
Uiteindelijk de legendarische treble gepakt. Nieuw seizoen met Turkse Super Cup begonnen, jammer genoeg was Real Madris 3-1 te sterk voor ons in de Europese Super Cup. We begonnen sterk, maar het bleef 0-0 in de eerste helft, 2de helft maakten ze snel de 1-0 maar we kwamen terug. Maar in de verlengingen waren ze alsnog een maatje te groot. Jammer dat we de strafschoppen niet hebben gehaald.

In de competitie hebben we de eerste 2 wedstrijden gewonnen. CL zitten we samen met Chelsea(1ste geplaatst), O. Marseille(3de geplaatst) en Basel(4de geplaatst). Ik denk dat we met OM zullen strijden voor de 2de plek.
pi_107775377
Ben zowaar professional met Santa Coloma. Dat is opzich positief, want nu staan er zowaar jeugdspelers van PSV en AC Milan die mogelijk naar mijn club willen komen.
Nadeel is alleen wel dat alle spelers die een nieuw contract willen meer salaris willen, dus eigenlijk moet er een groepsfase gehaald worden om niet negatief te draaien komend seizoen. Door de balans van 2,9m zal ik na 1 seizoen zonder groepsfase niet direct in de min komen..
pi_107782713
Aangezien Andorra qua coëfficiënten punten de kleine landen is ontstegen(we staan tegenwoordig zelfs boven Kazachstan) hoefde Santa Coloma pas in de 2e voorronde CL in te stromen.
Het Moldavische Sheriff was hierin de tegenstander, zij speelden vorig seizoen CL en pakten 2 punten(tegen PSG en AC Milan volgens mij).
Uit wist ik ondanks het overwicht van Sheriff het bij 1-1 te houden.
Thuis begon Sheriff sterk, maar stond ik na 50 minuten 3-0 voor. Vijf minuten voor tijd scoorde Sheriff echter 3-3, hierdoor zou ik uitgeschakeld zijn. Maar in de 88e minuut wisten we nog de 4-3 te produceren en die vast te houden. Sheriff naar de 3e voorronde CL(en dan ben ik dus zeker van of 4e voorronde CL of 4e voorronde EL).

Ik heb al de eerste spelers een profcontract aan kunnen bieden. Die trainen dus meer en zullen sneller beter worden :)
Overigens bestaat het hoogste niveau van Andorra uit 8 ploegen. Santa Coloma is prof, 5 clubs zijn semi-prof en nog 2 clubs hebben de amateur status.
pi_107783867
Alta IF staat in de top 5 van de Noorse eerste divisie. Iets wat door de pers gezien wordt als "overachieving".
Ik heb dan ook alles overhoop gegooid: Alle trainers eruit, andere assistent, nieuwe scouts, trainingen aangepast, tactiek aangepast, etc.
Ook heb ik een aantal spelers aangetrokken die onderbezette posities bedekken nu. Tactiek is aangepast aan de beschikbare spelers.
Alles werkt redelijk goed, al zitten er nog ongeïnspireerde wedstrijden tussen die ik kansloos met 0-2 of 0-3 verlies.

Ik ben niet van plan om deze club tot een grote te maken, maar na dit seizoen ga ik zoeken naar een andere club - kijken wat voor baan ik kan krijgen.
pi_107791435
quote:
0s.gif Op donderdag 9 februari 2012 10:26 schreef MMUFC het volgende:
Aangezien Andorra qua coëfficiënten punten de kleine landen is ontstegen(we staan tegenwoordig zelfs boven Kazachstan) hoefde Santa Coloma pas in de 2e voorronde CL in te stromen.
Het Moldavische Sheriff was hierin de tegenstander, zij speelden vorig seizoen CL en pakten 2 punten(tegen PSG en AC Milan volgens mij).
Uit wist ik ondanks het overwicht van Sheriff het bij 1-1 te houden.
Thuis begon Sheriff sterk, maar stond ik na 50 minuten 3-0 voor. Vijf minuten voor tijd scoorde Sheriff echter 3-3, hierdoor zou ik uitgeschakeld zijn. Maar in de 88e minuut wisten we nog de 4-3 te produceren en die vast te houden. Sheriff naar de 3e voorronde CL(en dan ben ik dus zeker van of 4e voorronde CL of 4e voorronde EL).

Ik heb al de eerste spelers een profcontract aan kunnen bieden. Die trainen dus meer en zullen sneller beter worden :)
Overigens bestaat het hoogste niveau van Andorra uit 8 ploegen. Santa Coloma is prof, 5 clubs zijn semi-prof en nog 2 clubs hebben de amateur status.
Lekker bezig jij!

Hier in januari 2015 bij Twente. Sta er weer lekker voor en heb een fijne selectie:
Stand:

Europees:

Nu tegen Porto...

Selectie:

Transfers dit seizoen:

Doorgebroken in het eerste dit seizoen:

Krijgen rest van seizoen de kans:

Go Ahead profiteert:

Tegenvallers:

Baas van dit (en het afgelopen) seizoen:
pi_107792000
http://www.transfermarkt.(...)inter/transfers.html

wat een handige site is dat toch :D

helemaal handig als je updates kan maken :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 9 februari 2012 @ 16:15:12 #83
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_107794525
Ik ben opnieuw een game begonnen met Man City. Eerste seizoen begon in eerste instantie zeer goed. Totdat Aguëro 6 maanden geblesseerd raakte en mijn vervangers Balotelli en Dzeko dit verlies niet konden compenseren. Dzeko dan ook verkocht in de winterstop en Rossi gekocht. Alleen was deze ook nog niet gewend aan mijn speelstijl en door wat stomme verliespartijen van kleinere clubs tweede geeindigd op drie punten van Man Utd.
Verder ook geen prijzen gehaald. In de finale van de LC verloren van Chelsea, ze maakte in de 86e minuut de 2-1. In de FA Cup in de zes ronde uitgeschakeld door Liverpool. Ook zij maakte in de 86e minuut de 2-1 :')
In de CL de tweede ronde rechtsstreekse uitschakeling bereikt, verloren van Barcelona, dus opzich geen schande.

Al met al wel een teleurstellend seizoen vind ik. Daarom ook fikse investeringen gedaan nu. Waaronder veel nieuwe jeugdtalenten. Grootste aankopen zijn Hamsik, Hummels, Gaitan, Cissoko, Walker en Adler. Rossi gaat samen met Aguero mijn aanvalsduo vormen, want Rossi scoort in de voorbereiding nu als een malle :)
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_107798892
Gaat goed tot nu toe, we staan 1ste met 2 punten voorsprong op Galatasaray zonder nederlaag.
Europees hebben we 15 punten uit 6 wedstrijden kunnen halen, ik kon het zelf ook niet geloven maar OM hebben we zowel thuis als uit weggespeeld. Tegen Chelsea wonnen we thuis met 3-1 en uit 2-1 verloren.
In de 2de ronde hebben we ook gunstig geloot, Bayer Leverkusen. Het mooie is:
Roma-Bayern
Chelsea-Roma
Man Utd-Inter
Man City-Barcelona

Dus 4 van deze 8 top teams zullen er in iedergeval niet zijn.

Andere wedstrijden zijn:
O. Lyon - Spurs
Stuttgart-Real Madrid
PSG-Valencia
  donderdag 9 februari 2012 @ 20:23:53 #85
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_107803522
Ik weet niet wat er gvd is :( Alle voorbereidingswedstrijden, uit of thuis, allemaal met ruime cijfers gewonnen, o.a. Besiktas en Espanyol. Maar uit de eerste twee competitiewedstrijden haal ik 1 fucking punt!! Uit tegen de Spurs komen ze in de 95e minuut op 2-1, en daarna speel ik tegen Cardiff thuis 2-2..
Ik ben echt fucking woest!!! :( :( Wat een lakse instelling, jezus!!
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_107804736
Huppa met MVV Rubin Kazan in de kwalificatie uefa cup dr uit gekegeld (2-2 uit, 4-0 winst thuis).
pi_107810598
3e voorronde CL moest ik tegen BK Hacken. Na uit met 2-1 verloren te hebben pakte ik ze uit met 2-0.

In de laatste voorronde wachtte het Belgische Standard.
Thuis kwam ik 0-1 achter, waarna een van mijn centrale verdedigers een rode kaart pakte. Desondanks wist ik nog 1-1 te maken.
In het uit duel stond ik binnen de minuut al 1-0 achter. Ik wist terug te komen tot 1-2, waarna Standard weer aan de beurt was: 3-2. Ik maakte 3-3, Standard liep uit naar 5-3, ik maakte 5-4. In plaats van 5-5 werd het nog 6-4 en ging Standard naar de CL en ik naar de groepsfase Europa League.

Voor Santa Coloma dus de 2e groepsfase op rij.
In de groepsfase geloot tegen Chelsea, Anderlecht en Karpaty.
Tegen Karpaty is er met een beetje geluk een puntje te pakken.
pi_107810672
Start seizoen 2015/2016 met PSV

Heb een aantal gruwelijke talenten, waarvan eentje ook uit eigen jeugd :D

Probeer vooral Nederlands talent te zoeken, maar als dat er uberhaupt al is is het zeer twijfelachtig of het wil komen. Gelukkig uit eigen jeugd een aantal redelijke talenten, een aantal (hele) goede en een supertalent :)
pi_107810755
De League cup vroeg in het seizoen binnen gehaald met Newcastle (eerste seizoen). Stond top 4, totdat de Afrika cup om de hoek kwam. :'( Demba Ba, Tioté en Vorsah (die ik gekocht heb, echt een aanrader!) weg. Heel mijn midden dus kapot... Kon ik niet goed genoeg opvangen, sta nu zevende 2 wedstrijden voor het einde. Vorsah is in de race om beste speler van de competitie te worden. _O_

Gelukkig dus de League Cup gewonnen, dus sowieso Europees voetbal volgend seizoen.
Eens kijken wat voor budget ik krijg. Heb nog een nieuwe linksback en een echte rechtsbuiten nodig. En misschien een goede CV als die langs komt.

Edit:
WTF, had zo'n rechtsback uit Brazilië gehaald. Had hij heimwee. :') Naja prima, mocht dus een paar weekjes terug naar Brazilië. Komt hij terug, zegt hij dat hij meer speeltijd wil en dat hij anders weg wil. Terwijl hij 9/10 wedstrijden speelde voordat hij zei dat hij heimwee had.
Soms word je wel een beetje moe van dat systeem. Nog niet echt goed uitgewerkt.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2012 22:51:44 ]
pi_107811624

:')
pi_107813977
Behoorlijke tijd niet meer gespeeld, dus heb even de winterupdate van MU gehaald en even een nieuwe game gemaakt :Y
Keuze is gevallen op Vitesse.
pi_107818294
In Andorra is Saint Julia de grootste concurent. Ze worden meestal 2e, verschil is alleen in de eerste seizoenen werden ze met 47 punten 2e en tegenwoordig meestal met max. 37 punten :P
In de eerste seizoenen won ik meestal van ze, toen werd het eigenlijk altijd en tegenwoordig pak ik ze gewoon met grote cijfers. Laatste confrontatie in de competitie: 5-0 winst, net gespeelde Super Cup: 6-0 winst :)
pi_107824849
Tip van de dag: bekijk hoeveel je reserve spelers verdienen. Ik kom er net achter dat een speler die nooit in aanmerking zal komen voor het eerste 1,9 miljoen per jaar verdiend. Dat contract heb ik hem zelf schijnbaar ook nog gegeven, zonder dat ik het me kan herinneren.

En niemand die hem wil kopen..
pi_107826268
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef Niek92 het volgende:
Tip van de dag: bekijk hoeveel je reserve spelers verdienen. Ik kom er net achter dat een speler die nooit in aanmerking zal komen voor het eerste 1,9 miljoen per jaar verdiend. Dat contract heb ik hem zelf schijnbaar ook nog gegeven, zonder dat ik het me kan herinneren.

En niemand die hem wil kopen..
Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.

Ondertussen speelt Blyth Rangers ook prima mee in de Championship van Engeland. Na 23 wedstrijden een 10e plek. Plek 6 die toegang geeft aan nacompetitieduels voor eventuele promotie is maar 5 punten weg.

Saillant detail is dat ik nog met veel spelers in de basis speel die ook al mee deden in het basisteam uit de League 2.
pi_107828139
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:

[..]

Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.
Daar heb ik ook geen problemen mee, maar het is wel even een tegenvaller. Afgelopen transferperiode bijvoorbeeld zonder problemen 40 miljoen uit kunnen geven en nu nog genoeg geld op de balans.
pi_107829810
Ons voorsprong op GS is 16 punten geworden met nog 2 wedstrijden te gaan in de reguliere tijd. Dus we zullen de kampioensgroep met 8 punten voorsprong beginnen, zo goed als zeker kampioen. Zometeen kwart en halve finale lotingen van de CL, kijken wie het wordt
Spurs, Roma, AC Milan, Real, Man Utd, Barcelona of PSG.
Ik hoop PSG maar dat zal moeilijk worden ;(

[ Bericht 42% gewijzigd door Eagle_99 op 10-02-2012 16:00:56 ]
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:28:26 #97
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107831341

Dit is by far de mooiste overwinning in FM ooit voor mij. _O_

Voor de info ik sta met Dag&Red 13de in het Championship en Arsenal 4de in de Premier League. :
C'est la vie
pi_107831424
Twijfel om toch maar weer te beginnen :D. Om de makers wat credits te geven wil ik hem dan kopen. Iemand hier die weet waar ze FM goedkoop verkopen? Key via internet of een fysieke cd maakt me niet uit.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 10 februari 2012 @ 16:32:30 #99
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107831485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel om toch maar weer te beginnen :D. Om de makers wat credits te geven wil ik hem dan kopen. Iemand hier die weet waar ze FM goedkoop verkopen? Key via internet of een fysieke cd maakt me niet uit.
Je kan hem via Steam kopen.
C'est la vie
pi_107831634
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 16:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Je kan hem via Steam kopen.
Dat weet ik, maar daar kost die als download 49,99.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')