Screentje van Hernandez? En welke rol heb je hem op staan?quote:Op maandag 6 februari 2012 13:25 schreef Berik1985 het volgende:
Ik speel tegenwoordig alleen nog online samen met een vriend. (Hij heeft de savegame dus kan niks nachecken wie ik gehaald heb etc).
Hij PSV ik Ajax.
Eerste 3 seizoenen ben ik kampioen geworden maar hij iedere CL kwart of halve finale gehaald.
Spelers die ik binnen heb gehaald:
Transfervrij:
Adebayor, Kolo Toure, Ivanovic, Chivu, Raul, Thiago Neves, Ospina en nog een paar.
Gekocht:
Hernandez(Sampdoria, 26milj), Ter Stegen (15milj), Capoue(7,5milj), Romario (2,5milj), Rugani (2,5milj), tiote (4,5 milj), Gutierez (5milj), Polo (3milj), en nog een paar weet het even niet.
Spelers die hij heeft binnen gehaald:
Transfervrij:
Anelka, v Bommel, Ibrahimovic, en nog een paar.
Gekocht:
Torres (gehuurd voor 40% van zijn loon), Gignac, Vlaar, Boularouz, en nog een paar.
We zijn nu aan seizoen 4 bezig, hij eerste ik 2de.
Ik heb punten laten liggen in Rotterdam na 8-0 van heracles te winnen en vervolgens 2-1 te verliezen van Feyenoord met 3 afgekeurde doelpunten voor mij...
Hernandez 4de seizoen binnen gehengeld, scoort in zijn eerste 5 games 12X sindsdien staat hij hartstikke droog, scoort niet meer slecht voetbal etc. Wat kan ik hieraan doen? Ik laat het opgesteld zodat hij weer vertrouwen krijgt. Maar werkt niet schijnbaar.
Spits Hernandez van Sampdoria (bestaat in het echt ook:)) Kan de game niet openen omdat vriend van me de savegame heeft.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:33 schreef alf89 het volgende:
[..]
Screentje van Hernandez? En welke rol heb je hem op staan?
Hij zit niet in mijn game dus ik kan het niet voor je opzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2012 13:47 schreef Berik1985 het volgende:
[..]
Spits Hernandez van Sampdoria (bestaat in het echt ook:)) Kan de game niet openen omdat vriend van me de savegame heeft.
Maar hij staat Diepe Spits. maar maak binnenkort een screen:)
Abel Hernandez, speelt bij Palermo als het goed is.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:
[..]
Hij zit niet in mijn game dus ik kan het niet voor je opzoeken wat het probleem zou kunnen zijn.
Als het inderdaad om deze gaat zou ik hem niet gebruiken als Diepe spits.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:09 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Abel Hernandez, speelt bij Palermo als het goed is.
Misschien een optie om met FMRTE(kan je in je save mee editen) de reputatie van Ten Have heel laag te maken (wel zo realistischequote:
Toevallig! Ik heb gister min of meer hetzelfde gedaan en zit nu bij FC Trollhättan (Zweedse 2e divisie)quote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:14 schreef Sejt het volgende:
Na een pauze in FM heb ik een nieuwe game opgestart, werkloos.
Ik ben bij de Noorse club Alta begonnen. Ze hikken na 10 wedstrijden tegen degradatie aan en aan mij de uitdaging om ze te behouden in de Noorse 1e divisie.
Staff er volledig uitgegooid, paar gerichte transfervrije versterkingen en een tactiek aangemaakt die mogelijk is met de beschikbare spelers.
[ afbeelding ]
Prachtig stadion hebben ze
FC Trollhättanquote:Op dinsdag 7 februari 2012 14:30 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Toevallig! Ik heb gister min of meer hetzelfde gedaan en zit nu bij FC Trollhättan (Zweedse 2e divisie)
[ afbeelding ]
Mijn stadion! Echt een plaatje in de winter![]()
Sterspeler is mijn spits, Ezechiel een 21jarige Tsjadiër
Om mezelf even te quoten.. Heb inmiddels begrepen dat er alleen deelname punten uitgereikt worden in de CL. Dus voor komend seizoen zijn er 2 mogelijk heden:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 10:42 schreef MMUFC het volgende:
Weet iemand trouwens hoe die coëfficiënten punten nu precies werken.
Ik zit namelijk met het volgende:
Vorig seizoen moest ik met Santa Coloma meedoen vanaf de 1e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 1 en 2 CL, verloor in voorronde 3 CL en verloor 4e voorronde EL.
Ik kreeg daarvoor ruim 1 coëfficiënten punt.
Dit seizoen startte ik in de 2e voorronde CL.
Ik overleefde voorronde 2 en 3 CL, verloor in voorronde 4 CL en werd in EL poule puntloos laatste.
Ik kreeg daarvoor 0.2 coëfficiënten punt.
Hoe kan het dat ik voor een seizoen waarin ik de groepsfase haalde minder punten kreeg dan in een seizoen waarin ik de voorrondes niet overleefde?
Heb je nog bekende spelers bij jou Santa Coloma? Ik vind het in ieder geval wel knap dat je zo ver komt met zo'n nietig clubje.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Om mezelf even te quoten.. Heb inmiddels begrepen dat er alleen deelname punten uitgereikt worden in de CL. Dus voor komend seizoen zijn er 2 mogelijk heden:
1) Groepsfase CL halen
2) Punten pakken in groepsfase EL![]()
Ik zal thuis eens kijken maar volgens mij zijn alleen verdediger Paolo de Meo(zit nu bij AGOVV in het echt) en Niels Houman(een Belgische speler uit de lagere divisie) de enige niet-regens, maar dit weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 15:44 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Heb je nog bekende spelers bij jou Santa Coloma? Ik vind het in ieder geval wel knap dat je zo ver komt met zo'n nietig clubje.
Lekker bezig jij!quote:Op donderdag 9 februari 2012 10:26 schreef MMUFC het volgende:
Aangezien Andorra qua coëfficiënten punten de kleine landen is ontstegen(we staan tegenwoordig zelfs boven Kazachstan) hoefde Santa Coloma pas in de 2e voorronde CL in te stromen.
Het Moldavische Sheriff was hierin de tegenstander, zij speelden vorig seizoen CL en pakten 2 punten(tegen PSG en AC Milan volgens mij).
Uit wist ik ondanks het overwicht van Sheriff het bij 1-1 te houden.
Thuis begon Sheriff sterk, maar stond ik na 50 minuten 3-0 voor. Vijf minuten voor tijd scoorde Sheriff echter 3-3, hierdoor zou ik uitgeschakeld zijn. Maar in de 88e minuut wisten we nog de 4-3 te produceren en die vast te houden. Sheriff naar de 3e voorronde CL(en dan ben ik dus zeker van of 4e voorronde CL of 4e voorronde EL).
Ik heb al de eerste spelers een profcontract aan kunnen bieden. Die trainen dus meer en zullen sneller beter worden
Overigens bestaat het hoogste niveau van Andorra uit 8 ploegen. Santa Coloma is prof, 5 clubs zijn semi-prof en nog 2 clubs hebben de amateur status.
Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:21 schreef Niek92 het volgende:
Tip van de dag: bekijk hoeveel je reserve spelers verdienen. Ik kom er net achter dat een speler die nooit in aanmerking zal komen voor het eerste 1,9 miljoen per jaar verdiend. Dat contract heb ik hem zelf schijnbaar ook nog gegeven, zonder dat ik het me kan herinneren.
En niemand die hem wil kopen..
Daar heb ik ook geen problemen mee, maar het is wel even een tegenvaller. Afgelopen transferperiode bijvoorbeeld zonder problemen 40 miljoen uit kunnen geven en nu nog genoeg geld op de balans.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 14:03 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat is standaard wat ik doe als ik bij een nieuwe club kom. Het hele 2e elftal eruit donderen. Ik heb dan ook nooit problemen met de financiën.
Je kan hem via Steam kopen.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Fuszy het volgende:
Twijfel om toch maar weer te beginnen. Om de makers wat credits te geven wil ik hem dan kopen. Iemand hier die weet waar ze FM goedkoop verkopen? Key via internet of een fysieke cd maakt me niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |