Beeldschoon gezichtje, maar die sturen ze weg voor een gratenpakhuis met puistenquote:Op maandag 6 februari 2012 21:25 schreef zoem het volgende:
Jane heeft het mooiste gezicht van de vier.
Easily...quote:
Nou, ze had een klein spleetje tussen haar tanden en dat is groter gemaakt tijdens de metamorfose. Gewoon iets onherstelbaars in plaats van het gebruikelijke haar verven en knippen. En het maakt haar echt niet mooier ofzo.quote:Op maandag 6 februari 2012 21:43 schreef Verbal het volgende:
Maar ik snap dat gedoe over Chelseys gebit niet in dit topic...
V.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Verbal het volgende:
Ik word heel erg boos van types als die Ann. Met haar Biafra-look, insectenledematen, wijd opengesperde paniekogen en dat ontevreden mummelmondje waar alleen maar slowmotion-speak uitkomt. Verschrikkelijk, dat dat er zolang in blijft zitten...
V.
Ik moet me bedwingen om niet te googlen, maar ik zal het niet doen.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 00:14 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Pff ik heb deze aflevering gemist, maar als ik hier zo lees dan ga ik em ook niet meer kijken.
Weet perongeluk ook al wie de winnaar is, zag de foto's die in de Vogue italy hebben gestaan. En ze zijn echt ontzettend lelijk, google maar eens na de finale.
Nah ja, haar foto's zijn vreemd genoeg wel erg mooi.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat Ann gaat winnen. Onbegrijpelijk als ze voor de lelijkste van het hele stel gaan. En sturen ze dat meisje met dat mooie koppie en mooi lichaam weg. Jane.
Maar toch niet zoveel mooier dan die van de anderen? Zoals bijv de foto's in de gondel in Venetië, dat lúkte gewoon niet met Ann door haar vreemde, starre en afwerende houding.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nah ja, haar foto's zijn vreemd genoeg wel erg mooi.
Ik vind wel dat ze vaak dezelfde uitdrukking heeft hoor..quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:37 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Nah ja, haar foto's zijn vreemd genoeg wel erg mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ja, jammer van Kayla's persoonlijkheid, in 't begin vond ik haar echt heel erg leuk, maar ze werd steeds vervelender.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:38 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vond Ann wel verrassend uit de hoek komen afgelopen aflevering.
Had ik niet verwacht.
Chelsey is sowieso een terechte finalist.
Dat Jane eruitging, was niet echt verrassend.
Ik vind het eigenlijk ook helemaal niet erg dat Kayla niet in de finale staat ... wat is zij arrogant geworden ...
prima TTquote:Op maandag 13 februari 2012 07:16 schreef iBenny het volgende:
TT op verzoek gewijzigd. sosha, als je op het uitroepteken boven het reactieveld klikt kun je ook een TR maken
quote:Op zondag 12 februari 2012 18:34 schreef Anonymousz het volgende:
2 knapste chickies zijn wegNou die ene kan volgens mij zo aan de slag bij het merk L'OréalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die Chelsey in het zwart tijdens de fotoshoot wel iets Androgyn hebben.
Hoe dan ook,ik ga lachen als die Ann het wint want dan kan je ANTM omdopen
tot The Freak show.![]()
quote:
Heb ik maar gewoon geprobeerdquote:Op maandag 13 februari 2012 09:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
prima TT![]()
Mag je voor het wijzigen van een TT een report aanmaken dan?
Ja, want Ann draagt wel het "healthy body-image which is sóóó important" uit.quote:Op maandag 13 februari 2012 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
En dan vinden ze Anna Maria te mager
Ann draagt helemaal niets uit, maar dat zoeken ze zekerquote:Op maandag 13 februari 2012 20:39 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Ja, want Ann draagt wel het "healthy body-image which is sóóó important" uit.
Ik vind Chelsey echt niet mooi.. beetje trailer trash achtigquote:Op maandag 13 februari 2012 20:42 schreef Louboutin het volgende:
Ik vind Chelsey echt zo mooi !
Maar ik ga er van uit dat Ann wint, wat ik erg onterecht vind.
Ach ja, smaken verschillen héquote:Op maandag 13 februari 2012 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik vind Chelsey echt niet mooi.. beetje trailer trash achtig
Amerikanen hequote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef Idgnkb het volgende:
De rillingen lopen over m'n rug. Ik houd van gefrituurd voedsel en ik vind Oreo's lekker, maar waarom zou je Oreo's frituren??
Ik denk dat je het eerst moet proberen. Misschien is het walgelijk, misschien heel lekker.quote:Op maandag 13 februari 2012 21:00 schreef Idgnkb het volgende:
De rillingen lopen over m'n rug. Ik houd van gefrituurd voedsel en ik vind Oreo's lekker, maar waarom zou je Oreo's frituren??
ooopsiequote:Op maandag 20 februari 2012 20:38 schreef Sosha het volgende:
Een collega heeft mij vrijdag per ongeluk verklapt wie er gaat winnen, oeps...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |