God nee, ik nóóít! Vooral als het aankwam op kwaliteit van de foto's. Wat ik mooi vond vonden zij slecht, en wat ik heel lelijk vond vonden zij prachtig!quote:Op maandag 30 januari 2012 21:27 schreef Sosha het volgende:
Wij zijn een beetje helderziend
Grappig, bij HNTM was ik het meestal juist helemáál niet eens met de jury...
Haha dat had ik dus ookquote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
God nee, ik nóóít! Vooral als het aankwam op kwaliteit van de foto's. Wat ik mooi vond vonden zij slecht, en wat ik heel lelijk vond vonden zij prachtig!
Datzelfde geldt trouwens voor de Nederlandse Project Runway/Catwalk, waarbij ik de meeste dingen die de jury geweldig vond niet kon aanzien. Maar ik heb dan ook geen verstand van fesjun.
De jury in het laatste seizoen Project Catwalk was ook gewoon waardeloos.quote:Op maandag 30 januari 2012 21:28 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
God nee, ik nóóít! Vooral als het aankwam op kwaliteit van de foto's. Wat ik mooi vond vonden zij slecht, en wat ik heel lelijk vond vonden zij prachtig!
Datzelfde geldt trouwens voor de Nederlandse Project Runway/Catwalk, waarbij ik de meeste dingen die de jury geweldig vond niet kon aanzien. Maar ik heb dan ook geen verstand van fesjun.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:48 schreef Verbal het volgende:
Ik word heel erg boos van types als die Ann. Met haar Biafra-look, insectenledematen, wijd opengesperde paniekogen en dat ontevreden mummelmondje waar alleen maar slowmotion-speak uitkomt.
Cool! Wat doe je?quote:Op maandag 6 februari 2012 20:38 schreef Sosha het volgende:
Omdat verlegen mensen wel passies hebben en zich soms over hun eigen verlegenheid heen zetten om hun droom achterna te gaan. Ik ben ook vreselijk verlegen en houd er niet van om in het middelpunt van de belangstelling te staan, en toch geef ik me vaak - met enige moeite - op voor open podia omdat ik mijn muziek graag wil laten horen. Ik ben dan kotsmisselijk van de zenuwen, maar als ik er eenmaal sta ben ik altijd weer blij dat ik 't gedaan heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |